Krach Marketingowy? Nadszedł czas, aby zoptymalizować swoje wysiłki!

Dobrze się bawimy?

Nie będę Was zanudzać zwykłą dyskusją o ponurym stanie dzisiejszej gospodarki. Słyszałeś o tym wystarczająco od polityków i ekspertów. Ale powiem ci, że jeśli chcesz przetrwać, a nawet rozwijać się w trudnych czasach, musisz grać mądrzej niż kiedykolwiek wcześniej.

Oznacza to robienie więcej tego, co czyni cię$$$, a mniej tego, co nie.

Wiem, że to brzmi prosto, bo tak jest. Trudno jest obiektywnie przyjrzeć się wysiłkom marketingowym i zbadać/przetestować sposoby na lepszy dobry plan i/lub kampanię. W słonecznym klimacie ekonomicznym dobro może być wystarczające. Ale przy burzowej pogodzie-i myślę, że to wygląda jak Potop – wystarczająco dobre po prostu nie jest.

Tak więc, w duchu prawdziwego ożywienia gospodarczego – Twój! – Przywracam Copywriting Maven Makeovers do Copyblogger!

Teraz, jak zawsze, przejrzę Twoją problematyczną stronę docelową i zasugeruję sposoby poprawy jej współczynnika konwersji. Albo jeszcze lepiej, przejrzę twój plan marketingowy, aby pomóc ci osiągnąć lepsze wyniki marketingowe od samego początku, zanim wydasz niepotrzebnie ani grosza.

Jeśli jesteś fanem Makeovers Maven, już wiesz, jak one działają (Zobacz poprzednie Makeovers strony docelowej tutaj), ale przejrzyjmy i tak:

  1. Wypełnij odpowiedni kwestionariusz: Landing Page Makeover lub Marketing Plan Makeover.
  2. Wnieś wkład na rzecz Heifer International, który odpowiada wartości jednej sprzedaży dla Ciebie. (Sprzedajesz książki za $19.95 każda, składasz darowiznę w wysokości $ 20. Sprzedajesz Zestawy CD za 495 dolarów? Wpłacasz 500 dolarów. Oczywiście możesz przekazać więcej. 🙂
  3. Kiedy otrzymam wypełniony kwestionariusz i potwierdzenie darowizny, zaplanuję metamorfozę do publikacji tutaj na Copyblogger. (Jeśli wolisz prywatną krytykę z super krótkim zwrotem, napisz do mnie o szczegóły.)

To, co dostajesz w zamian, to 10-punktowa lub więcej, bez żadnych ograniczeń krytyka. Powiem ci, co myślę, że robisz dobrze, ale co ważniejsze, powiem ci, co robisz źle i pokażę Ci, jak to naprawić!

W przypadku tej samej kwoty zainwestowanej monety promocyjnej możesz to zrobić dobrze lub możesz to zrobić źle. Zaufaj mi, prawo jest zawsze lepsze i ostatecznie najtańszy sposób.

Cieszę się, że jestem do twojej dyspozycji. Kto pierwszy?

Total
0
Shares
Related Posts