Bez względu na to, ile lat (lub dni) byłeś w tej grze marketingowej, pytania wciąż się pojawiają.
Pod wieloma względami jest to ciągle zmieniający się i ewoluujący krajobraz.
W innych jest tak samo jak zawsze.
Kończymy sezon pierwszy z Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi Radio Pokaż, biorąc naszą najlepszą szansę na najlepsze pytania.
Dziękujemy za przejechanie się z nami przez ostatnie 23 odcinki. Ten jest w godzinę, i obejmuje jedne z najlepszych rzeczy sezonu.
Do zobaczenia we wrześniu …
W tym odcinku Brian Clark i ja dyskutujemy:
- Jak zdobyć pierwszego (lub setnego) klienta copywritingowego
- Mosiężne takty używania offline marketing to snowball your online biznes
- Na real cel i siła portali społecznościowych
- Co zrobić, jeśli nikt nie dba o treści, które tworzysz
- Decydujące czynniki, czy należy używać tekstu, audio lub wideo
- Czy powinieneś zarabiać na swoim blogu? Jeśli tak, to kiedy? Jak?
- Dlaczego tak naprawdę nie możesz rozdawać zbyt wielu treści
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 / 72,6 MB / 60:27
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
Linki z programu:
- Tim Ferriss o tym, jak na nowo odkryć siebie za pomocą marketingu blogów
- 3-stopniowe lekarstwo na nudne, bezużyteczne treści
- Content Marketing 101
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.