Wydaje się, że ostatnio trend się rozwija.
Niektórzy ludzie odwracają całą arenę “porad dotyczących blogowania” na głowę i zamiast skupiać się na tym, co powinieneś zrobić, aby być skutecznym blogerem, wskazują, czego nie powinieneś robić. Być może jest to lepszy sposób, aby uzyskać pewne punkty w poprzek?
Ok, wchodzę w to. Oto moja lista” top five ” wielkich błędów popełnianych przez ludzi i poręczna recepta na to, jak wyleczyć to, co dolega twojemu choremu blogowi.
5. Piszesz dla wyszukiwarek zamiast ludzi?
Twój blog cierpi na “zapalenie robotów”, przypadłość charakteryzującą się nudną, wypchaną słowami kluczowymi treścią, która służy tylko do wypełnienia pustych miejsc między reklamami AdSense. Jeśli naprawdę chcesz coś sprzedać, potrzebujesz natychmiastowej pomocy.
Recepta:
- SEO Copywriting jest martwy
- Marketing Wirusowy Z Blogami
4. Czy robisz to, co wszyscy inni robią ze swoim blogiem w swojej niszy?
Zatrzymaj się, upuść i wyrzuć się z trybu “ja też”. Potrzebujesz własnej, unikalnej historii teraz, zanim skończysz na blogu z powodu braku realnej bazy czytelników.
Recepta:
- Twoja Wyjątkowa Propozycja Historii
- Odkryj Swoje Ukryte Niezwykłe Korzyści
3. Czy zadręczasz się pisaniem świetnego posta, tylko po to, aby wepchnąć jakiś pośpiesznie wymyślony tytuł posta, który wszyscy, ale gwarantuje, że prawie nikt nie przeczyta?
Mniej niż przekonujące nagłówki zabijają bardziej solidne posty na blogu niż jakakolwiek inna przypadłość blogosfery. Jest lekarstwo, ale musisz działać szybko. Jeśli nie dla siebie … nie zrobisz tego dla dzieci?
Recepta:
- Jak pisać nagłówki, które działają
- Pisanie Nagłówków, Które Dają Wyniki
- Jak zdobyć 53% więcej czytelników za każdy wpis na blogu
2. Masz nadzieję na zarabianie na swoim blogu, a mimo to za bardzo piszesz o swoim życiu osobistym, psie, złotej rybce i ostatnim wyrostku?
Cierpisz na egocentritus. Tylko tacy ludzie jak Mark Cuban mogą się z tego wywinąć, a teraz, gdy sezon koszykówki się skończył, ja też go nie czytam.
Recepta:
- Dwa najważniejsze słowa w blogowaniu
- O czym tak naprawdę jest Twój Blog?
1. Czy korzystasz z nieprzyjaznych dla użytkownika opcji RSS, które zakopujesz na dole strony i całkowicie pomijasz opcję subskrypcji e-mail?
Mogę to tylko nazwać chorobą umysłu blogującego. Robisz tyle ciężkiej pracy, żeby wszystko inne było jak należy, a mimo to polegasz na ludziach, którzy pamiętają, żeby wrócili sami? To autodestrukcja. Wzywam Doktora Freuda!
Recepta:
- Gdzie są pieniądze na blogowanie?
- Cztery proste kroki dla większej liczby subskrybentów bloga
Aby uzyskać więcej wskazówek, czego nie robić ze swoim blogiem, sprawdź, dlaczego mój Blog śmierdzi, blog, który w rzeczywistości wcale nie śmierdzi, mimo że jest to jeden z najbardziej skandalicznych przykładów błędu numer 1 powyżej. 🙂