13 sposobów na poprawę wskaźników zaangażowania na Instagramie

Marketing w mediach społecznościowych stał się koniecznością przetrwania marki w dzisiejszych czasach.

Ale samo tworzenie profili na tych platformach i nadzieja, że reszta sama się zajmie, nie jest skuteczną strategią. Musisz być aktywny w mediach społecznościowych.

Instagram Facebook jest jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych na świecie, w którym możesz się skupić na innych platformach.

Instagram, ze swoimi funkcjami i zaletami, był częścią top trendy social media 2018 pisałem o.

Instagram ma więcej niż 1 miliard użytkowników. Z tych użytkowników 500 milionów korzysta z platformy codziennie.

Tylko Facebook i YouTube mają bardziej aktywnych użytkowników.

W przeważającej części użytkownicy Instagramu są młodsi. Prawie 60% użytkowników Instagramu w Stanach Zjednoczonych jest w wieku poniżej 30 lat.

Jest to ważne, aby rozpoznać, czy jesteś segmentacja grupy docelowej za pomocą marketingu pokoleniowego.

Jak możesz używać Instagram skutecznie promować swoją markę?

Twoje treści mogą być świetne, ale jeśli nikt nie zobaczy tego, co publikujesz, nie będziesz miał wyników. Dlatego musisz skupić się na metrykach zaangażowania:

  • lubi
  • komentarze
  • widoki
  • interakcje
  • kliknięcia

Musisz zmierzyć to wszystko, aby określić sukces swoich kampanii marketingowych na Instagramie.

Jeśli potrzebujesz pomocy, mogę cię pokierować we właściwym kierunku. Zidentyfikowałem i wyjaśniłem najlepsze sposoby 13 na poprawę wskaźników zaangażowania na Instagramie.

Przejrzyj wskazówki, które wyjaśniłem w tym przewodniku i zastosuj taktykę na stronie Twojej marki.

1. Wykorzystaj hashtagi

Pamiętasz czasy, kiedy nazywaliśmy tablicę “kółko i krzyżyk” znakiem funta?

Media społecznościowe zmieniły ten symbol na zawsze. Teraz symbol ( # ) w prawym dolnym rogu klawiatury telefonu jest częściej określany jako hashtag.

Jako marketer w mediach społecznościowych musisz włączyć hashtagi do swojej strategii na Instagramie.

Badania pokazują że większość postów najlepszych marek w mediach społecznościowych używa tylko kilku hashtagów:

number of hashtags

Jeśli korzystają z nich najlepsze marki, Twoja marka również musi to zrobić.

Co więcej, 70% hashtagów na Instagramie jest oznakowanych. Posty z tylko jednym hashtagiem otrzymują o 12.6% większe zaangażowanie niż posty bez hashtagów.

Decydując, jakich hashtagów użyć, chcesz być szeroki, aby przyciągnąć jak najszerszą publiczność.

Jednak hashtagi, które są zbyt szerokie, nie będą się wyróżniać. Z drugiej strony, jeśli twój hashtag jest wyjątkowo wyjątkowy, nikt go nie będzie szukał.

Musisz znaleźć jakiś środek na swój hashtag.

Chociaż Najlepsze Marki nie używają wielu hashtagów, badania pokazują, że wskaźniki zaangażowania osiągnąć swój szczyt gdy post ma dziewięć hashtagów.

hashtags 2

Warto również zauważyć, że hashtagi z 21 znakami mają najwyższy współczynnik zaangażowania. A 24-znakowe hashtagi były drugie na tej liście.

Nie musisz wstydzić się liczby hashtagów lub znaków, których używasz. Po prostu nie przesadzaj, bo pojawisz się zbyt spamerski.

2. Promuj swoje posty na Instagramie we wszystkich kanałach dystrybucji

Aby mieć wyższy i bardziej wartościowy wskaźnik zaangażowania, musisz zwiększyć swoją społeczność.

Jeśli Twoja strategia marketingowa w mediach społecznościowych jest skuteczna, możesz Konwertuj swoich obserwujących na Instagramie na klientów. To musi być twój ostateczny cel.

Aby uzyskać więcej obserwujących, musisz promować swój profil na Instagramie we wszystkich kanałach dystrybucji:

  • Dołącz link do e-maili marketingowych
  • udostępniaj informacje o swoich postach na Instagramie w swojej witrynie
  • blog o it
  • Facebook, Instagram, Twitter i YouTube promują treści publikowane na Instagramie.

W rezultacie uzyskasz większy ruch na swojej stronie na Instagramie. Z powodu tego zwiększonego ruchu więcej osób będzie śledzić Twoją stronę.

Nawet jeśli ludzie nie podążają za tobą od razu, przynajmniej są narażeni na Twoją markę. Teraz Twoje treści mogą pojawić się na ich stronie i mogą zaangażować się w Twoje posty w przyszłości.

3. Uruchom konkurs

Konkursy to kolejny świetny sposób na zdobycie ekspozycji dla Twojej marki.

Oprócz zwiększonej świadomości marki, konkursy prowadzone na Instagramie okazały się dramatycznie zwiększ wskaźniki zaangażowania.

contest

To dlatego, że konkursy zachęcają do treści generowanych przez użytkowników.

Dodatkowo fakt, że rozdajesz coś zwycięzcy, zachęca ludzi do udziału. Ogólnie rzecz biorąc, jest to zwycięska strategia.

Najlepsze konkursy zawierają hashtagi, o czym mówiłem wcześniej.

Ustaw unikalny hashtag dla każdego konkursu, który prowadzisz.

Pozwoli to na śledzenie zgłoszeń wszystkich uczestników.

Ponadto ułatwi to ocenę zwycięzcy.

Ten unikalny hashtag będzie również sposobem, dzięki któremu inni ludzie będą mogli zobaczyć Twoją markę i jej popularność.

Użytkownicy Instagramu, którzy mogli nigdy nie słyszeć o Twojej marce, mogą zobaczyć posty uczestników konkursu.

W rezultacie użytkownicy ci mogą być zachęcani do śledzenia Twojej strony. Gdy zaczną cię śledzić, będą bardziej skłonni do angażowania się w Twoje treści.

4. Dodaj emotikony do podpisów

Emotki.

Te małe animacje nie są już tylko dla osobistych wiadomości. Marki zaczynają używać ich również do napędzania zobowiązań.

W rzeczywistości 56% Instagram profile używają Emoji.

W ubiegłym roku użycie emoji na Instagramie wzrosło o 19%. Dodawanie emoji do Twojego posta zwiększa zaangażowanie o 2.07%.

To ma sens. Emotikony w podpisach dodają osobistego charakteru Twoim postom.

Użytkownicy będą czuć się tak, jakby patrzyli na posty od znajomego, a nie na jakąś gigantyczną korporację. Dodatkowy komfort, jaki odczują Twoi obserwatorzy, gdy zobaczą posty z emoji, zachęci ich do zaangażowania się w Twoje posty.

Poza tym musisz się nauczyć jak pisać podpisy na Instagramie, które napędzają zaangażowanie.

Poproś swoich obserwujących, aby komentowali Twoje posty za pomocą swoich ulubionych emoji lub emoji, które najlepiej opisują reakcję na Twoje treści.

Spodziewam się, że trendy związane z używaniem emoji będą nadal rosły w przewidywalnej przyszłości.

5. Udostępnij filmy

Chociaż Instagram mógł zacząć jako platforma do udostępniania zdjęć, sieć społecznościowa dostosowała się do nowych trendów i wprowadziła odpowiednie zmiany.

Początkowo Instagram miał 15-sekundowy limit filmów, gdy funkcja została po raz pierwszy udostępniona w 2013 roku. Jednak liczba ta skoczyła do 60 sekund kilka lat później.

W rezultacie ilość czasu spędzonego przez użytkowników na oglądaniu filmów zwiększona o 40% w pierwszych sześciu miesiącach zmiany.

Nie jest tajemnicą, że konsumenci chcą zobaczyć więcej treści wideo.

Ale jak filmy wpłyną na twoje wskaźniki zaangażowania? Rzućmy okiem:

videos

Jak widać, filmy na Instagramie zazwyczaj otrzymują ponad dwukrotnie więcej komentarzy niż zdjęcia.

Podczas gdy zdjęcia zyskują więcej polubień niż filmy, Twoje filmy na Instagramie nadal będą miały wiele wyświetleń, nawet jeśli użytkownicy ich nie lubią.

Wymieszaj swoje treści i zacznij publikować więcej filmów. Nie mówię, że musisz całkowicie unikać zdjęć, ale spróbuj znaleźć równowagę między tymi dwoma.

6. Nie bądź nudny

Jak właśnie skończyłem, musisz zmienić strategię treści na Instagramie.

Publikowanie podobnych zdjęć pod różnymi kątami i po prostu zmiana podpisu nieco zanudzi twoich zwolenników. Nikt nie chce śledzić takich kont, a ludzie na pewno nie będą angażować się w Twoje posty.

Publikuj zabawne treści. Jeśli rozśmieszasz ludzi, będą bardziej skłonni do tagowania swoich znajomych w komentarzach.

Pomoże to zwiększyć wskaźniki zaangażowania.

Jeśli pasuje do wizerunku Twojej marki, możesz nawet publikować treści, które są ostre, kontrowersyjne, a nawet nieco seksualne—wszystko, co podniesie brwi i przyciągnie uwagę użytkowników.

Podziel się szalonymi wiadomościami. Bądź prowokacyjny.

Publikuj zaskakujące lub szokujące zdjęcia i filmy.

Po prostu nie rób niczego, co mogłoby zaszkodzić reputacji Twojej marki.

Ale upewnij się, że nie publikujesz tego samego w kółko. To nudne i nie napędza zaangażowania.

7. Poznaj najlepsze czasy, aby opublikować

Aby uzyskać wysokie zaangażowanie w swoje posty, musisz upewnić się, że odbiorcy widzą Twoje treści.

Dlatego musisz określić najlepszy czas na publikację.

Mam na myśli porę dnia oprócz najlepszych dni tygodnia.

Istnieje wiele różnych odpowiedzi na to pytanie, w zależności od tego, kogo pytasz. To powiedziawszy, podobają mi się te wyniki z CoSchedule:

best time to post

Ich badania pokazują, że poniedziałki i czwartki są najlepszymi dniami tygodnia do publikowania, chociaż w przeważającej części Twoje dane w dni powszednie będą dość podobne.

Zaangażowanie w niedziele jest najniższe.

To pewnie dlatego, że ludzie są poza domem i robią rzeczy w weekend. Jeśli są zajęci, nie będą tak aktywni w mediach społecznościowych.

Czasy postów będą również określane przez odbiorców docelowych.

Załóżmy na przykład, że Twoja marka jest skierowana do konsumentów mieszkających w Stanach Zjednoczonych. Warto zauważyć, że 80% populacji USA znajduje się we wschodniej i centralnej strefie czasowej.

Są to rodzaje rzeczy, które musisz wziąć pod uwagę, zanim coś opublikujesz.

8. Twórz relacje z influencerami społecznościowymi

Oprócz udostępniania treści na Instagramie w kanałach dystrybucji, możesz wykorzystać swoje relacje z influencerami społecznościowymi, aby udostępnić swój profil szerszej publiczności.

Osoby te mogą promować Twoją markę, produkty i profil wśród swoich obserwujących. Ponieważ influencerzy społecznościowi mają świetne wskaźniki zaangażowania ze swoimi odbiorcami, wyniki te przełożą się na Twoją stronę.

To dlatego, że użytkownicy ufają influencerom społecznościowym.

Jeśli poprą Twoją markę, zwiększy to szanse na to, że więcej osób obejrzy Twoją stronę. Teraz, gdy wylądowali na twojej stronie, zaangażują się w Twoje treści.

Możesz połączyć tę strategię z jedną z innych wskazówek, które omówiłem, takich jak konkursy.

Pozwól influencerowi społecznościowemu rozdać jeden z Twoich produktów jako kampanię promocyjną dla Twojej strony na Instagramie.

Influencerzy są również świetną opcją przejęcia konta, ale wkrótce omówimy tę strategię bardziej szczegółowo.

9. Dodaj zdjęcia twarzy

Wiesz, że musisz regularnie publikować treści. Ale jakiego rodzaju zdjęcia powinieneś publikować?

Gorąco polecam zamieszczanie zdjęć z twarzami.

To dlatego, że zdjęcia z twarzami otrzymują 38% więcej polubień niż zdjęcia bez twarzy.

Zobacz jak Nike wykorzystał tę koncepcję na swoim profilu na Instagramie:

nike

Jak widać, osiem z tych dziewięciu kolejnych postów zawiera twarze.

Nie zrozum mnie źle, nie jest to jedyny rodzaj treści, który powinieneś publikować. Ale w razie wątpliwości Udostępnij zdjęcie, które pokazuje czyjąś twarz.

10. Dodaj napisy do swoich filmów

Ustaliliśmy już, że musisz udostępniać treści wideo na Instagramie, aby zwiększyć zaangażowanie.

Ale mam dla Ciebie sposób, aby Twoja strategia wideo była jeszcze lepsza. Dodaj napisy.

Napisy wideo zwiększ czas wyświetlania o 12%.

Warto zauważyć, że na Facebooku, 85% filmów są oglądane bez dźwięku.

Ponieważ Facebook Instagram jest właścicielem Instagrama, możemy bezpiecznie założyć, że te liczby również przekładają się na Instagram.

11. Oznacz swoją lokalizację

Opublikowałeś zdjęcie czyjejś twarzy i dodałeś hashtag do podpisu. Czas pisać posty, prawda?

Nie tak szybko.

Przed opublikowaniem zdjęć należy oznaczyć ich lokalizacje. Badania pokazują że posty z oznaczonymi lokalizacjami mają o 79% wyższy współczynnik zaangażowania.

Możesz dodać tag lokalizacji, nawet jeśli w rzeczywistości go nie ma. Jeśli Twoje biuro znajduje się w San Francisco, ale próbujesz promować coś w Miami, nadal możesz dodać Miami do tagu.

Tylko nie daj się złapać z mostem Golden Gate w tle zdjęcia, albo użytkownicy będą wiedzieć, że nie jesteś w Miami.

Zobacz ten przykład z Lululemon.

lululemon 1

Ten obraz został udostępniony 28 lipca 2018 roku.

Data odpowiada Hermosa Beach Open, czyli turniej siatkówki plażowej AVP.

Czy to zdjęcie zostało zrobione tego dnia w tym miejscu? Może. Ale może nie.

Tak czy inaczej, Promuje sprzęt do siatkówki plażowej podczas turnieju siatkówki plażowej w tym miejscu. Więc lokalizacja pasuje do słupka.

12. Ogłoś nowy post w swojej historii

Musisz się nauczyć jak korzystać z Instagram story do promowania swojej firmy.

Kiedy dodasz nowy post do swojego profilu, ogłoś go w swojej historii. To podwoi Twoje wskaźniki zaangażowania.

Po pierwsze, otrzymasz widok i wrażenie na swojej historii.

Następnie użytkownicy będą zachęcani do obejrzenia nowego postu. Następnie możesz zachęcić ich do polubienia i skomentowania postu, wdrażając inne strategie, które omówiłem do tej pory.

13. Przejęcia dźwigni finansowej

Dotyczy to dyskusji na temat influencerów społecznych.

Wpływający może pozwolić ci na przejęcie konta na pewien czas. Możesz publikować treści do ich historii, a nawet transmitować wideo na żywo.

Z drugiej strony możesz pozwolić influencerowi przejąć twoje konto. Oto przykład z Shopify:

amber mac

Amber Mac nie tylko przejęła konto Shopify, ale także promowała je na swoim profilu.

Teraz jej obserwatorzy mają powód, aby odwiedzić profil Shopify, aby zobaczyć, co tam robi. Zwiększy to wskaźniki zaangażowania w tym okresie.

Co więcej, jeśli ci użytkownicy polubią treści, które publikujesz jako gość innego konta, mogą w końcu śledzić Twoją stronę, co zwiększa Twoje szanse na dodatkowe zaangażowanie z tymi użytkownikami.

Wniosek

Twój profil na Instagramie jest cennym narzędziem marketingowym. Ale odniesiesz sukces tylko wtedy, gdy wiesz, jak poprawnie korzystać z tego narzędzia.

Ostatecznie twoje treści muszą napędzać zaangażowanie.

Zachęcanie użytkowników do polubienia, komentowania, wyświetlania, udostępniania i klikania postów zwiększy ekspozycję Twojej marki i pomoże Ci wygenerować więcej potencjalnych klientów.

W rezultacie Twoja firma będzie bardziej opłacalna.

Jeśli nie jesteś zadowolony ze swoich obecnych wskaźników zaangażowania lub jeśli uważasz, że jest miejsce na poprawę, zapoznaj się z tym przewodnikiem.

Wdrożyć taktykę w tym poście, aby zwiększyć swoje zaangażowanie na Instagramie.

Oto również zasób bonusowy do odwołania wraz z resztą tego postu.

Stworzyłem infografikę, która rozbija to, co musisz zrobić, aby uzyskać maksymalne zaangażowanie na Instagramie poniżej.

Kliknij na obrazek poniżej, aby zobaczyć większy widok:

How to Increase Instagram Engagement by 182%

Total
0
Shares
Related Posts