Vonage Recenzja

Rozważałeś Vonage jako swojego dostawcę VoIP? Istnieje wiele świetnych opcji na rynku. Ale jeśli chodzi o niedrogi i elastyczny protokół głosowy przez internet lub system połączeń VoIP, na którym możesz polegać, Vonage plasuje się jako czołowy rywal w tej dziedzinie-zwłaszcza jako globalne rozwiązanie do połączeń. Dzięki wielu funkcjom i opcjom płatności Vonage dostosowuje się do potrzeb Twojej firmy, zapewniając jednocześnie wysokiej jakości rozwiązania telefoniczne.

Oto bliższe spojrzenie na to, co oferuje, Jak się układa, i wszelkie plusy i minusy warte rozważenia przed podjęciem prawdziwych decyzji.

Vonage plusy i minusy

Jako platforma komunikacyjna w chmurze, Vonage oferuje wiele rozwiązań do wideokonferencji, centrów telefonicznych, połączeń wideo lub osobistych planów połączeń. Z ponad 50 funkcje połączeń, istnieje kilka zalet i wad do rozważenia, jeśli jesteś właścicielem firmy w potrzebie szereg rozwiązań połączeń.

Zawsze dobrym pomysłem jest zapoznanie się z mocnymi i słabymi stronami oprogramowania calling solution, ponieważ potrzeby Twojej firmy będą różne w zależności od branży, w której działasz, wielkości zespołu oraz ogólnych celów biznesowych i budżetu.

Plusy

Zasięg platformy społecznościowej: Dzięki Vonage możesz dotrzeć do swoich klientów za pośrednictwem Viber, Facebook Messenger, WhatsApp i innych, aby uzyskać wygodniejsze i bardziej intymne wrażenia z klientami.

API dla przedsiębiorstw: Dawno, dawno temu Vonage nie oferował niezawodnych rozwiązań dla przedsiębiorstw. Ale to się zmieniło po przejęciu Nexmo. Teraz możesz dodać funkcje komunikacji do swojej firmy na całym świecie, bez względu na rozmiar zespołu.

Funkcje Ecommerce: Vonage umożliwia m.in. osadzanie niestandardowych wiadomości, wykrywanie oszustw i weryfikację głosową, aby zapewnić klientom lepsze wrażenia z zakupów. Możesz również komunikować się z klientami w czasie rzeczywistym, gdy robią zakupy za pośrednictwem wiadomości i funkcji czatu.

99.9 procent czasu pracy: Średni czas pracy Vonage w okresie sześciu miesięcy jest bliski procentowi 100. Zwiększa to jego współczynnik niezawodności niezależnie od wdrażanego rozwiązania telefonicznego.

Porzucone rozwiązania połączeniowe: Jeśli zdarzy ci się nawiązać połączenie i połączenie internetowe zostanie przerwane, Vonage ma funkcję bezpieczeństwa, która przekierowuje połączenie, aby nie stracić połączenia z klientami.

Umowy Miesięczne: Kiedy rejestrujesz się w planie telefonicznym Vonage business, nie jesteś zamknięty w kosztownych i długich umowach. Możesz skorzystać z planu miesięcznego, który pozwala na wprowadzanie zmian, jeśli nie jesteś zadowolony z usługi.

Dzwoń bez telefonów stacjonarnych: Nie potrzebujesz telefonu biurkowego, gdy rejestrujesz się w Vonage, aby wykonywać połączenia. Możesz bezproblemowo wykonywać połączenia za pośrednictwem laptopa, komputera stacjonarnego, tabletu lub smartfona za pomocą portalu online.

Umożliwia pracę zdalną: Dzięki Vonage Twój zespół nie musi już pracować z jednej centralnej lokalizacji. Mogą zabrać pracę do domu i pozostać w kontakcie za pośrednictwem aplikacji komputerowych i mobilnych.

Programowalne rozwiązania: Możesz tworzyć własne aplikacje wywołujące za pomocą interfejsów API Vonage z dużą ilością fragmentów kodu, przewodników i samouczków na jego stronie.

Integracja aplikacji: Łatwe łączenie i integracja z aplikacjami, z których korzysta już twój zespół, zwiększa produktywność i elastyczność.

Routing połączeń: Vonage jest skonfigurowany tak, że możesz mieć więcej niż jedno urządzenie podłączone do Pulpitu nawigacyjnego połączeń. Więc jeśli nie możesz odebrać połączenia lub chcesz go przekierować, możesz to łatwo zrobić.

Tworzenie automatyzacji: Niezależnie od tego, czy chcesz, aby określone połączenia przeszły do poczty głosowej, chcesz odtworzyć wcześniej nagraną wiadomość, Czy dostosować pozdrowienia, możesz to zrobić za pomocą Vonage.

Monitoring połączeń: Dzięki Vonage możesz łatwo monitorować połączenia zespołowe, doradzać im, gdy są w trakcie połączenia lub przekierowywać połączenie w czasie rzeczywistym w ich imieniu. Jest to szczególnie przydatna funkcja dla call Center.

Mnóstwo integracji: Możesz łatwo zintegrować Vonage z narzędziami takimi jak Salesforce, HubSpot, Bullhorn, Zendesk, Soho, GSuite i Zapier.

Narzędzia AI: Jeśli potrzebujesz zaawansowanych funkcji połączeń, takich jak samoobsługa lub analiza po połączeniu, Vonage oferuje narzędzia AI, które wykraczają poza podstawy zarządzania połączeniami dla potrzeb Call center na poziomie przedsiębiorstwa.

Rozwiązania dla małych firm: Vonage ułatwia konfigurację i zarządzanie systemem zarządzania połączeniami bez kosztownego zespołu IT lub konieczności kodowania czegokolwiek. Funkcje Click-to-dial i auto-dial wbudowane w CRM przyspiesza cykl połączeń.

Wady

Obsługa klienta: Mówi się, że Obsługa klienta Vonage nie zawsze jest najbardziej wydajna i terminowa. Chociaż ma obsługę połączeń lub Czatu do rozwiązywania problemów, gdy ich potrzebujesz, połączenie z właściwą osobą może być czasochłonne.

Koszt usług: W zależności od funkcji, których szukasz, inni dostawcy usług głosowych oferują niektóre z tych samych funkcji, które Vonage oferuje za dużo mniej lub nawet za darmo. To jest, gdzie musisz zważyć zalety posiadania potencjalnie bardziej niezawodnej funkcji połączeń, za którą płacisz, w porównaniu z używaniem w porządku za darmo, który wykonuje zadanie, ale pozostaje w jakości.

Utrata numeru telefonu: Chociaż istnieje wiele przypadków, w których ludzie przenoszą istniejące numery telefonów do Vonage bez żadnych opłat, nie gwarantuje to, że będziesz w stanie, ponieważ niektóre numery nie będą kompatybilne. Jeśli jest zbywalny, proces ten może potrwać do 20 dni roboczych.

Porównaj Oferty

Porównaj Najlepsze Usługi Telefonii VoIP
Sprawdziliśmy dziesiątki dostawców usług telefonicznych VoIP i zawęziliśmy ich do najlepszych opcji.

Zobacz Najlepsze Typy

Jak Vonage porównuje się do najlepszych usług telefonicznych VoIP

Jak już wcześniej wspomniałem, istnieje mnóstwo innych rozwiązań głosowych przez internet, z których możesz równie łatwo korzystać. Ale jeśli chodzi o to, jak naprawdę układa się Vonage?

Po wielu badaniach, porównaniach i ogólnym rozważeniu, mocne strony Vonage leżą w funkcjach połączeń międzynarodowych dla planów biznesowych lub osobistych. Vonage oferuje kompleksowe rozwiązanie, które zapewnia wiadomości tekstowe, połączenia głosowe, połączenia do współpracy zespołowej, połączenia konferencyjne i rozwiązania call center dla przedsiębiorstw, które potrzebują niezawodnego zarządzania jakością swoich połączeń.

Inne opcje połączeń VoIP i wideo, które są blisko to Nextiva lub RingCentral. Nextiva ze względu na niezawodne usługi voice over internet zapewnia dla małych i przedsiębiorstw klientów i jego funkcji CRM.

Z drugiej strony, RingCentral jest świetny, jeśli chcesz uzyskać dostęp do darmowych rozwiązań do przesyłania wiadomości wideo i wiadomości zespołowych, i nie brakuje go, jeśli chodzi o niezawodne rozwiązania połączeń. Dzięki niemu nie musisz inwestować w nowy sprzęt telefoniczny. Możesz używać tego samego numeru i sprzętu telefonicznego, gdy jesteś na pokładzie, aby nadal wykonywać połączenia. Możesz zobaczyć naszą pełną listę najlepszych wyborów tutaj.

Porównaj Oferty

Porównaj Najlepsze Usługi Telefonii VoIP
Sprawdziliśmy dziesiątki dostawców usług telefonicznych VoIP i zawęziliśmy ich do najlepszych opcji.

Zobacz Najlepsze Typy

Wymagania Sprzętowe Vonage

Korzystając z Vonage, prawdopodobnie będziesz musiał zainwestować w sprzęt w zależności od wielkości i potrzeb Twojej firmy.

Po pierwsze, upewnij się, że używasz zgodnego certyfikowanego routera, który obecnie obejmuje modele Linksys i Netgear, które możesz zweryfikować na jego stronie. W przeciwnym razie mogą wystąpić problemy z dźwiękiem połączenia i przerwane połączenia.

Vonage oferuje certyfikowane telefony IP i akcesoria, które przydają się na przykład, gdy obsługujesz dużą liczbę połączeń przychodzących i potrzebujesz sprzętu do rozmów zgodnego z jego systemem.

Aby sprzęt był kompatybilny z Vonage, musi być obsługiwany przez protokół SIP (Session Initiated Protocol). Jeśli nie masz pewności co do kompatybilności sprzętu, technik Vonage przeprowadzi Cię przez cały proces.

Jest to dodatkowy koszt do rozważenia i zarezerwowania miejsca w budżecie podczas rejestracji w Vonage, ponieważ nie obejmuje kosztów sprzętu w swoich planach.

Cennik Vonage

Dla uproszczenia, oto jak plany cenowe Vonage działają dla mniejszego zespołu składającego się z 20 osób:

Komórka – $14.99 miesięcznie za linię plus podatki i opłaty

  • Nielimitowane połączenia
  • Nieograniczony SMS
  • Dostęp do centrum aplikacji Vonage
  • Nieograniczone wiadomości zespołu

Premium – $24.99 miesięcznie za linię plus podatki i opłaty

  • Nieograniczone wideo do 100
  • Multi-level auto attendant
  • Integracja CRM
  • Możliwość telefonu biurkowego IP

Zaawansowany – $34.99 miesięcznie za linię plus podatki i opłaty

  • 15 godzin nagrywania rozmów na żądanie
  • Call group
  • Visual voicemail
  • White-glove set-up

Ceny planów w Vonage różnią się w zależności od liczby pracowników. Dobrą wiadomością jest to, że wszystkie plany pochodzą z nieograniczoną liczbę połączeń telefonicznych i SMS.

Wszelkie plany telefoniczne dla 100 pracowników lub więcej będą wymagały skontaktowania się z zespołem sprzedaży w celu uzyskania bardziej spersonalizowanego pakietu.

Konfiguracja Vonage

Aby rozpocząć korzystanie z Vonage po zarejestrowaniu się w jednym z jego planów biznesowych, musisz się najpierw zalogować, aby skonfigurować funkcje, zarządzać uprawnieniami użytkowników i rolami oraz zarządzać wszystkimi rozszerzeniami.

Po zalogowaniu Vonage oferuje interaktywne przewodniki po swoim Centrum Edukacyjnym, aby ułatwić proces konfiguracji. Co więcej, Vonage oferuje sesje szkoleniowe dla klientów, które obejmują funkcje, sprzęt i konta użytkowników.

Po dodaniu informacji możesz natychmiast rozpocząć pracę. Możesz również zaplanować opóźnienie serwisowe do 45 dni, dzięki czemu jest gotowy do użycia w każdej chwili.

Funkcje Vonage

Vonage oferuje wyczerpującą listę funkcji—ponad 50 z nich. Nie wszystkie z nich będą miały zastosowanie do Twojej firmy, ale dobrze jest wiedzieć, że są dostępne w miarę rozwoju firmy.

Oto krótka lista niektórych z jego bardziej popularnych funkcji:

  • Rozszerzenia Vonage
  • Bumerang
  • Selektywny Blok Wywołania
  • Vonage Voicemail Plus
  • Ulepszone Przekazywanie Połączeń
  • SimulRing
  • Dodatkowe funkcje wywoływania

Oferty Vonage

Jakie rozwiązania oferuje Vonage? Zależy to od tego, czy szukasz planów połączeń domowych lub biznesowych. Ponieważ skupiamy się na rozwiązaniach biznesowych w tym przeglądzie, dzielą się one na trzy ogólne kategorie. Oto bliższe spojrzenie na każdy.

Interfejsy API Komunikacji

Interfejsy API Vonage umożliwiają integrację skutecznych rozwiązań telefonicznych dla startupów i przedsiębiorstw, które chcą skalować. Interfejsy API komunikacji Vonage obejmują wideo, głos w aplikacji, SMS, trunking sip, e-mail, wysyłkę i wiele innych.

Możesz łatwo zweryfikować konta użytkowników, a także zapobiegać oszustwom dzięki bezpiecznej dwuetapowej funkcji uwierzytelniania. Umożliwia również tworzenie subkont w celu skonfigurowania raportowania i fakturowania różnych projektów.

Unified Communications

Oferta unified communications firmy Vonage obejmuje rozwiązania, które umożliwiają pracę biznesową z dowolnego miejsca z ponad 50 funkcjami do wyboru. Niektóre funkcje obejmują faksowanie bez papieru, monitorowanie połączeń, wirtualną recepcję, klikanie na wybieranie, przewracanie połączeń oraz numery lokalne lub geograficzne.

Ujednolicona komunikacja firmy Vonage ułatwia współpracę ze współpracownikami bez względu na to, gdzie jesteś, dzięki narzędziom dostępnym dla komputerów stacjonarnych lub mobilnych, funkcjom planowania spotkań, a także możliwości łatwego nagrywania i udostępniania spotkań.

Contact Center

Vonage oferuje oprogramowanie cloud contact center, aby zapewnić lepszą jakość sprzedaży. Zapewnia łatwe zarządzanie funkcjami omnichannel, które obejmują głos, kanały cyfrowe, a nawet wideo.

Zaawansowane funkcje routingu pozwalają na wykorzystanie danych klienta, dzięki czemu można przekierować je do najlepszego agenta wyposażonego w celu pomocy im w ich konkretnych potrzebach. Możesz automatycznie rejestrować połączenia i nagrania oraz korzystać z narzędzi click-to-dial lub auto-dial w ramach CRM.

Funkcje oparte na sztucznej inteligencji umożliwiają zbieranie analiz po połączeniu, włączanie narzędzi samoobsługowych i wykorzystanie dynamicznego routingu.

Porównaj Oferty

Porównaj Najlepsze Usługi Telefonii VoIP
Sprawdziliśmy dziesiątki dostawców usług telefonicznych VoIP i zawęziliśmy ich do najlepszych opcji.

Zobacz Najlepsze Typy

Streszczenie

Kiedy przyjrzysz się Vonage i wszystkim, co ma do zaoferowania, pytanie nie brzmi: “czy obejmą wszystkie funkcje połączeń, których potrzebuję?”Powstaje pytanie:” czy będę zadowolony z poziomu usług po zintegrowaniu go z moją firmą?”

Dlaczego? Vonage to kompleksowy dostawca usług głosowych przez Internet, który zapewnia swoim użytkownikom narzędzia od wdrożenia do sprzętu i nie tylko.

To sprawia, że jest to solidna opcja dla małych firm liczących na rozwój, które potrzebują niezawodnego VoIP, aby pomóc im tam dotrzeć—niezależnie od tego, czy pracują z pracownikami w domu, czy w inny sposób. Jednak nie pomija bardziej złożonych potrzeb klientów korporacyjnych, którzy potrzebują funkcji, takich jak AI i zaawansowana automatyzacja, aby skutecznie zająć się różnymi rodzajami potrzeb związanych z połączeniami zarówno w organizacji, jak i w kontakcie z klientem.

Jeśli jesteś gotowy, aby się zanurzyć, sprawdź jego plany i zacznij z Vonage tutaj.

Total
0
Shares
Related Posts