Czy twój Blog może zrujnować twój biznes?

Wielu z was zaczęło blogować, aby uzyskać więcej biznesu. Przykro mi to mówić, ale wielu z was robi dokładnie odwrotnie.

Twój blog nie daje Ci więcej biznesu-w rzeczywistości odsyła biznes.

Jak to się stało?

Blog ma wzbudzać większe zainteresowanie tym, co robisz lub co sprzedajesz. Ma przynieść Ci większą wiarygodność, więcej czytelników. To ma pokazać Twoją wiedzę. Wszystko, co powinno być świetnie. dla biznesu. Gdzie wszystko poszło nie tak?

Zapomniałeś, że najpierw masz firmę, a po drugie bloga.

Czym się zajmujesz?

Zdziwiłbyś się, ile blogów nie ma odpowiedzi na to pytanie, “Czym się zajmujesz?” łatwo dostępne. Sam blog ma jasno określony temat, mnóstwo ciekawych treści i mnóstwo osób komentujących posty.

To wszystko świetnie, ale cały sens posiadania bloga biznesowego polegał na tym, aby zainteresować ludzi produktem lub usługą, którą sprzedajesz. A te informacje często nie są łatwe do znalezienia. Czasami nie można go nigdzie zobaczyć.

Nie ma tego w Twoim sloganie. Nie ma tego w sekcji O Tobie. To nie jest duży błyszczący przycisk, w którym odwiedzający witrynę nie mogą go przegapić.

Możesz mieć 50 milionów odwiedzających dziennie. Ale jeśli bardzo niewielu z nich ma pojęcie, że twój blog jest czymś więcej niż dostarczaniem im bezpłatnych informacji i rozrywki, twój blog rujnuje twój biznes.

Pozwól, że powtórzę oczywiste: jesteś biznes blogowanie. Oznacza to, że Twoje niesamowite treści muszą być dostarczane w kontekście Twoich celów biznesowych.

Przypomnij mi jeszcze raz: czym się zajmujesz?

Powiedzmy, że jakiś nowy facet pojawia się na Twoim blogu. Może dostał link od znajomego na Twitterze, a może po prostu wygłupiał się w Google. Czyta twój post. Podoba mu się.

Wychodzi.

To proste: dostał to, po co przyszedł. Znalazł twój post i przeczytał go. Może również potrzebować usług, które świadczysz. W rzeczywistości jest bardzo duża szansa, że tak, ponieważ szukał informacji w Twojej wiedzy. Jeśli pojawił się, chcąc dowiedzieć się o 10 sposobach zapobiegania złym plamom, a Ty świadczysz usługi barwienia drewna, może chcieć rzucić pomysł zrobienia tego samemu i zatrudnić Ciebie.

Ale nie przyszedł na Twojego bloga, szukając kogoś do zatrudnienia. Przyszedł po informacje. I dostał to.

Bardzo często ludzie nie widzą tego, co dla ciebie oczywiste. Ty wiedz, że blogujesz dla biznesu. Ty wiedz, że jesteś do wynajęcia. Ale ten odwiedzający stronę? W ogóle o tym nie myśli. Musisz włożyć mu to do głowy.

I bardzo, bardzo dobrym miejscem na zrobienie tego jest koniec tego przydatnego posta, który właśnie przeczytał. Kończ każdy post z małym popędem w kierunku zatrudnienia. “Jeśli masz projekt zbyt delikatny, aby go spieprzyć, skontaktuj się ze mną już dziś. Zacytuję Ci idealną, profesjonalną pracę-bez wpadek, gwarantowana.”

Twoi czytelnicy przychodzą po twoją radę i twój wgląd, a to świetnie dla Twojego bloga. Ale jeśli nie przypominasz im regularnie, że masz coś więcej do zaoferowania niż tylko informacje, nie będą myśleć o zatrudnieniu lub zakupie od ciebie.

I to jest naprawdę kiepskie dla Twojego biznesu.

Idź upewnij się, że czytelnicy bloga wiedzą, co robisz dla biznesu. Trzy razy.

Total
0
Shares
Related Posts