Rozważania 19 Dotyczące Zwiększenia Konwersji Na Twoim Blogu

Czy jesteś zmęczony wydawaniem pieniędzy na content marketing… zwłaszcza, że to nie generuje żadnych dochodów dla Ciebie? Jasne, możesz wrzucić kilka reklam na swoim blogu, ale jeśli nie zdobędziesz milionów odwiedzających miesięcznie, prawdopodobnie nie otrzymasz świetnego zwrotu.

1 million visitors

Wystarczy spojrzeć na obrazek powyżej. Ta witryna z treściami zyskuje ponad milion unikalnych użytkowników miesięcznie i monetyzuje dzięki AdSense. Czy możesz zgadnąć, ile pieniędzy zarabia każdego miesiąca?

Jeśli zgadłeś $10,000 lub nawet $20,000 miesięcznie, mylisz się.. Strona generuje tylko $ 4,000 miesięcznie z reklam. Jeśli jednak weźmiesz pod uwagę koszty hostingu i konserwacji, witryna faktycznie traci około 3,000 miesięcznie.

Jaka jest więc lepsza strategia, aby przekonwertować czytelników bloga na klientów?

Poniżej znajdują się wskazówki 19 do rozważenia podczas pracy nad zwiększeniem konwersji na swoim blogu.

1. Poznaj swoich odbiorców

Dostaniesz absolutnie nigdzie jeśli nie bierzesz pod uwagę przede wszystkim swoich odbiorców.

Wydaje się to oczywiste, prawda? Ale wielu blogerów się myli. Publikują nieistotne treści, a następnie drapią się po głowach, zastanawiając się, dlaczego treść nie poszła dobrze.

Nawet jeśli opublikujesz niesamowitą treść, będzie bezwartościowa, jeśli czytelnicy jej nie pokochają. Musisz dowiedzieć się, czego chcą twoi czytelnicy i sprawić, by tak się stało.

Ale jak zdobyć informacje o swoich czytelnikach?

Jednym z najlepszych sposobów na poznanie czytelników jest Geodezja oni. Możesz wysłać masową ankietę lub zaplanować połączenia z kilkoma czytelnikami, aby dowiedzieć się dokładnie, czego chcą twoi odbiorcy.

Następnie sprawdź swoje komentarze sekcji. Przeczytaj każdy komentarz i naprawdę posłuchaj, co czytelnicy mają do powiedzenia. Prawdopodobnie zauważysz, że niektóre rodzaje postów mają zwykle więcej komentarzy.

I nie zapomnij sprawdzić wskaźniki społeczne. Które artykuły zostały udostępnione lub udostępnione ponownie?

Na koniec podzielę się jednym z moich ulubionych narzędzi do wnikania w umysły czytelników: Google Analytics.

image04

Google Analytics (GA) może ujawnić wiele o czytelnikach. Możesz dowiedzieć się, skąd pochodzą Twoi czytelnicy i jakie są ich zainteresowania. Każdy bloger musi znać i używać GA.

2. Zapewnij tonę wartości

Wartość powinna być twoim priorytetem numer jeden jako blogera. Pójdę nawet o krok dalej i powiem, że nie można prowadzić naprawdę świetnego bloga bez dostarczenia kupy prawdziwej wartości.

Ale czy można sprzedawać w oparciu o samą wartość?

Dobre pytanie. Spójrzmy, co się stanie, gdy usuniemy price ‘ a z równania.

Tom Morkes miał bloga, który ludzie naprawdę lubili, ale zdał sobie sprawę, że nie jest opłacalny. Napisał więc E-book I wydał go aż 166 subskrybentom. Nie śmiej się jeszcze—Wyniki Cię zadziwią.

Tom wybrał metodę płatności, aby jego czytelnicy mieli wybór. Wielu jego czytelników wybrało cenę 0$.

Ale czytelnicy Toma przyczynił się średnio $15 Za e-book. I zarobił imponujące $493.50 w pierwszym miesiącu, oferując coś za darmo.

Zobacz liczby na własne oczy:

image01

Jest to fantastyczne studium przypadku, aby pokazać, jak dobrze wartość może sprzedawać. Jeśli masz niezwykle cenne treści, możesz sprzedawać jak szalony nawet jeśli oferujesz to za darmo.

3. Dostarczanie treści zgodnych z intencjami użytkownika

Jednym z najbardziej bezpośrednich sposobów na uzyskanie większej liczby konwersji jest tworzenie treści spełniających intencje użytkownika.

Co to jest ” intencja użytkownika?”

Intencja użytkownika jest tym, co ktoś chce kiedy wpisują coś w Google.

Na przykład, jeśli chcę polecieć do Delhi w przyszłym tygodniu, wpisałbym: “bilety z Atlanty do Delhi.”

Moje intencja jako użytkownik jest zakup biletu lotniczego z Atlanty do Delhi, Indie.

W odpowiedzi na moje zapytanie Google pokaże mi kilka linii lotniczych z czasem lotu i stawkami.

image04

Istnieją trzy główne typy intencji użytkownika, często nazywane ” typami zapytań.”

  1. Nawigacja: użytkownik próbuje dostać się do określonej strony internetowej. Na przykład ” quick sprout blog.”
  2. Informacje: użytkownik próbuje dowiedzieć się informacji. Na przykład ” jak zwiększyć współczynnik konwersji na moim blogu.”
  3. Transakcyjny: użytkownik próbuje kupić lub dokonać transakcji na czymś. Na przykład ” kupony na pieluchy Huggies.”

image20

Google jest całkiem dobry w określaniu typu zapytania, którego używasz i najlepszych wyników.

Kiedy szukałem biletów lotniczych, Google udostępnił szybki i przystępny sposób dokonania zakupu na podstawie mojego zapytania transakcyjnego.

Podczas tworzenia długich artykułów na blogu najprawdopodobniej kierujesz informacyjna zapytania. Te zapytania informacyjne często przywołują artykuły na blogu. (Transakcyjne zapytania, natomiast, zwykle przywołują strony produktów.)

image16

(Zdjęcie z kernmedia.com)

Ale nadal musimy zrozumieć, co następuje: Co intencja użytkownika ma wspólnego z konwersjami?

Odpowiedź leży w lejku zakupu.

Lejek zakupowy to model, którego marketerzy używają do pokazania, w jaki sposób użytkownicy mogą coś kupić.

Iteracji lejka zakupowego jest wiele. Ale podstawowa idea jest taka:

  1. Perspektywa staje się świadomy produktu.
  2. Perspektywa zaczyna się rozważać, badania, lub porównać różne produkty.
  3. Perspektywa podejmuje decyzję i kupuje produkt.

Gratulacje! Perspektywa stała się klientem.

Tak wygląda lejek:

image19

Ty, jako marketer lub właściciel strony internetowej, kierujesz na osobę w drugiej fazie lejka-badania i porównanie.

Zauważ, że faza badań jest częścią lejka zakupowego użytkownika. Informacje, które znajdują na podstawie ich zapytania i intencja może prowadzić do zakupu.

image37

Twoje treści dają użytkownikowi to, co chcę.

Chcą szczegółowych informacji? Chcą usłyszeć rozwiązanie? Chcą pomocnej dyskusji?

Wpisz treść, która spełnia ich intencja.

image07

Takie treści mogą ostatecznie doprowadzić do zakup.

Dlatego zalecam dostarczanie treści dostosowanych do intencji użytkownika.

Prostszy sposób, aby powiedzieć, że jest to: dowiedzieć się, co klient chce, i dać im to.

Pamiętaj, że w tym momencie osoba wpisująca zapytanie nie jest płatnym klientem. Są to osoby poszukujące informacji.

Jeśli zaufają Twojej witrynie i treściom, przybliżą się do zostania klientem-do konwersji na Twoje treści.

Łączenie z jednym z produktów to prosta, ale skuteczna strategia dotarcia do sklepu.

Ale tu jest haczyk: musisz Udostępnij odpowiedni produkt.

Jeśli twój post na blogu dotyczy robienia najlepszego ciasta z dyni i dołączasz link do swojego przewodnika po degustacji wina, Współczynnik konwersji nie będzie bardzo wysoki. To dlatego, że twoi czytelnicy są tam po ciasto dyniowe.

Ale jeśli udostępnisz link do swojego przewodnika po robieniu ciasta z dyni tym samym czytelnikom, zobaczysz znacznie lepsze wyniki.

Oto Carol Tice z Make a Living Writing przy użyciu tej strategii:

image06

Aby dać ci trochę kontekstu, Post Carol dotyczy oszustwa freelancingowego. Udostępniając ten produkt na końcu wpisu na blogu, pozwala czytelnikom na niezawodną metodę przychodów.

Rozwiąż problemy swoich czytelników, udostępniając im odpowiednie produkty, a sprawisz, że ich dzień się skończy.

5. Opisz szalenie cenne wykorzystanie swojego produktu

Ma sens, dlaczego nikt nie chciałby kupić Twojego produktu, chyba że widział jego zalety.

Więc nie owijaj w bawełnę—pochwal się zaletami swoich produktów.

Ale ważne jest, aby nie tylko chwalili swój produkt jako najlepszą rzecz od krojonego chleba. Musisz podać czytelnikom konkretne, szczegółowe powody, dla których twój produkt jest świetny.

MailChimp robi to doskonale. Ich post “dlaczego klienci renderują e-mail inaczej” wspomina o swojej funkcji podglądu skrzynki odbiorczej, ale nie czyta się jak reklama tej funkcji.

Zamiast tego mówi o podobieństwach i różnicach w klientach poczty e-mail, o których czytelnicy powinni być świadomi.

image00

Ta część jest kluczowa: Możesz uzyskać wartość z tego artykułu, nawet jeśli nie kupisz ich produktu.

Twój wpis na blogu powinien nadal być wartościowy. Po prostu dajesz czytelnikom znać, że twój produkt zapewnia Skrót do wyników, których chcą.

Innymi słowy, nie wymachuj swoim produktem przed twarzami czytelników i nie mów: “musisz to kupić, aby uzyskać coś dobrego.”Daj im dobre rzeczy w samym poście.

6. Blog o Twoich klientach

Dzielenie się doświadczeniami klientów z produktem może zdziałać cuda. Twoi czytelnicy zobaczą, w jaki sposób twój produkt przynosi korzyści prawdziwym ludziom, a staną się bardziej zainteresowani bez poczucia presji.

TOMS robi to z serią postów na blogu “miejscowi, którzy oddają”. Każdy post profiluje klienta TOMS, który robi różnicę w swojej lokalnej społeczności.

image02

Nie martw się-nie musisz być Tomem, aby robić to skutecznie.

Wszystko, co musisz zrobić, to zrobić bohaterów ze swoich klientów. Słuchaj opowieści zwykłych ludzi i nadawaj je publiczności. Twoi czytelnicy natychmiast połączą się z tymi historiami, co oznacza, że będą bardziej łączyć się z Twoją marką.

7. Czy affiliate marketing (we właściwy sposób)

Jest powód, dla którego wypróbowane i prawdziwe metody są wypróbowane i prawdziwe. Marketing partnerski nie jest wyjątkiem.

Ale wiesz co ja can ‘ t stand? Kiedy blogerzy próbują ukryć fakt, że używają linków partnerskich.

Jeśli twoi czytelnicy naprawdę kochają Twojego bloga,będą bardziej niż szczęśliwi, mogąc Ci pomóc, kupując coś, czym już byli zainteresowani.

Pat Flynn z inteligentnego dochodu pasywnego ma dwie świetne zasady marketingu afiliacyjnego:

image04

Nie bądź natrętnym sprzedawcą, który sprzedaje produkty swoim czytelnikom. Bądź przyjacielem swoich czytelników i polecaj produkty, które poprawią ich życie.

8. Napraw problem

Ludzie zawsze będą mieli problemy i zawsze będą chcieli je rozwiązać. I tu wkraczasz Ty.

Naprawiając problemy czytelników z postami na blogu, zdobywasz ich zaufanie. W końcu będą chcieli sprawdzić, co masz do zaoferowania.

SumoMe robi to regularnie publikując poradniki o potworach, które wyczerpująco obejmują dany temat. A jeśli spojrzysz na ich artykuły (takie jak ten przewodnik na temat ulepszeń zawartości), zobaczysz, że przechodzą wszystko. Nie zostawiają kamienia na kamieniu.

Ale nie musisz pisać tysięcy słów, aby rozwiązać problemy—krótszy też może działać. Bez względu na wybrane podejście, upewnij się, że jesteś dokładny podczas naprawiania problemów czytelników. Nie daj im tymczasowej taśmy klejącej-daj im długoterminowe lekarstwo.

9. Rozdaj podgląd

Wiesz, jaki jest problem z wieloma produktami? Wszyscy gadają. Każdy produkt może brzmieć świetnie z dobrze napisanym opisem.

Ale jeśli wiedzieć masz coś dobrego, daj swoim czytelnikom bezpłatny podgląd. Pozwól im wziąć udział w akcji, aby mogli sami zobaczyć, jak świetny jest twój produkt.

Jeśli masz usługę subskrypcji, daj swoim czytelnikom bezpłatny okres próbny. Jeśli masz e-book, Rozdaj pierwszy rozdział.

Oto moje wyzwanie dla Ciebie: Rozdaj więcej, niż myślisz, że powinieneś.

Kiedy Seth Godin wydał swoją książkę Permission Marketing zamiast rozdawać tylko jeden rozdział, ofiarował pierwszy cztery rozdziały za darmo. (A oferta nadal aktualna!) Ten darmowy podgląd nie powstrzymał książki przed stworzeniem spuścizny z marketerami na całym świecie.

image03

I upewnij się, że twój DARMOWY podgląd jest pełen dobrych rzeczy. Nie udostępniaj ograniczonego bezpłatnego okresu próbnego ani wstępu. Daj swoim czytelnikom dobre rzeczy, a kiedy nie ma już darmowych treści, prawdopodobnie zapłacą za więcej.

10. Zorganizuj konkurs

Nikt nie może oprzeć się ofercie czegoś za darmo. Możesz to wykorzystać, organizując konkurs na swoim blogu.

Prawdopodobnie myślisz: “Jak mogę generować sprzedaż, jeśli jestem dawanie czegoś za darmo?”

Oto jak. Konkursy pomagają rozwijać odbiorców i budować zainteresowanie marką. Po udanym konkursie będziesz miał o wiele więcej osób, z którymi możesz podzielić się swoimi produktami.

Aby uzyskać najlepsze wyniki w konkursie, przejdź social. Na przykład użyj Rafflecopter, aby dać dodatkowe wpisy osobom, które wykonują określone działania społecznościowe, takie jak lubienie i udostępnianie strony:

image05

11. Oferuj cotygodniowe webinarium

Jeśli masz produkt lub usługę, powinieneś rozważyć przeprowadzenie cotygodniowego webinarium. Webinar nie powinien być tylko o produkcie lub usłudze, ale zamiast tego powinien być wokół czegoś, co przynosi korzyści potencjalnym klientom.

Na przykład, chociaż sprzedajemy rozwiązanie do analizy klientów w KISSmetrics, stale tworzymy webinaria na tematy związane z marketingiem, ponieważ nasz idealny klient jest marketerem.

Przekazywanie im przydatnych informacji na temat marketingu buduje zaufanie w naszej marce, a to napędza rejestrację. Ponadto zawsze, gdy widzimy dopasowanie, zawsze możemy podłączyć nasze rozwiązanie analityczne do naszych webinariów.

Teraz trudną częścią webinariów jest to, że musisz przekonać ludzi, którzy je oglądają, aby zarejestrowali się w Twoim produkcie lub usłudze. Oto dwa sposoby, w jakie to robimy:

  1. Poproś ich o rejestrację : możesz powiedzieć osobom, które oglądają Twoje webinarium, aby zarejestrowały się na twój produkt lub usługę. Odkryłem, że jeśli masz 10% ludzi do konwersji, radzisz sobie naprawdę dobrze, zwłaszcza jeśli prowadzisz ich do płatnego produktu. Realistycznie mniej niż 5% widzów zarejestruje się na płatny produkt, jeśli poprosisz ich o to w ramach webinarium.
  2. Zaoferuj bezpłatny okres próbny : gdy ludzie rejestrują się, aby obejrzeć Twoje webinarium, Dołącz “pole wyboru”, które daje im możliwość zarejestrowania się na bezpłatną wersję próbną produktu. Zazwyczaj 41% osób, które zapisały się na nasze webinaria, decyduje się na bezpłatną wersję próbną przy użyciu tego podejścia.

12. Zapłać za remarketing

O wiele łatwiej jest przyciągnąć ruch do swojego bloga niż do głównej witryny, ponieważ marketing treści może przyciągnąć miliony odwiedzających dzięki infografikom, przewodnikom treści i zwykłym starym postom na blogu.

Gdy masz dużą publiczność czytającą Twojego bloga, chcesz zwrócić się do nich. Dzięki usługom takim jak Retargeter i Perfect Audience możesz pikselować wszystkich czytelników bloga, aby podczas przeglądania losowych witryn, takich jak TMZ, zobaczyli baner reklamowy dla Twojej firmy.

Odkryliśmy, że kiedy zwrócisz uwagę czytelnikom bloga, otrzymasz wskaźnik klikalności .2%. Spośród wszystkich tych odwiedzających 3,58% zamieni się w Klientów.

13. Zbieraj wiadomości e-mail

Mój ulubiony sposób zarabiania na blogu to e-maile. Jest to znacznie dłuższy proces niż powyższe metody, ale współczynniki konwersji wydają się być wyższe.

Zacznijmy od sposobów zbierania wiadomości e-mail na swoim blogu:

  • Popup : wykorzystując narzędzia takie jak dominacja PopUp, 1% do 3% czytelników powinno podawać Ci swój adres e-mail.
  • Sidebar : dodając formularz zgody na e-mail na pasku bocznym, powinieneś być w stanie przekonwertować.5% do 2% czytelników do subskrybenta poczty e-mail.
  • Wpisy na blogu : na końcu każdego postu na blogu możesz dodać skrzynkę kolekcji e-mail. Zazwyczaj .75 do 2% czytelników zamieni się w subskrybenta poczty e-mail z tą opcją.

Wiem, że powyższe wartości procentowe bardzo się różnią, ale zależy to od tego, ile z tych metod opt-in używasz. Im więcej użyjesz, tym więcej będzie kanibalizacji, więc twoje procenty w całym obszarze będą się zmniejszać. Ale jeśli oferujesz coś za darmo w zamian za czyjąś pocztę e-mail, na przykład eBook, Twoje procenty mogą potencjalnie być na wyższym poziomie.

Po otrzymaniu wiadomości e-mail chcesz utworzyć system kroplowania wiadomości e-mail. Zazwyczaj kroplówka e-mail składa się z co najmniej siedmiu e-maili i jest wysyłana do ludzi automatycznie z czasem. Dzięki usługom takim jak MailChimp, Aweber lub SendGrid możesz łatwo utworzyć kroplówkę. W ramach tych e-maili musisz edukować swoją bazę klientów i sprzedawać im z czasem.

Dobra kroplówka e-mail powinna konwertować na poziomie około 5%. Tak więc, jeśli zbierzesz 100 e-maili, 5 z nich powinno stać się klientami. A jeśli jesteś beznadziejny w pisaniu kropli, zawsze możesz zatrudnić konsultantów, którzy napiszą je za Ciebie.

Kluczem do copywritingu e – mailowego jest najpierw Edukacja, budowanie zaufania, a następnie sprzedaż. I nie można tego zrobić, pisząc tylko kilka maili, dlatego zasadą jest sprzedaż na 7th e-mail, ponieważ trudno jest to wszystko osiągnąć w mniej niż 7 e-mailach.

14. Stwórz lojalnych czytelników

Pierwszą rzeczą, którą musisz wiedzieć o przekształcaniu odwiedzających w Klientów, jest to, że lojalni goście mają tendencję do konwersji jako pierwsi. Wierzą w to, co głosisz; doceniają wszystko, co masz do zaoferowania;i mają tendencję do wczesnego przysposabiania.

Możesz zwiększyć lojalność odwiedzających, wykonując następujące czynności:

  • Odpowiadanie na każdy e-mail otrzymany od czytelników.
  • Odpowiadanie na komentarze na swoim blogu, aby pokazać czytelnikom, że ci zależy.
  • Stale dając ludziom więcej informacji i świetne treści, wszystko za darmo.

Chociaż te trzy taktyki pomogą Ci zbudować lojalną publiczność,jedną strategią, którą powinieneś również rozważyć, są Filmy. Filmy mają zazwyczaj wyższą postrzeganą wartość, dlatego ludzie nie mogą się doczekać ich oglądania.

Ale jeśli ssasz kamerę tak jak ja, inną formą treści wideo, którą możesz wykorzystać, są webinaria. Są tak samo potężne jak inne rodzaje filmów, ale lepiej nadają się do sprzedaży produktów lub usług.

15. Jeśli używasz formularza, ogranicz go do trzech pól

Proponuję tylko jeden pole (adres e-mail), jeśli to możliwe, ale zależy to od produktu, który sprzedajesz.

SumoMe prosi tylko o adres e-mail użytkownika:

image13

Do założenia konta-innego celu-zamieścili w formularzu trzy pola:

image09

To wciąż łatwe, szybkie i skuteczne.

16. Utwórz akcję konwersji o niskiej barierze do wejścia

Definicja konwersji jest dość prosta:

“Moment, w którym odbiorca przekazu marketingowego wykonuje pożądane działanie.”

Kiedy prosisz o konwersję, nie prosisz czytelnika bloga o wyciągnięcie karty kredytowej i przekazanie Ci pieniędzy. Po prostu prosisz ich o kolejny logiczny krok.

Często jest to łatwy, tani i logiczny sposób na przeniesienie relacji na wyższy poziom.

Oto kilka typowych akcji konwersji. Zauważ, że każdy z nich zajmuje kilka sekund i kliknie:

  • Subskrypcja e-mail
  • Darmowy okres próbny
  • Pobierz zasób
  • Facebook like
  • Twitter Śledź
  • LinkedIn śledź
  • Pinterest śledź
  • Obserwuj na Instagramie
  • Koło Google Plus
  • Subskrypcja YouTube

Rzućmy okiem na kilka z nich. Każda z nich znajduje się w długim artykule na blogu.

Buffer zaprasza do rozpoczęcia korzystania z bezpłatnego konta. Nagłówek na zdjęciu poniżej to trwałe, oznacza to, że zawsze zobaczysz to podczas przewijania artykułu:

image32

Blog Optimizely zaprasza do uzyskania kopii historii klientów:

image12

Marketing Sherpa blog używa wyskakującego okienka shadowbox, aby zaprosić cię do subskrybowania listy mailingowej:

image29

 

Kissmetrics prosi o wypróbowanie swoich SaaS:

image11

 

17. Uczyń go atrakcyjnym i przekonującym

Nie kłam, nie oszukuj ani nie kradnij, gdy prosisz o nawrócenie. Po prostu bądź szczery i poproś o to, czego chcesz.

Odpowiedni rodzaj użytkowników chcesz do nawrócenia. Ale czasami potrzeba trochę perswazji i trochę starego, dobrego uroku.

Oto przykład.

Jeśli czytasz mojego bloga, prawdopodobnie widziałeś to małe pudełko:

image35

Umieściłem to pole wezwania do działania w mojej treści, ponieważ chcę przekonać aby Twoja strona została przeanalizowana.

Masz wybór. Nie przekręcę Ci ręki.

Ale próbuję cię przekonać.

A powodem, dla którego używam tego pudełka jest to, że działa!

18. Spraw, aby zawartość była szalenie dobra

Jakość treści spowoduje lub złamie doświadczenie i stracisz konwersje. Jeśli nie możesz podłączyć swoich czytelników i zainteresuj ich, stracisz je, ponieważ nikt nie będzie czytać tysięcy słów, jeśli treść jest nudne je do łez.

Jak dbasz o to, aby Twoi czytelnicy bawili się tak długo?

Jest jedna sztuczka.: Staraj się zapewnić ogromną wartość z każdym słowem, które piszesz.

Jeśli stale dążysz do zapewnienia wartości, Twoje pisanie będzie bardziej ukierunkowane. I to zawsze jest dobra rzecz.

(Nie zaszkodziłoby również odświeżyć swoje umiejętności copywritingu.)

Jako pierwszy przyznam, że możesz skupić się na dostarczaniu wartości i nadal zmagać się z pisaniem świetnych treści.

Na szczęście istnieją inne techniki, których możesz użyć:

Staraj się używać krótkich akapitów, podtytułów i wielu obrazów. Pomoże to czytelnikom szybciej poruszać się po poście, zwiększając prawdopodobieństwo, że zakończą czytanie.

Sprawdź ten post z bufora:

image05

Podtytuły są szczególnie ważne dla zawartości długofalowej. Jeśli czytelnicy przewijają twój post i widzą akapit po akapicie po akapicie, zmęczą się. Szybko.

Upewnij się, że czytelnicy zawsze wiedzą gdzie są w Twoim poście. Używaj podtytułów jako znaczników mil, aby przypomnieć czytelnikom o danym temacie.

A Ty absolutnie muszę włącz badania. Twoi czytelnicy chcą mieć pewność, że to, co mówisz, jest poparte danymi. Posty zawierające przykłady z życia wzięte i studia przypadków działają lepiej niż posty wolne od danych.

Nie pomijaj tego kroku! Treść artykułu odgrywa kluczową rolę w konwersji. Jeśli Twoje treści nie zachwycają ludzi, czy myślisz, że będą chcieli dać ci swoje e-maile? (Uwaga Spoiler: nie będą.)

19. Zapytaj o to, czego chcesz

Znasz wyrażenie ” proś, a otrzymasz.”

To prawda w marketingu online. Prośba o konwersję użytkownika jest prezent. Oni chcesz żeby to zrobić.

Wszystko, co musisz zrobić, to poprosić.

Firma, która korzysta z bezpłatnych konsultacji w ramach cyklu sprzedaży, powinna zaoferować użytkownikowi bezpłatną konsultację.

Oto kilka przykładów:

image18

Firma zajmująca się analizą mapowania cieplnego powinna poprosić użytkowników o stworzenie mapy termicznej, takiej jak ta:

image01

Wybrana akcja konwersji zależy od tego, co próbujesz osiągnąć, ale czasami wystarczy, że o to poprosisz.

Wniosek

Blogowanie może być bardzo opłacalne. Po prostu musisz skupić się na przekonwertowaniu czytelników na klientów.

Kiedy robisz to dobrze, sprzedaż równa się pomaganie czytelnikom. Tylko promowanie produktów, które znasz, poprawi życie twoich czytelników i zobaczysz wzrost konwersji.

Po dłuższym blogowaniu i interakcji z czytelnikami zdasz sobie sprawę, że jest to mała społeczność. Ci ludzie to nie fakty i liczby. To ludzie z problemami, które trzeba rozwiązać, a Ty możesz pomóc.

Chodzi o pomoc. Jeśli koncentrujesz się na dostarczaniu wartości, przekształcenie ich w część klientów staje się o wiele łatwiejsze.

Total
0
Shares
Related Posts