Jest to trzecia odsłona 58 najlepszych ofert na świecie seria z Deanem Rieckiem.
Przyjrzeliśmy się już klasycznym ofertom zwiększającym odpowiedź oraz ofertom, które obniżają ryzyko, obniżają cenę i zwiększają pilność. Spójrzmy teraz na oferty, które poprawiają warunki lub oferują usługi lub łapówki.
Poprawa Warunków
Dobra oferta zawsze poprawi Twoje wyniki sprzedaży. Ale możesz również ulepszyć istniejącą ofertę, po prostu dostosowując sposób, w jaki klient płaci lub zamawia.
- Bill Me Later– Daje to część siły promocyjnej bezpłatnej oferty próbnej, ale z silniejszym poczuciem obowiązku. Apeluje do współczesnego konsumenta, który został przeszkolony w zakresie odkładania płatności do ostatniej możliwej chwili. Może podwoić odpowiedź na prostą ofertę gotówkową z góry.
- Raty– Ta oferta przyjmuje większą cenę i dzieli ją na określoną liczbę mniejszych miesięcznych płatności, zwykle bez odsetek. To sprawia, że wysoka cena jest mniej bolesna. Jest to najbardziej skuteczne, gdy podkreślisz kwotę raty i podkreślisz całkowitą cenę.
- Opcja Pozytywna– To jest odwrotność opcji negatywnej. Zamiast automatycznie wysyłać lub rozliczać po okresie próbnym, oferujesz okres próbny i wymagasz działania ze strony klienta w celu dokonania zakupu. Odpowiedź będzie niższa niż w przypadku opcji negatywnej, ale ogólna jakość klienta jest często lepsza.
- Opcja Rezerwacji– Oferujesz zarezerwować lub odłożyć przedmiot, który wkrótce zostanie ogłoszony ogółowi społeczeństwa i który może się wyprzedać. Możesz również podać specjalną cenę lub premię jako nagrodę za odpowiedź w określonym terminie. Jest podobna do oferty przedpremierowej, ale z większą pilnością.
Oferowanie Usług
Są to sposoby, aby dodać trochę dodatkowej wygody do swojej oferty. Pierwsza, darmowa wysyłka, jest obecnie jedną z najpopularniejszych ofert w Internecie.
- Darmowa Dostawa– Ludzie są przyzwyczajeni do płacenia dodatkowych za wysyłkę i uważają to za zło konieczne. Ale możesz zaoferować go za darmo jako nieoczekiwaną i niedrogą zachętę.
- Usługa Wysyłki Prezentów– Klient wysyła Ci listę prezentów, a Ty wysyłasz prezenty bezpośrednio do wszystkich na liście za darmo lub za nominalną opłatą. Zapewnia to wygodę klienta i oferuje wiele jednoczesnych zamówień.
- Rush Shipping Service– Obiecujesz wysłać przedmiot z dnia na dzień lub w krótszym okresie czasu niż normalna wysyłka. Podobnie jak w przypadku wysyłki prezentów, możesz zaoferować to za darmo lub za niewielką dodatkową opłatą, aby pokryć dodatkowe koszty FedEx, UPS lub innej usługi.
Oferowanie Łapówek
Czasami dodatkowa oferta na szczycie oferty pomaga zepchnąć ludzi z płotu i podjąć działania. Niektóre z nich są dość wyrafinowane, ale mogą być skuteczne.
- Darmowy Prezent Dla Opiekuna– To zachęca ludzi do podjęcia decyzji o wypróbowaniu produktu lub usługi. Oferujesz prezent, a oni mogą go zatrzymać, nawet jeśli później zmienią zdanie.
- Darmowy prezent z płatnością– Zachęca to do szybkiej płatności, zwiększa przepływ środków pieniężnych i pomaga zmniejszyć brak płatności. Możesz zaoferować prezent dla każdego opłaconego zamówienia lub dla zamówień o minimalnej wartości. Możesz zaoferować jeden prezent lub wiele prezentów.
- Wybór darmowych prezentów– Tutaj masz do wyboru dwa lub więcej prezentów. Chociaż wydaje się to bardzo atrakcyjne, często nie działa tak dobrze, jak oferowanie jednego prezentu, ponieważ wybór może powodować niezdecydowanie i inercję.
- Stepped Darmowe Prezenty– Nagradzasz klientów na podstawie wielkości ich zamówień. Im więcej zamówią, tym więcej otrzymają prezentów lub wyższa jakość prezentu.
- Dwuetapowy Prezent– Klient otrzymuje mały prezent na pierwszy krok i większy prezent na następny krok. Na przykład możesz zaoferować gratis za wypróbowanie produktu, a następnie inny gratis za jego zakup.
- Zachęty Skumulowane– Jest to nagroda za lojalność klientów, taka jak wymienialne “punkty”za zakup przedmiotów lub każde 13-te zamówienie za darmo. Działa to najlepiej, gdy klient widzi rosnącą wartość. Na przykład możesz podać bieżącą sumę punktów zdobytych na każdym wyciągu rozliczeniowym lub formularzu zamówienia.
W naszej ostatniej odsłonie przyjrzymy się ofertom, które zwiększają zyski i ofertom, które generują zapytania.
Poprzednio w serialu:
- Oferty, które zwiększają reakcję i obniżają ryzyko
- Oferty, które obniżają cenę i zwiększają pilność