Ponieważ coraz więcej osób zaczyna zdawać sobie sprawę, że blogowanie za dolary reklamowe i inne darmowe strategie treści mogą nie być najlepszym sposobem na zarabianie pieniędzy w Internecie, dostaję coraz więcej pytań związanych z pisaniem i sprzedażą e-booków.
Wytwarzanie jakichkolwiek produktów informacyjnych jest prawie całkowicie ćwiczeniem w marketingu. Wszystko, od wybranego tematu, przez to, jak go pozycjonujesz, po strategię copywritingu, której używasz do sprzedaży, sprowadza się do ustalenia, za co ludzie są skłonni, a nawet napędzani, płacić.
Jeśli chodzi o ebooki, pierwszym pytaniem, Które Musisz zadać, jest to, czy ebook jest formatem, którego w ogóle powinieneś używać. Skromny plik PDF wydaje się być pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl, gdy ludzie rozważają opracowanie produktu, ale często jest najmniej użyteczny i ma najniższą postrzeganą wartość—przynajmniej wtedy, gdy chcesz za niego pobierać opłaty.
Pisanie Ebooków Jest Martwe?
Chociaż format jest wciąż żywy i kopie, podstawowy ebook jest dość słabym substytutem prawdziwej książki. Nie ma żadnych namacalnych atrybutów, które sprawiają, że książki są przenośnymi i wygodnymi naczyniami informacyjnymi, a jedyną prawdziwą zaletą ebooka jest to, że jest on natychmiastowo dostarczany.
Ponadto w przypadku każdego tematu, w którym dostępna jest już “prawdziwa” książka, najprawdopodobniej stracisz sprzedaż, natychmiast do pobrania lub nie. Ludzie ufają Amazonowi i czy to uczciwe, czy nie, uważają” prawdziwych ” autorów za tych, którzy są dostarczani atramentem na martwym materiale drzewnym.
Więc jeśli twoim celem jest napisanie 200-stronicowej książki, możesz po prostu spróbować znaleźć wydawcę lub nawet opublikować swoją pracę samodzielnie. Ludzie, którzy czytają książki, uwielbiają książki, więc warto dać miłośnikom książek to, czego chcą… prawdziwą książkę.
Ebooki, Które Sprzedają Rozwiązują Problemy
Dobrą wiadomością dla osób zainteresowanych zarabianiem na ebookach jest to, że te, które sprzedają się najlepiej, nie są w pobliżu stron 200. W rzeczywistości często można uzyskać słodki zysk z dokumentu, który ma tylko 10, 20 i do 50 stron, o ile strony te rozwiązują problem, który ludzie zapłacą, aby mieć rozwiązanie.
Wbrew temu, co mogłoby się wydawać, nie ma znaczenia, czy rozwiązanie problemu można znaleźć nawet w prostych badaniach online. “Normalni” ludzie nie lubią dogłębnych badań online i często są sceptyczni wobec darmowych źródeł informacji. Wykonaj za nich pracę i udowodnij, że jesteś wiarygodną osobą (lub partnerem w ebooku z kimś, kto ma niezbędne poświadczenia) i tak długo, jak problem jest prawdziwy, dokonasz sprzedaży.
Jest tak wiele ebooków, które próbują powiedzieć, że kluczem do udanego tworzenia ebooków jest “napisz to, co kochasz”, a pieniądze przyjdą. Używają tego kąta, bo to jest to, co ludzie chcą usłyszeć, a to sprzedaje wiele ebooków o ebookach. Ale to nie znaczy, że to prawda.
Zdesperowani Kupujący Tylko
Jest tylko jeden ebook, który zawiera jasne wskazówki, jak badać, opracowywać i sprzedawać te krótkie dokumenty rozwiązywania problemów, a nazywa się Desperate Buyers Only Alexis Dawes. Ten bezdymny przewodnik szybko obala największe mity na temat e-booków, a następnie prowadzi cię krok po kroku przez:
- identyfikacja potencjalnego opłacalnego tematu
- badanie wykonalności opracowania dokumentu
- odkrywanie problemów z gorącymi przyciskami kupującego i
- zrozumienie, w jaki sposób problem jest ujęty w umyśle perspektywy
Następnie Alexis przeprowadzi Cię przez swoją pięciostopniową odmianę techniki copywritingu problem-agitation-solution w celu stworzenia empatii, wykazania wiarygodności i zamknięcia sprzedaży. Ale wszystko sprowadza się do tego, że zacząłeś od wysoce zmotywowanej osoby z problemem, a zatem aspekt “natychmiastowego pobrania” krótkiego ebooka staje się silnym punktem sprzedaży.
Kiedyś skomentowałem recenzję zdesperowanych kupujących TYLKO to, że jest to ebook o tworzeniu e-booków, które napisałbym, gdybym był skłonny, więc nie mam problemu z poleceniem ci go (i użyciem mojego linku partnerskiego). Nie tylko mówi prawdę o tym, co naprawdę trzeba zrobić, aby zarabiać pieniądze, ale ujawnia kilka konkretnych strategii, których używałem od lat, aby zarobić dużo pieniędzy.
Dodatkowa Wskazówka: Użyj e-Junkie do dostarczania ebooków i programu partnerskiego. To wszystko wiąże się z PayPal (i innych procesorów płatności)i to tylko $5 miesięcznie.