8 najczęstszych błędów e-mail marketingowych, których należy unikać w 2021

Nie ma znaczenia, jaki rodzaj działalności prowadzisz lub w jakiej branży jesteś; każdy musi włączyć kampanie e-mail do swojej strategii marketingowej.

Istnieje powszechne błędne przekonanie, że marketing e-mailowy jest martwy. Tak po prostu nie jest.

Więc dla tych z was, którzy borykają się ze strategią e-mail, istnieje duża szansa, że popełniasz błędy. Nie zrozum mnie źle—nie mówię tego, żeby cię zniechęcić.

To dobra wiadomość. Wszystko to oznacza, że musisz wprowadzić pewne zmiany w swoim podejściu, aby odnieść większy sukces.

Jednym z powodów, dla których e-mail marketing jest tak przydatny, jest to, że zapewnia wysoki zwrot z inwestycji.  Za każdy $1, który wydajesz na kampanie e-mail, możesz spodziewać się średniego zwrotu w wysokości $32.

81% właścicieli małych firm twierdzi, że polega na poczcie e-mail jako podstawowej metodzie pozyskiwania klientów. Dodatkowo, 80% małych firm twierdzi, że e-mail marketing jest ich podstawową metodą utrzymania klientów, jak również.

Nawet jeśli w przeszłości odniosłeś przyzwoity sukces w kampaniach e-mail marketingowych, nadal możesz skorzystać z tego przewodnika.

Nawet nie zdając sobie z tego sprawy, możesz popełniać błędy, które Cię powstrzymują. Jeśli więc jesteś gotowy, aby przenieść swoją strategię e-mail na wyższy poziom, Przejrzyj i popraw te osiem błędów, których należy unikać za wszelką cenę.

1. Nie powitanie subskrybentów

Właśnie dodałeś nowego subskrybenta do swojej listy e-mailowej. To świetna wiadomość!

Ta osoba poruszała się po twojej witrynie, udała się na stronę docelową, zobaczyła Twoją propozycję wartości e-mail i wypełniła pola formularza wymagane do rejestracji. Podjęli wiele kroków, więc najwyraźniej są zainteresowani Twoją stroną internetową i marką.

Co teraz?

Jeśli nie planujesz się z nimi skontaktować, dopóki nie wyślesz następnego biuletynu lub kuponu, popełniasz duży błąd. E-maile powitalne powinny być uruchamiane natychmiast po rejestracji. To dlatego, że mają najwyższe otwarte stawki w porównaniu do każdej innej kategorii e-mail.

Email Open Rates by Category

To ma sens. Pomyśl o tym przez chwilę.

Dlaczego ta osoba się zapisała?

Może masz sklep ecommerce i obiecałeś coś na wzór ekskluzywnych rabatów lub ofert dla osób, które zdecydują się na Twoją listę e-mailową. Najwyraźniej ten gość chce coś kupić.

Są teraz na twojej stronie i prawdopodobnie nadal mają otwartą przeglądarkę. Ale jeśli poczekasz dzień lub tydzień, aby wysłać tę wiadomość e-mail, będzie to dodatkowe kroki, aby ta osoba wróciła do twojej witryny i dokonała zakupu. Do tej pory brak lub potrzeba czegokolwiek oferujesz może być już ich umysłem.

Na podstawie e-maili powitalnych generują 320% więcej przychodów niż inne wiadomości marketingowe. Mając to na uwadze, możesz zapoznać się z moim przewodnikiem na temat generowania sprzedaży za pomocą powitalnych wiadomości e-mail.

Ponadto wiadomości powitalne mają 336% wyższy wskaźnik transakcji, a także 196% wyższy wskaźnik klikalności niż jakikolwiek inny e-mail, który wysyłasz.

Musisz to wykorzystać. Tak, idealnie chcesz, aby ten abonent był zaangażowany we wszystkie twoje e-maile. Ale nie ma powodu, żebyś czekał. Przekonwertuj je teraz, uruchamiając powitanie jako pierwszą wiadomość w kampanii kroplowej, gdy tylko się zarejestrują.

2. Zapomnienie wezwania do działania

Myślisz o swojej firmie i stronie internetowej cały dzień, każdego dnia. Noce, weekendy, święta, to nie ma znaczenia; Twój biznes jest zawsze na głowie.

Chociaż byłoby miło myśleć, że twoi klienci czują się tak samo, jak ty, tak nie jest. Więc wysyłanie im wiadomości” cześć “lub” tylko sprawdzanie ” bez powodu nie dodaje żadnej wartości do ich życia.

Wszystkie twoje e-maile muszą mieć cel i zawierać wyraźne CTA, które napędza twój cel do domu.

W przeciwnym razie, co oczekujesz, że odbiorca zrobi z wiadomością? Nawet jeśli wysyłasz biuletyn lub jakąś aktualizację z ostatniej chwili, nadal powinno być coś w wiadomości, co zachęca do konwersji.

To nie jedyny błąd, jaki ludzie popełniają. Z drugiej strony, zamiast zapominać o całkowitym CTA, niektórzy właściciele witryn przesadzą i będą mieli cztery lub pięć w tej samej wiadomości.

  • Kup Teraz
  • Dołącz do naszego programu lojalnościowego
  • Prześlij tę wiadomość znajomemu
  • Udostępnij to w mediach społecznościowych
  • Zapisz się na nadchodzące wydarzenie

Same, wszystkie te CTA są w porządku. Ale kiedy dodasz je wszystkie do jednej wiadomości, czytelnik będzie przytłoczony. Zbyt wiele sprzecznych CTA po prostu zmyli Twoich subskrybentów i zaszkodzi twoim współczynnikom konwersji.

Treść wiadomości powinna być gruntowana i ustawiana na wezwanie do działania. Na przykład, jeśli wypuszczasz nowy produkt, CTA powinno dotyczyć zakupu. Jeśli organizujesz wydarzenie, CTA powinno dotyczyć rejestracji. Dla tych z Was, którzy chcą promować oba z nich, musi to nastąpić w dwóch niezależnych kampaniach e-mailowych.

3. Wysyłanie zbyt wielu e-maili

Tylko dlatego, że ktoś subskrybuje Twoją listę e-mail, nie daje Ci prawa bombardować ich wiadomościami przez cały dzień.

Przeciętna osoba pracująca w biurze otrzymuje 121 e-maili dziennie. To ponad 44 000 e-maili każdego roku!

Nic więc dziwnego, że powodem, dla którego ludzie wypisują się z list e-mail, jest zbyt wiele wiadomości.

why people unsubscribe

Pomyśl o tym przez chwilę. Postaw się w sytuacji konsumenta.

Jak często sprawdzasz swoje e-maile i denerwujesz się wszystkimi wiadomościami, które masz? To doprowadza mnie do szału.

Nie chcesz, aby ludzie mieli taki związek z Twoją witryną i marką.

Powinni być szczęśliwi, gdy otrzymają wiadomość od ciebie, a nie czuć się zirytowani. Pamiętaj, że zapisali się, aby otrzymywać wiadomości z twojej witryny, więc oczywiście interesują się Twoimi treściami.

Realistycznie, ludzie nie będą robić zakupów codziennie lub odwiedzić swoją stronę codziennie. Musisz to zaakceptować.

Więc ograniczyłbym Twoje promocje e-mailowe do najwyżej raz w tygodniu.

Możesz nawet zezwolić subskrybentom na skonfigurowanie swoich preferencji podczas rejestracji. Zapytaj ich o częstotliwość komunikacji, jaką chcą, a także o rodzaj wiadomości, które wolą. Następnie podziel subskrybentów odpowiednio na podstawie ich odpowiedzi.

4. Nie segmentowanie abonentów

Jeśli masz jedną długą główną listę e-mail, na której każdy subskrybent otrzymuje tę samą treść w tym samym czasie, robisz to źle. To wielki błąd.

Po prostu krótko wyjaśniłem w moim ostatnim punkcie, jak niektórzy ludzie mogą chcieć wiadomości częściej lub rzadziej niż inni. Niektórzy subskrybenci mogą chcieć tylko promocji i kuponów, podczas gdy inni chcą biuletynu. Każdy ma inne potrzeby i preferencje.

Załóżmy na przykład, że prowadzisz sklep ecommerce. 20-letni subskrybent nie jest zainteresowany tymi samymi produktami, co subskrybentka po pięćdziesiątce. więc wysłanie im tej samej wiadomości nie jest zwycięską strategią.

Spójrz, jak te wskaźniki marketingowe zwiększają się w wyniku segmentacji wiadomości e-mail.

segmenting emails

Uzyskasz więcej otwartych pozycji, przychodów i potencjalnych klientów, jednocześnie zwiększając retencję klientów, pozyskiwanie i stawki transakcji.

Ponadto badania pokazują, że 60% osób usunie wiadomość e-mail, która uzna za nieistotna. 27% osób anuluje subskrypcję nieistotnych wiadomości e-mail, a 23% oznacza je jako spam.

Zgadza się. Nawet jeśli nie wysyłasz e-maili zbyt często, subskrybenci nadal mogą zrezygnować z subskrypcji. Ale segmentacja subskrybentów zmniejsza prawdopodobieństwo, że Twoje treści będą postrzegane jako nieistotne.

  • Lokalizacja
  • Wiek
  • Cykl sprzedaży
  • Język
  • Dożywotnia wartość
  • Zainteresowania
  • Zachowanie przeglądania
  • Poprzednie zakupy

Są to typowe punkty wyjścia do segmentacji list e-mail. Nauczenie się, jak dostarczać odpowiednie treści poprzez segmentację subskrybentów wiadomości e-mail, musi być priorytetem.

5. Kampanie opóźniające

Regularnie konsultuję się z wieloma różnymi właścicielami witryn i firmami. Kiedy mówimy o e-mail marketingu, wiele z nich ma złe wrażenie, kiedy kampanie e-mailowe powinny być wysyłane.

Podam wam przykład. Użyję ładnych i okrągłych liczb, aby to ułatwić.

Załóżmy, że masz obecnie na liście subskrybentów e-maili 1,000. Wysłałeś wiadomość do nich wszystkich w zeszłym tygodniu. Jesteś gotowy do uruchomienia nowej kampanii w tym tygodniu, ale zyskałeś tylko dziesięciu nowych subskrybentów od ostatniej kampanii.

To nie jest wymówka, by odkładać kampanię.

Ale zbyt często widzę, że właściciele firm opóźniają kampanie, dopóki nie zdobędą więcej subskrybentów. Dopóki nie wysyłasz wiadomości zbyt często, nadal możesz wdrożyć nową kampanię do tych samych osób, niezależnie od tego, ilu subskrybentów zyskałeś lub straciłeś między wiadomościami.

Twoi obecni subskrybenci są już zaznajomieni z Twoją marką. Prawdopodobieństwo sprzedaży aktualnemu klientowi wynosi od 60 do 70%. Ale szanse sprzedaży do nowego klienta jest tylko 5 do 20%.

Bazując na tych liczbach, nie ma powodu, żebyś się wstrzymywał. Dodatkowo każdy nowy subskrybent powinien otrzymywać powitalny e-mail, o którym rozmawialiśmy wcześniej w tym przewodniku. Więc od razu będziesz mógł ich namierzyć z ofertą. W przypadku wszystkiego innego wybierz harmonogram i trzymaj się go. Przestań wymyślać wymówki dla opóźniania nowych kampanii.

6. Zaniedbanie użytkowników mobilnych

Zakładam, że większość z was będzie używać komputera do tworzenia wiadomości e-mail marketingowych. Na tych urządzeniach wszystko wygląda świetnie.

Czas wysłać go do subskrybentów, prawda? Nie tak szybko.

Musisz sprawdzić i zobaczyć, jak wygląda Twoja wiadomość z urządzeń mobilnych. Większość oprogramowania do marketingu e-mailowego będzie miała funkcje zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych.

Ale najlepszym sposobem, aby to zrobić, jest wysłanie testowego e-maila do siebie. Mam kategorię na mojej liście e-mail marketingu dla biura i kierownictwa. To tylko kilka moich adresów e-mail. Zawsze najpierw wysyłam treści do tej grupy, więc mogę wszystko sprawdzić, zanim trafi do mas.

Zobacz, z których urządzeń ludzie najczęściej korzystają do sprawdzania wiadomości e-mail.

devices

Smartfony są zdecydowanie najbardziej popularnymi urządzeniami dla osób w każdym wieku.

Więc nawet jeśli Twoja wiadomość jest technicznie przyjazna dla urządzeń mobilnych w oparciu o test przeprowadzony za pomocą oprogramowania poczty e-mail, są inne rzeczy, o których powinieneś pamiętać.

Unikaj długich bloków tekstu. Coś, co jest dwie lub trzy linie na komputerze stacjonarnym może być dziesięć linii na 4-calowym ekranie smartfona.

Twój e-mail powinien mieć wizualizacje, ale nie polegaj zbytnio na zdjęciach. Oto, co mam na myśli. Niektóre aplikacje e-mail nie będą automatycznie wyświetlać obrazów. Jeśli więc cała Twoja wiadomość opiera się na kontekście Twojego zdjęcia, możesz mieć pecha.

Aby naprawić ten błąd, musisz wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż, dostosowując się do potrzeb użytkowników mobilnych.

7. Wysyłanie nieprofesjonalnych wiadomości

Wcześniej wyjaśniłem, dlaczego nie należy opóźniać kampanii. Ale mając to na uwadze, e-maile nie powinny być wysyłane w ciągu kilku minut. Podejmij to samo podejście, co w przypadku publikowania bloga lub dodawania nowej strony docelowej do swojej witryny.

Zaplanuj to. Utwórz kontur. Napisz kopię. Przełącz to przez jakiś program do edycji. Korektę, a następnie korektę ponownie. Slang, błędy ortograficzne i niewłaściwe formatowanie nie będą dobrze odzwierciedlać Twojej firmy.

Wyobraź sobie, że otrzymujesz wiadomość e-mail od wysokiej klasy marki, która próbuje sprzedać ci zegarek za 2500 USD. Ale wiadomość jest wypełniona Typ-os i błędy gramatyczne. Kupisz ten zegarek?

Prawdopodobnie nie. Wygląda to na słabe odbicie tej firmy jako całości.

Ludzie myślą, że jeśli nie poświęcisz czasu na zrobienie czegoś tak prostego, jak napisanie e-maila, jakie inne skróty bierzesz?

Odpowiedź na adres e-mail powinna być Twoją firmą. Nie Twój stary Nick @hotmail.com. powinieneś również A / B przetestować wszystkie swoje e-maile do celów formatowania. Wszystko to zapewni, że Twoje wiadomości będą wyglądać tak profesjonalnie, jak to możliwe.

8. Nie nadawanie pierwszeństwa rejestracjom

Twoje kampanie e-mail marketingowe będą tylko tak dobre, jak lista subskrybentów.

Nie ma znaczenia, czy masz świetne treści w wiadomości zoptymalizowanej pod kątem urządzeń mobilnych z doskonałym CTA i profesjonalnym designem. Jeśli masz tylko 30 osób, aby wysłać go do, nie można oczekiwać wspaniałych rezultatów.

Zdaję sobie sprawę, że listy e-mail nie są budowane z dnia na dzień, ale to musi być coś, nad czym zawsze pracujesz. Żadna liczba nie jest wystarczająco wysoka.

Jeśli po prostu masz” zapisz się na nasze e-maile ” zakopane gdzieś w rogu swojej witryny, nie generuje subskrybentów.

Pamiętaj, ludzie są bombardowani prawie tysiącem e-maili tygodniowo. Nie będą zapisywać się, aby otrzymywać więcej, chyba że mają dobry powód.

Sprawdź jego popup ze strony Blenders Eyewear.

blenders eyewear

To kreatywne podejście do zbierania wiadomości e-mail.

Po pierwsze, nie możesz tego przegapić, ponieważ zajmuje prawie cały ekran podczas przeglądania. Ponieważ prowadzą witrynę ecommerce, można bezpiecznie założyć, że odwiedzający są zainteresowani ich produktami.

Oferując zniżkę w zamian za rejestrację e-mailową, w zasadzie zabijają dwie pieczenie na jednym ogniu.

  1. Dodaj zachętę do zakupów
  2. Zdobądź subskrybentów e-maili

Wróć do tego, co omówiliśmy wcześniej w kategoriach wiadomości powitalnej. Kiedy gość zarejestruje się w takiej sytuacji, absolutnie konieczne jest, aby natychmiast został powitany ze zniżką.

Nawet jeśli nie masz sklepu ecommerce, nadal musisz ustalić priorytety rejestracji i dodać wartość potencjalnym subskrybentom. Oferuj im bezpłatne pliki do pobrania, samouczki wideo lub inne rodzaje ekskluzywnych treści do rezygnacji z poczty e-mail.

Wniosek

E-mail marketing wciąż żyje i kwitnie. Każdy musi to traktować priorytetowo.

Ale niektórzy ludzie źle robią marketing e-mailowy. Po zapoznaniu się z tym przewodnikiem być może zdałeś sobie sprawę, że należysz do tej kategorii.

Nie martw się. Te typowe błędy są dość łatwe do skorygowania.

Zidentyfikowanie ich jest najtrudniejszym krokiem. Ale teraz, gdy wiesz, co należy zrobić, możesz wprowadzić te korekty i zastosować zmiany w strategii e-mail marketingu w przyszłości.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts