Recenzja Nextiva

Nextiva to oparty na chmurze wirtualny dostawca numerów telefonicznych i narzędzie do współpracy zespołowej, które oferuje wysokiej jakości usługi i doskonałe wsparcie techniczne.

Łatwy w użyciu, ale wystarczająco mocny, aby wykonać każde zadanie, które rzucisz na niego, Nextiva nie zawodzi i dobrze porównuje się z konkurencją. Przede wszystkim funkcje komunikacyjne Nextiva zadowolą zdecydowaną większość swoich klientów po cenach, które większość z nich uzna za akceptowalne.

Nextiva plusy i minusy

Plusy

  • Nielimitowane połączenia
  • Stabilny serwis
  • Łatwy w użyciu
  • Pomocny personel

Wady

  • Błędy w aplikacjach mobilnych
  • Brak bezpłatnych wersji próbnych

Odwiedź Nextiva

  • Numery bezpłatne
  • Funkcja routingu połączeń
  • Wywołania w chmurze
  • Zaczyna się od $18.95 miesięcznie

Zapisz się już dziś

Jak Nextiva porównuje się do najlepszych firm zajmujących się numerami wirtualnymi

Nextiva ma do czynienia z niektórymi najlepszymi konkurentami w przestrzeni, ale dobrze jest im sprostać pod względem jakości, funkcji i obsługi klienta. Istnieje kilka obszarów, w których konkurenci oferują więcej,ale jest to niewiele.

Nextiva koncentruje się przede wszystkim na byciu najlepszym narzędziem komunikacji dla firm wielodostępnych. Łączy w sobie przydatne funkcje z konkurencyjnymi cenami, doskonałą obsługą klienta i zarządzaniem wieloma urządzeniami.

Inne najlepsze alternatywy, takie jak RingCentral oferują potężne wideokonferencje, udostępnianie plików i szanowany proces konfiguracji. RingCentral oferuje również numery bezpłatne, numery próżności i wszystkie prefiksy z wyjątkiem 833. Tymczasem Ooma zawiera kluczowe funkcje, takie jak wirtualna recepcjonistka, ulepszone blokowanie połączeń, aplikacja mobilna, połączenia konferencyjne, wirtualne Faksowanie i nagrywanie rozmów.

Wszystko to są dobre wybory, ale ta recenzja skupi się przede wszystkim na Nextiva.

Odwiedź Nextiva

Porównaj najlepsze firmy oferujące numery telefonów VOIP
Sprawdziliśmy dziesiątki firm zajmujących się numerami wirtualnymi i zawęziliśmy je do najlepszych opcji.

Zobacz Najlepsze Typy

Numery bez opłat Nextiva

Nextiva oferuje numery bezpłatne, w tym prefiksy 800, 888, 877, 866, 855, 844, i 833. Korzyści z korzystania z bezpłatnego numeru są liczne.

Na przykład, gdy klient zauważy, że firma korzysta z bezpłatnego numeru, jest bardziej skłonny zaufać firmie. Bezpłatne numery mogą również umożliwić firmom śledzenie reklam i mierzenie połączeń przychodzących z różnych kampanii marketingowych.

Nextiva jest również świadoma, że ustanowienie obecności krajowej jest centralnym elementem większości firm. Jest to uzupełnione przez numery próżności, takie jak 1-800-kontakty, które pomagają numerowi biznesowemu być zarówno niezapomnianym, jak i profesjonalnym. Jest tak wiele korzyści z bezpłatnych numerów, więc cieszę się, że oferuje je Nextiva.

Warto również wspomnieć, że numery bezpłatne są zwolnione z ograniczeń połączeń, a Auto-obsługa może zapewnić menu opcji dla dzwoniących, aby dotrzeć na przykład do właściwego działu. Skupię się na tym w następnej sekcji. Najważniejsze jest to, że numery bezpłatne są przydatnymi narzędziami biznesowymi, chociaż jest to standardowa funkcja ogólna dla większości dostawców numerów wirtualnych.

Rozszerzenia i Routing Nextiva

Nextiva zapewnia swoim klientom funkcjonalność routingu połączeń. Obejmuje to możliwość kierowania połączeń przychodzących do dowolnej osoby lub działu z określonym zestawem reguł. Oczywiście jest to przydatne dla firm z wieloma działami, które potrzebują klienta wysłanego we właściwe miejsce. Routing pozwala również firmom zarządzać długi czas oczekiwania, skalować swoje call Center, i zapewnić trasę do Zespołu Obsługi Klienta, jeśli coś wymaga dodatkowej uwagi.

Możliwość ta obejmuje możliwość ogłaszania klientom godzin biznesowych. Na przykład specjalne święta, w których możesz informować ludzi na bieżąco o ograniczonych godzinach otwarcia.

Nextiva oferuje dwie podstawowe wersje routingu połączeń. Pierwszy to podstawowa konfiguracja, która pozwala firmom korzystać z automatycznej obsługi, aby dostosować pozdrowienia i godziny pracy. Drugi to bardziej zaawansowany routing połączeń, który jest odpowiedni dla call Center. Wiąże się to z podejmowaniem decyzji, gdzie Połączenia przechodzą przez zasady oparte na priorytetach lub umiejętnościach.

Obie opcje są dobre i nie powinny okazać się trudne do skonfigurowania.

Myślę, że posiadanie dwóch konfiguracji skoncentrowanych na podstawowym i zaawansowanym routingu połączeń działa tutaj dobrze. Jeśli wszystko, czego potrzebujesz, to coś prostego, możesz zdecydować się na pierwszy, ale opcja zaawansowana jest dostępna dla bardziej konkretnych potrzeb. To wszystko dobrze widzieć, ale znowu nie jest to coś, czego inni dostawcy nie oferują w zdecydowanej większości przypadków.

Proces Konfiguracji Nextiva

Dobry proces konfiguracji, taki bez niepotrzebnych problemów i kłopotów, jest tym, czego chce każda firma, chyba że ma dużo czasu na ręce. Myślę również, że osobista obsługa tutaj, więc z oddanymi członkami zespołu stojącymi w pogotowiu, dodaje tego dodatkowego akcentu i pomaga klientom poczuć się, jakby byli wspierani po drodze.

Z przyjemnością mogę powiedzieć, że proces konfiguracji Nextiva jest szybki w konfiguracji i ogólnie jest prosty. W rzeczywistości Nextiva rozbija konfigurację na cztery kroki i twierdzi, że możesz zacząć działać w ciągu kilku godzin.

Oczywiście wiele z tego procesu konfiguracji zależy od tego, czy potrzebujesz telefonów VoIP zainstalowanych na miejscu, czy po prostu wolisz opcję opartą na chmurze. Obecnie większość firm zdecyduje się na trasę opartą na chmurze, ponieważ na ogół oszczędzają zarówno czas, jak i pieniądze i mają wszystko, czego potrzebują.

Uważam, że konfigurowanie aplikacji komputerowej jest proste, a większość z nich spędza tutaj czas, chyba że w podróży z aplikacją mobilną. Wsparcie na żywo jest również dostępne, co jest zawsze wygodne.

Można śmiało powiedzieć, że większość dostawców oferuje szybką i łatwą konfigurację—jednak to, jak bardzo cenisz wsparcie z przewodnikiem, będzie tutaj czymś do rozważenia. Niektórzy będą to mile widziani, podczas gdy inni będą chcieli utknąć i skonfigurować rzeczy niezależnie. Zespół Nextiva jest gotowy do pomocy i może odpowiedzieć na wszelkie pilne pytania, a konfiguracja jest prosta, więc jest to świetny wynik.

Spotkania Wideo Nextiva

Funkcjonalność wideokonferencji jest ważniejsza niż kiedykolwiek, i chociaż nie wszyscy dostawcy numerów wirtualnych oferują ją, myślę, że ci, którzy to robią, powinni być godni twojej uwagi. Dobrą wiadomością dla Nextiva i jej klientów jest to, że zapewniają one wydajność spotkań wideo, które rywalizują z najlepszymi.

Dzięki Nextiva uzyskasz dostęp do spotkań wideo i audio w jakości HD,transmisji na żywo i wsparcia dla webinarów. Możesz nawet planować i organizować spotkania, ustalać datę i zapraszać wszystkich do rozmowy za pomocą jednego kliknięcia.

Udostępnianie plików to kolejny mały dodatek, który zawsze dobrze jest zobaczyć, i podczas gdy dla niektórych może nie być niezbędny, dla innych może okazać się niezbędny. Dzięki temu możesz dzielić się nowymi pomysłami i rzutami w jednym obszarze roboczym, a także udostępniać ekran, dzięki czemu możesz wspólnie wykonywać zadania. Skupiamy się tutaj na współpracy zespołowej i oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby to zrobić z powodzeniem. Myślę, że jest to przydatny zestaw narzędzi wideo.

Inną kwestią, o której należy wspomnieć, jest to, że połączenia wideo Nextiva nie mają ograniczeń czasowych ani ograniczeń w jakiejkolwiek formie. Niektórzy dostawcy tutaj mogą ograniczyć liczbę połączeń i zazwyczaj opierają to na minutach w zestawach. Nielimitowane połączenia konferencyjne są częścią prawie wszystkich pakietów Nextiva, więc po zarejestrowaniu się w nich nie musisz obawiać się wyczerpania minut podczas kluczowego połączenia. Ta funkcjonalność jest zbudowana na tej samej technologii, co Telefony VoIP,ale wszystko jest oparte na chmurze, która ma przewagę. Jest to jedna z bardziej imponujących części oferty Nextiva.

Nextiva Analytics

Można śmiało powiedzieć, że rzetelna analityka może zmienić cały sposób działania firmy. Jeśli wiesz, czego oczekują klienci, możesz dostarczyć im to bardziej efektywnie. Nextiva błyszczy na tym froncie dzięki analityce, która zamienia Twoje dane w Przydatne informacje.

Informacje te są kluczem do wyprzedzenia konkurencji, a Nextiva z łatwością udostępnia je w desce rozdzielczej, która kontroluje wszystko inne. Dane mogą być wyświetlane za pomocą serii wykresów i mogą być filtrowane do określonych lokalizacji i użytkowników.

Jeszcze lepsze jest to, że można tworzyć niestandardowe raporty, które koncentrują się tylko na obszarach, których potrzebujesz. Jeśli potrzebujesz więcej, “analiza nastrojów” skanuje komunikację w poszukiwaniu słów, które wskazują na pozytywne lub negatywne doświadczenia dla klientów. Te, które są negatywne, mogą być oznaczone jako takie, a zespół obsługi klienta może wskoczyć, aby dowiedzieć się, dlaczego. Jest to doskonały sposób na bieżąco z pojawiającymi się problemami w systematycznym i zorganizowanym podejściu.

Dodatkowe funkcje analityki Nextiva obejmują dostęp do nagrań rozmów bezpośrednio z raportów danych, a także możliwość słuchania, oceniania i udostępniania nagrań członkom zespołu. Jest szybki i łatwy w użyciu i jest zbudowany zarówno teraz, jak i w przyszłości. Dla tych, którzy szczególnie nie lubią arkuszy kalkulacyjnych w ogóle, Nextiva zapewnia użytkownikom atrakcyjną alternatywę.

Aplikacja Mobilna Nextiva

Dzięki ciągłemu wzrostowi ruchu mobilnego zawsze dobrze jest widzieć aplikacje mobilne oferowane w standardzie. To, co odróżnia te aplikacje, sprowadza się do interfejsu użytkownika, łatwości ich obsługi i szybkości ładowania.

Aplikacja mobilna Nextiva daje możliwość prowadzenia biznesu gdziekolwiek jesteś, a to tylko dodaje do potężnego zestawu narzędzi. Pod względem funkcji też nie mogę tego zarzucić, dzięki połączeniom konferencyjnym, czatowi, wideo i możliwości udostępniania wszystko tam i gotowe do pracy.

Były jednak sporadyczne błędy, które zmniejszyły część przyjemności, jaką miałem podczas korzystania z aplikacji. W szczególności ekran może się zamrozić i może być powolny do ładowania. Interfejs użytkownika może być również jaśniejszy i nieco bardziej snappier. Aplikacja może również cierpieć pod wymagającym obciążeniem połączeń wideo i współpracy zespołowej. Łatwo zrozumieć, dlaczego-są to zadania wymagające dużych zasobów, które lepiej nadają się do stabilnej konfiguracji pulpitu.

To, co tu jest, jest dobre, ale myślę, że potrzebne są pewne aktualizacje i udoskonalenia, aby uwolnić pełny potencjał.

Aplikacja mobilna rozszerza zakres i możliwości usługi Nextiva, a kiedy działa, jest świetna, ale jako wciąż rozwijający się obszar, będzie potrzebować aktualizacji z czasem, aby korzystanie z niej było nieco płynniejsze dla użytkowników.

Automatyka Nextiva

Na uwagę zasługują funkcje automatyki Nextiva. Od automatycznych wiadomości powitalnych po ankiety i nie tylko, jest oczywiste, że są to obszary, w których można zaoszczędzić czas i poprawić wydajność. Byłem szczególnie pod wrażeniem jego zdolności do wykrywania tematów związanych z rozmową i sugestii w czasie rzeczywistym, jeśli agent po drugiej stronie utknął. Można śmiało powiedzieć, że niektórzy klienci wolą ludzki dotyk, ale są to przydatne dodatki.

Ponadto będziesz mieć również dostęp do zautomatyzowanych przyjaznych przypomnień, e-maili, które skutecznie piszą same siebie, do pewnego stopnia, oraz systemu inteligencji, który pomaga kształtować Podróże klientów i może zobaczyć, gdzie rzeczy mogły pójść nie tak. Kiedy automatyzacja działa, to jest rzeczywiście korzystne, więc dobrze jest zobaczyć Nextiva oferuje go.

Jak ważna jest dla Ciebie automatyzacja, będzie się różnić w zależności od konkretnych potrzeb, ale to, co Tutaj oferujemy, jest więcej niż warte rozważenia.

Współpraca Nextiva

Mówiłem o niektórych funkcjach współpracy, które zapewnia usługa Nextiva, takich jak udostępnianie ekranu, rozmowy głosowe i wideo. Mimo to ważne jest, aby zrozumieć, jak ujednolicona jest współpraca we współdzielonym środowisku pracy. Na przykład jego narzędzie komunikacyjne, zwane Cospace, umożliwia wszystkim w firmie pozostanie w ścisłej łączności podczas pracy nad zadaniami i współpracą przez cały dzień.

Mamy również dostęp do czatów grupowych, takich jak prywatne obszary robocze, w których zespoły mogą udostępniać wiadomości, aktualizacje, pliki i inne. To nie tylko zespół, który może komunikować się na platformie, Cospace może wysłać zaproszenie do każdego, aby dołączyć.

Sprytne jest to, że nie będą musieli pobierać dodatkowego oprogramowania, aby zacząć—kliknij link i stań się częścią środowiska coworkingowego. Jest to bezproblemowe rozwiązanie współpracy, które zachwyca od samego początku.

Śledzenie i planowanie spotkań i zadań jest również usprawnione, a do nich dołączane są powiadomienia, które informują członków zespołu na bieżąco. Można tworzyć przypomnienia i terminy, a także listy zadań i nie tylko. Ilość funkcji komunikacyjnych zawartych w jednej aplikacji jest wygodna i świadczy o poważnym zaangażowaniu Nextiva W współpracę. Firma, która potrzebuje takiego poziomu pracy zespołowej, bez wątpienia będzie dobrze obsługiwana.

Odwiedź Nextiva

  • Numery bezpłatne
  • Funkcja routingu połączeń
  • Wywołania w chmurze
  • Zaczyna się od $18.95 miesięcznie

Zapisz się już dziś

Streszczenie

Przecięcie oferty produktów i usług jest nieuniknione,gdy mówimy o najlepszych konkurentach w danej przestrzeni. To samo dotyczy dostawców wirtualnych numerów telefonicznych. Widzimy ogólne nakładanie się pod względem bezpłatnych numerów, routingu połączeń i procesu konfiguracji. Jest tu niewielka różnica, ale nie na tyle, by być zdecydowanym. Nextiva imponuje jednak wszystkim i to samo w sobie jest godne uwagi.

Moim zdaniem różnica polega na analityce, współpracy i solidnych funkcjach automatyzacji, które wyróżniają się na tle konkurencji. Jeśli są to niezbędne funkcje dla Twojej firmy, możesz mieć pewność, że nie zawiedziesz się decydując się na Nextiva. Jest to świetny dostawca numerów wirtualnych ogólnie, i począwszy od $ 18.95 miesięcznie, jego ceny nie złamie banku.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts

Phone.com Przegląd

Chcesz się zanurzyć? Phone.com jest niedrogim dostawcą systemu telefonicznego VoIP, który jest świetny dla małych firm i przedsiębiorców. …

Przegląd Zoom

Jeśli nie słyszałeś o zoomie, mieszkałeś pod skałą. Werdykt jest w: rozmowy konferencyjne to jeden z najlepszych sposobów,…