Używasz Instagram? Jeśli to zrobisz, prawdopodobnie zauważysz mnóstwo zdjęć półnagich modeli.
Większość ludzi negatywnie reaguje na te obrazy; na przykład uważają, że te modele nie mają nic wspólnego z nimi poza wyglądem. Albo, co gorsza, większość ludzi zakłada, że te modele nie są inteligentne.
Znam kilka z tych modeli na Instagramie od kilku lat i jedną rzeczą, którą mogę o nich powiedzieć, jest to, że są naprawdę kreatywnymi marketerami. Nauczyłem się od nich kilku sztuczek, które pomogą Ci rozwinąć konta w mediach społecznościowych.
Oto techniki marketingowe 10, których możesz nauczyć się od modeli na Instagramie:
Technika # 1: krzyk za krzyk
W każdej sieci społecznościowej są użytkownicy, którzy są popularni. Ale niezależnie od tego, czy jesteś popularny, czy nie, chcesz więcej obserwujących.
Aby uzyskać więcej obserwujących, powinieneś połączyć się z innymi użytkownikami i podejść do nich, aby promować każdy z profili. Możesz powiedzieć swoim obserwatorom, aby obserwowali innego członka w tym samym miejscu, a ten inny członek może zrobić to samo dla Ciebie.
W ten sposób możesz rozwijać swoje konto, o ile stale stosujesz tę technikę z innymi członkami każdego tygodnia. Facebook instagram działa nie tylko na Instagramie—możesz go wykorzystać na Twitterze, Facebooku i każdej innej sieci społecznościowej.
Technika # 2: Promuj swoje profile
Są szanse, że masz profile w wielu sieciach społecznościowych. Od Facebooka przez LinkedIn po Twittera, jesteś w wielu sieciach społecznościowych.
I założę się, że Twoje profile nie mają tych samych przyjaciół i obserwujących. Więc dlaczego nie awansujesz? Na przykład możesz publikować na Facebooku kilka razy w miesiącu, informując ludzi, aby obserwowali Cię na Twitterze lub LinkedIn.
Na Twitterze możesz powiedzieć ludziom, aby dodali Cię do znajomych na Facebooku. Robiąc to, upewnij się, że nie promujesz więcej niż jednej sieci naraz, ponieważ zobaczysz malejący zwrot.
Innymi słowy, jeśli powiedział ludziom na Facebooku, aby obserwowali Cię zarówno na Twitterze, jak i LinkedIn, nie byłoby to tak skuteczne, jakbyś poprosił ich o śledzenie Cię tylko w jednej z tych sieci.
Technika # 3: Czas postów
Nie możesz publikować na tych portalach społecznościowych, Kiedy tylko chcesz. Dlaczego? Ponieważ Twoi obserwatorzy mogą nie być tam, gdy publikujesz, co oznacza, że nie będą widzieć Twoich aktualizacji statusu ani postów.
Więc, kiedy powinieneś pisać? Cóż, nie powinieneś polegać tylko na ogólnych danych, mówiąc, że 8 rano lub 3 po południu to najlepszy czas na publikację.
Zamiast tego powinieneś użyć następujących bezpłatnych narzędzi, po prostu mierząc, aby określić, kiedy większość obserwujących jest online. Od Google Plus po Twitter i Instagram, przeanalizują wszystkie Twoje profile społecznościowe i powiedzą, kiedy opublikować.
Gdy masz dane z Simply Measureed, będziesz wiedział, kiedy opublikować. To dlatego widzisz wiele tych modeli na Instagramie publikujących w określonych momentach, np. 18: 00.nie dlatego, że są za darmo—to dlatego, że zorientowali się, że większość ich obserwujących jest w tej sieci społecznościowej w tym czasie.
Technika # 4: Publikuj wiele razy dziennie
Nie można oczekiwać, aby publikować raz w tygodniu lub raz dziennie i uzyskać największy ruch. Wiem, że niektórzy ludzie mówią, że masz lepsze zaangażowanie, jeśli rozłożysz swoje posty. I chociaż to prawda, tak naprawdę nie ma znaczenia, czy treści, które publikujesz, są wyjątkowo dobre.
Wystarczy spojrzeć na te modele: publikują tylko treści, które chcą zobaczyć ich Obserwujący. Oprócz tego publikują treści wiele razy dziennie, ponieważ pomaga im to szybciej uzyskać większe zaangażowanie.
Poświęć czas na tworzenie wspaniałych treści. Jeśli wypychasz świetne Informacje, więcej osób będzie chciało Cię śledzić.
Technika # 5: Pokaż trochę miłości
Czy zauważyłeś, że te modele na Instagramie pokazują dużo miłości swoim fanom? Mają konkursy, które pozwalają swoim obserwatorom wygrać z nimi randkę przez Skype. Aby wejść, wszyscy ich Obserwujący muszą opublikować zdjęcie modelu na swoich kontach i powiedzieć swoim obserwatorom, aby podążali za modelem.
To działa cuda dla nich, jeśli chodzi o dalszy wzrost. Ty też możesz robić podobne rzeczy.
Na przykład Gary Vaynerchuk ma program Ask Gary Vee, pozwalający ludziom, którzy chcą jego rady, tweetować do niego.
Następnie wybiera niektóre tweety i odpowiada na pytania w formacie wideo. To pomogło mu zwiększyć liczbę wyznawców do ponad miliona.
Ty też możesz zrobić coś podobnego. Po prostu upewnij się, że to, co oferujesz swoim obserwatorom, jest cenne dla nich.
Technika # 6: Weź udział w społeczności
Ten jest prosty, ale większość ludzi zapomina to zrobić…nawet ja czasami zapominam.
Musisz uczestniczyć, jeśli chcesz zbudować lojalną społeczność. Odpowiadaj na komentarze i wiadomości oraz pomagaj swoim obserwatorom, kiedy tylko możesz. Jeśli pokażesz, że ci na nich zależy, odwzajemnią się.
W mediach społecznościowych chodzi o bycie społecznym. Nie publikuj więc po prostu na tych portalach społecznościowych i oczekuj, że ludzie kupią wszystkie produkty i usługi, które sprzedajesz, bez udziału.
Technika # 7 :nie zapomnij o statystykach
Co ciekawe, te dobre nie umieszczają nagich zdjęć na Instagramie. Dlaczego? Ponieważ odkryli, że Pokazywanie zbyt dużej ilości skóry spowalnia liczbę obserwujących (plus Instagram zakazuje nagich zdjęć).
Pozostawiając pewne rzeczy wyobraźni, te dziewczyny generują większe zaangażowanie na post, co powoduje, że zdobywają więcej zwolenników i sławy.
Co to oznacza dla Ciebie? Musisz poeksperymentować. Musisz przeanalizować aktualizacje statusu i Tweety, aby zobaczyć, co działa najlepiej. To da ci wgląd w to, o czym powinieneś pisać, a czego nie powinieneś.
To tak, jak te dziewczyny zorientowały się, że nie powinny publikować nagich zdjęć—pozostawienie czegoś wyobraźni działa lepiej.
Bez analizy aktualizacji w mediach społecznościowych nie będziesz jednak wiedział, czego pragną Twoi odbiorcy.
Technika # 8: skup swoją energię
Poza Instagramem Instagram, z jakich innych sieci społecznościowych korzysta większość z tych modeli na Instagramie? To Snapchat.
Oczywiście mogą mieć Facebook Instagram lub profil na Twitterze, ale skupiają się na 90% swojego czasu na Instagramie i Snapchacie. Dlaczego? Ponieważ wiedzą, że nie ma wystarczająco dużo czasu, aby być w każdej sieci społecznościowej.
Jeśli chcesz być duży w sieci społecznościowej, wybierz Sieć lub dwie. Możesz rozwinąć się w trzecią lub czwartą później, ale najpierw skup swój czas i uwagę na parze.
Gdy już zbudujesz swoją popularność, możesz użyć swoich obserwujących, aby promować inne sieci społecznościowe, jak opisałem w technice # 2.
Technika # 9: baw się dobrze
Jest to prawdopodobnie najprostsza technika, ale prawdopodobnie nie widzisz tego w ten sposób. Kiedy patrzysz na media społecznościowe, prawdopodobnie widzisz to jako obowiązek. To coś, na czym musisz być ze względu na pracę, finansowe lub marketingowe powody.
Ale co by się stało, gdybyś naprawdę cieszył się z bycia na tych stronach społecznościowych? Twoje treści byłyby lepsze; ludzie chcieliby czytać Twoje aktualizacje; i zyskałbyś więcej obserwujących.
Nie rób z mediów społecznościowych przykrości. To powinno być coś, co Cię pasjonuje i dobrze się bawi. Jeśli nie, musisz przemyśleć swoją strategię.
Te modele na Instagramie kochają swoją pracę i naprawdę lubią zamieszczać zdjęcia w całej sieci społecznościowej. To jeden z głównych powodów, dla których wybuchają.
Technika #10: nie walcz z ogniem ogniem
Jak można sobie wyobrazić, te modele na Instagramie są kochane przez wiele osób. Ale jednocześnie są też nienawidzeni przez tysiące ludzi. Wielu z tych hejterów jest bardziej wokalnych niż ich namiętni fani.
Co powinieneś zrobić, gdy ludzie zaczną cię bić? Mógłbyś zacząć ich bić, ale to by tylko wywołało waśń.
Zamiast tego przyjmij krytykę. Jeśli nie masz nic pozytywnego do powiedzenia, nie mów tego. Niech twoi fani Cię obronią…które naturalnie będą budować swoje następujące.
Wniosek
Możesz się czegoś nauczyć od każdego na tym świecie. Od dzieci po stewardessy, a nawet modele na Instagramie, możliwości są nieograniczone.
Oczywiście, możesz już znać niektóre taktyki, o których wspomniałem powyżej, ale założę się, że nie wykorzystujesz ich wszystkich. Wypróbuj je przez 30 dni, a obiecuję, że zobaczysz różnicę.
Jak inaczej możesz rozwijać swoje media społecznościowe?