Rodzaje treści 17, które zwiększą ruch

Content marketing to coś więcej niż pisanie blogów. O wiele więcej.

advanced content

Jeśli dopiero angażujesz się w content marketing, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to uruchomić bloga i zacząć pisać.

Następnie, gdy twój blog zostanie założony i mruczy, spróbuj wrzucić nowy rodzaj treści.

Przewiduję, że natychmiast zobaczysz różnicę-świeży ruch, ukierunkowanych odwiedzających, wyższe współczynniki konwersji i lepsze SEO.

Ale zanim udostępnię rodzaje treści, które zwiększą ruch, musisz wiedzieć kilka rzeczy:

  • Nie musisz wypróbowywać wszystkich tych przykładów – różne typy treści pasują do różnych marek na różne sposoby. Jeśli nie uważasz, że pewien rodzaj treści będzie Ci służył, nie ma problemu. Ta lista nie jest o must-have ‘ ach. Chodzi o “może”.
  • Nie bój się próbować nowych rzeczy – Odkryłem, że niektórzy ludzie unikają nowych rodzajów treści, ponieważ uważają, że zajmie to zbyt długo, będzie zbyt trudne lub upadnie. Rozumiem twoje obawy, ale i tak zachęcam cię do spróbowania. Chcesz zacząć z filmem? Nie musisz kupować zielonego ekranu, oprogramowania do edycji ani kamery profesjonalnej. Użyj swojego iPhone ‘ a i konta YouTube. Zacznij od małych i pracuj w górę.
  • Wybierz jeden i umieść go w swoim harmonogramie – jeśli korzystasz z harmonogramu content marketingowego, umieść jeden lub dwa z nich w kalendarzu redakcyjnym na następny miesiąc. Jeśli tego nie zaplanujesz, prawdopodobnie tego nie zrobisz. Wyzywam cię, abyś wybrał jedną i spróbował w ciągu najbliższych czterech tygodni.
  • Ta lista nie jest wyczerpująca – Zachęcam do myślenia o treści nie w kategoriach rodzaje ale pomysły. Forma, jaką przyjmuje treść, jest drugorzędna. Pomysł jest podstawowy. Najpierw rozwiń swój pomysł. Następnie określ, jak to będzie wyglądać. Różnorodność treści jest nieskończona. Cholera, możesz nawet chcieć wymyślić swój własny rodzaj treści.

Zacznijmy więc…

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

1. Infografiki

Infografika to prezentacja informacji lub danych w sposób wizualny. Jej nazwa podsumowuje — info + grafika.

Infografiki są udostępniane więcej, oglądane więcej i kochane bardziej niż większość innych typów treści. Są potężnym sposobem na uzyskanie informacji w wybuchowo wizualnym formacie. Jedno z badań wykazało, że infografiki były lubiane i udostępniane w mediach społecznościowych do trzech razy częściej niż inne treści. Potencjał wirusowy jest tam.

Jak to zrobić

Jeśli masz grafika w swojej sieci zawodowej, dotknij go, aby utworzyć dla ciebie infografikę. Niektórzy graficy specjalizują się w infografikach. Jeśli masz go w swoim budżecie, możesz skorzystać z usługi takiej jak Visual.ly. infografiki zwykle zaczynają się od $1,000.

Kiedy go używać

Infografiki są idealne do komunikowania prawie każdego pomysłu lub koncepcji. Dane, badania, statystyki i ustalenia działają szczególnie dobrze.

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • Infografiki mogą być drogie. Podana powyżej kwota – tysiąc dolarów-jest dość zbliżona do standardowej ceny.
  • Infografiki były wirusowe tylko z racji bycia infografiką. To już nie działa. Wszyscy robią infografiki. Dzisiaj, trzeba zrobić to naprawdę dobrze, aby to udostępniać.
  • Zrób gifografię. Gifografie używają modelu infografiki, ale zawierają animowane gify zamiast statycznych obrazów konwencjonalnej infografiki. Możesz sprawdzić przykład tutaj.

2. Memy

Widziałeś memy. Są łatwe do wykonania. Są wirusowe. Są przezabawne.

memes

To jedna z największych zalet memów – ich humor. Ludzie kochają coś, z czego mogą się śmiać, dzielić i czerpać przyjemność.

Jak to zrobić

  • Memy nie wymagają umiejętności projektowania graficznego. Generator memów i szybki mem to strony, które pozwalają dodać własny tekst do popularnych obrazów memów.
  • Memy mogą nie być najlepszym rodzajem treści do udostępniania na swoim blogu, ale są przygotowane dla mediów społecznościowych. Twitter, Stumbleupon, Pinterest, Reddit i Tumblr (zwłaszcza Tumblr) pomogą memu się rozprzestrzenić.
  • Memy są po prostu-ponieważ treści. Kiedy nastrój uderza lub zabawny pomysł uderza, śmiało i meme to.

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • Są elastyczne. Wspaniałą rzeczą w memach jest to, że można je dostosować do użycia w każdej niszy. Twoja nisza nie jest ani zbyt wąska, ani zawiła, aby zagwarantować własny mem.
  • Memy mogą mieć niską wartość, więc nie nadużywaj ich. Niewłaściwie użyte mogą zdewaluować przekaz lub markę, którą próbujesz promować.

3. Filmy

Jest świat różnorodności w filmach. Mógłbym napisać cały osobny post na temat różnych typów filmów. Bez względu na to, jaki to jest typ, dobry film przekazuje wiadomość w zwięzły i niezapomniany sposób. Dobrze zrobione, film może być niezwykle przekonujący. Ten film o Crazy Egg pomaga przynosić $ 21K każdego miesiąca.

Jak to zrobić

  • Niezależnie od tego, czy tworzysz film z wycieczki biurowej, wideo wyjaśniające, czy teledysk (zostało zrobione), musisz uzyskać odpowiedni scenariusz. Film nie dotyczy tylko ruchomego obrazu; chodzi o słowa, które mówisz lub wyświetlasz. Sprawdź jeszcze kilka wskazówek, jak zrobić film wyjaśniający.
  • Umieść film na YouTube i Vimeo. Obie te witryny do udostępniania wideo są świetnymi sposobami na pozyskiwanie sygnałów społecznościowych dla SEO i poprawione wyniki wyszukiwania wideo.

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • Tworzenie dobrego filmu nie jest tanie. Oczywiście możesz zacząć od małego, ale zlecenie specjalisty od wideo lub ekipy kamery może kosztować sporo.
  • Filmy nie powinny być długie. Dwie do trzech minut to dobra długość.

4. Przewodniki

Przewodnik to szczegółowy i dość długi fragment treści. Pomyśl o tym jak o epickim blogu. Wykracza poza Długość, styl i podejście zwykłego posta na blogu. Moja seria zaawansowanych przewodników to jedne z najpopularniejszych rodzajów treści, jakie kiedykolwiek stworzyłem. Kiedy je sprawdzisz, odkryjesz, że mają więcej talentu wizualnego i są znacznie dłuższe niż moje artykuły na blogu.

Jak to zrobić

Pisanie przewodnika wymaga dobrego pisarza, dobrego projektanta i dobrego pomysłu. Pisarz musi tworzyć najwyższej klasy treści. Projektant musi wiedzieć, jak zaprezentować tę treść w atrakcyjny sposób. A pomysł musi być czymś, czego chce twoja publiczność. Możesz przedstawić przewodnik w formacie PDF do pobrania.

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • Przewodniki mogą być pomocną przynętą do zbierania adresów e-mail: “dam ci ten niesamowity przewodnik, jeśli zarejestrujesz swój adres e-mail.”
  • Przewodnik musi dobrze wyglądać. Upewnij się, że rekrutujesz usługi zdolnego projektanta, a także pisarza. Czytelność ma tyle wspólnego z układem i prezentacją, co ze świetnym stylem pisania.

5. Recenzje książek

Recenzja książki to proste omówienie książki plus Twoje spojrzenie na nią. Polecasz dobre, krytykujesz nie tak dobre i dzielisz się wartością, którą z nich czerpiesz. Recenzje książek są świetne, ponieważ pomagają pozycjonować Cię jako lidera myśli.

Jak to zrobić

Recenzja książki może być tak skomplikowana lub tak prosta, jak chcesz. Proponuję krótki i prosty 7-punktowy format:

  1. Przedstaw książkę: 1-5 zdań.
  2. Przedstaw autora: 1-5 zdań.
  3. Podsumuj główne punkty książki: 1-3 zdania na punkt.
  4. Podziel się tym, co podobało ci się w książce: 1-5 zdań.
  5. Podziel się tym, czego nie lubisz w książce: 1-5 zdań.
  6. Poleć go (lub nie) swoim czytelnikom: 1-3 zdania.
  7. Podaj wezwanie do działania: Link do książki.

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • Zawartość recenzji książek działa najlepiej, jeśli masz czytelnika, który jest skłonny czytać książki.
  • Recenzje książek są szczególnie pomocne dla przywództwa myślowego, jeśli jesteś w stanie przejrzeć nowe wydania lub przedpremierowe lub przeprowadzić wywiad z autorem.

6. Stanowisko opiniotwórcze (Alias “Rant”)

Ten styl postu znacznie różni się od typowego postu na blogu, głównie ze względu na jego ton. Możesz być przyzwyczajony do publikowania starannej i zbadanej dyskusji na dany temat. Rant lub opinia, z kolei, może być silniejsza i bardziej wyrazista. Im bardziej głośna twoja pozycja, tym bardziej zostanie przeczytana i udostępniona.

Jak to zrobić

Czasami napisz silne podejście pierwszej osoby na gorący temat lub duży problem. To może być twoja opinia na temat poważnej zmiany w branży. Zrobiłem to, gdy Matt Cutts ogłosił upadek blogowania gości. Gdy zajmujesz się popularnymi tematami, możesz uzyskać większy potencjał wyszukiwania i możliwość udostępniania.

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • To nie powinno być codziennością. Ktoś, kto stale dzieli się swoimi opiniami lub wygaduje na jakiś temat, może stać się odrażający. Używaj ostrożnie.
  • Bądź uprzejmy. Nie pozwól, by Twoje opinie przerodziły się w bicie ludzi. “Rant”nie równa się” zły.”
  • Bądź jasne, co robisz-że jest to twoja opinia, Twoje zdanie — twoje stanowisko – i bądź skromny.

7. Recenzje produktów

Podobnie jak recenzja książki, recenzja produktu może pomóc w ustanowieniu autorytetu i przywództwa w Twojej branży. Każda branża ma swoją unikalną gamę produktów, oprogramowania i usług. Angażując kluczowych programistów, producentów lub dostawców usług, zyskujesz uznanie i szacunek. Wszystko, co musisz zrobić, to podzielić się swoim doświadczeniem z produktem i przedstawić swoją rekomendację.

Jak to zrobić

Oto wzór recenzji produktu:

  • Przedstaw produkt
  • Przedstaw producenta
  • Opisz produkt
  • Podziel się tym, co lubisz
  • Podziel się tym, czego nie lubisz
  • Podaj swoją rekomendację
  • Wezwanie do działania

Rzeczy, o których należy pamiętać

Jeśli produkt jest przedmiotem fizycznym, możesz chcieć mieć komponent wideo do recenzji. Film pozwala na praktyczne podejście do produktu podczas jego recenzowania.

Przenieś recenzje produktów na wyższy poziom

Wiele recenzji produktów jest stronniczych, brakuje wiarygodności i nie są bardzo przekonujące.

Powodem tego jest to, że trudno stworzyć dobry.

Jeśli jednak zależy ci na tworzeniu świetnych treści, oznacza to, że jest tu okazja.

Zanim przejdę do tego, na co składa się niesamowita recenzja produktu, dam ci szansę spojrzeć na przykład.

Poniższy film to recenzja najlepszych blenderów kuchennych:

Ten kanał, “America’ s test kitchen”, jest jednym z niewielu, którzy rozumieją, jak wygląda prawdziwa przydatna recenzja.

Wykonali świetną robotę z niszą kuchenną i mają kilka filmów o wysokiej konwersji z setkami tysięcy wyświetleń.

image01

Nie ma powodu, dla którego nie możesz zrobić tego samego (chociaż niekoniecznie musi to być treść wideo).

Co znajduje się w świetnej recenzji? Aby utworzyć recenzję tego poziomu, musisz uwzględnić rzeczy, które zwykle nie są uwzględnione:

  • rzeczywiste przykłady produktów
  • przydatne wyniki testów
  • jasne porównania

Podzielmy to na etapy.

Krok # 1-wybierz konkretny rodzaj produktu: Jest to najłatwiejszy krok. Wszystko, co musisz zrobić, to obserwować, jakie rodzaje produktów w swojej niszy Twoi odbiorcy docelowi kupują najwięcej.

Idealnie, ludzie będą się zastanawiać, jaki jest najlepszy produkt, a Ty będziesz w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

Niektóre przykłady z różnych nisz to:

  • Narzędzia do budowania linków
  • Narzędzia do śledzenia Rank
  • Kursy marketingowe
  • Futony
  • Stoły do jadalni
  • Kosiarki
  • Karma dla kotów

Istnieją oczywiście tysiące rodzajów produktów tam, więc nie powinno być trudno myśleć o kilku.

Jeśli naprawdę masz problemy, przejdź do Amazon i wpisz swoją niszę w pasku wyszukiwania, aby zobaczyć, co się pojawi.

Krok # 2 (Ważne!)- Faktycznie kupić produkt: Jednym z głównych powodów, dla których większość recenzji produktów jest do bani, jest to, że są one oczywiście napisane przez kogoś, kto nie używał produktu.

Ludzie chcą (i kochają) prawdziwe recenzje.

To może stań się drogi, ale ogólnie rzecz biorąc, im więcej wydajesz na produkty, tym bardziej później wyjdziesz z treści (większy ruch, sprzedaż itp.).

Może to również potrwać kilka tygodni (lub miesięcy w przypadku kursów), aby dokładnie przejść przez każdy produkt. Zainwestuj czas teraz, aby uzyskać wyniki później.

Krok # 3-zdecyduj, jakie testy będą przydatne: Gdy już wiesz, jak działa produkt, chcesz pokazać swoim odbiorcom, czy robi to, co mają nadzieję, że robi.

Do tego potrzebne są testy.

Na przykład w przypadku blenderów warto sprawdzić, jak dobrze łączy mrożone owoce w koktajl. Można zmierzyć zarówno kompletność mieszania, jak i czas potrzebny do mieszania.

Ale w większości przypadków będziesz potrzebował więcej niż jednego testu.

Ponownie, z blenderem, może chcesz zobaczyć, jak dobrze radzi sobie z takimi rzeczami, jak orzechy lub jogurt (najwyraźniej nie jestem ekspertem od blendera).

Krok # 4-ilościowo i porównać wyniki: Inną wadą większości recenzji produktów jest to, że twórca ma tendencję do kończenia treści z pozornie losowym wnioskiem.

Powiedzą, “Opierając się na specyfikacji produktu, myślę, że możemy stwierdzić, że produkt X jest najlepszy.”

Nawet jeśli recenzja faktycznie testuje każdy produkt, nie zawsze jest łatwo porównać wyniki każdego testu.

To Twoja praca.

Przygotuj ogólny wynik uwzględniający wyniki testu:

image02

W ten sposób publiczność może łatwo porównać wydajność każdego produktu.

I to wszystko jest do następnego poziomu przeglądu produktu. To zajmie dużo ciężkiej pracy, ale jest to coś, co prawie każdy może zrobić, jeśli są zdeterminowani.

8. How-to

Poradnik jest jednym z najpopularniejszych rodzajów treści, szczególnie w mojej niszy. Na moim blogu piszę wiele poradników. Artykuły How-to mają niesamowity potencjał wyszukiwania long tail dzięki popularnym wprowadzeniom do zapytań long tail: “How to…” I ” How do I…?”

Jak to zrobić

Po pierwsze, zidentyfikować wspólny problem. Następnie wymyśl rozwiązanie. Model jest prosty:

  • Przedstaw problem
  • Przedstaw rozwiązanie
  • Omówienie każdego etapu rozwiązania
  • Podsumowanie dyskusji
  • Przedstawić wniosek

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • Opcje how-tos są niewyczerpane. Pomyśl o jednym temacie, który odzwierciedla coś, co robisz na co dzień. Następnie napisz artykuł z instrukcjami na podstawie tego jednego problemu. Może to być specyficzne dla branży lub bardziej ogólne: “Jak odpowiedzieć na każdy e-mail w ciągu jednej minuty lub mniej “lub” jak zoptymalizować swoje roboty.txt dla wyszukiwarek.”
  • Im dokładniejsze jest twoje Wyjaśnienie, tym lepiej. Diagramy, filmy i zdjęcia mogą pomóc w ulepszeniu bloga z instrukcjami.

9. Listy

Listy mają nieskończoną atrakcyjność. Jesteśmy skazani na miłość. Szansa, że zobaczysz lub przeczytasz dziś artykuł, który zawiera jakąś listę – “naruszenia bezpieczeństwa 5, o których musisz wiedzieć”, ” 17 sposobów na wyższą pozycję w Google w ciągu jednego miesiąca.”Hej, czytasz już artykuł o tytule” 15 typów.”

Od starożytnych Dziesięciu Przykazań po nowoczesne listy wszystkiego, ponumerowane pomysły są tak popularne jak zawsze. Nie możesz pomylić się z tym typem treści. Nawet popularne czasopisma używają listy apelacji do sprzedaży numerów:

lists

Jak to zrobić

  • Wybierz temat, a następnie wybierz liczbę. Jesteś w połowie drogi do stworzenia listy. Dobrym przykładem tego jest ten post na temat sposobów 7, aby zwiększyć swoje rankingi bez wykorzystywania marketingu treści.
  • Kiedy piszesz swoją listę, użyj tego prostego formatu: przedstaw temat, Wymień swoje punkty i podaj wniosek.

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • Im bardziej szczegółowa jest Twoja lista, tym lepiej.
  • Długie listy też są dobre.
  • Nie ma magicznej liczby na niesamowitą listę. Liczby nieparzyste, okrągłe, dowolne – wszystkie działają równie dobrze.

10. Strony linkujące

Strona z linkami to po prostu post, który zawiera linki do wspaniałych zasobów w Internecie. Wspaniałą rzeczą w postach z linkami jest to, że rozpowszechniają miłość do linków na innych stronach, zapewniają własną witrynę z autorytatywnymi sygnałami SEO i zapewniają przywództwo myślowe w swojej dziedzinie.

Jak to zrobić

Strona z linkami, często nazywana podsumowaniem linków, to po prostu lista linków. Zapisz tytuł artykułu, hiperłącze i numer. Załatwione.

Rzeczy, o których należy pamiętać

Pomocne jest dodanie własnego blurb lub wprowadzenie dla każdego podanego linku. Chociaż nie jest to konieczne, jest to dobry sposób, aby umieścić swój własny spin na temat lub dodać trochę wartości do dyskusji. Poza tym, jeśli post jest szczególnie dobry (lub zły), możesz to podkreślić.

11. Ebooki

EBook to długa zawartość pakowana w innym formacie, zwykle w formacie PDF. Ebooki są często produktem do pobrania, dostępnym za darmo w zamian za dołączenie do listy mailingowej. Tworzenie ebooka pomaga wzmocnić twój autorytet w danej dziedzinie i stanowi potężną metodę dzielenia się swoją wiedzą z innymi.

Kiedy E-booki po raz pierwszy trafiły na scenę marketingową, ludzie umieścili ton ich wartość.

Wysoka postrzegana wartość oznacza, że czytelnicy będą inwestować więcej w konsumowanie i stosowanie treści, a także dzielenie się nimi.

Ale jak wiecie, w dzisiejszych czasach każdy ma e-booka. Nadal mają nieco dodatkową postrzeganą wartość nad postami na blogu, ale nie za dużo.

Jednak niektóre e-booki są naprawdę świetne,a te nadal przyciągają uwagę.

Chciałbym pokazać, jak stworzyć specjalny rodzaj e-booka, który będzie automatycznie zdobądź tysiące odwiedzających i akcji.

Pomysł:

Utwórz e-book, w którym jeden influencer w twojej niszy pisze jedną stronę. Ostateczna książka będzie 20-stronicową książką napisaną przez 20 ekspertów (tylko na przykładzie 20).

Zasadniczo jest to expanded expert roundup.

Zamiast po prostu przyczynić się kilka linijek, aby odpowiedzieć na pytanie (i wszyscy eksperci odpowiedzieć na to samo pytanie), eksperci każdy będzie pisać rozdział książki.

Oto przykład: Jest to świetny przykład, który pokazuje siłę tej techniki.

Stoney deGeyter z marketingu Pole Position przygotował e-book “tajemnice budowania linków”.

image09

Udało mu się pozyskać 20 różnych specjalistów z branży, którzy wnieśli po jednym sekrecie.

Niektórzy z nich byli również influencerami.

Mimo, że nie wszyscy byli wpływowymi osobami, uzyskał solidne wyniki.

Widział, że wszyscy wpływowi, którzy przyczynili się do książki, udostępnili jego inne posty (wraz z książką) swoim zwolennikom.

Co więcej, większość z nich jest również powiązana z książką, co jest miłym uderzeniem w wysokiej jakości linki zwrotne dla Stoney.

Stoney wspomniał również, że widział skok w korkach, chociaż nie powiedział, jak duży (ale prawdopodobnie dość znaczny).

Ostatnią korzyścią jest to, że ma teraz relacje z wpływowymi/profesjonalistami 20, co może prowadzić do wielkich możliwości w przyszłości.

Jak to zrobić

Istnieją trzy główne części do produkcji e-booka jak ten:

  1. Wymyśl dobry temat
  2. Znajdź influencerów chętnych do współpracy
  3. Organizuj, projektuj i Formatuj zawartość w książce przed publikacją

Oczywiście nie wszystkie te kroki są równie trudne.

Wymyślasz dobry temat? To nie jest zbyt trudne, jeśli przeczytałeś któryś z tych postów na temat znajdowania świetnych pomysłów na treści.

Formatowanie treści, aby czytelnicy byli zdumieni? Mogę ci w tym pomóc z niektórymi innymi moimi postami:

  • 9 taktyka formatowania, która podwoi średni czas czytelników na stronie
  • 5 zaawansowanych wskazówek formatowania, aby zmaksymalizować czas na stronie i konwersje
  • Kompletny przewodnik po projektowaniu oszałamiających wizualnie treści (Nawet jeśli nie jesteś grafikiem)

Ale drugi krok jest trudny.

Nie jest to dla mnie trudne, ponieważ mam już relacje z wieloma influencerami. Mogę wysłać szybki e-mail i uzyskać zdecydowanie pozytywny wskaźnik odpowiedzi.

Ale co, jeśli nie jesteś w takiej sytuacji? Co, jeśli chcesz, aby ktoś wniósł wkład, który nigdy o Tobie nie słyszał?

Że to trudne.

Ale jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na sukces.

Po pierwsze, zbuduj jak najsilniejszą relację z wpływowymi osobami 3-5.

Jak ty to robisz? Istnieje wiele sposobów:

  • zostaw komentarze na swoich blogach
  • angażuj się z nimi w mediach społecznościowych
  • wyślij im e-maile (z pytaniami lub komentarzami-najpierw wejdź na ich listy e-mailowe)

Może minąć kilka tygodni lub miesięcy, zanim będziesz miał solidny związek ,więc przygotuj się na zainwestowanie trochę czasu tutaj (to się opłaci na wiele sposobów).

Podczas tych pierwszych interakcji z influencerem, twoje jedyne cele to (1) nie być szkodnikiem i (2) sprawić, by zapamiętali Twoje imię. Idealnie, chcesz zapewnić wartość, aby nie mieli nic przeciwko pomaganiu Ci również w przyszłości.

Gdy masz dość silny związek, możesz poprosić ich o udział w książce. Dostaniesz w najmniej 1 lub 2, którzy będą szczęśliwi.

Czekaj, nie potrzebujesz 20 (lub innej dużej liczby)?

Tak, ale to ci pierwsi, którzy naprawdę odblokowują Twój potencjał, aby przyciągnąć na pokład innych wpływowych osób.

Najlepiej byłoby zbudować relacje z 40-50 osobami, zanim poprosisz ich o pomoc, ale zazwyczaj nie jest to możliwe.

Więc będziesz zimny-wysyłając e-maile do większości influencerów.

Kiedy wysyłasz zimną wiadomość e-mail, trudno jest uzyskać pozytywną odpowiedź, ponieważ nie masz żadnej wiarygodności.

Tam pojawiają się pierwsi wpływowi. Oto jak powinien wyglądać początek twojego maila…

Cześć (imię),

Chciałem szybko zaoferować Ci wyjątkową okazję. Mam już (influencer #1) i (influencer #2), aby wyrazić zgodę na udział.

(szczegóły książki tutaj…)

Ta jedna linia daje natychmiastową wiarygodność, jeśli ci influencerzy są dobrze znani.

Jeśli chcą zrobić projekt, prawdopodobnie warto chociaż trochę poczytać.

Używanie ich nazw zwiększy twój wskaźnik odpowiedzi o niesamowitą kwotę.

Gdy już to zrobisz, a otrzymasz docelową liczbę uczestników (spodziewaj się początkowo wysłać 50-100 z nich), złóż e-book i opublikuj go.

Kiedy wyślesz swoim współpracownikom link do książki, większość pomoże Ci ją wypromować. Nadal powinieneś wykonywać swoją podstawową pracę promocyjną-spodziewaj się lepszych niż zwykle wyników w tym przypadku.

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • Dobry ebook ma naprawdę dobry tytuł. Poświęć czas na kuratorowanie najlepszego tytułu, aby zdobyć więcej czytelników.
  • Projekt jest sprzęgło. Ebooki bez kolorów, grafiki i świetnego formatowania są uważane za nie warte czytania.
  • Proponuję stworzyć zarówno wersję PDF, jak i wersję HTML ebooka. Wersja HTML umożliwia osadzanie wideo, audio i innych zasobów.

12. Studia Przypadków

Studium przypadku wyjaśnia, czym jest twój produkt lub usługa i jak pomogła klientowi. Studium przypadku zasadniczo mówi: “Oto, co robimy, jak to robimy i otrzymujemy wyniki.”

Jak to zrobić

Aby utworzyć studium przypadku, postępuj zgodnie z tym modelem:

  • Napisz podsumowanie badania i podgląd wyniku.
  • Wyjaśnij wyzwania, które musiałeś pokonać lub problem, z którym borykał się klient.
  • Napisz rozwiązanie, które podałeś. Wyjaśnij to i wyjaśnij krok po kroku.
  • Omów wyniki swojego rozwiązania i sposoby jego powodzenia.
  • Podaj wniosek i wezwanie do działania.

Rzeczy, o których należy pamiętać

  • Napisz swoje studium przypadku w taki sposób, aby nie wyszło to jako czysty marketing.
  • Niech to będzie historia. “Case study” brzmi dość MDLE, ale dobre case study to naprawdę inspirująca historia sukcesu.”

13. Podcasty

Podcasty miały swoją fazę popularności i nadal są świetną formą treści. Poza tym nie są trudne do stworzenia. Wiele osób słucha podcastów podczas dojazdów do pracy lub ćwiczeń. Masz szansę szerzyć swoją wiadomość dalej i lepiej za pomocą tego formatu niż wiele innych formatów.

Jak to zrobić

Tworzenie podcastu jest proste, pod warunkiem, że masz przyzwoity mikrofon i trochę wiedzy technicznej.

Rzeczy, o których należy pamiętać

Jak w przypadku każdej publikacji medialnej, pamiętaj, aby towarzyszyć podcast z treścią. Na przykład ogłoś to na swoim blogu z małą dyskusją. Udostępniaj informacje o nowych wydaniach podcastów i przeglądaj temat. Możesz nawet chcieć opublikować zapis podcastu. Pomaga to dodać wartość SEO.

14. Wywiady

Każda dziedzina ma swoich liderów. Kiedy jesteś w stanie przeprowadzić wywiad z liderem, możesz zdobyć wiele szacunku od innych w terenie, nie wspominając o ogromnym natężeniu ruchu. Wywiady są wyjątkowe. Nikt inny nie ma tych informacji-tylko Ty.

Jak to zrobić

Najpierw musisz zaprosić rozmówcę i umówić się na rozmowę. Kiedy już to zrobisz, oto dobry format przeprowadzenia wywiadu:

  • Przedstaw rozmówcę. Generuj emocje i oczekiwanie.
  • Zadaj pytanie. Niech ankietowany odpowie.
  • Kontynuuj format pytań i odpowiedzi aż do zakończenia. Jeśli intrygujące punkty pojawią się podczas dyskusji (i jesteś biegły w myśleniu na nogach), możesz chcieć pogonić punkt z dalszymi pytaniami.
  • Wniosek. Pamiętaj, aby podziękować rozmówcy i dostarczyć wezwanie do działania dla odbiorców.

Rzeczy, o których należy pamiętać

Jeśli rozmowa kwalifikacyjna jest audio lub wideo, należy dostarczyć pisemne podsumowanie lub przegląd wywiadu.

15. Badania i dane

Terminy jak big data oraz uczenie maszynowe w dzisiejszych czasach często są rzucane.

Technicznie, big data odnosi się do zbierania i analizowania absurdalnie dużych zbiorów danych.

Ale dla przeciętnego człowieka (lub marketera) myślę, że można powiedzieć, że analizowanie setek tysięcy lub milionów punktów danych może podlegać parasolowi “big data”.

Powodem, dla którego analizowanie dużych zbiorów danych jest tak interesujące, jest to, że może ujawnić nowy i ciekawe ustalenia.

Każdy może nawiązać proste połączenia.

Piszesz o SEO? Autorzy powinni zawierać swoje docelowe słowa kluczowe w swojej treści.

Do tej pory jest to oczywiste dla 99.9% społeczności SEO.

Większość prostych obserwacji zostały wykonane w każdej niszy, ponieważ każdy może je zrobić.

Ale niektóre obserwacje i ustalenia można dokonać tylko poprzez analizę większego zestawu danych. Oznacza to, że potrzebujesz niektóre umiejętności programistyczne (lub budżet na opłacenie dewelopera).

Innymi słowy, bardzo niewielu marketerów może wytworzyć te ustalenia.

To oczywiście czyni je jeszcze bardziej wartościowymi.

Przykład: Pokażę Ci świetny przykład wykorzystania big data do efektywnego tworzenia niesamowitych treści.

W 2014 roku OkDork opublikował post, w którym ujawnił wyniki analizy 100 milionów artykułów.

image03

Chcieli dowiedzieć się, dlaczego treści stają się wirusowe za pomocą danych.

Byli w stanie zaobserwować kilka naprawdę interesujących korelacji, takich jak:

image04

Nie trzeba dodawać, że był to powiew świeżego powietrza w porównaniu do wszystkich innych informacji na temat tworzenia treści wirusowych, które po prostu sugerowały, że wszystko, czego potrzebujesz, to stworzyć ciekawość.

A reakcja społeczności była zgodna z oczekiwaniami. Po opublikowaniu przyciągnął setki komentarzy i tysiące akcji społecznościowych:

image06

Analiza tak dużego zestawu danych pozwala wyciągać wnioski oparte na danych i wykorzystywać je do udzielania porad.

Daje to znacznie większą wiarygodność treści niż w przeciwnym razie.

Jak to zrobić:

Rozumiem, że tego typu treści mogą być onieśmielające. Analiza big data to coś, co jest całkowicie zagraniczne dla większości marketerów i właścicieli firm.

Ale dla większości z nas wszystko jest przerażające.

Nawet podstawowe budowanie linków było kiedyś uważane za coś skomplikowanego i abstrakcyjnego. To ci, którzy są gotowi włożyć pracę, aby nauczyć się używać tego, co ich przeraża, mają nogę na wszystkich innych.

Możesz poczekać kilka lat, gdy istnieje bardziej dostępny sposób na badanie dużych zbiorów danych, ale wtedy wszyscy inni również wskoczą na ten trend.

Albo można dostać się na to teraz i uzyskać ogromne wyniki.

Jeśli jesteś gotów włożyć trochę dodatkowego wysiłku i pokonać kilka przeszkód, to opłaci się.

Zakładając, że nie możesz wykonać analizy samodzielnie, istnieją dwa sposoby na złożenie takich treści.

Sposób #1-Zatrudnij programistę/programistę: Nie możesz analizować setek tysięcy punktów danych ręcznie, bez względu na to, jak mądry lub pracowity jesteś.

Zamiast tego musisz utworzyć program, który może wykonać analizę za Ciebie.

W zależności od trudności analizy, którą próbujesz wykonać, a także od tego, jak łatwo jest znaleźć dane, których szukasz, może to zająć od 5 godzin do 100 w większości przypadków dla typowego programisty.

Gdzie można zatrudnić jednego do tego typu pracy? Wypróbuj jedną z głównych tablic freelancingowych:

  • Guru
  • Upwork

Zazwyczaj możesz utworzyć ogłoszenie o pracę ze wszystkimi szczegółami pracy, a następnie freelancerzy złożą wniosek (i podadzą ci wycenę).

Alternatywnie możesz poszukać programisty z poprzednim doświadczeniem w zakresie big data na tych platformach.

Powinieneś podać następujące szczegóły w swoim ogłoszeniu o pracę:

  • (nieobowiązkowo) budżet – jeśli określisz swój budżet, aplikacje będą pochodzić od programistów, którzy pobierają około tej kwoty
  • cel projektu – opisz, jakie dane chcesz przeanalizować i co próbujesz na ich podstawie ustalić
  • wszystko, co musisz pomóc – jeśli już zlokalizowałeś źródło danych, znacznie ułatwi to ich pracę (nie ma potrzeby skrobania witryn w poszukiwaniu danych)

Jeśli nie masz zaplecza technicznego, po prostu postaraj się o szczegóły. Jeśli zatrudnisz dobrego dewelopera, będą współpracować z Tobą, aby dowiedzieć się, co należy zrobić.

Kiedy mówię o źródle danych, mówię o istniejącej bazie informacji.

W przykładzie OkDork udało im się uzyskać dane z BuzzSumo—nie musieli sami na nie polować.

W większości przypadków szukaj czegoś takiego jak “(temat treści) + API bazy danych”.

image00

API zapewnia łatwy dostęp do zebranych danych, skracając czas projektu.

Sposób # 2-Partner się z kimś, kto może: Jeśli nie masz budżetu lub masz przyzwoitą publiczność, możesz nie płacić programiście.

Zamiast tego możesz znaleźć istniejącą firmę, która zbiera dane, które chcesz przeanalizować, i skontaktować się z nią, aby sprawdzić, czy byłaby zainteresowana stworzeniem epickiego materiału razem.

Tak zrobił Noah Kagan (założyciel OkDork).

Zacytuję go, aby pokazać, jakie to proste can be:

Kilka tygodni temu ktoś wysłał mi link do strony BuzzSumo. Jest to kopalnia złota danych dotyczących tego, jakie treści są najczęściej udostępniane w dowolnym temacie. Cha-Ching. Skontaktowałem się więc z firmą, aby pomóc zrozumieć, jakie są główne składniki szalenie udostępnianych treści.

Rezultatem jest to, że BuzzSumo pomaga tworzyć treści i dostarcza dane (zasadniczo post dla gości), ale możesz wyglądać niesamowicie przed dużą publicznością.

Wszyscy wygrywają.

Firmy, które już korzystają z dużych zbiorów danych, zaczynają dostrzegać potencjał content marketingu.

BuzzSumo to jedna firma, którą widziałem, naprawdę na nią wskakuje, współpracując przy tworzeniu podobnych artykułów, takich jak ten z Moz, gdzie analizowali 1 milion artykułów na różne sposoby.

Jest to doskonała okazja, aby nawiązać kontakt z tymi firmami w Twojej branży, zanim stanie się to bardziej powszechną taktyką.

16. Zostań naukowcem (przynajmniej na chwilę…)

Nauka zazwyczaj zajmuje się skomplikowanymi tematami i zawsze istnieje oczekiwanie na zesztywnienie—oczekiwanie, że jakość jest najważniejsza i że testy powinny być wykonane tak dokładnie, jak to możliwe, aby zapewnić użyteczny wynik.

A to odnosi się do wspaniałej treści.

Świetna treść ujawnia nowe informacje, które odkrył twórca, miejmy nadzieję, że podczas przeprowadzania ważnych testów, które pomogą innym zrobić to samo w przyszłości.

Chociaż nie musisz zakładać białego fartucha laboratoryjnego, rozważ zrobienie najlepszego wrażenia naukowca i przeprowadzenie własnych badań.

Jak to zrobić:

Krok # 1-wymyślić hipotezę: Wszystkie badania zaczynają się od hipotezy, odgadnięcia, co się stanie, jeśli coś zrobisz.

Ogólna forma dla jednego to:

Myślę ,że (działanie) spowoduje (co może się zdarzyć).

Nie każda hipoteza okazuje się prawdziwa, ale kiedy tak się stanie, będziesz miał dane, które ją potwierdzą.

Musisz to przemyśleć, ale podam Ci kilka hipotetycznych przykładów hipotez, aby dać ci wyobrażenie o tym, czego szukasz:

  • Myślę, że postowanie gości zwiększy nasz ruch na blogu przez X%
  • Myślę, że mogę jeść w McDonald ‘ s i nadal schudnąć (co rzeczywiście się stało!)
  • Myślę, że robienie pompek codziennie rano przez miesiąc pozwoli mi robić 100 pompek dziennie (do końca)
  • Myślę, że można wyhodować roślinę pomidora w 60 dni za pomocą procedury XYZ

Nie ma “złego” sposobu tworzenia hipotezy, ale idealnie będzie to coś, co możesz przekształcić w świetny kawałek treści, jeśli uznasz to za prawdziwe (np. “przeprowadziłem badania, aby znaleźć najszybszy sposób na zrobienie pompek 100 dziennie. Oto co znalazłem…”).

Krok # 2-Utwórz poprawną konfigurację eksperymentalną: Weźmy przykład codziennego jedzenia w McDonald ‘ s.

Musisz uwzględnić kilka rzeczy w konfiguracji eksperymentalnej:

  • jak będziesz śledzić wyniki (np. codzienne ważenie)
  • konkretnie, co będziesz jeść (procedura)
  • wszelkie inne zasady, które zapewnią, że żadne inne czynniki nie wpływają na wyniki (np. utrzymać zwykły poziom ćwiczeń)

Powinienem również wspomnieć, że w niektórych przypadkach może się okazać, że dane, które próbujesz zebrać z własnego eksperymentu, już istnieją, po prostu nie są umieszczane w materiałach eksploatacyjnych. To również w porządku, mimo że uważam, że osobiste eksperymenty są nieco bardziej wiarygodne.

Krok # 3-Uruchom eksperyment i przeanalizuj wyniki: Nie ma tu żadnych skrótów; musisz wykonać pracę. Czasami przeprowadzenie eksperymentu zajmie miesiące.

Tak, to ciężka praca.

Ale to jest powód, dla którego bardzo niewiele osób może tworzyć tego rodzaju treści i dlaczego zawsze będzie się wyróżniać na tle innych.

Samo przeprowadzenie eksperymentu nie pomaga publiczności.

Co czy pomóż im, gdy przeanalizujesz wyniki i wyciągniesz cenne wnioski, które wpłyną na ich życie.

Nawet jeśli twoja hipoteza jest nieprawidłowa, nadal możesz nauczyć się kilku przydatnych lekcji.

Pierwszym krokiem jest zebranie wszystkich danych w jednym miejscu (Zwykle arkusz kalkulacyjny) i obliczenie wartości, które Cię interesują.

Krok # 4-Użyj tych wyników, aby zrobić coś wielkiego dla swojej społeczności: Teraz, gdy masz swoje dane i możesz wyciągnąć wnioski, nadszedł czas, aby stworzyć swoje treści.

Oto przykład analizy, którą przeprowadziłem na temat wydajności moich wcześniejszych infografik:

image08

Zamiast tylko mówić “infografiki dobrze mi wyszły” Przeanalizowałem te wyniki, aby uzyskać określoną liczbę odwiedzających, linków zwrotnych i udziałów społecznościowych dla każdej infografiki.

Miałem też wystarczająco dużo minionych infografik, aby uzyskać prawidłowy rozmiar próbki (zebranie Zajęło mi dwa lata—to długi eksperyment!).

Czasami wystarczy po prostu podać swoje wyniki, ale w większości przypadków chcesz wyciągnąć wnioski, a następnie wyjaśnić, w jaki sposób czytelnicy mogą zastosować te wyniki.

W naszym przykładzie push-up prawdopodobnie możesz nakreślić prostą rutynę, którą Twoi czytelnicy mogą wykonać,aby rozwinąć siłę do robienia 100 dziennie.

17. Jeden rodzaj treści, który jest bardziej praktyczny niż reszta

Ostatnim rodzajem zaawansowanej formy treści jest taka, którą myślę, że każda firma powinna spróbować (jeśli dotyczy) przynajmniej raz.

I ta zaawansowana forma treści jest narzędzie (tak, uważam je za treść).

Jeśli pamiętasz starą stronę główną Quick Sprout, wiesz, że mam narzędzie do analizy stron internetowych. Zapewnia szybki wynik SEO, szybkość i społeczność:

image05

O wynikach pisałem już wcześniej w pełnym zapisie, więc nie będę ich więcej szczegółowo omawiał.

Ale podsumowując, pomimo tego, że narzędzie kosztowało znacznie więcej niż się spodziewałem, nadal przyniosło mnóstwo linków zwrotnych i biznesu, zapewniając bardzo solidny zwrot z mojej inwestycji.

Nie musisz tworzyć narzędzia tak złożonego jak mój analizator, ale nawet małe narzędzie, które może osiągnąć jedną przydatną rzecz dla odbiorców, otrzyma wiele uwagi.

Jak to zrobić:

Krok # 1-wymyślić pomysł: Narzędzia rozwiązują problemy, więc od tego musisz zacząć.

Stwórz listę tak wielu problemów lub trudności, z którymi regularnie borykają się czytelnicy.

Dla mnie zauważyłem, że SEO miał trudności z robieniem kilku rzeczy:

  • sprawdzanie, czy strona została zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek
  • tworzenie powtarzalnych raportów SEO dla klientów
  • łączenie ocen wielu obszarów ich działań marketingowych (np. SEO, social itp.)

A potem zaprojektowałem narzędzie, które dostarczyło rozwiązanie. Teraz ludzie mogą po prostu wstawić adres URL strony internetowej, dać narzędziu kilka sekund na wykonanie pracy i voila—piękny i prosty wynik.

Krok # 2-Utwórz narzędzie: Stworzenie narzędzia będzie oczywiście najtrudniejsze, chyba że masz doświadczenie jako programista.

Jeśli nie, będziesz musiał go wynająć. Ponownie, będziesz chciał opublikować ofertę pracy na dowolnej z głównych tablic freelancerskich:

  • Guru
  • Upwork

Jednym z aspektów, które musisz wziąć pod uwagę, jest koszt.

Narzędzia mogą kosztować od kilkuset do stu tysięcy dolarów, co jest dość dużym zakresem.

Prawdopodobnie nie wiesz, ile by to kosztowało, co utrudnia ustalenie budżetu.

Co możesz zrobić, to opublikować ogłoszenie o pracę bez budżetu, prosząc programistów o przesłanie oferty. To powie Ci wszystko, co musisz wiedzieć o przystępności twojego projektu.

Jeśli nie możesz sobie pozwolić na stworzenie wybranego narzędzia, przejdź do problemu, który można rozwiązać za pomocą prostszego narzędzia.

Krok # 3-Promuj narzędzie: Promowanie regularnych treści jest trudne, ale promowanie narzędzia jest naprawdę łatwe.

Możesz zaprezentować go większości forów i społeczności internetowych i będą z niego zadowoleni, o ile będzie rzeczywiście przydatny.

Narzędzia są rzadkie, więc nie spotyka się ich z takim samym cynizmem, jak zwykłe posty na blogu.

Ponadto możesz teraz wspomnieć o swoim narzędziu w treści i za każdym razem, gdy ktoś cię przedstawi. Jest to świetny punkt wprowadzenia, który może prowadzić do wielu dodatkowych możliwości biznesowych.

Wniosek

Jest absolutnie konieczne aby Twoje treści wyróżniały się, jeśli chcesz odnieść sukces z content marketingiem.

Jak widać z tej listy, istnieje wiele opcji zawartości. Im więcej typów treści używasz, tym silniejsze stają się Twoje działania content marketingowe.

Treść, niezależnie od jej formy, przemawia do odbiorców. Ta publiczność z kolei słucha, dzieli się, uczy się i konwertuje.

Jest tu mnóstwo potencjału-takiego, jakiego potrzebuje Twoja marka, aby przejść na wyższy poziom. Masz plan, jak się tam dostać. Zaczynaj.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts