Blog Money: perspektywy dochodowe na 2009 rok

Dawno minęły dyskusje z lat 2004-2006 o tym, czy zarabianie na blogu jest ok. Teraz, zamiast “powinien” jest bardziej pytanie ” jak.”

Jak na ironię, oryginalna strategia zarabiania na blogach – reklamy-jest tą, która nadal jest najbardziej frustrująca dla większości blogerów. Jestem bardziej przekonany niż kiedykolwiek, że tradycyjne podejście do reklamy internetowej jest złą ofertą dla sponsorów, a straszną ofertą dla wydawców.

W zeszłym roku po cichu usunąłem wszystkich zewnętrznych sponsorów z Copybloggera. Stosunek dochodów od tych sponsorów do przychodów generowanych z moich własnych projektów, joint ventures i promocji affiliate marketing jasno pokazał, że nie ma powodu, aby zawracać sobie głowę stosunkowo tanimi spotami na pasku bocznym.

Niezależnie od tego, czy chcesz nazwać to blogem, czy nie, Produkcja treści w mediach społecznościowych skutkuje Platforma wpływu, nie pasywna wycieraczka reklamowa. Nie mówię, że nie możesz zarabiać na przyklejaniu reklam 125×125 na pasku bocznym, tylko mówię, że odchodzisz od lwiej części przychodów i ignorujesz szerszy obraz.

Dla wielu nowych producentów treści medialnych jest to różnica między robieniem tego na pół etatu a zawodowością. Zakładając, że to jest twój cel, chcesz jak najlepiej wykorzystać platformę, którą masz.

Oto kilka sposobów, aby zmaksymalizować potencjał platformy wpływu w 2009 roku:

1. Sprzedaż Bezpośrednia

Jak już mówiłem wiele razy, posiadanie czegoś do sprzedaży bezpośrednio do odbiorców jest idealne. Jeszcze bardziej idealnym rozwiązaniem jest sprzedaż czegoś, co Twoi odbiorcy powiedzieli ci—bezpośrednio lub pośrednio—że chcą kupić.

Wiele firm offline zawodzi w mediach społecznościowych, ponieważ rozwijają odbiorców, którzy niekoniecznie chcą tego, co sprzedają. Z tego powodu błędnie zakładają, że odbiorcy mediów społecznościowych nie będą kupować. Jeśli masz publiczność, ale nie masz nic do sprzedania, masz przewagę … możesz oglądać, słuchać i uczyć się, czego chce twoje plemię, zamiast próbować wymusić na nich coś, czego nie chcą.

2. Marketing Afiliacyjny

Następną najlepszą rzeczą do posiadania własnego produktu lub usługi jest sprzedaż cudzych rzeczy na prowizję. W rzeczywistości mądrze jest zobaczyć, co Twoi odbiorcy kupują za pośrednictwem marketingu afiliacyjnego, zanim zdecydujesz się opracować własny produkt lub zaoferować własną usługę.

Kluczem do skutecznego marketingu afiliacyjnego jest aktywny wpływ. Wybierz produkt lub usługę, która jest idealna dla Twoich odbiorców i taką, za którą możesz stać w 100%. Następnie zostań adwokatem, nie denerwując się. Inteligentni marketerzy afiliacyjni zamieniają swoich partnerów sprzedających w sponsorów ich treści lub w samą treść poprzez samouczki i inne treści edukacyjne, które komunikują korzyści i pomagają ludziom kupować.

3. Sponsoring Zintegrowany

Podobnie, jeśli zamierzasz szukać sponsorów płatnych dla swojej witryny, traktuj ich jak prawdziwych patronów, a nie pasywnych reklamodawców. Oznacza to, że musisz szukać sponsorów, których naprawdę pasjonujesz, a następnie przekazywać tę pasję w różnych momentach czytelnikom, obserwatorom lub słuchaczom. W tym miejscu twoja platforma wpływów może naprawdę przynieść korzyści sponsorowi i sprawić, że warto będzie zapłacić ci więcej.

Innym sposobem na zintegrowanie sponsora z tkaniną Twojej platformy jest tworzenie interaktywnych promocji, w których uczestniczą Twoi odbiorcy. Niezależnie od tego, czy jest to konkurs, rabat, czy specjalna oferta pakietowa, pamiętaj… co z tego będą mieli liczy się o wiele bardziej niż to, co jest z tego dla Ciebie.

4. Marketing Sieciowy

Branża marketingu sieciowego rozwinęła się od wątpliwych wczesnych dni i stała się legalnym modelem marketingowym i przemysłem wartym wiele miliardów dolarów. Stosowany online, to naprawdę tylko wielopoziomowa wersja marketingu afiliacyjnego. I jak w przypadku marketingu afiliacyjnego, lepiej naprawdę wierzyć w produkt lub usługę, jeśli masz zamiar stać się jego zwolennikiem. W rzeczywistości, w przeciwieństwie do większości programów partnerskich, często musisz używać produktu w celu promowania go w modelu marketingu sieciowego.

Nigdy nie robiłem żadnego marketingu sieciowego, ponieważ nie zamierzam nękać moich przyjaciół i rodziny najnowszą “szansą.”Ale obserwowałem przestrzeń marketingu sieciowego w Internecie i wydaje się, że jest to nieuniknione dopasowanie do mediów społecznościowych. Dobry ol ‘ content marketing usuwa niewygodną irytację osobistego pitchingu i wzmacnia dystrybucję na całym świecie, a to jest zbyt potężne, aby je zignorować.

Wzmocnij Swoją Stronniczość

Wiele rzecznictwa promocyjnego, które omówiłem w tym artykule, spowoduje wykręcenie rąk i zgrzytanie zębami wśród tradycyjnych marketerów. W modelu mass-mediów wyodrębniono redakcję od promocji w daremnej próbie “obiektywizmu”, a teraz wydaje się, że rozpada się w przestrzeni online, zwłaszcza w mediach społecznościowych.

Pozostawię to do ciebie, aby zdecydować, czy środki masowego przekazu były kiedykolwiek naprawdę obiektywne. Ale tu jest prawdziwy problem do rozważenia.

Mass media to historyczna aberracja. Przez krótkie 70-nieparzyste lata ludzkiej historii, stosunkowo niewielka grupa ludzi mówiła nam, co myśleć, a co kupić, i oczekiwano, że biernie to zaakceptujemy.

Nie tak rzeczy pracowały przez tysiące lat wcześniej, i nie tak to będzie działało w przyszłości. Trzymanie się nakazów krótkiego okresu dziwactwa może nie być najlepszym modelem, który nas poprowadzi, myślisz?

Przed mass mediami, ludzie sprzedawali swoje towary bezpośrednio do siebie w kontekst społeczny. Niektórzy ludzie byli uważani za uczciwych i godnych zaufania, a niektórzy za szyldów i szarlatanów. Inni okazali się przestępcami i oszustami.

Jak zawsze.

O autorze: Brian Clark jest redaktorem naczelnym Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes and Teaching Sells. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts

9 / 11 / 11

Zdjęcie dzięki uprzejmości Briana Niemana i przyjęte przez Bibliotekę Kongresu na wystawę 9/11/01. RedTube Podziel się Podziel się…