Czym jest kreatywność? To jedno z tych pozornie prostych pytań.
Jednym z najlepszych sposobów korzystania z Twittera jest zadawanie pytań. Trzymając się analogii cocktail party, którą wolisz … kogoś, kto chce się czegoś o Tobie dowiedzieć, czy kogoś, kto bełkocze bez końca o sobie?
W zeszłym tygodniu zadałem ludziom, którzy śledzą mnie na Twitterze, z pozoru proste pytanie: jak definiujesz kreatywność? Wybrałem kilka odpowiedzi i przedrukowałem je poniżej.
Wszystkie podkreślenie kursywą jest moja.
Todd Mintz: kreatywność jest w stanie przyjąć unikalną percepcję i rozwiń to żeby inni mogli zrozumieć.
Kristen Havens: Kreatywność = rozwiązywanie problemów z wyjątkowym punktem widzenia.
Lee Odden: dla mnie kreatywność to umiejętność widzenia i ekspresowe unikalne perspektywy
Rudy Amid: kreatywność dla mnie oznacza wykonanie zadania przy minimalnym wysiłku i najmniejszej ilości czasu.
Deb Ng: to forma ekspresji. Dla mnie jest to możliwość używania moich słów jako sposobu na daj innym pomysły i inspiracje.
Gamermk: kreatywność = umiejętność tworzenia własność fizyczna lub intelektualna wartościowego.
Anjali Ramachandran: kreatywność to optymalne bezstronne rozwiązania skomplikowanych problemów uwolniony przez dowolne medium – cyfrowe, pisane, mówione.
Steve Woodruff: kreatywność: wyobrażanie sobie tego, co nie jest, i wymyślanie, jak bring it to pass.
Doug Hudiburg: dla mnie kreatywność to manifestowanie idei w rzeczywistość, czyli bardziej chodzi o wykonanie ta inspiracja.
O co chodzi?
Create to czasownik. Kreatywne myślenie bez wykonania nie jest kreatywnością. Zgodnie z niektórymi powyższymi komentarzami osobiście uważam, że prawdziwa kreatywność skutkuje czymś użytecznym dla innych.
Co o tym myślisz?
Planuję zrobić więcej z tych rzeczy w przyszłości, więc sprawdź mnie na Twitterze. Również, poszukaj kick-off Roberta Rosenberg ‘ s creative Plan makeover series w tym tygodniu, tylko na Copyblogger.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Teaching Sells.