Niewiele osób chce zarządzać swoimi służbowymi połączeniami telefonicznymi za pomocą osobistego numeru telefonu. Może to być frustrujące, utrudniać prywatność i utrzymywać łączność z pracą w czasie wolnym.
Dobrą wiadomością jest to, że nie musisz używać swojego osobistego numeru do pracy. Istnieją opcje, takie jak wirtualne numery telefonów, aby zrobić ciężkie podnoszenie za Ciebie w przystępnej cenie.
Wirtualny numer telefonu pozwala Tobie i Twojemu zespołowi używać tego samego numeru na wielu platformach, w tym mobilnych i stacjonarnych.
Zebrałem listę najlepszych firm zajmujących się numerami wirtualnymi, aby pomóc Ci zacząć.
7 Najlepszych Firm Oferujących Numery Wirtualne:
- Nextiva-najlepsze dla wielu lokalnych numerów
- RingCentral-najlepsze dla zaawansowanych funkcji
- 800.com -najlepsze dla bezpłatnych numerów
- CallHippo-najlepsze numery próżności
- Google Voice-najlepsze darmowe numery wirtualne
- eVoice-najlepsze do faksowania
- Talkroute-najlepsze dla Call Center
Teraz, gdy znasz nasze typy, zanurzmy się.
#1-Nextiva-najlepsze dla wielu lokalnych numerów
Odwiedź Nextiva
- Zdobądź tyle lokalnych #s, ile potrzebujesz
- Zawiera numery bezpłatne i faksowe
- Jest wyposażony w Połączenia wideo i faksowanie
- Automatyczny asystent i aplikacja mobilna i komputerowa
Zapisz się już dziś
Posiadanie numeru lokalnego jest ogromną zaletą dla każdej firmy. To prosta rzecz, która buduje podświadome zaufanie do klientów i perspektyw. Pozwala również większym organizacjom wydawać się bardziej przystępnymi i dostępnymi.
Dzięki Nextiva możesz to osiągnąć i wejść w nowe lokalizacje z dowolną liczbą wirtualnych numerów lokalnych.
Zarówno lokalne, jak i bezpłatne numery (a także numery faksu) są standardem w każdym planie Nextiva One. Nextiva One łączy połączenia głosowe i wideo, faksowanie, SMS-y i wiadomości zespołowe w jednej łatwej do wdrożenia platformie.
Ponieważ jest całkowicie oparty na VoIP, nie ma potrzeby skomplikowanej instalacji ani wdrożenia, a Twoje zespoły mogą nawet korzystać z urządzeń mobilnych na platformie oprócz obecnych telefonów biurowych i komputerów.
Wszystkie plany Nextiva posiadają nieograniczoną liczbę połączeń głosowych i wideo. Dodatkowo otrzymujesz ważne funkcje połączeń przychodzących, takie jak automatyczny asystent, powiadomienia poczty głosowej za pośrednictwem poczty e-mail i dedykowane aplikacje Nextiva na urządzenia mobilne i stacjonarne.
To wszystko pochodzi z podstawowego planu Essentials, który zaczyna się od $18.95 za użytkownika miesięcznie.
Przejdź do innych planów, aby uzyskać więcej funkcji, które pomogą zespołowi na wiele sposobów, takich jak wideokonferencje, pop Rozmowy na pulpicie, integracja oprogramowania i inne.
Stwórz lokalną obecność bez względu na to, gdzie się znajdujesz i jak duża jest Twoja organizacja. Uzyskaj lokalne numery i wszystko, czego twój zespół może potrzebować do komunikacji z Nextiva.
#2-RingCentral-najlepsze dla zaawansowanych funkcji
Odwiedź RingCentral
- Vidconferences, meetings, & more
- Obsługuje bezpłatne i lokalne #s
- Wirtualna centrala PBX
- Nieograniczony SMS biznesowy
Zapisz się już dziś
RingCentral oferuje solidne funkcje dla firm, które potrzebują tego wszystkiego.
Od wideokonferencji do 200 osób po udostępnianie plików i wysyłanie wiadomości zespołowych-RingCentral to kompleksowe rozwiązanie.
Rosnące zespoły, które potrzebują systemu do skalowania z nimi, są dobrze obsługiwane przez RingCentral. Możesz szybko i sprawnie konfigurować nowych użytkowników i działy, a od samego początku dostępne są rozszerzenia, współdzielone linie i przydatna funkcja automatycznej recepcji.
Portal administratora umożliwia przeglądanie użycia, śledzenie jakości usług, a nawet zarządzanie dynamicznym trasowaniem połączeń. System z łatwością zarządza również automatyczną transkrypcją poczty głosowej, przełączaniem na żywo i delegowaniem połączeń.
Inne funkcje RingCentral obejmują:
- Nieograniczony SMS biznesowy
- Numery bezpłatne i lokalne
- Spotkania Online
- Wielopoziomowy IVR
- Aplikacje mobilne i desktopowe (iOS i Android)
- Faksowanie przez Internet
- Wirtualna centrala PBX
- Integracje stron trzecich
Ta funkcja-solidny system jest również dostępny w bardzo wygodnej cenie.
W momencie pisania tego tekstu wszystkie poziomy są obniżone, a pierwsze trzy zapewniają bezpłatny okres próbny, dzięki czemu możesz sprawdzić, czy jest on dla ciebie.
Jedyną wadą, którą widzę w RingCentral, jest to, że jego mnóstwo funkcji może być przytłaczające dla tych, którzy potrzebują tylko podstawowych elementów. Wypróbuj RingCentral bez ryzyka.
# 3 – 800.com -najlepsze dla bezpłatnych numerów
Odwiedź 800.com
- Idealne dla centrów wsparcia
- Łatwo uzyskaj bezpłatne numery
- Rób i udostępniaj notatki o połączeniach
- Dołączone nagrywanie rozmów
Zapisz się już dziś
800.com to dostawca wirtualnych numerów telefonicznych, który jest najlepszy dla tych, którzy szukają bezpłatnych numerów.
Jak sama nazwa wskazuje, bezpłatny numer umożliwia dzwoniącym dotarcie do firm i osób fizycznych bez ponoszenia z tego tytułu opłat.
800.com jest doskonałym rozwiązaniem dla firm w zakresie telemarketingu i obsługi klienta ze względu na jego bezpłatny charakter.
Numer biznesowy, pod który można dzwonić, jest znacznie bardziej prawdopodobny dla klienta, co ułatwia większe zaangażowanie i potencjalną sprzedaż z marką.
Inne kluczowe cechy 800.com include:
- Przekazywanie połączeń
- Blokowanie połączeń
- Notatki połączeń
- Nagrywanie rozmów
- Raporty połączeń i faksów
- Identyfikator rozmówcy
- Poczta głosowa na e-mail
- Powiadomienia o połączeniach
800.com oferuje trzy podstawowe plany: osobisty, nieograniczony i Pro. Warto wspomnieć, że za każdą z nich można płacić miesięcznie lub Rocznie, ale zaoszczędzisz decydując się na opcję roczną, więc polecam.
Plany różnią się w zależności od funkcji, ale kluczową różnicą między nimi jest to, ile bezpłatnych numerów możesz uzyskać dostęp i minuty, które otrzymasz.
Trzy poziomy to:
- Osobisty-1000 minut, jeden bezpłatny numer, 19 USD miesięcznie
- Unlimited-Nielimitowane minuty, jeden bezpłatny numer, $ 49 miesięcznie
- Pro-Nielimitowane miejsca, 5000 minut i pięć bezpłatnych numerów, $ 199 miesięcznie
Szczególnie podoba mi się to, że nie ma opłat instalacyjnych i możesz anulować w dowolnym momencie.
#4-CallHippo-najlepsze numery próżności
Odwiedź CallHippo
- Zdobądź niezapomniany numer
- Łatwa w użyciu platforma
- Segmentowanie i routing połączeń
- Raportowanie połączeń
Zapisz się już dziś
CallHippo będzie najbardziej przydatne dla marek, które szukają numerów próżności. Numer telefonu próżności jest wtedy, gdy cyfry wymawiają słowo lub frazę, na przykład 1-800-adwokaci lub 1-800-kwiaty.
Tworzenie numeru próżności pozwala wybrać niezapomniany numer, są łatwiejsze do reklamowania i dają wiarygodność biznesową.
CallHippo sprawia, że wyszukiwanie numerów próżności jest tak proste, jak to możliwe. Wykorzystuje dedykowany moduł do wyszukiwania, a następnie pozwala na zakup dowolnego numeru próżności, który chcesz.
To łatwy w użyciu i przemyślany system, który wyróżnia się wśród tłumu. Jeśli potrzebujesz numeru próżności z najmniejszym kłopotem, nie musisz dalej szukać.
Inne przydatne funkcje CallHippo obejmują:
- Automatyczna dystrybucja połączeń
- Interaktywna odpowiedź głosowa
- W pełni zoptymalizowana segmentacja i routing
- Power dialer
- Raporty w czasie rzeczywistym
- Nagrania rozmów
- Transfer połączeń
- On hold music
CallHippo oferuje cztery plany płatności za swoją usługę i należy pamiętać, że tylko jeden z nich, custom Enterprise variant, oferuje bezpłatną wersję próbną:
Każdy poziom oferuje więcej funkcji. Na przykład w przypadku dwóch ostatnich poziomów można przekazywać połączenia do innych urządzeń i korzystać z bargingu połączeń—ten ostatni pozwala dyskretnie słuchać rozmów na żywo.
Ostatecznie sprowadza się to do liczby funkcji, których potrzebujesz, aby zacząć, ale myślę, że bezpieczną opcją dla większości jest poziom Srebrny.
# 5-Google Voice-najlepsze darmowe numery wirtualne
Odwiedź Google Voice
- Idealne dla freelancerów
- Dołączone nagrywanie rozmów
- Bogata w funkcje aplikacja mobilna
- Konferencje i współpraca
Wypróbuj za darmo
Jeśli potrzebujesz jedynie darmowego numeru wirtualnego i pracujesz samodzielnie lub jako wolny strzelec, Google Voice jest najlepszym wyborem.
Można powiedzieć, że dostajesz wszystko, czego potrzebujesz za bezkonkurencyjną “cenę” za darmo.
Dzięki Google Voice będziesz mógł wysyłać SMS—y, wykonywać połączenia krajowe, a także nagrywać rozmowy—bez dodatkowych kosztów-co jest zawsze przydatne.
Będziesz mógł wybrać bezpłatny numer lokalny z prefiksem na podstawie prawie wszystkich centralnych kodów obszarów USA.
Co więcej, dostępne są pełne aplikacje mobilne na urządzenia z systemem iOS i Android, więc nie brakuje ci opcji, gdziekolwiek jesteś.
Google Voice oferuje również:
- Narzędzia współpracy
- Funkcjonalność konferencji
- Komunikatory
- Raporty w czasie rzeczywistym
- Identyfikator rozmówcy
- Automatyczne powiadomienia
- Pulpit aktywności
- Integracja z innymi firmami
Wspomniałem, że korzystanie z Google Voice do numerów osobistych jest bezpłatne, ale jeśli prowadzisz firmę, dostępne są również opcje.
Plany biznesowe Google Voice są następujące:
Kluczową różnicą jest oczywiście liczba użytkowników i dostępnych lokalizacji krajowych. Zastanów się dokładnie, co jest dla ciebie odpowiednie.
Chociaż nie powiedziałbym od razu, że Google Voice jest opcją numer jeden dla firm ze względu na swoje ograniczenia, możesz zrobić znacznie gorzej, a usługa jest w zasadzie darmową wersją z pewnymi dodatkowymi korzyściami.
# 6-eVoice-najlepsze do faksowania
Odwiedź eVoice
- Przekazywanie połączeń, SMS i faksowanie
- Bezpiecznie wysyłaj i odbieraj dokumenty
- W zestawie harmonogram połączeń
- Obsługa klienta 24/7 na żywo
Zapisz się już dziś
Rozmowy biznesowe mogą nie być jedyną funkcją, której potrzebujesz-a co ze zintegrowanymi funkcjami faksowania? Wiele firm nadal regularnie korzysta z faksowania do wysyłania i odbierania dokumentów, chociaż obecnie jest to głównie faksowanie cyfrowe.
EVoice Cię kryje. Oferuje przekierowanie połączeń, SMS-y i faksowanie w jednym zgrabnym pakiecie.
Wszystko to sprawia, że oprogramowanie jest idealne dla freelancerów, agentów nieruchomości i innych osób, które potrzebują dodatkowej funkcjonalności do codziennego użytku.
Szczególnie podoba mi się jego zdolność do transkrypcji poczty głosowej i e-maila lub tekstu do ciebie.
Ponadto eVoice oferuje również następujące usługi:
- Studyjne nagrane pozdrowienia
- Aplikacja do połączeń wychodzących
- Harmonogram połączeń
- Przekazywanie połączeń
- Wirtualna recepcjonistka
- Przekierowanie połączeń
- Dedykowane aplikacje mobilne
- Wsparcie na żywo
strona internetowa eVoice pokazuje tylko jeden plan cenowy, o nazwie Elite, który zawiera nieograniczoną liczbę połączeń, użytkowników i linii, a także automatyczną obsługę klienta i całodobową obsługę klienta w wysokości 12 USD za użytkownika miesięcznie, gdy jest rozliczany rocznie.
Mając to na uwadze, oczywiście zależy to od potrzeb Twojej firmy i możesz porozmawiać z eVoice, aby uzyskać spersonalizowany plan oparty na Twoich preferencjach. eVoice oferuje 30-dniową Gwarancję Zwrotu pieniędzy.
# 7-Talkroute-najlepsze dla Call Center
Odwiedź Talkroute
- Łatwe, wydajne kolejkowanie i transfery
- Opcjonalne liczby vanity & 800
- Skonfiguruj bezpośrednie rozszerzenia
- Katalog Dial-by-name
Zapisz się już dziś
Zespół call center wymaga takich funkcji, jak kolejkowanie połączeń, transfery na żywo i raporty połączeń, aby wszystko działało płynnie.
Dobrą wiadomością jest to, że Talkroute oferuje to wszystko, co czyni go najlepszym rozwiązaniem dla zdalnych zespołów call center lub tych, które po prostu potrzebują zaawansowanych funkcji.
Będziesz mógł wykonywać i odbierać połączenia z komputera lub w podróży, a dostępne są bezpłatne, próżne, a nawet około 800 numerów.
Szczególnie podoba mi się opcja rozszerzenia Talkroute, która pozwala rozmówcom dotrzeć do odpowiedniego zespołu bez zamieszania. Można je regulować w prostym, ale skutecznym pulpicie nawigacyjnym.
Talkroute zapewnia również następujące podstawowe elementy:
- Wiadomości tekstowe
- Call stacking
- Nagrywanie rozmów
- Użytkownicy i uprawnienia
- Identyfikator rozmówcy
- Automatyczne wiadomości
- Katalogi Dial-by-name
- Godziny pracy
Z przyjemnością mogę powiedzieć, że Talkroute oferuje bezpłatny okres próbny przez siedem dni-nie wszystko, co wspólne z innymi dostawcami-i możesz zarezerwować demo na żywo, aby poczuć smak rzeczy.
W zakresie cen istnieją cztery główne poziomy:
Poleciłbym tutaj warstwę Plus jako niezawodną pierwszą opcję, głównie dlatego, że oferuje dwa numery lokalne i bezpłatne, nieograniczone wiadomości tekstowe i trzech użytkowników kont.
Jeśli potrzebujesz więcej użytkowników, to dopiero w wariancie Pro otrzymasz ich 10.
Jak znaleźć najlepszą dla siebie firmę zajmującą się wirtualnym numerem telefonu
Znalezienie najlepszej firmy lub dostawcy numeru wirtualnego dla Ciebie zależy od indywidualnych okoliczności.
Na przykład, jeśli pracujesz sam lub niezależny, jest mało prawdopodobne, że będziesz potrzebował zestawu narzędzi tak potężnych,jak oferty RingCentral. Google Voice byłoby lepszą opcją tutaj.
Z drugiej strony te dodatkowe funkcje mogą mieć kluczowe znaczenie dla średnich i korporacyjnych przedsiębiorstw.
Więc pierwszą ważną rzeczą do przemyślenia jest: czego dokładnie potrzebujesz teraz i na przyszłość?
Różni dostawcy kierują się różnymi scenariuszami. Na przykład eVoice i jego możliwości faksowania najlepiej nadają się do Agentów Nieruchomości, freelancerów, małych firm prawniczych i innych firm o dużej masie dokumentów.
Co powiesz na połączenia międzynarodowe lub przenoszenie numerów? Przenoszenie numerów pobiera istniejący numer biznesowy i przesyła go do nowego dostawcy, jeśli jest dostępny. Jak istotne byłoby to dla ciebie?
Inną rzeczą, o której należy wspomnieć, są różne rodzaje wirtualnych systemów telefonicznych. Główne z nich to systemy hostowane w chmurze,wirtualne systemy VoIP i wirtualni dostawcy aplikacji.
Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz się nad tym zastanawiać. Wirtualni dostawcy aplikacji są podstawowi i nie polecałbym ich do długoterminowego rozwoju. Pozostawia nam to systemy hostowane w chmurze i wirtualne systemy VoIP.
Różnica między nimi jest minimalna, jeśli chodzi o ogólne zastosowanie. Warto zauważyć, że oba terminy są często używane zamiennie, a niektórzy dostawcy łączą systemy VoIP z systemami hostowanymi w chmurze.
Najważniejsze jest to, że oba systemy odchodzą od bardziej tradycyjnych, fizycznych systemów stacjonarnych, a tym samym upraszczają sprawy. Systemy oparte na chmurze zazwyczaj mają przewagę, ponieważ twój dostawca i jego platforma radzą sobie z wszelkimi problemami, ale oba są dobrymi opcjami.
Po zastanowieniu się nad tym wszystkim, możesz dalej rozkładać rzeczy, myśląc o następujących kryteriach, które pomogą Ci zdecydować, która firma zajmująca się numerami wirtualnymi będzie najlepsza dla Twoich potrzeb.
Numery Bezpłatne
Bezpłatne numery są niezbędne dla większości firm, ponieważ klienci nie muszą nic płacić, aby do ciebie zadzwonić. Jest rzeczą oczywistą, jak ważne jest zwiększenie zaangażowania w markę.
Dzięki temu, że klienci mogą dzwonić za darmo, możesz doładować handel, a firmy, które koncentrują się na obsłudze klienta, powinny uczynić to priorytetem. Większość dostawców na tej liście oferuje bezpłatne numery.
Oczywiście, to znowu zależy od ogólnych okoliczności. Freelancer lub pracownik solowy prawdopodobnie nie będzie musiał umieszczać tego wysoko na swojej liście.
Rozszerzenia i Routing
Rozszerzenia i możliwość kierowania połączeń umożliwiają kierowanie połączeń przychodzących we właściwe miejsce. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe jest przykładem tego, kiedy będzie to istotna cecha.
Często możesz określić liczbę pierścieni przed przekierowaniem połączenia i kolejność dzwonienia numerów. Należy pamiętać, że nie każdy dostawca na tej liście oferuje rozszerzenia lub routing połączeń.
Jeśli jesteś rozwijającą się firmą, ta funkcjonalność może być również czymś do rozważenia dla przyszłego rozwoju.
Proces Konfiguracji
Niektóre procesy konfiguracji różnią się między firmami zajmującymi się numerami wirtualnymi, ale można powiedzieć, że niewiele z nich będzie skomplikowanych lub czasochłonnych.
Większość dostawców na mojej liście oferuje szybkie i proste procesy konfiguracji, które pozwalają spędzać czas gdzie indziej. Mając to na uwadze, zawsze warto szczegółowo zapytać o proces instalacji i wdrażania, zanim zdecydujesz się na konkretnego dostawcę.
Na przykład, co jest potrzebne, aby zacząć działać? Niektórzy dostawcy numerów wirtualnych wymagają bardzo niewiele i obiecują natychmiastowe konfiguracje, podczas gdy inni mogą wymagać numeru lokalnego lub dodatkowych informacji.
Większość ludzi będzie chciała szybkiej konfiguracji dostawcy z dostępną obsługą, jeśli utkną po drodze.
I odwrotnie, możesz być w porządku, poświęcając dodatkowy czas na skonfigurowanie systemu do precyzyjnych wymagań.
Streszczenie
W miarę jak coraz więcej osób zwraca się do wirtualnych systemów numerów telefonicznych, liczba firm świadczących te usługi wzrasta, aby zaspokoić popyt.
W rezultacie czasami może być przytłaczające wiedzieć, od czego zacząć.
Te typy na mojej liście powinny rozpocząć wyszukiwanie dobrej firmy zajmującej się numerami wirtualnymi:
- Nextiva-najlepsze dla wielu lokalnych numerów
- RingCentral-najlepsze dla zaawansowanych funkcji
- 800.com -najlepsze dla bezpłatnych numerów
- CallHippo-najlepsze numery próżności
- Google Voice-najlepsze darmowe numery wirtualne
- eVoice-najlepsze do faksowania
- Talkroute-najlepsze dla Call Center
Najważniejsze jest, aby jasno określić, czego potrzebujesz. Gdy już o tym pomyślisz, decyzja o dostawcy numeru wirtualnego stanie się znacznie łatwiejsza.
Stamtąd sprawdź szczegóły i zbadaj wszelkie ukryte koszty i dodatkowe opłaty.
Większość dostawców nie chce cię zdobyć, ale zawsze opłaca się być ostrożnym i dwukrotnie sprawdzić przed rejestracją.