3 naprawdę dobre powody, aby dołączyć do Briana i Sonii na konferencji BlueGlass LA

Brian Clark i ja będziemy przemawiać na konferencji BlueGlass LA w tym roku.

Co roku chodzimy na wiele konferencji — zarówno jako prelegenci, jak i jako uczestnicy — ale BlueGlass ma pewne specjalne rzeczy.

Możesz powiedzieć, że Post listy stał się dla mnie drugą naturą, ponieważ z góry mogę wymyślić trzy solidne powody, dla których chcesz pojechać z nami do Los Angeles 23 i 24 kwietnia.

Spoiler alert: jednym z tych powodów jest soczysta Zniżka.

Oto dlaczego uważamy, że powinieneś z nami zostać:

1. Naprawdę czegoś się nauczysz

Brian będzie mówił o tym, jak zbudować grupę odbiorców, którzy będą wspierać twój biznes, na każdym poziomie od mikropreneur po empire.

Będę mówił o realiach marketingu w mediach społecznościowych-zdejmując buzzword bingo nad “rozmową” lub “zaangażowaniem”, aby dostać się do realiów tego, co media społecznościowe mogą (a nie mogą) zrobić dla Ciebie.

Dołączy do nas 28 najjaśniejszych umysłów w dziedzinie SEO, mediów społecznościowych, content marketingu i sukcesu startupów.

Wiele z nich to nazwy, które rozpoznajesz-gwiazdy biznesu online.

A niektóre z nich to imiona, które nie. chyba, że sam już prowadzisz wielomilionowy biznes. To mężczyźni i kobiety za kurtyną, ci, którzy są zbyt zajęci, aby stać się ” gwiazdami Internetu.”

Nie będę tylko przemawiał na sesjach — będę na nich uczestniczył. Jest to materiał na poziomie DOROSŁYM, nauczany przez prawdziwych ekspertów, którzy prowadzą interesy w prawdziwym świecie.

Jeśli chcesz pozostawić konferencję gotową do wdrożenia pomysłów i strategii, które w tym roku znacząco wpłyną na wyniki finansowe Twojej firmy, to jest to konferencja, która zrobi to za Ciebie.

2. Małe jest piękne

Teraz kochamy wielką imprezę tak samo jak każdy, ale kiedy chcesz robić prawdziwe transakcje, small ma wiele korzyści.

BlueGlass LA jest ograniczona do 125 rejestrujących. Kiedy rano rozmawialiśmy z organizatorami, pozostało 17 biletów. Jeśli opóźnisz, możesz zostać zablokowany-jeśli dołączysz do nas, Zarejestruj się już teraz.

Może być trudno naprawdę dostać się do pogłębionej rozmowy na dużych konferencjach … każdy ma tak wiele wymagań dotyczących swojego czasu. Mała konferencja daje więcej miejsca na nawiązanie poważnego, trwałego połączenia.

W Twoim All Access Pass są przepustki na prywatne imprezy na dachu i w salonie BlueGlass … gdzie możesz prowadzić rozmowę z ludźmi, którzy mogą zmienić twój biznes.

Jeśli kiedykolwiek słyszałeś, że najlepsze miejsce do zawierania interesów jest w barze … oto, co mają na myśli.

Duże rekwizyty do BlueGlass za zorganizowanie konferencji, na której ludzie faktycznie się uczyli, a rzeczywiste umowy były zawierane w barze.
~ Brian Clark

3. Załatwimy Ci słodki interes.

Wiesz, że się tobą zajmiemy!

Czytelnicy Copyblogger otrzymują $ 300 od rejestracji konferencji z kodem rabatowym Kopiuj. Zarejestruj się tutaj, i nie zapomnij, że kod rabatowy.

A jeśli przyjedziesz, daj nam znać (możesz po prostu zostawić nam komentarz poniżej), abyśmy mogli mieć pewność, że znajdziesz czas, aby się z tobą zobaczyć, upewnić się, że otrzymujesz wszystko, co możesz, i pomóc ci nawiązać wszelkie potrzebne kontakty.

Oczywiście, nigdy nie moglibyśmy złożyć takiej oferty na konferencję z 200,000 uczestników.

I właśnie dlatego powinieneś uczęszczać do BlueGlass LA.

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media.

Total
0
Shares
Related Posts