Nextiva Vs. RingCentral

Zarówno Nextiva, jak i RingCentral oferują usługi VoIP przeznaczone dla firm różnej wielkości. Oprócz telefonu, usługi obejmują funkcje przesyłania wiadomości i wideo.

Podczas gdy usługa VoIP oferuje wiele korzyści dla firm, ważne jest, aby wybrać odpowiednią usługę dla swoich potrzeb biznesowych. Nextiva i RingCentral zostały zaprojektowane, aby ułatwić i usprawnić komunikację biznesową. Obie platformy oferują również różne korzyści i funkcje.

Od jakości obsługi klienta do doświadczenia, jakie będziesz miał podczas korzystania z ich produktów, dzielimy się szczegółami na temat zarówno Nextiva, jak i RingCentral, aby odpowiedzieć, która jest lepsza usługa VoIP.

Nextiva plusy i minusy

Plusy

  • Szkolenia lokalne
  • Łatwo skalowalna usługa
  • Zasięg połączeń międzynarodowych
  • 500 uczestników konferencji

Wady

  • Wiele funkcji wymaga aktualizacji planu
  • Skomplikowana struktura cen

Odwiedź Nextiva

Porównaj Najlepsze Usługi Telefonii VoIP
Sprawdziliśmy dziesiątki dostawców usług telefonicznych VoIP i zawęziliśmy ich do najlepszych opcji.

Zobacz Najlepsze Typy

RingCentral plusy i minusy

Plusy

  • Ekspresowy Kreator Konfiguracji
  • Nielimitowane połączenia konferencyjne
  • Konfigurowalne raporty połączeń
  • Wszechstronne wideokonferencje

Wady

  • Ograniczone godziny pomocy telefonicznej
  • Ograniczona liczba uczestników wideokonferencji

Odwiedź RingCentral

Porównaj Najlepsze Usługi Telefonii VoIP
Sprawdziliśmy dziesiątki dostawców usług telefonicznych VoIP i zawęziliśmy ich do najlepszych opcji.

Zobacz Najlepsze Typy

Wymagania Sprzętowe: Krawat

Użytkownicy Nextiva mają kilka opcji sprzętowych. Wszelkie nowe telefony zakupione za pośrednictwem Nextiva są automatycznie dodawane do konta, dzięki czemu można je przypisać do użytkownika i szybko zacząć działać.

Telefon inny niż Nextiva będzie musiał być ręcznie dodany przez pulpit użytkownika, a następnie udostępniony do użytku z Nextiva. Zajmuje to trochę więcej czasu, ale nie jest to skomplikowany proces. Może również uchronić firmę przed koniecznością zakupu zupełnie nowych urządzeń.

RingCentral oferuje wiele telefonów na sprzedaż, które są wstępnie skonfigurowane do pracy z jego usługą. Jeśli masz już telefony VoIP, możesz nadal używać ich z RingCentral. RingCentral oferuje szczegółową listę kompatybilnych urządzeń, telefonów, które firma pomoże w aprowizacji, telefonów, które będą musiały być ręcznie aprowizowane, oraz telefonów zastrzeżonych, które nie będą działać z usługą.

Ani Nextiva, ani RingCentral nie wymagają zakupu nowego sprzętu, co czyni obie firmy zwycięzcami w tej kategorii.

Konfiguracja i łatwość obsługi: RingCentral

Konfiguracja jest łatwa dzięki obu tym usługom.

Nextiva opisuje sześciostopniową konfigurację, która obejmuje wybór planu cenowego, przeniesienie istniejącego numeru, dodanie użytkowników do konta, zaprojektowanie przepływu połączeń, pobranie aplikacji Nextiva i podłączenie telefonu biurkowego VoIP.

Konfiguracja RingCentral jest podobnie uproszczona. Po aktywacji usługi ekspresowy Kreator konfiguracji przeprowadzi Cię przez proces konfiguracji. Strona internetowa RingCentral zawiera wskazówki dotyczące konfiguracji telefonu, a stamtąd możesz wprowadzać zmiany w systemie połączeń, takie jak Konfigurowanie poczty głosowej i procesów obsługi połączeń.

Oto Kreator ekspresowej konfiguracji RingCentral:

Zarówno Nextiva, jak i RingCentral mogą pomóc ci przenieść istniejący numer telefonu, dzięki czemu nie przegapisz żadnych ważnych połączeń podczas zmiany usługi. Podczas gdy konfiguracja jest uproszczona i łatwa w obu przypadkach, dajemy RingCentral niewielką przewagę dla Kreatora ekspresowej konfiguracji.

Obsługa Klienta: Nextiva

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się operacjami biznesowymi, czy osobistymi usługami telefonicznymi, wsparcie w razie potrzeby jest niezbędne. Obie te firmy oferują kompleksowe usługi wsparcia.

Zespół wsparcia telefonicznego Nextiva jest dostępny od 5:00 do 18: 00 czasu AZ w dni powszednie. Pomoc telefoniczna jest również dostępna od 6:00 do 18: 00 czasu AZ w soboty i niedziele. Dostępny jest również czat na żywo, a użytkownicy mogą przesłać zgłoszenie do pomocy technicznej w przypadku problemów technicznych.

Nextiva oferuje również Centrum Wsparcia, w którym znajdują się Przewodniki, samouczki i inne zasoby. Szkolenie lokalne jest również dostępne z jednym z ekspertów produktu Nextiva, a użytkownicy mogą skorzystać z wideokonferencji na żywo i seminariów internetowych. Firma zdobyła pięć kolejnych nagród Stevie Awards, co świadczy o wysokiej jakości obsługi klienta.

RingCentral oferuje wsparcie telefoniczne 24/7 dla planów z dwoma lub więcej użytkownikami. Wsparcie telefoniczne dla jednego użytkownika jest dostępne od 5: 00 do 18: 00 PT, od poniedziałku do piątku. RingCentral oferuje również obsługę czatu na żywo i możliwość złożenia sprawy pomocy technicznej online w przypadku bardziej złożonych problemów, które nie są wrażliwe na czas.

Oprócz tych opcji wsparcia na żywo, RingCentral oferuje kompleksową witrynę wsparcia społeczności online. Na stronie znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, a także instrukcje krok po kroku, aby przeprowadzić użytkowników przez procesy, takie jak łączenie aplikacji lub konfigurowanie obsługi i przekazywania połączeń.

Dzięki większej liczbie opcji wsparcia i dostępności szkoleń lokalnych, Nextiva wygrywa w dziale wsparcia.

Wszechstronność: Nextiva

Zarówno Nextiva, jak i RingCentral oferują dodatkowe rozwiązania biznesowe, w tym narzędzia do obsługi klienta i sprzedaży. Nextiva oferuje nawet rurociąg sprzedaży lub CRM obsługi klienta. Dzięki tym opcjom każda usługa może stać się rozwiązaniem szerszych wyzwań biznesowych.

Jeśli chodzi o usługę telefoniczną, Nextiva jest wyposażony w funkcje, które sprawiają, że jest wszechstronny. Niestandardowa Muzyka on-hold, push to talk, alerty priorytetowe i niestandardowe funkcje ringback to tylko kilka sposobów, dzięki którym Nextiva będzie działać dla Twojej firmy. Aplikacja Nextiva business phone obsługuje spotkania wideo, połączenia, wiadomości i wiele innych, dzięki czemu Ty i Twoi pracownicy pozostaniecie w kontakcie bez względu na to, gdzie się znajdujesz.

RingCentral oferuje również szereg funkcji i rozwiązań. Usługa telefoniczna oferuje ponad 50 funkcji, w tym sprawdzanie połączeń, stronicowanie, współdzielone linie, wizualną pocztę głosową, pocztę głosową na e-mail i wiele innych. Aplikacja komputerowa RingCentral i aplikacja mobilna obsługują telefon, wiadomości i wideo, a także integrują się z ponad 100 najpopularniejszymi aplikacjami biznesowymi.

Jeśli chcesz połączyć swoją usługę VoIP z rozwiązaniami do obsługi klienta lub sprzedaży na dużą skalę, takimi jak CRM, Nextiva wygrywa w tej kategorii. Chociaż RingCentral nie oferuje dodatkowych rozwiązań biznesowych, które oferuje Nextiva, nadal jest to wysokiej jakości opcja VoIP.

Telefon: RingCentral

Usługa telefoniczna Nextiva w pełni oparta na chmurze może pochwalić się imponującą niezawodnością i czasem działania na poziomie 99,999%. Chociaż usługa jest pełna funkcji, pozostaje łatwa w użyciu, więc jest to dobre rozwiązanie, niezależnie od tego, czy szukasz podstawowej usługi telefonicznej dla swojej firmy, czy czegoś, co może wspierać cały zespół obsługi klienta.

Ta usługa jest wysoce skalowalna, a panel administracyjny umożliwia użytkownikom zarządzanie numerami i funkcjami połączeń. Wyróżniające funkcje obejmują wirtualną pocztę głosową; nieograniczone połączenia, Faksowanie i wysyłanie wiadomości tekstowych w całym kraju; oraz możliwość hostowania nieograniczonych połączeń audio i wideo.

Nextiva oferuje również cenną analizę danych połączeń, z możliwością analizy zarówno danych historycznych, jak i bieżących. Niestandardowe raporty śledzenia połączeń i pulpity nawigacyjne umożliwiają analizowanie dzienników połączeń, identyfikowanie trendów i niedociągnięć biznesowych oraz uzyskiwanie wglądu w kontrolę i skuteczność personelu oraz polityki.

RingCentral to również wszechstronna, nowoczesna usługa VoIP, która może pomóc w utrzymaniu łączności. Zapewnia niezawodny dźwięk HD, a Twój numer biznesowy będzie działał na każdym z Twoich urządzeń. Ta elastyczna usługa umożliwia przełączanie połączeń na żywo między komputerem a aplikacją mobilną, dzięki czemu nigdy nie musisz skracać czasu, gdy dopiero wracasz do biura lub wychodzisz z niego. RingCentral ma czas działania 99.999%, więc możesz polegać na usłudze, gdy jej potrzebujesz.

Ta platforma oferuje tak wiele funkcji, że trudno jest zdecydować, co wyróżnić. Opcje takie jak automatyczne nagrywanie rozmów i katalog dial-by-name pozwalają umieścić tę usługę telefoniczną do pracy dla Twojej firmy w sposób, który jest najbardziej skuteczny dla Twoich potrzeb. Bezpłatne połączenia typu extension-to-extension w globalnych biurach i dostępność międzynarodowych numerów przychodzących w ponad 70 krajach sprawia, że ta usługa telefoniczna jest idealna nie tylko dla lokalnych firm, ale także dla tych, którzy mają międzynarodowy zasięg. Nielimitowane połączenia konferencyjne z maksymalnie 500 osobami na spotkaniu również pomagają utrzymać łączność firmy.

RingCentral oferuje pełną gamę narzędzi analitycznych i raportujących, takich jak raporty na żywo, raporty dotyczące jakości usług i Pulpit nawigacyjny spotkań. Raporty wydajności zawierają ponad 30 kluczowych wskaźników wydajności, dzięki czemu można przeglądać dane dotyczące liczby połączeń, które zostały uruchomione na poczcie głosowej, średniej prędkości odpowiedzi na połączenia, liczby odrzuconych połączeń i innych. Raporty na żywo dostarczają informacji na temat wydajności pracowników i obsługi klienta, dzięki czemu można zidentyfikować niedociągnięcia i podjąć kroki w kierunku poprawy.

Podczas gdy zarówno Nextiva, jak i RingCentral oferują wysokiej jakości usługi telefoniczne z czasem działania 99,999%, nasz wybór najlepszej usługi telefonicznej trafia do RingCentral. Rozbudowane funkcje RingCentral sprawiają, że jego wydajność jest w dużej mierze konfigurowalna, a bardzo szczegółowe analizy dostarczają cennych informacji na temat wydajności Twojej firmy.

Wiadomości: RingCentral

Usługa VoIP Nextiva obejmuje telefon, wideo i wiadomości czatowe. Dzięki nieograniczonemu wysyłaniu SMS-ów w całym kraju Twoi pracownicy mogą pozostać w kontakcie z Twoją firmą i klientami.

Oprócz funkcji przesyłania wiadomości zawartej w usłudze VoIP, Nextiva oferuje również cospace, narzędzie do komunikacji, które utrzymuje personel w kontakcie. Cospace zawiera czaty grupowe, które pozwalają pracownikom udostępniać nie tylko wiadomości, ale także pliki i linki. Czat działa jak prywatne przestrzenie robocze, dzięki czemu zespoły są zorganizowane nawet wtedy, gdy pracują zdalnie. Cospace ułatwia również planowanie spotkań i wykonywanie połączeń, a wszystkie rozmowy i pliki są starannie zorganizowane w jednym wyszukiwanym miejscu.

Funkcja komunikacji zespołowej RingCentral pełni podobną rolę, utrzymując porządek i łączność zespołów. Dedykowane wątki dla zespołów, projektów i tematów pomagają uporządkować informacje i łatwo je odzyskać. Pracownicy mogą łatwo udostępniać pliki i dokumenty za pomocą funkcji przeciągania i upuszczania, a wiadomości łączą się również z narzędziami takimi jak Google Workspace. Podczas gdy funkcja wiadomości jest korzystna dla zespołów, pracownicy mogą również zapraszać klientów i partnerów do przyłączenia się do rozmowy.

Funkcja czatu RingCentral:

Podczas gdy czat zapewnia ważne aktualizacje, czasami SMS-y tam iz powrotem stają się uciążliwe. RingCentral rozwiązał ten problem dzięki możliwości rozpoczęcia spotkania bezpośrednio z czatu indywidualnego lub zespołowego. Użytkownicy mogą udostępniać swoje ekrany i wysyłać podsumowania, aby cały zespół poruszał się naprzód.

Zarówno Nextiva, jak i RingCentral obsługują wiadomości, ale RingCentral wyróżnia się w tej dziedzinie dzięki wszechstronnym i intuicyjnym funkcjom przesyłania wiadomości.

Wideo: RingCentral

Nextiva ułatwia wideokonferencje i udostępnianie ekranu. Zapewnia wysoce niezawodne spotkania wideo i audio w jakości HD. Będziesz także cieszyć się szyfrowanym udostępnianiem ekranu i plików, a także możliwością uruchamiania transmisji na żywo. Dzięki wbudowanej funkcji przesyłania strumieniowego Nextiva pracownicy mogą udostępniać swoje ekrany Publiczności na żywo w serwisie YouTube, aby prowadzić warsztaty i webinaria.

Dostępne funkcje obejmują łącze zaproszenia jednym kliknięciem, możliwość planowania i organizowania spotkań i wiele innych.

RingCentral oferuje wszechstronne wideokonferencje z wbudowaną komunikacją zespołową. Ta wbudowana funkcja przesyłania wiadomości umożliwia hostom wideo udostępnianie agend, wysyłanie plików i upewnianie się, że wszyscy uczestnicy są dobrze przygotowani przed rozpoczęciem spotkania. Możliwość wysyłania zaproszeń przez SMS, e-mail lub czat pomaga usprawnić pracę i ułatwić planowanie spotkań.

Podczas spotkań wideo HD i audio pomagają zapewnić wspaniałe wrażenia. Aby uzyskać dostęp do spotkania, nie są wymagane żadne pliki do pobrania, a goście mogą korzystać z przeglądarki internetowej lub aplikacji RingCentral. Możesz nawet chronić spotkania hasłem dla prywatności, monitorując, kto kiedy się łączy.

Funkcja wideo RingCentral:

RingCentral oferuje również szereg narzędzi, dzięki którym możesz w pełni wykorzystać swój czas podczas spotkania i po nim. Podczas spotkania można utworzyć Czat grupowy za pomocą jednego kliknięcia, dzięki czemu uczestnicy są połączeni, zaangażowani i współpracują ze sobą. Podsumowania spotkań są przechowywane w Twoim archiwum, ale możesz je łatwo wysyłać za pośrednictwem zespołów czatu. Za pomocą aplikacji RingCentral można przypisywać elementy akcji zidentyfikowane podczas spotkań, a następnie wysyłać dalsze działania za pośrednictwem zespołów czatu.

Funkcje wideo Nextiva i RingCentral są łatwe i intuicyjne w obsłudze. Mimo to RingCentral jest naszym najlepszym wyborem ze względu na jego zdolność do usprawnienia procesów pracy i maksymalizacji efektywności spotkań.

Ostateczny Werdykt

Odwiedź RingCentral

Porównaj Najlepsze Usługi Telefonii VoIP
Sprawdziliśmy dziesiątki dostawców usług telefonicznych VoIP i zawęziliśmy ich do najlepszych opcji.

Zobacz Najlepsze Typy

Jeśli szukasz wysokiej jakości, niezawodnej usługi VoIP, która zapewnia doskonałą obsługę klienta, naprawdę nie możesz się pomylić z Nextiva lub RingCentral. Obie usługi mają na celu pomóc firmom zmaksymalizować ich wydajność i jak najlepiej wykorzystać nie tylko telefon, ale także usługi wideo i czatu.

Jednak RingCentral dostaje nasz najlepszy wybór dla najlepszej usługi VoIP. Dzięki wszechstronnym funkcjom telefonu, intuicyjnym komunikatom służącym również do organizowania zespołów oraz narzędziom do wideokonferencji, które usprawniają przepływ pracy i maksymalizują efektywność, RingCentral jest inwestycją nie tylko w usługę VoIP, ale także w produktywność firmy. RingCentral oferuje możliwość rozwoju wraz z rozwojem firmy. Jest również odpowiedni dla małego startupu, dużej firmy lub przedsiębiorstwa z solidnym zespołem ds. marketingu i obsługi klienta.

Total
0
Shares
Related Posts

Time Doctor Review

Nietrudno zgadnąć, kiedy lekarz robi najlepiej, czytając imię.  W obszarze produktywności jest to oprogramowanie do śledzenia czasu pracowników,…

Przegląd AgoraPulse

W przypadku marek z obecnością w mediach społecznościowych nie ma nic lepszego niż posiadanie one-stop shop dla wszystkich…