Jeśli chodzi o bycie twardzielem, niewielu może trzymać świecę dla starego dobrego 007.
Spokojny, opanowany i opanowany pod presją, Bond jest znany zarówno ze swojej uwodzicielskiej osobowości, jak i niesamowitej zdolności do wydostania się z każdej sytuacji w jednym kawałku.
Co on nie jest znany jest pisanie udanego bloga.
Ale ulubiony fikcyjny, Kobiecy Tajny agent ma więcej wspólnego z pisaniem zabójczej kopii i prowadzeniem świetnej strony, niż mogłoby się wydawać.
Oto kilka rzeczy, których możesz dowiedzieć się o świetnym blogowaniu od ulubionej zgrabnej komody/seksoholika/płatnego zabójcy.
Wiesz dokładnie, kim jesteś
Od specyficznego rodzaju napoju, który zamawia (martini, wstrząśnięty, nie mieszany) do wyjątkowej obecności, którą nakazuje, gdy wchodzi do pokoju, James Bond zawsze dokładnie wie, kim jest (tak, zdaję sobie sprawę, że brzmi jak American Idol sędzia, ale to pozostaje prawdą).
Kiedy masz do czynienia z Jamesem Bondem, wiesz, co dostaniesz. Jeśli jesteś psychopatycznym złoczyńcą nastawionym na dominację nad światem, nie chcesz dowiedzieć się, że Bond jest w twojej sprawie, ponieważ najprawdopodobniej skończysz martwy.
Czytelnicy powinni dokładnie wiedzieć, kim jesteś w ciągu kilku minut od wejścia na Twoją stronę.
- Kiedy odwiedzasz Copyblogger, wiesz, że nauczysz się pisać świetne treści, które budują zarówno twoją firmę, jak i reputację.
- Kiedy odwiedzasz sztukę nonkonformizmu, oczekujesz punktu widzenia, który podważa status quo. Szybko dowiadujesz się również, że autor Chris Guillebeau postanowił odwiedzić każdy kraj na świecie.
- Kiedy odwiedzasz Man Vs Debt.com wiesz, że masz faceta, który próbuje zniszczyć swój dług.
- Spędź trzy minuty na jednej ze stron Gary ‘ ego Vaynerchuka, a poczujesz się, jakbyś znał tego faceta od lat.
Twój czytelnik powinien wiedzieć nie tylko, kim jesteś, ale także, co dostarczasz w ciągu zaledwie kilku linii.
Zajęło mi dziewięć miesięcy pisania każdego dnia, zanim w końcu znalazłem odpowiedni “głos” i czułem się wystarczająco pewnie, aby go użyć. Kiedy w końcu zaakceptowałem moją osobowość i wstrzyknąłem ją do każdego postu, moja strona naprawdę przyciągnęła nowych czytelników i stała się dla mnie o wiele przyjemniejsza do pisania.
Rozpoznaj znaczenie stylu
Poza instynktem zabójcy i miłością do kobiet, James Bond jest prawdopodobnie znany z jednego kluczowego atrybutu:
Styl.
Bond zawsze wygląda fantastycznie, niezależnie od tego, jak niedawno uciekł ze szponów złego złoczyńcy. Wie, jak się ubierać, wie, jak pić, wie, jaki zegarek nosić i jaki samochód prowadzić. Prezentuje nienaganne maniery przy stole i w rozmowie. W każdej sytuacji robi wyrachowany pokaz swojej najlepszej możliwej strony.
Czy możesz zaoferować taką konsekwencję w swojej prezentacji? Czy kolorystyka i styl wizualny Twojej witryny pasują do tonu treści? Czy Twoja witryna jest załadowana źle umieszczonymi reklamami, które rozpraszają, a nie ulepszają Twoją witrynę? Czy Twoja strona informacje dokładnie i szybko informuje czytelnika, co otrzymuje?
Co najważniejsze, czy to wszystko działa razem?
Nie chcę być powierzchowna i wolałabym powiedzieć, że to, co jest w środku, ma największe znaczenie. Ale w dzisiejszej natychmiastowej satysfakcji, StumbleUpon, kulturze YouTube, często masz mniej niż pięć sekund, aby zrobić pierwsze wrażenie. Wykorzystaj te pięć sekund.
Zahacz je o dobry wygląd i wtedy zachowaj je z wielką zawartością.
Dobrze być dowcipnym
James Bond ma suchą jednowarstwową wkładkę na każdą sytuację.
Bond: Wygląda jak Kobieca Broń.
Largo: Wie Pan dużo o broni, Panie Bond?
Bond: Nie, ale wiem trochę o kobietach.Domino Jakie masz ostre oczka.
Bond… Poczekaj aż dotrzesz do moich zębów.
Dowcipny komentarz może pomóc ci wyjaśnić sprawę, zaangażować czytelników,skłonić ich do myślenia lub zapewnić niezbędną komiczną ulgę w ponurej sytuacji. Życie jest za krótkie, żeby być poważnym. Nie ma przestępstwa — i wiele stylu — w rozśmieszaniu czytelników.
Zachowaj spokój pod presją
Kiedy Bond skacze między dwoma wysokimi budynkami, wie, że może wykonać skok. Po prostu nie pozwala na wątpliwości.
Jeśli pójdzie na strzelaninę z sześcioma terrorystami, wie, że wygra. Zawsze jest złoczyńca próbujący go zabić; zawsze są członkowie jego własnego rządu, którzy kwestionują jego motywy i taktykę.
Bond posuwa się naprzód z pewnością siebie i wykonuje swoją pracę.
Gdy twój blog zwiększa ruch, łatwo jest zacząć wątpić w siebie i swoje umiejętności. Pewnie, czułeś się komfortowo, kiedy tylko twoja mama i przyjaciele czytali. Ale gdy twoje czytelnictwo zacznie rosnąć, możesz zacząć zadawać sobie pytania.
Chodzi o to. Jesteś tam, gdzie jesteś dzięki swoim talentom i zdolnościom.
Trafisz na blokady i będziesz miał własnych złoczyńców. Nie pozwól im cię zniszczyć.
Nigdy nie zapomnę mojego pierwszego negatywnego komentarza pozostawionego przez przypadkowego nieznajomego, na temat artykułu, z którego byłem niezwykle dumny. Spędziłem następne cztery godziny świrując, badając jego twierdzenia i tworząc odpowiedź, nad którą się męczyłem, zanim w końcu opublikowałem.
Komentator w końcu wysłał mi e-maila następnego dnia i powiedział: “Och, nie myślałem o tym w ten sposób, byłem po prostu w złym humorze.”
Potrzeba czasu, aby rozwinąć jakąś perspektywę na temat negatywności. Jeśli jesteś pewny swoich umiejętności, jeśli wiesz, że to, co robisz, jest dobre dla Ciebie i Twoich czytelników, nauczysz się przyjmować konstruktywną krytykę od właściwych ludzi i ignorować złoczyńców.
Shoot to kill
James Bond wie, że pojedyncza kula może zabić lub obezwładnić wroga. Użycie większej siły ognia, niż jest to konieczne, może być różnicą między życiem a śmiercią w następnej strzelaninie.
Kiedy widzi pokój pełen wrogów, 007 myśli sobie: “sześciu złych facetów, sześć kul. Idealnie.”
Słowa są jak kule-nie marnuj ich. Jeśli możesz to powiedzieć w 500 słowach, po co wydawać 1000?
Leo Babauta z Zen Habits pisze artykuł, a następnie nieustannie go udoskonala, aż wiadomość będzie jasna, szybka i zwięzła. Po napisaniu czegoś, wróć do tego, linia po linii i zdecyduj, co jest konieczne, a co zbędne. Obejmij sztukę zwięzłości.
Celuj w zabijanie, wybierając słowa i zdania, które natychmiast doprowadzą cię do domu.
Odrobina skromności może przejść długą drogę
Przypomnij sobie każdą scenę akcji z filmu o Bondzie. Niszczy całą armię, zjeżdża samochodem z klifu, ratuje kobietę, a następnie odgarnia swój smoking i przechodzi do następnego zadania.
Nie widzisz, że robi Rona Burgundy, twierdząc, że to coś wielkiego.”Rzadko usłyszysz, jak Bond omawia swoje osiągnięcia lub wyróżnienia — nie musi. Jego czyny mówią głośniej niż jego słowa Kiedykolwiek mogły. Powtórzenie oczywistości zniszczyłoby to, co fajne.
W dzisiejszym świecie online blogerzy nieustannie próbują się wzajemnie łączyć, obiecując najlepsze treści w historii lub ogłaszając, że są największym autorytetem na świecie w zakresie projektowania stylu życia. Hiperbola, przesada i darmowa autopromocja stały się niestety powszechne.
Wyobraźmy sobie przez chwilę, że 007 prowadził własnego bloga.
Po przyciągnięciu oka wspaniałym designem i zdumieniu niesamowitą treścią, blog Bonda przyciągnie uwagę, na którą zasłużył, bez konieczności krzyczenia z dachów, jak wielki jest.
Jeśli udostępniasz treści, które warto przeczytać, nie musisz być swoją największą cheerleaderką. Zostaw to ludziom, których właśnie zachwyciłeś: Twoim fanom.
Twoja Misja
Weź to, czego nauczyłeś się od tego tajnego agenta i zastosuj to na własnej stronie internetowej. Zbuduj swój styl, bądź pewny swoich umiejętności, strzelaj, aby zabić — a następnie powiedz im, że to wszystko w ciągu dnia.
Powodzenia.