Jak zachęcić fanów do tworzenia i udostępniania treści dla Ciebie

Czy nie chciałbyś zachęcić swoich fanów do generowania treści dla Twojej firmy, marki, produktów lub kampanii i udostępniania ich? Treści generowane przez użytkowników nie tylko zaoszczędzą Ci pieniądze, ale także przyniosą Ci przychody.

Im bardziej zaangażujesz swoich fanów w swoją działalność, tym większe zaufanie zbudujesz i większy będzie twój zasięg. Zobaczysz również korzyści SEO.

Aby pokazać, w jaki sposób możesz zaangażować odwiedzających, aby zaczęli tworzyć i udostępniać treści, przygotowałem infografikę wyjaśniającą ten proces.

How to Get Fans Creating and Sharing Content for You

Wniosek

Treści generowane przez użytkowników to coś, czego nigdy nie powinieneś brać za pewnik jako marketer. Wystarczy spojrzeć na to, jak popularne są strony, takie jak Tumblr i Wikipedia. Dotarli tam, gdzie są ze względu na treści generowane przez użytkowników.

Jeśli nie masz zbyt wiele czasu, prostym sposobem na zachęcenie fanów do zaangażowania się jest użycie strategii “wypełnij puste pola”, o której mowa w infografice. Jest łatwy w użyciu i nie powinno zająć więcej niż minutę lub dwie, aby wykorzystać.

Jak inaczej możesz skłonić fanów do tworzenia i udostępniania treści dla Ciebie?

Total
0
Shares
Related Posts