Madonna ’ s 6 Secrets to Personal Branding Mastery

„Każdy ma prawo do moje opinia.”

Panie i Panowie, to Madonna.

Większość ludzi myśli o przesiąkniętej seksem, kontrkulturowej ekstrawagancji, kiedy zastanawiają się nad karierą Madonny.

Widzę coś innego. Nieustraszone opanowanie jej marki i przesłania.

Madonna nie wzdryga się. Opanowała swoje rzemiosło. Nigdy nie straciła z oczu swoich celów. Dlatego jest najlepszą wykonawczynią muzyki wszech czasów. Jej dominacja w gatunku pop jest powodem, dla którego praktycznie każdy wykonawca (mężczyzna i kobieta) umieszcza ją na swojej liście 10 największych talentów.

Możesz wziąć stronę z jej książki i rządzić swoją marką i niszą z dziesięcioletnią bezkarnością.

Pytanie brzmi … Czy masz odwagę?

Powinieneś poświęcić chwilę, aby naprawdę rozważyć to pytanie, ponieważ blogerzy z listy a są znani ze swojego uporu i uporu.

Wypowiadają swoje zdanie na Twitterze. Pisz nieustraszone i prowokacyjne posty. I rutynowo twarzą w dół trolle i przeciwnicy.

W ten sposób definiują swoją markę, przyciągają lojalnych obserwatorów i zarabiają gotówkę (dużo).

Na pewno myślałeś o tym, jak wyróżnić się w morzu moich blogów. Kariera Madonny jest pełna klejnotów, które pomagają Twojej marce wznieść się na szczyt twojej niszy.

Spójrzmy na sześć najpotężniejszych lekcji Madonny:

1. Stand for something

Opowiadam się za wolnością słowa, robieniem tego, w co wierzysz i podążaniem za marzeniami.
~ Madonna

Za czym stoisz? Kliknij na swój O firmie strona i przejrzyj ją krytycznym okiem.

Czy Twoja wiadomość to letni, przyjemny, całkowicie zapomniany bałagan? Czy możesz bez wahania powiedzieć, dlaczego się dla nich liczysz?

Marketerzy nazywają to Twoją unikalną propozycją sprzedaży. Odnoszący sukcesy blogerzy nazywają to tlenem.

Jeśli nie żyjesz określoną wiadomością, umierasz powolną śmiercią. Dlatego Madonna od 20 lat stawia na definiowanie i Redefiniowanie swojego Przesłania na pierwszym miejscu.

2. Zawsze dostarczaj

– Nigdy wcześniej nie musieliśmy odwoływać koncertu-mówi niskim, smutnym głosem. „Nigdy, nigdy, nigdy.”
~ Madonna

Madonna urodziła się w Battle Creek w stanie Michigan. Wierzę, że jej dobra, staromodna etyka pracy pochodzi z jej solidnego, Środkowo-Zachodniego wychowania 😉

Rozejrzyj się, a zobaczysz, że każda gwiazda (niezależnie od medium) ma nieustający zapał do dostarczania. Mogą nie lubić godzin, ale wiedzą, że praca jest wymagana.

Dlatego nie jest zaskoczeniem, że wiodący blogerzy konsekwentnie publikują posty o jakości 3-4 co tydzień. Piszą książki, mówią, tweetują i naciągają. Najlepsi wykonawcy szukają sposobów, aby zdystansować się od konkurencji, pracując ciężko i mądrze. Róbcie to samo.

3. Jasno określ, czego chcesz

Umiejętności negocjacyjne Madonny są legendarne w branży nagraniowej.

Kiedyś Pepsi zapłaciła jej 5 milionów dolarów za reklamę, której nigdy nie prowadzili. Przestraszyli się. Nieważne-Madonna nadal dostała zapłatę.

Madonna dostaje to, czego chce, bo od pierwszego dnia skupia się na tym.

Wielu ludzi boi się mówić, czego chcą. Dlatego nie dostają tego, czego chcą.
~ Madonna

Twój blog to potężne narzędzie. Ale jest tak bezużyteczny jak betonowy spadochron, jeśli nie pracujesz nad celem.

Cel wyznacza tempo twoich wysiłków. Skupia Twoje działania i pomaga ustalić priorytety. Co najważniejsze, cele pomagają Ci zdecydować, czego chcesz i co powinieneś zignorować.

Usiądź teraz … wyjmij kartkę papieru i napisz trzy rzeczy, które chcesz dostarczyć swojemu blogowi. Zrób to i jesteś w drodze.

4. Be a work in progress

Baw się dobrze ze swoją marką. Gdy już ustalisz swój cel, baw się dobrze.

Madonna jest legendarna za to, że zmieniała swój wizerunek tak, aby pasował do czasów i własnej podróży. Na początku krytycy starali się zaszufladkować Madonnę jako kolejny duży, popowy akt. „Jak dziewica” była jej odpowiedzią. Przez dwie dekady poprawiała wizerunek swojej marki.

Jestem własnym eksperymentem. Jestem własnym dziełem sztuki.
~ Madonna

Ty też musisz ewoluować. Twój rdzeń pozostanie taki sam, ale twoja taktyka będzie musiała się zmienić.

Być może będziesz musiał wybrać jakąś część swojej osobowości, aby zrobić znak, lub całkowicie porzucić projekt. Miej mądrość, aby wiedzieć, co jest ważne dla Twojej marki. A skoro już przy tym jesteś, …

5. Nie bój się zakrwawić kilku nosów

Madonna została potępiona przez grupy rodzicielskie, profesorów etyki, polityków, a nawet Watykan. Jej fanom nie zależy. Przepisała książkę dla kobiet w show-biznesie i nigdy nie wycofała się z walki.

Lepiej żyć rok jako Tygrys niż sto jako owca.
~ Madonna

Zbyt wielu blogerów uważa, że jest cnota w składaniu jak tani Garnitur. Negatywny komentarz skutkuje ” poprawionym postem.”Złośliwy tweet prowadzi do obfitych przeprosin.

Ale sekretem prawdziwego szacunku jest absorbowanie krytyki, uczenie się z niej, jeśli to ma sens, ignorowanie tych, którzy nie są twoimi ludźmi i kontynuowanie naprzód.

Jeśli wszyscy się z Tobą zgadzają, możesz nie mówić niczego, o czym warto rozmawiać.

6. Nie bój się łamać zasad

Blogowanie i media społecznościowe to wciąż nowe dziecko w bloku. Ale nigdy nie poznałbyś tego ze wszystkich zasad i wytycznych, które ludzie głoszą. Wszystko, od etykiety retweet po wytyczne dotyczące komentowania, jest gorąco kwestionowane w blogosferze.

Gdyby Madonna blogowała, na pewno znalazłaby kreatywne sposoby na wyrzucenie tych zasad do śmieci. Może ty też powinieneś.

Nie okazałbym się taki, gdybym nie miał tych staromodnych wartości, przeciwko którym mógłbym się buntować.
~ Madonna

Zasady istnieją po to, aby wszyscy byli przyjemnie zdrętwiali. To nie przypadek, że blogerzy superstar są tymi, którzy uczą się, jak ignorować ” jak to ma być zrobione.”

Obecnie Lady Gaga i Beyoncé przyciągają całą uwagę, ale Madonna była oryginalną inspiracją dla tych utalentowanych artystów.

Kiedy zadaję sobie pytanie, Co zrobiłaby Madonna, nie jest szokujące, że jej megastarowe strategie pasują do blogowania jak aksamitna rękawiczka.

Przekonanie, kreatywność, ciężka praca i odwaga kwestionowania zasad nigdy nie stracą na atrakcyjności — podobnie jak Madonna.

O autorze: Stanford Smith ma obsesję na temat tego, jak zauważać i promować blogi pasjonatów w popychaniu społeczności, z wyjątkiem sytuacji, gdy łowi ryby ze swoimi chłopcami. Śledź go, aby uzyskać najnowsze informacje o jego nowym ebooku ” Get Noticed.”

Total
0
Shares
Related Posts