Indeksacja i Przewodnik dostępności

W tym poście nauczysz się zaawansowanych technik oceny i optymalizacji witryny pod kątem indeksacji i dostępności.

Oznacza to nie tylko dostępność dla wyszukiwarek, ale także dostępność dla ludzi. Dlatego ten post obejmuje najlepsze praktyki zarówno dla silników, jak i użytkowników – z tym, jak instalacja Google translate do tworzenia Ajax crawlable.

Po zastosowaniu technik w tym poście na swojej stronie internetowej, gdzie najbardziej dotyczy, powinieneś mieć wyjątkowo indeksowalną i dostępną stronę internetową.

Przeglądaj swoją stronę jak w wyszukiwarce

Optymalizując swoją stronę pod kątem SEO, czy nie miałoby sensu stawiać się w sytuacji Wyszukiwarki? I “zobacz” swoją stronę tak, jak robi to wyszukiwarka? Teraz wszyscy wiedzą, że możesz po prostu “wyświetlić źródło”, aby zobaczyć kod źródłowy HTML z dowolnej przeglądarki. Ale mam zabójczą metodę, która naprawdę postawi cię w ich sytuacji i ujawni możliwe dziury w technicznym SEO, które możesz łatwo zatkać.

Zainstaluj wtyczki

Będziesz chciał użyć do tego Firefoksa. Oto wtyczki:

  • Web Developer

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/web-developer/

Wyłącz JavaScript w Firefoksie

Przejdź do “preferencje” i “zawartość” i odznacz “Włącz obsługę JavaScript”.

Robimy to, ponieważ elementy takie jak menu, linki i rozwijane muszą być dostępne dla Googlebota bez JavaScript. Jeśli są zakopane w Twoim JS, Google nie może ich indeksować!

Disable JavaScript in FireFox

Wyłącz CSS za pomocą wtyczki Web Developer

Po co wyłączać CSS? Googlebot indeksuje zawartość w kolejności HTML. Stylizacja CSS może czasami przesłaniać kolejność treści.

Disable CSS with the Web Developer Plugin

Ustaw User-Agent Na Googlebota

Set User-Agent to Googlebot

Odpal swoją stronę i przeglądaj!

Jak wygląda QuickSprout dla Googlebota?

What does QuickSprout look like to Googlebot?

To jest tylko góra (bo inaczej cała strona jest naprawdę długa). Ale widać, że menu pojawia się jako klikalne linki, a żaden inny tekst i linki nie są ukryte przed Googlebotem.

Zobacz swoją stronę w ten sposób, a możesz być zaskoczony, co znajdziesz!

Kilka rzeczy do sprawdzenia:

  • Czy można zobaczyć wszystkie linki menu (krople też!)?
  • Czy wszystkie elementy menu i linki są wyświetlane jako zwykły tekst?
  • Czy wszystkie linki są klikalne?
  • Czy to ujawnia jakiś tekst, który był wcześniej Ukryty? (Ukryty tekst może wysłać czerwoną flagę do Googlebota. Może nie zawsze jest tam złośliwie, ale nie powinno tam być.)
  • Czy twój pasek boczny lub widżety są na samej górze? Pamiętaj, że najważniejsze linki i treść powinny znajdować się na górze HTML. Jest to ważniejsze, im większa jest strona.

Nareszcie. Oto przykład strony z problemem.

Example of a site with an issue

Problem z tą stroną polega na tym, że tekst menu nie jest prawdziwym tekstem, jego obrazami. Co to znaczy? Nie ma sygnału tekstowego zakotwiczenia dla Googlebota. Wszyscy wiecie, jak ważny jest tekst kotwicy dla linków zwrotnych i tak samo ważny dla linków wewnętrznych. Na powyższej stronie żadna ze stron wewnętrznych nie otrzymuje pełnej wartości linku płynącego do nich ze strony głównej.

Po wykonaniu kontroli na miejscu z punktu widzenia wyszukiwarki możesz być gotowy do indeksowania witryny za pomocą pająka sieciowego.

Indeksuj Swoją Stronę Z Krzyczącą Żabą

Co To Jest Krzycząca Żaba?

Screaming Frog SEO Spider pozwala indeksować Twoją stronę i zyskać cenny wgląd w to, jak ją połączyć o wiele łatwiej i szybciej niż kiedykolwiek mógłbyś po prostu na nią spojrzeć. Jak zobaczysz, na pewno zyskasz nowe spojrzenie na to, jak wygląda Twoja strona w ciągu najbliższych kilku minut!

Jest to praktyczny przewodnik techniczny, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat korzyści płynących z używania własnego pająka, możesz przeczytać dokumentację Screaming Frog na stronie;

Screaming Frog SEO Spider

Uwaga: Screaming Frog jest darmowy, aby indeksować do 500 stron na raz. W przypadku większych witryn należy zakupić roczną licencję. Ale czy chcesz tajnego obejścia tego? Tak myślałem! Możesz wprowadzić podkatalogi do indeksowania https://www.quicksprout.com/2012 / da mi tylko posty z 2012 roku. Zrób to dla większej liczby podkatalogów i nadal możesz indeksować całą witrynę, tylko w kawałkach.

Indeksowanie Strony

Odpal Screaming Frog i uruchom pierwszy crawl na swojej stronie.

Crawl The Site

W zależności od wielkości witryny może to zająć od 2 do 20 minut.

Save Your Crawl

Powinieneś zapisać indeksowanie swojej witryny w .format pliku seospider. W ten sposób nie będziesz musiał ponownie uruchamiać indeksowania w przypadku zamknięcia programu lub chęci ponownego przejrzenia go później. Pamiętaj jednak, że jeśli dokonasz poważnych zmian w witrynie, i tak powinieneś ją przeszukiwać ponownie. Ale w ten sposób będziesz mieć zapis indeksowania swojej witryny od tej daty.

Save Your Crawl

Sprawdź Poziomy Stron

Pamiętaj, że jest to przewodnik techniczny, dzięki któremu możesz wprowadzić prawdziwe zmiany w swojej witrynie, które przyniosą Ci zdecydowaną poprawę SEO. Skupimy się więc na pozyskiwaniu informacji z Screaming Frog, które możesz następnie zgłosić na swoją stronę.

Jeśli masz strony, które są zbyt głęboko w swojej witrynie, nie jest to dobre dla użytkowników lub SEO. Z łatwością znajdziemy te strony za pomocą Screaming Frog i umieścimy je na liście, na której możesz podjąć działania.

Po indeksowaniu będziesz na głównej stronie “wewnętrznej” pokazującej wszystkie dane zebrane wewnętrznie w Twojej witrynie.

  1. wybierz HTML
    Select HTML in Screaming Frog
  2. przewiń w prawo (do końca)
  3. Sortuj strony według poziomu
    Sort pages by level in Screaming From
  4. przewiń do tyłu
  5. eksport do CSV
    Export to CSV from Screaming Frog

Nawet QuickSprout ma kilka starszych postów na blogu, które zakończyły się głębokimi poziomami 4-7.

Uwaga: warto rozważyć wtyczkę do WordPressa, taką jak crosslinker https://wordpress.org/plugins/cross-linker / co może pomóc ci zawsze wewnętrznie linkować i łączyć swoje posty.

Przewiń z powrotem do lewej strony, a masz ładną listę stron z priorytetami, do których pamiętaj o linkowaniu podczas pisania nowych postów.

Teraz masz świetną, użyteczną listę adresów URL, do których można odsyłać z nowszych postów, bezpośrednio w programie Excel.

I oczywiście podczas back-linkowania, upewnij się, że odniesienia są odpowiednie, użyteczne i użyj opisowego tekstu zakotwiczenia bogatego w słowa kluczowe.

Sprawdź błędy indeksowania

Teraz zaczniemy odkrywać niektóre z różnych menu na górze. W Screaming Frog jest wiele ukrytych klejnotów, ale musisz wiedzieć, jak je znaleźć-i właśnie to wam teraz pokazuję!

Narzędzia dla webmasterów Google oczywiście dają błędy indeksowania, ale mogą być niekompletne lub stare. Dodatkowo, to da Ci wszystkie linki zewnętrzne, do których linkujesz, które są zepsute. Świeże indeksowanie witryny za pomocą własnego narzędzia to fantastyczny sposób na uzyskanie aktualnej dokładnej listy.

  1. Kliknij na “kody odpowiedzi”
  2. Wybierz “błąd klienta 4xx” z menu rozwijanego filtr
  3. Eksportuj jako CSV

Daje to Listę tylko stron, które zwróciły jakiś błąd poziomu 400 (Zwykle 404S).

Check for Crawl Errors in Screaming Frog

Znajdź I Napraw Długie Tytuły

Wszyscy możecie wiedzieć, że tagi tytułu i meta opisy mają zalecaną długość. I znowu, narzędzia dla webmasterów dają Ci niektóre z tych danych.

Najlepsze w Screaming Frog jest to, że wiesz, że te dane są kompletne i możesz je sortować i filtrować.

  1. Kliknij na “Tytuły stron” w górnym menu.
    Find & Fix Long Titles using Screaming From
  2. Wybierz “ponad 70 znaków” z menu.
  3. Eksportuj jako CSV
    Find & Fix Long Titles using Screaming From, export data

Wskazówka: natychmiast “zapisz jako” dokument Excel. W przeciwnym razie możesz stracić pewne zmiany formatowania.

W dokumencie programu Excel należy utworzyć nową kolumnę dla nowego tytułu. Ponadto Utwórz kolumnę dla długości.

Creating new column in Excel

Jaki prosty sposób na automatyczne liczenie znaków w programie Excel podczas komponowania nowych tagów tytułu? Dodaj ten prosty wzór do kolumny “nowa długość”; = LEN (E3)

Oczywiście pamiętaj, aby odwołać się do komórki, w której masz nowy tytuł.

A potem

  1. Wybierz komórkę formuły
  2. Najedź kursorem na prawy dolny róg komórki formuły.
  3. Poczekaj, aż kursor zmieni kształt na krzyż.
  4. Przeciągnij sguare w dół całej kolumny.

Znajdź I Napraw Długie Opisy

Znajdowanie i naprawianie długich opisów jest podobne.

Przejdziemy do menu opisów.

Find & Fix Long Descriptions with Screaming Frog

  1. Wybierz “ponad 156 znaków” z menu rozwijanego filtr
  2. Eksport do CSV
  3. Możesz pracować nad nowymi opisami, tak jak pracowaliśmy z nowymi znacznikami tytułu w programie excel. Utwórz nowe kolumny i użyj formuły = LEN (E2), aby automatycznie policzyć długość nowych znaczników opisu.

Spójrz na ustawienia indeksacji

Powinieneś również przejść do menu “meta i canonical”, aby sprawdzić ustawienia indeksacji. Powinieneś szukać takich rzeczy jak;

  • Brak tagów kanonicznych
  • Nieprawidłowe Tagi kanoniczne (wskazywanie na inną stronę itp.)
  • Strony, które powinny być indeksowane, ale mają na sobie tag “noindex”.
  • Strony, które nie powinny być indeksowane, ale nie mają metatagu lub mają “index”.

Look at Indexation Settings with Screaming Frog

Jak znaleźć wszystkie strony z dowolnym HTML

Zróbmy coś bardziej technicznego. Załóżmy, że chcesz znaleźć wszystkie strony w witrynie internetowej, które miały obecność określonego HTML. Załóżmy, że w tym przypadku chcemy znaleźć wszystkie strony w QuickSprout, które mają linki otwierające się w nowych kartach lub oknach.

  1. Wybierz “Custom” z Menu “Configuration”
  2. Wprowadź kod HTML, którego chcesz szukać w”filtrze 1″ Uwaga: Możesz również znaleźć strony, które nie zawierają wprowadzonego kodu HTML. Możesz wprowadzić do pięciu filtrów.
  3. Crawl the site again
  4. Wybierz “Custom” w menu
  5. Wybierz “Filtruj jeden” z menu rozwijanego filtr.

Creating custom filter in Screaming Frog

Teraz mamy wszystkie strony z linkami, które otwierają się w nowej karcie lub oknie!

Jest to świetne rozwiązanie dla istniejącej witryny, jeśli w ogóle się nie zmieni. Ale co robisz, gdy ustawiasz się na przeprojektowanie witryny? Będziesz chciał zrobić samokontrolę w przygotowaniu do przeprojektowania.

SELF Audit for a Site Redesign

Następnie jest kompletny krok po kroku proces kontroli własnej witryny, jeśli robisz przeprojektowanie. Może to być ważny krok do podjęcia w ewolucji sieci i promowaniu swojego autorytetu w Internecie, ale nie pozwól, aby stracił na ruchu w tym procesie!

Ta część przewodnika zakłada, że stosujesz najlepsze praktyki podczas tworzenia nowej witryny, takie jak;

  • Mając pewność, że jego crawlable
  • Przesyłanie nowej mapy witryny XML
  • Wprowadzenie 301 przekierowań

Utwórz arkusz kalkulacyjny do monitorowania postępów

Poniżej znajduje się makieta arkusza kalkulacyjnego, aby pokazać, jak monitorować te wskaźniki, gdy nowa strona będzie działać.

Self Audit - Create a Spreadsheet to Monitor Progress

Monitoruj liczbę indeksowanych stron

W tym celu wystarczy skorzystać z wyszukiwarki Google: search;

Self Audit - Monitor Number of Pages Indexed

Monitoruj Datę Pamięci Podręcznej

Ponownie, po prostu zrobimy wyszukiwanie w Google cache:sitename.com

Data pamięci podręcznej jest największym czynnikiem informującym, jakiej wersji witryny Google używa w swoim algorytmie.

Monitoruj PageRank

Chociaż wiadomo, że PR jest bardzo luźno używaną metryką, nadal daje przybliżone wskazanie wartości miejsca.

Użyj paska narzędzi SEOquake jako jednego z szybkich sposobów sprawdzania pagerank, który możesz zainstalować na http://www.seoquake.com/

Self Audit - Monitor PageRank

Monitor SEOmoz Domain Authority

Ten wskaźnik będzie miał opóźnienie, w zależności od tego, kiedy SEOmoz zaktualizuje swój indeks linkscape. Ale nadal dobre do monitorowania-i można użyć ich pasek narzędzi, aby to zrobić, jak również. Możesz go zainstalować tutaj: https://moz.com/products/pro/seo-toolbar

Najlepiej patrzeć na władze DA.

Self Audit - Monitor SEOmoz Domain Authority

Monitoruj Błędy” Nie Znaleziono”

Użyj narzędzi dla webmasterów, aby obserwować Nie znalezione błędy i uzyskać stamtąd swoje numery;

Dzięki tym narzędziom i krokom zapewnisz płynne przejście podczas przesuwania witryny.

Self Audit - Monitor 'Not Found' Errors

Testowanie nowej witryny przed jej uruchomieniem

W tym samouczku skonfigurujemy komputer tak, aby po wpisaniu adresu URL przeszedł do witryny testowej, dzięki czemu można go wypróbować przed uruchomieniem przy użyciu prawdziwego adresu URL.

Uzyskaj adres IP swojej nowej strony internetowej.

Instrukcje będą się znacznie różnić w zależności od tego, gdzie hostujesz swoją witrynę, ale ogólnie rzecz biorąc, będą one wymienione gdzieś w panelu administracyjnym. Jeśli nie możesz go znaleźć, zadzwoń do firmy hostingowej i po prostu zapytaj.

Edytuj plik hosts, aby wskazać swój adres IP

  • Na Macu

    1. Otwórz folder aplikacji > Narzędzia > Terminal
      Testing New Site - open terminal
    2. W aplikacji terminal wpisz “sudo nano / etc / hosts” wpisz hasło użytkownika, jeśli jest to wymagane.
      Testing New Site - type 'sudo nano /etc/hosts'
    3. Na końcu pliku wpisz następujący wiersz: Hit Control-O to i naciśnij enter.
      Testing New Site - add IP and domain name into /etc/hosts
    4. Naciśnij Control-X, aby wyjść z edytora.
    5. Zamknij okno terminala.
  • Na PC

    1. Kliknij Start > wpisz “Notatnik” w polu wyszukiwania i poszukaj notatnika, aby pojawił się w menu start.
    2. Kliknij prawym przyciskiem myszy i kliknij lewym przyciskiem myszy “Uruchom jako administrator”. Powiedz Tak systemowi Windows, jeśli poprosi o pozwolenie.
    3. Kliknij Plik > Otwórz
    4. W polu Nazwa pliku wpisz ” windows system32 driver etc ” naciśnij enter.
    5. Zmień typ pliku rozwijany z “plik tekstowy “na”wszystkie pliki”.
    6. Kliknij dwukrotnie na”hosts”
    7. Na końcu pliku wpisz następujący wiersz:

Przetestuj swoją stronę

Otwórz przeglądarkę i przetestuj swoją stronę, aby sprawdzić, czy wygląda tak, jak się tego spodziewasz. Wpisz adres URL nowej witryny zmiany pliku hosts przekierują cię do witryny testowej.

Cofnij Zmiany

Po przetestowaniu możesz cofnąć zmiany wprowadzone w Kroku 2. Po prostu wróć do pliku i usuń właśnie utworzoną linię.

Migracja do nowej witryny bez przestojów

Ostrzeżenie: może to spowodować uszkodzenie witryny, jeśli coś pójdzie nie tak. Ostrożnie!

Podczas migracji do nowej witryny internetowej możesz skorzystać z poniższych wskazówek, aby zapewnić bezpieczne przejście bez przestojów. To trwa około dnia dla wszystkich serwerów na całym świecie, aby uzyskać zaktualizowane informacje o IP i domenie, więc zaplanuj, aby oba serwery działały przez co najmniej pierwszy tydzień nowej witryny.

Ustaw TTL nowej domeny na 5 minut

Instrukcje, aby to zrobić, są różne dla każdej firmy hostingowej lub rejestratora domen. Zazwyczaj można znaleźć to ustawienie w Panelu sterowania dla domeny, ale jeśli nie możesz go znaleźć, zadzwoń do rejestratora domeny i poproś o pomoc techniczną.

Jeśli używasz GoDaddy:

  1. Zaloguj się do witryny GoDaddy
  2. Kliknij Moje Konto. Przejdź do domen i kliknij Uruchom
  3. Kliknij na jedną z Twoich domen
    Migration to a New Site - GoDaddy #1
  4. Przewiń w dół do Menedżera DNS i kliknij Uruchom
  5. Poszukaj ” @ ” pod hostem i kliknij ikonę ołówka pod “TTL”
    Migration to a New Site - GoDaddy #2
  6. Pociągnij w dół menu i wybierz najkrótszy dostępny czas (1/2 godziny)
    Migration to a New Site - GoDaddy #3

Znajdź ustawienia DNS dla swojej domeny

Po przetestowaniu witryny i zmianie TTL będziesz chciał zmienić ustawienia DNS dla nazwy domeny. Najpierw przejdź do bieżącego rejestratora domen i znajdź bieżące ustawienia DNS. Następnie przejdź do nowej firmy hostingowej i zapisz nowe ustawienia DNS, które musisz wprowadzić do obecnego rejestratora domen. Instrukcje są zawsze różne od jednej firmy hostingowej do drugiej i od jednego rejestratora domeny do drugiego.

Zazwyczaj można znaleźć to ustawienie w Panelu sterowania dla domeny, ale jeśli nie możesz go znaleźć, zadzwoń do rejestratora domeny i poproś o pomoc techniczną.

Zmień ustawienia DNS w bieżącej domenie.

Gdy masz ich obu rejestratora jako adres DNS, który zapisałeś z nowej firmy hostingowej. Powinieneś wiedzieć, gdzie je zmienić, ponieważ już go znalazłeś w kroku # 3 .

Odznacz plik hosts, usuwając linie dodane w kroku # 1.

Zrób to, wykonując krok # 1, z wyjątkiem usunięcia pierwotnie dodanych linii.

Poczekaj 5 minut,a następnie spróbuj przejść do nowej witryny.

Może być konieczne wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki i plików cookie. Jeśli twoja nowa strona jest gotowa, to gotowe! Jeśli nie, odwróć to, co zrobiłeś w kroku # 4, aby powrócić do starej witryny.

Crawlable AJAX (using jQuery GET)

W tym przykładzie pokażemy Ci, jak użyć metody post jQuery do utworzenia zindeksowanego AJAX. W tym samouczku użyjemy metody “XMLHttpRequest POST”.

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat tej najlepszej praktyki, przejdź tutaj: https://webmasters.googleblog.com/2011/11/get-post-and-safely-surfacing-more-of.html

Stwórz swój szablon HTML

Crawlable AJAX - create your HTML template

Dodaj jQuery do swojej witryny

W tym przykładzie dodano linię 4.

Crawlable AJAX (jQuery GET) - add jQuery

Dodaj tag < DIV > z unikalnym identyfikatorem w treści, do której trafi zawartość dynamiczna

W tym przykładzie dodano linię 8.

Crawlable AJAX (jQuery GET) - add unique ID DIV

Dodaj JavaScript do strony, która załaduje zawartość do tagu < DIV>

W tym przykładzie dodano linie 10-15.

Crawlable AJAX (jQuery GET) - add JavaScript

Stwórz swój skrypt PHP

Przykładowy kod wyświetla przykładowy post na blogu.

Crawlable AJAX (jQuery GET) - create PHP script

Przetestuj swój skrypt na swoim serwerze WWW

Powinno to wyglądać tak:

Crawlable AJAX (jQuery GET) - test script on your web server

Sprawdź widok-źródło

Powinien wyglądać jak szablon HTML.

Crawlable AJAX (jQuery GET) - check view-source

Sprawdź Sprawdź Element

Powinieneś zobaczyć zawartość dynamiczną załadowaną do drzewa DOM. Powinno to wyglądać tak:

Crawlable AJAX (jQuery GET) - check Inspect Element

Indeksowany AJAX (bez hashów)

Ten poradnik jest dla stron internetowych, które ładują dynamiczną zawartość na stronie bez odświeżania, ale zmienia adres URL. Google zaleca przekierowanie” _escaped_fragment_ ” w ciągu zapytania do migawki HTML. Główną ideą jest to, że chcesz renderować HTML dla Googlebota i JavaScript dla użytkowników.

Istnieje wiele sposobów osiągnięcia tego samego rezultatu. Wdrożenie zależy od konfiguracji konkretnej witryny. W tym przykładzie użyjemy PHP, aby zdecydować, co renderować.

Jeśli URL wygląda tak: “

Jeśli URL wygląda tak: “

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat tej najlepszej praktyki, zobacz: https://developers.google.com/search/docs/ajax-crawling/docs/getting-started

Zacznij od stworzenia skryptu PHP, który doda odpowiedni tag < meta> w nagłówku

Spowoduje to poinformowanie pająków Wyszukiwania, że strona jest indeksowana za pomocą ciągu zapytania “_escaped_fragment_”. W tym przykładzie stworzyliśmy funkcję, która tworzy dla nas cały tag <head>.

Uwaga: Linia 10 zawiera meta tag, który mówi pająkom, aby czołgali się przy użyciu fragmentu ucieczki.

Crawlable AJAX (without hashes) - create PHP script

Następnie stworzymy funkcję renderującą stronę

W tym przykładzie render_post ma argument ” $render_snapshot.”Domyślnie strona będzie renderować zwykłą stronę dla użytkowników. Jeśli render_snapshot ma wartość true, to renderuje zwykłą stronę HTML dla Googlebota z tą samą zawartością.

Uwagi:

  • Linia 25 PHP decyduje, czy strona ma być HTML czy dynamiczna.
  • Linie 26-29 pobiera zawartość i zwraca HTML wewnątrz znacznika DIV
  • Linie 31-37 pobiera zawartość za pomocą jQuery do dynamicznego dodawania HTML wewnątrz tagu DIV

Crawlable AJAX (without hashes) - create a function that renders the page

Następnie dodamy kod do obsługi sekwencji zapytania o fragment

W tym przykładzie, jeśli zostanie znaleziony _escaped_fragment_, post będzie renderowany za pomocą HTML.

Crawlable AJAX (without hashes) - add code to handle the escaped fragment query string

Następnie stworzymy treść.plik php

W tym przykładzie kod przekonwertuje JSON na HTML.

Crawlable AJAX (without hashes) - create a content.php file

Na koniec stworzymy ajax_crawling.json

Chociaż jest to tylko demonstracja, zasady nadal obowiązują w złożonej konfiguracji witryny. Treść zazwyczaj pochodzi z bazy danych. W tej demonstracji jest to tylko jeden plik.

Crawlable AJAX (without hashes) - create ajax_crawling.json

Przetestuj stronę jako renderowaną przez użytkownika

Strona powinna wyglądać podobnie do tej:

Crawlable AJAX (without hashes) - test the page as rendered by a user

Spójrz na źródło widoku

Nie powinieneś widzieć swojej zawartości, ponieważ jest ona dynamicznie dodawana przy użyciu JavaScript.

Crawlable AJAX (without hashes) - look at the view source

Zobacz Widok Inspect Elements

Powinieneś zobaczyć swoją zawartość, ponieważ Widok elementu Inspect jest tym, jak wygląda kod HTML po uruchomieniu JavaScript.

Crawlable AJAX (without hashes) - look at the Inspect Elements view

Sprawdź widok bota dodając”?_escaped_fragment_ ” na koniec adresu URL

Powinna wyglądać tak samo jak strona dynamiczna:

Crawlable AJAX (without hashes) - check the bot's view

Sprawdź źródło widoku bota

Powinien wyglądać jak zwykły HTML bez żadnego JavaScript.

Crawlable AJAX (without hashes) - check view source of the bot's view

Cross Domain rel=canonical

Kiedy używać domeny krzyżowej Canonical

Jest to miejsce, gdzie wiele osób trochę się myli, więc przed dokładną implementacją techniczną, omówmy po prostu, kiedy tag powinien być użyty.

  • Użyj go, gdy zawartość ze starej witryny musi zostać przeniesiona lub powielona na nową witrynę – a stary host nie zapewnia przekierowań po stronie serwera.
  • Używaj go tylko wtedy, gdy zmniejszysz powielanie na miejscu w starej witrynie w jak największym stopniu.
  • Jeśli zamiast tego możesz zrobić przekierowanie 301, co zapewnia preferowaną wygodę użytkownika, użyj przekierowania 301.
  • Ponadto, nie należy umieszczać noindex na stronie z rel = canonical. Strona powinna być przeszukiwalna, aby odebrać przekierowanie.
  • Używaj go, gdy zawartość jest taka sama na obu stronach lub z niewielkimi różnicami.

Jak Wdrożyć

Nie różni się to tak bardzo od implementacji znacznika kanonicznego regularnego.

  1. Przygotuj dwie strony
  2. Możliwość edycji kodu źródłowego na pierwszej (oryginalnej) stronie.
  3. Dodaj tag do sekcji <head> starej strony, wskazującej na nową stronę; gdzie “example-page-name” to adres URL nowej strony wskazujący na nową stronę;

Szybki Przykład

Załóżmy, że chciałem przenieść Post infografiki z QuickSprout do KISSmetrics. Być może nie robiłbym tego w prawdziwym życiu, ale załóżmy, że tak, dla przykładu. Przenosimy go do:

http://blog.kissmetrics.com/5-ways-to-get-your-infographic-to-go-viral

  1. Infografika na QuickSprout https://www.quicksprout.com/
    2012/06/11/5-sposoby-na-infografikę-To-go-viral/
  2. < / head>
  3. Ta sama infografika na KISSmetrics http://blog.kissmetrics.com/
    5-ways-to-get-your-infographic-to-go-viral
  4. Canonical wskazuje na nową stronę

Ostatnie podpowiedzi

  • Niech linki są bezwzględne, a nie względne (w tym pełny http:// etc)
  • Podobnie jak w przypadku 301 unikaj łańcuchów kanonicznych
  • Ostatecznie jest to wskazówka dla Google, a nie absolutny kierunek, więc będziesz chciał sprawdzić indeks Google i narzędzia dla webmasterów, aby sprawdzić, czy zostały one przestrzegane.

Naprawianie Błędów Zduplikowanej Zawartości Https

Jak jestem pewien, większość z was wie, https jest protokołem, za pomocą którego bezpieczne strony są przesyłane przez world wide web. Strony takie jak koszyk, strony logowania i inne bezpieczne obszary powinny znajdować się pod adresem https. Może to jednak potencjalnie spowodować duplikację treści z powodu dodanego “s” w adresie URL.

Zazwyczaj strony https nie powinny znajdować się w indeksie. Są to zazwyczaj strony prywatne i nie mają zastosowania do zwracania ich w wynikach wyszukiwania.

Jeśli raport indeksowania lub audyt witryny powrócą jako duplikaty adresów URL https znalezionych w witrynie, należy wykonać trzy kroki, aby rozwiązać ten problem;

  1. Określ, które strony są indeksowane
  2. Zdiagnozować, dlaczego są indeksowane
  3. 301 przekierowań na strony, których nie powinno być
  4. Usuń je z indeksu, jeśli nie powinny tam być

Znajdowanie stron https, które zostały zindeksowane

Użyj tej specjalnej wyszukiwarki Google, aby znaleźć strony z witryny, które zostały zindeksowane za pomocą https;

site:yourdomain.com inurl: https

Możesz zobaczyć strona crazyegg wygląda całkowicie czyste! Z wyjątkiem tego programu Flash loader, żadne strony https nie dostały się do indeksu.

Finding https pages that have been indexed #1

KISSmetrics. z drugiej strony jest dobrym przykładem witryny, która ma pewne https w indeksie.

Ta druga strona jest zwykłym wpisem na blogu i nie powinna znajdować się w indeksie (trzeci wynik w dół).

Finding https pages that have been indexed #2

A te inne wskazane strony, mają być stronami https, ale nie powinny być w indeksie;

Finding https pages that have been indexed #3

Co więc zrobić, gdy w indeksie znajdziesz Strony, których nie powinno tam być? Jak każda stara strona, której nie chcesz w indeksie, musisz dowiedzieć się, dlaczego tam trafiła!

Zdiagnozować, Dlaczego Znalazły Się W Indeksie

Użyjmy powyższego postu na blogu jako przykładu i spójrzmy na stronę.

Możesz zobaczyć Google Chrome wskazujące https jest obecny w adresie URL, ale strona nie jest Bezpieczna. To w rzeczywistości potwierdza, że strona nie powinna znajdować się w indeksie w ten sposób.

Diagnose Why They Ended Up In The Index #1

Jego prawdopodobnie w indeksie, ponieważ został połączony skądś, wewnętrznie lub zewnętrznie, więc użyjemy kilku narzędzi, aby spróbować znaleźć źródło linku.

Najpierw użyjmy krzyczącej żaby, ponieważ wiemy, że będzie to kompletny indeks witryny.

Wprowadź domenę główną witryny w Screaming Frog (ponieważ niektóre witryny, takie jak KISSmetrics. działaj na różnych subdomenach, www / blogu itp. – chcemy mieć pewność, że otrzymamy kompletny indeks całej witryny.)

Diagnose Why They Ended Up In The Index #2

Podczas skanowania witryny możesz wyszukać adres URL tej strony i poczekać, aż się pojawi.

Diagnose Why They Ended Up In The Index #3

Następnie poczekaj, aż indeksowanie zostanie zakończone i przejrzyj jego “w linkach”.

Diagnose Why They Ended Up In The Index #4

Spójrz w kolumnie “do”, aby sprawdzić, czy jakiekolwiek linki używają”https://”

Diagnose Why They Ended Up In The Index #5

W tym przypadku nie ma wewnętrznych linków wskazujących na wersję strony https://.

Jeśli zostanie znalezione łącze wewnętrzne,musisz zmienić łącza wewnętrzne i przekierować wersję https na wersję http.

Jeśli nie zostanie znaleziony link wewnętrzny, możesz być w stanie znaleźć link zewnętrzny, ale możesz nie mieć kontroli nad jego zmianą. Więc musisz 301 przekierować go do wersji http. Spowoduje to przekierowanie użytkownika i ostatecznie usunięcie / zastąpienie wersji https z indeksu.

Paginacja z rel=next

Paginacja zawsze była jednym z najtrudniejszych elementów SEO i architektury na stronie. Ale teraz Google pozwala używać rel= “next” I rel = “prev”, aby pomóc im pokazać, że masz strony należące do serii.

Podczas korzystania z CMS, takich jak WordPress, istnieje wiele wtyczek, które obsługują to za Ciebie, w tym Yoast SEO. Ale jeśli masz niestandardową witrynę lub witrynę ręcznie zakodowaną w czystym HTML, Ta sekcja pokaże, że musisz poprawić stronicowanie z tymi nowymi tagami. To całkiem proste! Ale możesz nie znaleźć najlepszego źródła w Internecie. Tutaj upewniłem się, że jest kuloodporny.

Zidentyfikuj Swoje Strony W Serii

Użyjmy Zappos jako przykładu. Oto ich Męskie Trampki strona 1.

Zidentyfikowaliśmy tę stronę jako pierwszą z serii stron, jak widać menu dla stron 2, 3, 4 itd.

Oto strona 1 URL http://www.zappos.com/mens-sneakers-athletic-shoes ~ dA

i Strona 2, 3 itd http://www.zappos.com/mens-sneakers-athletic-shoes ~ dB

http://www.zappos.com/mens-sneakers-athletic-shoes ~ dC

Uwaga: używają liter (A, b, c), aby zmienić stronę.

Identify Your Pages In The Series

Add rel=”next” To Page One

To prawda, po zidentyfikowaniu stron w serii, strona pierwsza otrzymuje tylko tag “następny”, ponieważ jest to pierwsza strona w serii. Dlatego do strony pierwszej, w sekcji <head> dodalibyśmy;

Zmień ustawienia DNS w bieżącej domenie

Każda strona oprócz pierwszej i ostatniej powinna mieć znacznik” następna “i” poprzednia”. Ma to sens, ponieważ istnieją strony przed i po. Strona druga (mens-sneakers-athletic-shoes~dB) miałaby to;

< link rel = “next”href =” http://www.zappos.com/mens-sneakers-athletic-shoes ~ dC”>

Dodaj rel= “prev” do ostatniej strony

Ostatnia strona w sekwencji musi tylko odnosić się do strony przed nią, więc dodamy;

Zakładając, że Z jest ostatnią stroną.

Uwagi Końcowe

  • Możesz dołączyć tag kanoniczny w połączeniu z rel next / prev
  • Możesz używać bezwzględnych lub względnych adresów URL, ale zawsze polecam absolute, jeśli to możliwe.

Przekierowanie stron błędów z .htaccess

Będzie to następować po kilku krokach;

  1. Utwórz stronę błędu – ta strona będzie miała specjalny skrypt.
  2. Skonfiguruj Swój .plik htaccess do przekierowania na stronę błędu

Utwórz Stronę Błędu

Utwórz stronę, w której błędy powrócą z – można to nazwać czymkolwiek-błędu.PHP działa.

Na tej stronie dodaj poniższy kod do góry;
<?php
switch ($_SERVER["REDIRECT_STATUS"]) {
case 400:
$title = "400 Bad Request";
$description = "żądanie nie może zostać przetworzone z powodu złej składni";
break;
case 401:
$title = "401 Unauthorized";
$description = "żądanie nie powiodło się";
break;
case 403:
$title = "403 Zakazane";
$description = "serwer odmawia odpowiedzi na żądanie";
break;
case 404:
$title = "404 Not Found";
$description = " nie można znaleźć żądanego zasobu.";
break;
case 500:
$title = "500 Internal Server Error";
$description = "wystąpił błąd, który nie pasuje do żadnego innego Komunikatu o błędzie";
break;
case 502:
$title = "502 Bad Gateway";
$description = "serwer działał jako proxy i otrzymał złe żądanie.";
break;
case 504:
$title = "504 Gateway Timeout";
$description = "serwer działał jako proxy i czas żądania się skończył.";
break;
}
?>

Ten kod PHP tworzy inny tytuł dla każdego typu błędu. W ten sposób nie potrzebujesz mnóstwa różnych plików. Robimy to wszystko w jednym pliku.

W tym przykładzie tworzymy unikalny tytuł i opis dla każdej strony błędu. Możesz jednak dodawać dodatkowe zmienne i tworzyć dowolną unikalną zawartość.

Konfiguracja .htaccess

Musisz przekierować kilka kodów błędów na stronę błędu. Powinieneś dodać następujące linie do .htaccess
ErrorDocument 400 / error.php
ErrorDocument 401 / error.php
ErrorDocument 403 / error.php
ErrorDocument 404 / error.php
ErrorDocument 500 / error.php
ErrorDocument 502 / error.php
ErrorDocument 504 / error.php

Optymalizacja kanałów RSS

Kanały RSS są tak ogromną częścią blogowania. Jednak czasami zapominamy, jak potężna może być optymalizacja tych kanałów! Poniższe wskazówki powinny pomóc ci w pełni wykorzystać kanał RSS.

To zakłada, że używasz feedburnera.

Zastąp domyślny kanał RSS w nagłówku

Zakładając, że korzystasz z FeedBurner, czy wszystkie linki na twojej stronie wskazują na właściwy kanał? Sekcja nagłówka strony Quick Sprout wskazuje na kanał feedburner.

Optimizing RSS Feeds - Replace Default RSS Feed In Your Header

Jeśli Twoja witryna tego nie robi, musisz zmienić adres URL kanału w nagłówku.plik php (jeśli korzystasz z WordPress) lub tam, gdzie pozwala na to Twój CMS.

Optimizing RSS Feeds - Find the RSS link in your header.php file

Zastąp go swoim adresem URL FeedBurner

Optimizing RSS Feeds - Replace it with your feedburner feed URL

Szybkie Wygrane W Feedburner

Istnieje kilka prostych funkcji, które możesz łatwo aktywować w FeedBurner. Upewnijmy się, że masz je pod kontrolą!

Aktywuj SmartFeed

SmartFeed pomaga uczynić Twój feed kompatybilnym w każdym czytniku.

Optimizing RSS Feeds - Activate SmartFeed #1

Kliknij Optymalizuj – > smartfeed

Optimizing RSS Feeds - Activate SmartFeed #2

I aktywuj go!

Aktywuj FeedFlare

Feedflare to sposób na umieszczenie linku na dole kanału, aby poprosić użytkowników o robienie rzeczy, takich jak udostępnianie na Facebooku, e-mail, Zakładki na pyszne itp.

Jest to niezbędna konieczność dla każdego kanału RSS.

Na karcie Optymalizacja kliknij FeedFlare.

Wybierz łącza, które mają się pojawić. Feed oznacza, że pojawią się one w kanale RSS. Witryna oznacza, że pojawią się w witrynie, jeśli wyślesz kanał na witrynę.

Optimizing RSS Feeds - Activate FeedFlare #1

Przycisk aktywacji jest łatwy do przeoczenia, jego dół poniżej.

Optimizing RSS Feeds - Activate FeedFlare #2

Następnie dodamy kilka” osobistych ” flar. Są to proste flary, które ludzie stworzyli, które nie istnieją w domyślnym zestawie flar.

Kliknij “Przeglądaj katalog”.

Optimizing RSS Feeds - Activate FeedFlare #3

Przejrzyj dostępne flary. Gdy znajdziesz taki, który Ci się podoba i chcesz go wybrać, kliknij “Link”.

Optimizing RSS Feeds - Activate FeedFlare #4

Karta otworzy się wraz z flarą. Skopiuj adres URL.

Optimizing RSS Feeds - Activate FeedFlare #5

Wróć do oryginalnego ekranu. Wklej adres URL flary. Kliknij “Dodaj Nową Flarę”

Optimizing RSS Feeds - Activate FeedFlare #6

zobaczysz flarę powyżej. Wybierz miejsce, w którym ma być wyświetlany (kanał, witryna lub oba).

Optimizing RSS Feeds - Activate FeedFlare #7

Poniżej możesz zobaczyć podgląd flar. Zmień ich kolejność, przeciągając i upuszczając elementy.

Optimizing RSS Feeds - Activate FeedFlare #8

Nie zapomnij kliknąć “Zapisz”. Łatwo tam nie trafić.

Optimizing RSS Feeds - Activate FeedFlare #9

Aktywuj PingShot

PingShot powiadomi usługi odczytu, gdy pojawią się aktualizacje. Przyspiesza to dostarczanie paszy.

Przejdź do Publicize > PingShot i kliknij “Aktywuj”.

Optimizing RSS Feeds - Activate PingShot

Czy kiedykolwiek Twój kanał RSS był skrobany i powielany na innej stronie bez Twojej zgody? Dzieje się to cały czas, zwłaszcza, że stajesz się bardziej popularny (z pomocą tego przewodnika!). Googlebot lub użytkownicy mogą mieć trudności z określeniem, który artykuł był oryginalnym źródłem.

Dlatego dodamy link na dole Twojego kanału RSS, cytując Cię jako oryginalne źródło Twoich treści. Nie tylko pomoże to użytkownikom i silnikom dokonać tego ustalenia, ale także zapewni dodatkowe linki zwrotne.

  • Dodawanie linku źródła RSS w Bloggerze
    1. Przejdź do Ustawienia > kanał RSS witryny
    2. Dodaj następujący kod:
      < hr />
      <a href="http://www.myblog.com" > nazwa mojego bloga< / a>
  • Dodawanie linku źródła RSS w WordPress
    1. Przejdź do Wygląd > edytor > funkcje.php
    2. Dodaj następujący kod:
      function embed_rss ($content) {
      if(is_feed())
      $content .= "<p > <a href='", get_permalink() ."'>'";
      $content .= get_the_title ()."</a > < / p>;
      return $ content;
      }
      add_filter ('the_content', 'embed_rss');

Masz teraz odniesienie do oryginalnego źródła (ty!) treści w kanałach RSS. Jak zawsze, Sprawdź swoją pracę, aby upewnić się, że została wykonana poprawnie.

Utwórz podziękowania

Niektóre personalizacja i podziękowania dla czytelników mogą przejść długą drogę. Oto jak skonfigurować prostą wiadomość w kanale.

Przejdź do Optimize > BrowserFriendly > Content Options

Optimizing RSS Feeds - Create Thank You's

Kliknij “Włącz” i wprowadź osobistą wiadomość!

Czas Wiadomości RSS

Zachęcaj do otwierania Więcej z listy wiadomości e-mail RSS, kontrolując czas wysyłania.

Przejdź do Publicize > subskrypcje e-mail > opcje dostawy

Optimizing RSS Feeds - Time Your RSS Emails

Wybierz swoją strefę czasową i najlepszy czas dla odbiorców. 9am-11am jest często dobrym wyborem.

Przekierowanie WordPress RSS do Feedburner

Możesz mieć standardowy kanał RSS wbudowany w WordPress. Możesz nawet mieć subskrybentów! Za pomocą wtyczki o nazwie “Feedburner Redirect” upewnimy się, że wszystko przechodzi przez feedburner.

Wtyczkę znajdziesz tutaj – https://wordpress.org/plugins/tentbloggers-feedburner-rss-redirect-plugin/

  1. Zainstaluj go w swojej konfiguracji WordPress.
  2. Aktywuj go.

Optimizing RSS Feeds - Redirect WordPress RSS to Feedburner

Wprowadź adres URL feedburnera w obu polach. I gotowe!

Video Sitemaps

Jeśli masz jakikolwiek film na swojej stronie lub blogu, a zwłaszcza jeśli jest oznaczony metadanymi, musisz mieć mapę witryny wideo. Dzięki temu treści wideo są zauważane, przetwarzane i indeksowane znacznie szybciej przez Google i Bing.

OPCJA A-GENEROWANIE RĘCZNE

Jeśli masz małą witrynę z tylko kilkoma filmami, a nie dodajesz ich przez cały czas, możesz łatwo wygenerować mapę witryny wideo XML ręcznie.

Po pierwsze, chcę dostarczyć szkielet szablonu struktury XML. Możesz wyciąć i wkleić szablon, a następnie dodać własne dane.

Jest to po prostu najbardziej podstawowy szablon z wymaganymi polami.

Utwórz pusty plik XML

Utwórz plik, nazwa nie ma znaczenia, ale lubię używać: sitemap_video.xml

Następnie zapisz go w katalogu głównym, na przykład: https://www.quicksprout.com/sitemap_video.xml

Jak wspomniano, nie ma znaczenia, jak go nazwiesz, a nawet gdzie go umieścisz, ale musisz to wiedzieć później, gdy przesyłasz mapę witryny do narzędzi dla webmasterów.

Wklej to do pliku XML

< urlset xmlns="http://www.sitemaps.org/schemas/sitemap/0.9"
xmlns: video="http://www.google.com/schemas/sitemap-video/1.1">

<url>
<loc > < / loc>
< video: video>
< video: thumbnail_loc > </video: thumbnail_loc>
< video: title > </video: title>
< video: opis > </video: opis>
<video: content_loc > </video: content_loc>
< video: player_loc allow_embed= ” yes “autoplay=” ap = 1″>
< / video: player_loc>
< / video: video>
< / url>

< / urlset>
Wyjaśnienie powyższego kodu;

Video Sitemaps - XML file

Wiele właściwości w szablonie jest opcjonalnych, ale chciałem, abyś miał całość 🙂

Pola Wymagane

  • Adres URL strony
  • URL pliku wideo lub Url odtwarzacza
  • Tytuł
  • Opis
  • Miniaturka

Wypełnimy więc nasz przykładowy szablon. Na razie usunąłem wszystkie inne właściwości, więc możesz je wyraźnie zobaczyć tylko z wymaganymi elementami;

Podstawowy kod dla jednego wideo w XML Video Sitemap

<url>
< loc>https://www.quicksprout.com/videos/neil-patel-video-1.html< / loc>
< video: video>
< video: thumbnail_loc>
https://www.quicksprout.com/thumbs/thumbnail.jpg
< / video: thumbnail_loc>
<video:title>zaawansowane SEO dla blogerów < /video:title>
< video: opis>
Ekskluzywny film z ekspertem SEO Neilem Patelem. Jazda śmieszna
ilości leadów do Twojego bloga i poznaj sekrety 7
optymalizacja współczynnika konwersji.
< / video: opis>
< video: content_loc>https://www.quicksprout.com/video.flv < / video: content_loc>
< / video: video>
< / url>

Dodawanie Dodatkowych Właściwości

Istnieje wiele dodatkowych właściwości, które możesz dodać do mapy witryny wideo, takich jak;
< wideo: Czas trwania>
< video: expiration_date>
< video: ocena>
< video: view_count>
< video: publication_date>
< video: tag>
< video: tag>
< video: category>
< video: restriction>
< video: restriction>
< video: restriction>
< video: galeria_loc>
< video: galeria_loc>
< video: Cena>
< video: requires_subscription>
< video: uploader>
< video: uploader>
< wideo: platforma>
< wideo: platforma>
< wideo: platforma>
< video: live>

Dodajmy kilka z nich z powrotem do naszego przykładu, abyś mógł zobaczyć je w akcji!
<url>
< loc>https://www.quicksprout.com/videos/neil-patel-video-1.html< / loc>
< video: video>
< video: thumbnail_loc>
https://www.quicksprout.com/thumbs/thumbnail.jpg
< / video: thumbnail_loc>
<video:title>zaawansowane SEO dla blogerów < /video:title>
< video: opis>
Ekskluzywny film z ekspertem SEO Neilem Patelem. Jazda śmieszna
ilości leadów do Twojego bloga i poznaj sekrety 7
optymalizacja współczynnika konwersji.
< / video: opis>
< video: content_loc>https://www.quicksprout.com/video.flv < / video: content_loc>
<!-- właściwości opcjonalne-->
< wideo: Czas trwania>750</wideo:Czas trwania >
< video:ocena>4.1 < /video: ocena>
<video: view_count > 54321</video: view_count>
< video: publication_date>2012-04-01T19:20:30+08:00</video: publication_date>
<video:family_friendly>tak < /video: family_friendly>
< video:restriction relationship="allow">IE GB US CA</video: restriction>
< video:requires_subscription>no</video:requires_subscription>
<video:live>no < /video: live>
< / video: video>
< / url>

Wiele z nich powinno być oczywistych. Zawsze możesz sprawdzić dokumentację Google, aby uzyskać dalsze wyjaśnienia dotyczące wszystkich dozwolonych pól.

Prześlij swoją mapę witryny do Google Webmaster Tools

Opcja a prześlij go bezpośrednio do narzędzi dla webmasterów

Jest to preferowana metoda przesyłania dowolnej mapy witryny xml do Google.

  1. Zaloguj się do Webmaster Tools
  2. Zobacz profil na swojej stronie
  3. Przejdź do konfiguracji witryny – > Sitemaps
    Video Sitemaps - add to Google Webmaster Tools #1
  4. Kliknij “Dodaj / Przetestuj mapę witryny” w prawym rogu
    Video Sitemaps - add to Google Webmaster Tools #2
  5. Wprowadź nazwę swojej mapy witryny i naciśnij Wyślij

Opcja B Dodaj Następującą Linię Do Swoich Robotów.plik txt

Mapa strony: http://www.example.com/sitemap_video.xml

Podobnie jak w przypadku każdej mapy witryny xml, jeśli Twoje roboty.plik txt skonfigurować poprawnie, Google z znajdź i przetworzyć wideo XML sitemaps poprzez znalezienie go w robotach.txt

.hacki htaccess

Te wskazówki działają tylko wtedy, gdy twój Klient korzysta z Apache. Jeśli twój Klient korzysta z usług IIS systemu Windows, spójrz na hacki usług IIS.

  1. Zlokalizuj swoje .plik htaccess na twoim serwerze.(Patrz ” jak zlokalizować .htaccess na twoim serwerze”)
  2. Po zlokalizowaniu pliku edytuj go za pomocą edytora tekstu.Jeśli używasz systemu Windows, polecam Notatnik. Jeśli używasz komputera Mac, pobierz darmowy edytor tekstu, taki jak TextWrangler.
  3. W pliku htaccess zdecyduj, co chcesz zrobić, a następnie dodaj wiersz kodu:
    • Aby utworzyć własną stronę 404

      Użyj “ErrorDocument” i umieść adres URL na swojej niestandardowej stronie 404 na końcu. Przykład:

      ErrorDocument 404 http://www.example.com/my-custom-404-page.html

    • Aby zabezpieczyć folder hasłem

      1. Po pierwsze, trzeba będzie najpierw trzeba utworzyć .plik htpasswd. Najprostszym sposobem jest użycie tego narzędzia online do jego utworzenia: http://www.tools.dynamicdrive.com/password/
      2. Wprowadź żądaną nazwę użytkownika po lewej stronie, a hasło, które chcesz, aby ta osoba miała po prawej stronie.
      3. W ” ścieżce do .HTPASSWD”, umieść go w folderze, który nie jest dostępny publicznie. Zwykle bezpiecznie jest umieścić w katalogu domowym, takim jak “/ home / myusername”
      4. Kliknij przycisk Prześlij i umieść pobrany plik .plik htpasswd do “/ home / myusername”
      5. Skoro już to zrobiłeś, wpisz to w swoje .plik htaccess
        AuthUserFile / home/myusername/.htpasswd
        AuthName EnterPassword
        AuthType Basic
        require user some_users_name

        Zastąp “some_users_name” nazwą użytkownika, która będzie dozwolona w tym folderze.
    • Blokowanie użytkowników według adresu IP

      Wpisz te cztery linie do swojego .plik htaccess:
      Order allow, deny
      Od 111.222.333.444
      Od 555.666.777.888
      Zezwalaj ze wszystkich

      W wierszach, które mówią “deny from”, zastąp przykładowe adresy IP “111.222.333.444“z prawdziwym adresem IP, który chcesz zablokować.

    • Blokowanie użytkowników przez referrera

      Dodaj te trzy linie do swojego .plik htaccess:
      RewriteEngine On
      RewriteCond % {HTTP_REFERER} somedomain.com [NC] RewriteRule .* - [F]

      Jeśli chcesz zablokować więcej niż jeden odsyłający, dodaj więcej linii RewriteCond, takich jak ten:
      RewriteEngine On
      RewriteCond % {HTTP_REFERER} somedomain.com [NC, OR] RewriteCond % {HTTP_REFERER} anotherdomain.com [NC, OR] RewriteCond % {HTTP_REFERER} 3rdDomain.com [NC] RewriteRule .* - [F]

      Zauważ, że każda linijka oprócz ostatniej powinna kończyć się na “[NC, OR]

    • Zrobić coś innego niż indeks.html być domyślną stroną.

      Powiedzmy, że chcesz ” do domu.html ” jako domyślna strona. Użyj tej linii w pliku htaccess:
      DirectoryIndex. do domu.html

    • Do 301 przekierowanie starej domeny do nowej domeny

      Dodaj te linie do pliku htaccess
      RewriteEngine on
      RewriteCond %{HTTP_HOST} ^olddomain.com [NC, OR] RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.olddomain.com [NC] RewriteRule ^(.* ) $ http://www.newdomain.com / $1 [R = 301, NC]

      Zastąp “olddomain.com” z twoją starą nazwą domeny. Spowoduje to przekierowanie linków 301 ze starej domeny do Nowej z WWW przed nią.

    • Aby uniemożliwić komuś Hotlinkowanie zasobów w Twojej witrynie

      Dodaj te linie do pliku htaccess
      RewriteEngine on
      RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^$
      RewriteCond %{HTTP_REFERER}! ^http://(www.)?mydomain.com/. * $ [NC] RewriteRule .(gif|jpg|js / css)$ - [F]

      Zastąp mydomain.com z nazwą domeny. Linie te uniemożliwią komuś gorące łączenie plików GIF, JPG, JS i CSS.

    • Aby przekierować wszystkie strony z HTTPS: / / do HTTP://

      Dodaj te linie do pliku htaccess
      RewriteEngine on
      RewriteCond %{SERVER_PORT} !^80$
      RewriteRule ^(.* ) $ https://www.domain.com / $1 [NC, R=301, L]

      Zastąp domain.com z własną domeną.

    • Aby przekierować wszystkie strony z HTTP: / / do HTTPS://

      Dodaj te linie do pliku htaccess
      RewriteEngine on
      RewriteCond %{SERVER_PORT} !^443$
      RewriteRule ^(.* ) $ http://www.domain.com / $1 [NC, R=301, L]

      Zastąp domain.com z własną domeną.

    • Aby przekierować jeden adres URL z HTTPS: / / do HTTP://

      Załóżmy, że adres URL jest http://www.domain.com/mypage.html
      RewriteEngine on
      RewriteCond %{HTTP_HOST} !^80$
      RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.domain.com/mypage.html [NC] RewriteRule ^(.* ) $ http://www.domain.com/mypage.html [NC, R=301, L]

Wykrywanie Googlebota

Może być wiele powodów, dla których chcesz wykryć Googlebota jako agenta użytkownika. Można je pozostawić wyobraźni 🙂

  1. Wytnij i wklej następujący kod w dowolnym miejscu < body > dokumentu:
    if(strstr(strtolower($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']), "googlebot"))
    {
    // co robić
    }
  2. Zastąp swoim contentReplace “/ / co zrobić ” z tym, co chcesz zrobić.Tip: Aby to HTMLZrób to.;
    if(strstr(strtolower($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']), "googlebot"))
    {?>
    <H1>umieść tutaj swój HTML< / H1>
    < P > wszystko co normalnie byś zrobił</p>
    <?php
    }

    Podzielmy każdy fragment PHP.

    if (warunek){} – to jest po prostu prosta funkcja, która mówi “Jeśli X jest prawdziwe, zrób y”.

    Teraz będziemy pracować od wewnątrz zagnieżdżonego Oświadczenia.

    • "HTTP_USER_AGENT" – wyodrębnia łańcuch ID specyficzny dla przeglądarki
    • $_SERVER – jest to tablica z informacjami takimi jak nagłówki, ścieżki i lokalizacje skryptów, która jest tworzona przez serwer WWW
    • strtolower – zwraca łańcuch ze wszystkimi literami alfabetycznymi zamienionymi na małe litery.
    • strstr – zwraca część łańcucha haystack począwszy od pierwszego wystąpienia igły włącznie aż do końca haystack

    {
    // co robić
    }

    ukośniki do przodu / / służą tylko do komentowania. Mówimy tylko o umieszczeniu wszystkiego, co chcesz, między nawiasami klamrowymi.

    Jeśli bardziej lubisz wizualizacje – to jest dobre wyjaśnienie fragmentów kodu;

    Detecting Googlegot

Dodaj własną wyszukiwarkę do swojej witryny

Niestandardowe wyszukiwanie Google w Twojej witrynie może być potężną funkcją, ale nadal wiele osób z niej nie korzysta. Przeprowadzę Cię przez etapy instalacji na twojej stronie.

Idź do – https://cse.google.com/cse/

Skomponuj tytuł i opis

Custom Search Engine - Compose a Title and Description

Dodaj strony do wyszukiwania

Tutaj stosuje się trochę technicznej wiedzy.

Custom Search Engine - Add Sites To Be Included in Search

Nie możesz po prostu dodać adresu URL witryny-musisz podać gwiazdkę ( * ) po adresie URL, aby przeszukiwać całą witrynę, w ten sposób;

https://www.quicksprout.com/*

Wybierz edycję i potwierdź

Custom Search Engine - Select Edition and Confirm

Po tym wszystkim mamy możliwość wypróbowania niestandardowej Wyszukiwarki przed zainstalowaniem jej na naszej stronie.

Sprawdźmy to.

Custom Search Engine - Let's check it out

Wyszukiwanie [twitter tips] w naszym niestandardowym silniku pokazuje dobre wyniki i różnorodność wśród stron w silniku. (Uwaga reklamy będą obecne, chyba że zapłacisz za wersję premium).

Teraz nadszedł czas, aby zainstalować w swojej witrynie!

Instalowanie Niestandardowego Wyszukiwania W Twojej Witrynie

Ten typ instalacji będzie albo nową stroną, albo nowym postem. Użyjmy nowej strony w tym przykładzie, jednak nowy post będzie działał w ten sam sposób.

  1. Przejdź do “nowej strony”Custom Search Engine - Installing Custom Search In Your Site #1
  2. Edycja w trybie HTMLCustom Search Engine - Installing Custom Search In Your Site #2Będziemy edytować w trybie HTML, ponieważ będziemy wklejać kod JavaScript do strony.
  3. Wklej KodCustom Search Engine - Installing Custom Search In Your Site #3
  4. Obejrzyjmy goCustom Search Engine - Installing Custom Search In Your Site #4

 

Blokowanie potencjalnie szkodliwych lub szkodliwych linków do witryny

Czasami haker lub nawet ktoś niedoświadczony bez złośliwego zamiaru wyśle link zwrotny do twojej witryny z parametrem zapytania dołączonym na jej końcu. Może to wyglądać mniej więcej tak:

Rozwijaj swój biznes-Quick Sprout

(Proszę nie Linkuj do mnie ani do nikogo takiego)

A złośliwy ciąg zapytania może skończyć się na różnych stronach:

  • https://www.quicksprout.com/page/2/?neilpatelscam
  • https://www.quicksprout.com/page/3/?neilpatelscam

Strony te mogą być indeksowane jako takie i mogą potencjalnie zastąpić prawdziwe strony w ich indeksie. Jest to mało prawdopodobne, ale w obu przypadkach może być potrzebny sposób, aby to naprawić, jeśli tak się stanie. Tu jest trochę .kod htaccess, aby to zrobić:
# FIX BAD LINKS
< ifModule mod_rewrite.c>
RewriteCond % {QUERY_STRING} querystring [NC] RewriteRule .* http://example.com / $1? [R = 301, L] < / ifModule>

Po prostu wykonaj następujące czynności:

  1. Upewnij się, że.htaccess znajduje się w katalogu głównym.
  2. Umieść ten kawałek kodu na dole .plik htaccess.
  3. Zamień “querystring” na używane złośliwe querystring.
  4. Zastąp example.com z adresem URL Twojej witryny
  5. Aby dodać wiele zapytań, użyj “pipes” ( | ) jako wyrażenia “lub”: (neilpatelscam|quicksproutripoff|badblogger) dla zapytania.
  6. Na koniec uruchom zapytanie site: query w Google tydzień lub dwa później, takie jak: site:quicksprout.com/?neilpatelscam aby sprawdzić, czy zostały usunięte z indeksu.

Wtyczki przeglądarki do analizy na miejscu

Wtyczki przeglądarki mogą znacznie przyspieszyć przepływ pracy i wydajność. Pokażę Ci kilka wtyczek do Google Chrome i trochę o tym, jak z nich korzystać w bardziej zaawansowany sposób.

Ta sekcja wtyczek przeglądarki obraca się wokół tych, które pomagają zoptymalizować dostępność i indeksację witryn.

Po pierwsze, oto lista.

  • Broken Link Checker https://chrome.google.com/webstore/detail/check-my-links/ojkcdipcgfaekbeaelaapakgnjflfglf
  • Web Developer https://chrispederick.com/work/web-developer/
  • Redirect Path Checker https://chrome.google.com/webstore/detail/redirect-path/aomidfkchockcldhbkggjokdkkebmdll
  • Debugger Google Analytics https://chrome.google.com/webstore/detail/jnkmfdileelhofjcijamephohjechhna
  • Mikroformaty do chromowania https://chrome.google.com/webstore/detail/oalbifknmclbnmjlljdemhjjlkmppjjl

Pokażę wam, jak używać niektórych z nich w zaawansowany sposób.

Narzędzie do sprawdzania uszkodzonych linków jest nie tylko świetną wtyczką do szybkiego znajdowania uszkodzonych linków w Twojej witrynie, ale możesz go używać w kreatywny sposób na stronach innych osób, aby uzyskać pomysły na budowanie linków i poszukiwania.

Na przykład spróbuj uruchomić go na mapie witryny konkurenta. Oto jak:

  1. Znajdź konkurenta z mapą HTML. W tym przykładzie użyję losowo www.bizchair.com a ich mapa jest https://www.bizchair.com/site-map
    1. Uruchom sprawdzanie linków
    2. Kliknij ikonę rozszerzenia
    3. Poczekaj, aż znajdzie uszkodzone linki – w tym przypadku jest ich sporo.
  2. Browser Plugins - Broken Link Checker #1

Narzędzie do sprawdzania uszkodzonych linków jest nie tylko świetną wtyczką do szybkiego znajdowania uszkodzonych linków w Twojej witrynie, ale możesz go używać w kreatywny sposób na stronach innych osób, aby uzyskać pomysły na budowanie linków i poszukiwania.

Browser Plugins - Broken Link Checker #2

Chrome Sniffer

Ta wtyczka automatycznie pokazuje CMS lub bibliotekę skryptów, z których korzysta strona internetowa. Niezwykle przydatny, jeśli chcesz dotrzeć do tylko właścicieli witryn WordPress, na przykład.

Podczas przeglądania Internetu ikona po prawej stronie adresu URL zmieni się tak, aby pasowała do używanego systemu CMS lub biblioteki.

Na przykład, możesz zobaczyć, że moja strona jest zbudowana na WordPress i tutaj jest strona zbudowana z Drupal.

Browser Plugins - Chrome Sniffer #1


Browser Plugins - Chrome Sniffer #2

Redirect Path Checker

Ta wtyczka automatycznie powiadomi Cię, jeśli zostałeś przeniesiony na stronę za pośrednictwem jakiegokolwiek przekierowania. Może być bardzo przydatny podczas przeglądania witryny, w przypadku, gdy wewnętrznie łączysz się z nieaktualnymi adresami URL(lub zewnętrznie)

Na przykład, Właśnie znalazłem na mojej stronie ten link do przekierowań Gizmodo 302:

Browser Plugins - Redirect Path Checker #1

Skąd wiedziałem? Ponieważ wtyczka zaalarmowała mnie o 302.

Browser Plugins - Redirect Path Checker #2

Następnie możesz kliknąć ikonę, a pokaże Ci przekierowanie (lub serię przekierowań), które przeglądarka wzięła, aby dostać się na stronę.

Browser Plugins - Redirect Path Checker #3

Pasek Narzędzi I Wtyczka SEOmoz

Możesz zrobić wiele rzeczy za pomocą wtyczki Moz. Kilka bardziej zaawansowanych rzeczy, których możesz użyć do wyszukiwania, to:

  • Szybkie znajdowanie linków obserwowanych vs nofollowedBrowser Plugins - SEOmoz Toolbar Plugin #1
  • Lub znalezienie kraju i adresu IP na stronie internetowejBrowser Plugins - SEOmoz Toolbar Plugin #2

 

Wniosek

Dobra robota!

Udało Ci się!

Skorzystaj z tych wszystkich wskazówek, aby zapewnić optymalną indeksację i dostępność, a szybko zobaczysz ogromne ulepszenia.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts