Sekret Nauki SEO

free seo report

Chcesz nauczyć się SEO? Jak zapewne wiesz, moje doświadczenie jest w SEO, dlatego bloguję o tym co jakiś czas. Ale nie nauczyłem się SEO tylko czytając o tym. Nauczyłem się tego, robiąc to.

Wiem, co sobie myślisz. Od czego zacząć, prawo? Cóż, zacząłem od narzędzia SEO o nazwie Meta Tag Analyzer. Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać adres URL witryny, a to powie Ci, co jest nie tak i jak to naprawić.

Niestety, to narzędzie nie jest już przydatne, ponieważ nie jest aktualne. Na szczęście właśnie wyszła nowa, podobna i lepsza.

Oto jak możesz nauczyć się SEO poprzez bezpłatny raport SEO.

Wybierz słowo kluczowe i adres URL

Zanim zaczniesz korzystać z bezpłatnego raportu SEO, musisz się zarejestrować. Nie martw się-to nic nie kosztuje. Proces rejestracji jest prosty: wystarczy wpisać adres URL witryny i słowo kluczowe, dla którego chcesz uzyskać pozycję w Google.

Po zarejestrowaniu się aplikacja indeksuje Twoją witrynę, a następnie indeksuje dziesięciu najlepszych konkurentów, którzy oceniają to samo słowo kluczowe, dla którego chcesz pozycjonować.

Analiza raportu

Moim celem dla Quick Sprout jest pozycja numer 1 w Google dla I ‘ m kind of a big deal. Tak więc, jeśli chcę poprawić swoje rankingi, muszę spojrzeć na następujące czynniki:

Konkurs ogólny

overall comeptition

Jeśli chcesz dobrze pozycjonować w Google, najpierw musisz wiedzieć, jak wypadasz z konkurencją. Musisz sprawdzić, ile linków mają Twoi konkurenci, ile lat mają ich strony internetowe i jaki jest ich Pagerank Google. To pozwoli Ci wiedzieć, czy jest to w ogóle możliwe, aby konkurować lub dostać się gdziekolwiek blisko.

Niektóre słowa kluczowe, takie jak” poker ” są tak konkurencyjne, że prawdopodobnie nie warto iść po.

Według darmowego raportu SEO mam spore szanse na ranking dla danego terminu I ‘ m kind of a big deal.

Średnio moja konkurencja ma Pagerank 3, a ja 6. Mają również więcej linków niż ja, a ich nazwy domen są starsze o kilka lat, ale nie jestem tak daleko.

Teraz, gdy Wiem, że mogę konkurować, zacznijmy grzebać w kodzie.

TAG Title

title tag

Każdy, kto zajmuje miejsce dla frazy kluczowej I ‘ m kind of a big deal używa tego wyrażenia w tytule, łącznie ze mną. Nie mam się czym martwić.

Ale jeśli musisz popracować nad tagiem tytułowym, darmowy raport SEO da Ci rekomendacje, np.:

  • Upewnij się, że TAG title zawiera słowo kluczowe (większą wagę przykłada się do fraz kluczowych po lewej stronie znacznika title)
  • Atrakcyjne wezwanie do działania może pomóc uzyskać lepszą liczbę kliknięć na stronach wyników wyszukiwania Google.
  • Spraw, aby tag tytułowy był unikalny na każdej stronie (Narzędzia Google dla webmasterów mogą pomóc w wykryciu problemów z tagami tytułowymi)
  • Unikaj wypychania słów kluczowych w tytule strony.

Następnie przyjmiesz te zalecenia i wprowadzisz niezbędne zmiany na swojej stronie internetowej.

Pozycje

headings

Według Free SEO Report, używam nagłówków na mojej stronie, ale źle z nich korzystam. Jedyną rzeczą, którą muszę zrobić, że moja konkurencja już robi, jest użycie wyrażenia” jestem rodzajem wielkiej sprawy ” jako nagłówka H1, H2 lub H3.

Treść

body text

Podobnie jak w przypadku tagów nagłówków, popełniam błędy w tekście. Wiem, że gęstość słów kluczowych nie jest w dzisiejszych czasach tak ważna, ale jeśli chcesz uszeregować słowo kluczowe, musisz umieścić je przynajmniej raz w kopii witryny.

Jedną z rzeczy, którą powinienem się przyjrzeć, jest dodanie wyrażenia kluczowego w moim tekście. Nie muszę tego robić setki razy, ale posiadanie jednego lub dwóch razy jest lepsze niż żadne.

URL

url

Osiem z dziesięciu stron internetowych, które oceniają I ‘ m kind of a big deal użyj dokładnie tej frazy w ich adresie URL. Niestety, nie mogę dodać tej frazy do mojego adresu URL, ponieważ staram się pozycjonować ten termin na mojej stronie głównej.

Ale jedną z sugestii, które dał mi darmowy raport SEO, jest próba rangi dla I ‘ m kind of a big deal na jednej z moich wewnętrznych stron. Poza tym zasugerował również, że nie powinienem używać obcych znaków w moich adresach URL, ponieważ wyszukiwarki ich nienawidzą. Jest to dla mnie dobra rada, ponieważ mogłem przypadkowo użyć apostrofu – ‘ – w adresie URL, ponieważ jest to część Jestem.

Roboty.txt i sitemaps

Nie zapomnij o małych rzeczach, ponieważ mogą drastycznie wpłynąć na ranking Twojej witryny. Wiele razy, gdy zarejestrujesz się na hosting, będziesz miał roboty.domyślnie dołączony plik txt i może blokować indeksowanie witryny przez wyszukiwarki.

Oprócz tego musisz upewnić się, że wszystkie strony internetowe w Twojej witrynie są indeksowane. Tworząc mapę witryny XML i przesyłając ją do narzędzi dla webmasterów Google, zwiększysz prawdopodobieństwo pozycji w rankingu Google.

Jeśli nie jesteś pewien, jak zrobić jedną z dwóch rzeczy wymienionych powyżej, nie martw się, ponieważ bezpłatny raport SEO przeprowadzi Cię przez obie z nich.

Meta description tag

meta description

Na szczęście dla mnie, Quick Sprout ma Meta description tag, który faktycznie zawiera frazę kluczową, dla której próbuję uszeregować. Większość moich konkurentów, z drugiej strony, nie.

Ale mimo to, mój znacznik Meta description wymaga poprawy. Oto sugestie, które otrzymałem:

  • Twórz unikalny opis meta dla każdej strony
  • Umieść słowo kluczowe bliżej początku opisu meta
  • Atrakcyjne wezwanie do działania w opisie meta może pomóc uzyskać lepszą liczbę kliknięć na stronach wyników wyszukiwania Google
  • Unikaj wypychania słów kluczowych w opisie meta
  • Zachowaj Długość opisu meta poniżej 160 znaków (20-25 słów), aby upewnić się, że Twoja wiadomość nie jest obcięta w Google SERPs
  • Odróżniaj meta opis od tagu tytułu strony

Czas ładowania

load time


Jeśli korzystasz z narzędzi dla webmasterów Google, zauważysz, że czas ładowania witryny ma kluczowe znaczenie dla Google. Jeśli Twoja strona ładuje się zbyt wolno, możesz nie oceniać tak dobrze.

Na szczęście dzięki temu raportowi nie tylko mogę zobaczyć statystyki czasu ładowania mojej strony, ale także statystyki konkurencji.

A jeśli nie jesteś techniczny jak ja, będziesz w stanie dać programiście notatki z bezpłatnego raportu SEO, aby rozwiązać problemy.

Wniosek

Jeśli chcesz nauczyć się SEO, najlepszym sposobem na to jest samodzielna optymalizacja witryny. Zacznij od darmowego raportu SEO. Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać adres URL i słowo kluczowe/frazę, dla której chcesz uszeregować, a powie Ci, co zmienić i naprawić.

Szybko zrozumiesz, jak działa SEO. Po wprowadzeniu zmian zauważysz, że Twoje rankingi wzrosną. Gdy zdobędziesz tę część swojej firmy, możesz przejść do zaawansowanych taktyk SEO.

Wreszcie, gdy korzystasz z bezpłatnego raportu SEO lub innych narzędzi SEO, nie oczekuj cudów. Nie tylko zajmie to trochę czasu, zanim zaczniesz plasować się wyżej, ale będziesz musiał poświęcić dużo czasu na naukę SEO. Strony, które zazwyczaj zajmują najwyższą pozycję na dłuższą metę, to te z naprawdę dobrą treścią lub witrynami, które ludzie kochają. Nie próbuj więc oceniać gównianej witryny na bardzo wysokim poziomie,ponieważ lepiej zainwestować ten czas w budowę lepszej witryny.

Total
0
Shares
Related Posts