Sieć reklamowa jest zupełnie innym zwierzęciem niż odpowiednik sieci wyszukiwania.
Jeśli po prostu skopiujesz ustawienia kampanii w sieci wyszukiwania do sieci reklamowej, prawdopodobnie przegapisz potencjalne kliknięcia i klientów.
Na szczęście skonfigurowanie sieci reklamowej jest dość łatwe, jeśli wiesz, co robić. Nauczę cię, jak skonfigurować skuteczną kampanię w sieci reklamowej od podstaw, w tym jak skonfigurować kampanie, reklamy i słowa kluczowe, aby uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji.
Pierwszym krokiem jest zalogowanie się do Google Ads i kliknięcie na “kampanie”.”Następnie kliknij przycisk” Nowa kampania “i kliknij” Tylko sieć reklamowa.”Następnie chcesz nadać swojej kampanii nazwę. Więc jeśli sprzedajesz rakiety tenisowe, chcesz nazwać to rakiety tenisowe.
I ogólnie chcesz, aby Twoje kampanie były bardzo mocno skoncentrowane wokół jednego produktu lub usługi, które sprzedajesz. A następnie chcesz zachować Typ jako “Tylko sieć wyświetlania” i zachować wszystkie funkcje włączone, a następnie zmodyfikuj wszystkie funkcje. Jeśli masz kampanię w sieci wyszukiwania, którą chcesz skopiować jako kampanię w sieci reklamowej, kliknij menu rozwijane i wybierz kampanię z listy.
Poza tym zazwyczaj chcesz utworzyć kampanię w sieci reklamowej, która jest nieco inna, dzięki czemu możesz używać strategii określonych w sieci reklamowej. Jeśli chcesz kierować reklamy na określone urządzenia, takie jak komputery stacjonarne i laptopy lub urządzenia mobilne, możesz to zrobić, klikając “zaawansowane opcje urządzeń mobilnych i tabletów”, a następnie dołączasz lub wykluczasz osoby korzystające z określonych systemów operacyjnych, urządzeń lub dostawców usług internetowych. A “lokalizacja lub języki” to po prostu miejsce, w którym chcesz wyświetlać reklamy i w jakim języku.
Zazwyczaj chcemy zachować to jako Stany Zjednoczone, ale jeśli wysyłamy i obsługujemy Kanadę, to chcielibyśmy to tutaj umieścić. Ponadto, jeśli chcesz dodać Kraj, możesz dodać kraj, taki jak Niemcy, jeśli zdarzy ci się obsługiwać ludzi, którzy mieszkają w Niemczech.
Teraz w sekcji “licytacja i budżet” AdWords domyślnie ustawia stawki, aby zmaksymalizować kliknięcia, a zazwyczaj nie jest to to, czego chcesz, ponieważ naprawdę chcesz ręcznie ustawić stawki, aby upewnić się, że wydajesz w ramach swojego budżetu i uzyskać jak najwięcej ze swoich pieniędzy. Teraz twój budżet na dzień możesz ustawić to na co chcesz, w zależności od budżetu marketingowego. A jeśli chcesz dodać rozszerzenia, które są informacjami o adresie i numerze telefonu, które są dodawane do reklam AdWords, możesz to zrobić zarówno dla sieci wyszukiwania, jak i sieci reklamowej, możesz to zrobić, klikając lokalizację i używając adresu, który masz już na koncie Google Places lub po prostu wprowadzając swój adres. Teraz, gdy to wszystko konfiguracja chcesz kliknąć na ” Zapisz i kontynuuj.”
Teraz nadszedł czas, aby skonfigurować pierwszą grupę reklam w sieci reklamowej. Ogólnie rzecz biorąc, chcesz, aby grupy reklam były bardzo ściśle skoncentrowane. Więc jeśli sprzedawałeś rakiety tenisowe na swojej stronie, chcesz jedną grupę reklam tam tylko dla konkretnej marki rakiet tenisowych lub rakiet tenisowych dla dzieci lub rakiet tenisowych o wysokiej wydajności. Więc po prostu umieścimy “rakiety tenisowe Head”, ponieważ jest to popularna marka rakiet tenisowych. Domyślną stawką jest to, ile chcesz wydać za jedno kliknięcie w sieciach reklamowych.
Na razie ustawimy to jako dolara. Teraz jeśli chodzi o kierowanie reklam, ogólnie chcesz używać słów kluczowych wyświetlania. Dzięki temu wyświetlane będą reklamy w treściach powiązanych ze słowami kluczowymi, które mu podasz. Więc chcesz umieścić coś w stylu ” rakiety tenisowe głowy.”Tak więc, gdy ktoś ogląda artykuł o rakietach tenisowych Head, pojawią się reklamy. Teraz pokażę Ci później, jak dodać więcej słów kluczowych do tego, ale po prostu wprowadź jeden i kliknij ” Dodaj słowa kluczowe.”A kiedy to wszystko wygląda dobrze, kliknij” Zapisz i kontynuuj.”A teraz nadszedł czas, aby zbudować swoją pierwszą reklamę.
Teraz w przypadku reklamy obrazu, to jest miejsce, w którym przesyłasz obraz, klikając “Prześlij reklamę”, a następnie przesyłając plik obrazu. Ale tak naprawdę stworzymy reklamę tekstową. Działa to tak samo jak sieć wyszukiwania. Tworzysz więc nagłówek, jeden opis, drugi opis wiersza oraz wyświetlany adres URL i rzeczywisty adres URL, do którego się udają. Po utworzeniu reklamy zobaczysz tutaj mały podgląd i możesz utworzyć inną reklamę lub kliknąć “gotowe”, jeśli chcesz tylko wyświetlić reklamę. Spowoduje to powrót do ustawień grupy reklam. Jeśli chcesz dodać więcej reklam, kliknij kartę Reklamy, przewiń w dół, kliknij “nowa reklama” i możesz wybrać z listy.
Więc jeśli chcesz utworzyć kolejną reklamę tekstową, tak jak my, kliknij na to. Jeśli chcesz utworzyć baner, kliknij na to. Jest też coś znanego jako ” kreator reklam display.”Jeśli więc chcesz utworzyć reklamę wyświetlaną z poziomu AdWords bez konieczności przesyłania obrazu, możesz to zrobić, klikając to, wybierając jeden z szablonów, a następnie dodając te same szczegóły, które dodajesz do reklamy tekstowej. Więc twój nagłówek, dwie linie opisu, wyświetlany adres URL i docelowy adres URL.
Duża różnica między tym a reklamą tekstową polega na tym, że oczywiście można ją modyfikować o wiele bardziej. Możesz więc zmodyfikować kolor, klikając to. Możesz zmodyfikować animację, klikając to. I zasadniczo wprowadzasz wiele zmian. Gdy to wygląda dobrze, kliknij “Podgląd i zapisz”, a następnie możesz dodać to do swojej grupy reklam.
Ale teraz będziemy szukać więcej słów kluczowych, aby dodać je do naszej kampanii reklamowej. Klikamy więc “Anuluj”, a następnie klikamy ” Narzędzia i analiza “i klikamy” planer wyświetlania”, który jest w zasadzie planerem słów kluczowych dla sieci reklamowej. Następnie kliknij “pomysły i szacunki” i dodaj kilka słów kluczowych związanych z tym, co sprzedajesz. Rakiety tenisowe. Możesz też podać adres URL strony docelowej, jeśli masz już konfigurację strony docelowej, do której ma trafić ruch AdWords.
Następnie po zakończeniu konfiguracji kliknij “pomysły grupy reklam”, a następnie kliknij ” indywidualne pomysły kierowania.”To pokaże Ci informacje na temat słowa kluczowego, które mu podałeś. Więc masz pojęcie o grupach wiekowych, które będą kierowane i płci osób, które będą kierowane. A jeśli widzisz powiązane słowo kluczowe, które wygląda na dobre dopasowanie, możesz je kliknąć. A jeśli wszystkie te informacje wyglądają dobrze na temat wyświetleń, grupy wiekowej i płci, możesz kliknąć “Dodaj do grupy reklam”, a zostanie ona dodana do grupy reklam.
Następnie pokażę Ci, jak reklamować się w określonych miejscach w sieci reklamowej. Aby to zrobić, kliknij przycisk” miejsca docelowe”. Jak widać, w bazie danych AdWords znajduje się 301 stron internetowych, 76 aplikacji mobilnych i 52 filmy. Teraz oczywiście, gdy reklamujesz się w sieci reklamowej, Twoje reklamy pojawią się na znacznie więcej niż 301 różnych witrynach. Ale są to tylko strony, które uczestniczą w programie, gdzie można je sprawdzić, zanim można reklamować się na nich. Aby zobaczyć te strony, po prostu kliknij ten przycisk. Następnie możesz sprawdzić informacje na stronach internetowych, które mają w swojej bazie danych.
W takim przypadku możesz tennisrackettrader.com. możesz zobaczyć witrynę przed reklamą na niej. Możesz sprawdzić niektóre akceptowane formaty reklam, jak istotne jest to dla wprowadzonego słowa kluczowego, historycznego kosztu kliknięcia, plików cookie na tydzień. Więc ilu odwiedzających mają Pliki cookie, abyś mógł kierować reklamy do osób o określonych zainteresowaniach z danymi demograficznymi i ile wyświetleń tygodniowo możesz spodziewać się reklam na tej stronie.
Jeśli witryna wygląda dobrze, Kliknij mały niebieski przycisk, a zostanie dodana do twojej grupy reklam. To wszystko, co można reklamować w sieci reklamowej Google AdWords. Jak widać, sieć reklamowa i sieć wyszukiwania nakładają się na siebie, ale należy pamiętać o wielu ważnych niuansach, aby jak najlepiej wykorzystać kampanie w sieci reklamowej.