Przegląd Socialman

Socialman to niedroga aplikacja do prezentów, która pomaga rozwijać swoją markę poprzez prezenty. 

Jest na tyle wszechstronny, aby pomóc ci prowadzić Prezenty na wszystkich głównych platformach, ale na tyle przystępny, że nie będzie cię to kosztować ręki i nogi.

Człowiek społeczny rozwija się w prostocie. Chociaż nie jest tak solidny, jak inne aplikacje do rozdawania, nadal zawiera cenne funkcje, które mogą okazać się przydatne. 

Oto bliższe spojrzenie na plusy i minusy korzystania z narzędzia takiego jak Socialman. 

Towarzyskie plusy i minusy

Plusy

  • Nieograniczone prezenty niezależnie od wybranego poziomu
  • Nieograniczona liczba uczestników
  • Pochodzi z wtyczką WordPress
  • Wiele języków
  • Funkcja zapisu do newslettera
  • Funkcje quizów i ankiet
  • Współpracuje ze wszystkimi głównymi platformami mediów społecznościowych
  • Zgodność z RODO
  • Możesz tworzyć zarówno prezenty, jak i konkursy
  • Możliwość wdrożenia w wielu językach
  • Zawiera funkcję osadzania stron docelowych

Wady

  • Ograniczone funkcje wprowadzania danych przez użytkownika
  • Integracja z platformami społecznościowymi nie jest tak głęboka, jak mogłaby być
  • Nie tak zintegrowane z Google Shopping
  • Ograniczona Obsługa klienta
  • Niektóre przestarzałe funkcje wtyczki WordPress

Funkcje Socialman

Istnieją plusy i minusy używania Socialman do zarządzania całą strategią rozdawania. Oto bliższe spojrzenie na niektóre z jego najlepszych funkcji. 

Zarządzanie Giveaway 

Nikt nie ma czasu na mylenie pulpitów nawigacyjnych, które przytłaczają cię zbyt wieloma funkcjami. Socialman zapewnia jednak prostotę, umożliwiając śledzenie wysiłków i zaangażowania z pulpitu rozdawniczego. 

Po opublikowaniu prezentów, jego prosty pulpit nawigacyjny daje widok z lotu ptaka na miesiące pozostałe w kampanii prezentów i liczbę punktów zgromadzonych przez uczestników. 

Teraz, w zależności od tego, jakie są Twoje potrzeby w zakresie prezentów, ta prostota może być duszna i ograniczająca lub łatwa i dostępna. Jednym z najlepszych sposobów, aby poczuć, jak działa Socialman, jest skorzystanie z jego bezpłatnej warstwy. Stamtąd uzyskasz dostęp do podstawowego zestawu funkcji. 

Dla przypomnienia, Socialman jest kompatybilny z:

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram
  • Twitch
  • Niezgoda
  • Steam
  • Pinterest
  • VKontakte
  • Google Play (przekierowuje użytkowników na platformę)
  • App Store (przekierowuje użytkowników na platformę)

W planie darmowym możesz tworzyć kampanie tylko dla ograniczonej liczby platform społecznościowych. Jeśli chcesz generować zapisy do newslettera za pośrednictwem prezentów, musisz zdecydować się na podstawowy plan dostępu do tej funkcji.

Prosty Widget

Ostatnią rzeczą, którą chcesz, jest widget rozdawania, aby zmylić uczestników. Po skonfigurowaniu dokładnie tego, w jaki sposób ma działać widżet za pośrednictwem pulpitu użytkownika, Możesz opublikować widżet, który informuje uczestników, ile punktów zdobyli po zaangażowaniu się w działania związane z rozdawaniem nagród potrzebne do uczestnictwa. 

Na przykład powiedz, że chcesz, aby uczestnicy udostępnili tweeta lub odwiedzili Twoją stronę na Instagramie i zaangażowali się w jeden z Twoich postów. Możesz mieć te opcje wymienione na widżetach, z którymi uczestnicy mogą się kontaktować. Po ustawieniu parametrów wejściowych uczestnicy zostaną wpisani do giveaway ze swoimi adresami e-mail. 

Pod względem prostoty, Socialman dostarcza. Pamiętaj jednak, że nie będziesz w stanie pozbyć się marki social man, jeśli będziesz trzymać się jego bezpłatnego planu. W zależności od preferencji strony docelowej i widżetu prezentów, Socialman może pozostawić wiele do życzenia. 

W przeciwieństwie do innych aplikacji do rozdawania prezentów, nie daje to swobody do całkowitej marki i dostosowywania stron docelowych za pomocą określonych dostosowań. Ale jako proste rozwiązanie, które działa i może być złożone stosunkowo szybko, Socialman wygrywa tam kilka punktów. 

Nieograniczone Prezenty

Jedną z wielkich rzeczy w Socialman jest to, że nie ogranicza liczby prezentów, działań i uczestników, które możesz zgromadzić. Nie zawsze tak jest w przypadku innych narzędzi do rozdawania. Często pobierają opłaty na podstawie ograniczonej liczby uczestników lub polubień. 

Socialman nie spowalnia cię z ograniczeniami, nawet jeśli zdecydujesz się na jego darmowy poziom. Załóżmy na przykład, że stworzyłeś kampanię na Twitterze. Ustalasz swoją nagrodę, warunki i zasady, a także czas trwania konkursu. 

Jeśli warunkiem wprowadzenia prezentów na Twitterze jest przekazanie przez uczestników wyznaczonego tweeta, Socialman nie ograniczy liczby uczestników, którzy wejdą do prezentów. Nie będą liczyć Twoich retweetów ani pobierać dodatkowych opłat za przekroczenie określonego progu. 

Gdy będziesz gotowy do wyboru zwycięzcy, wystarczy zalogować się do Pulpitu nawigacyjnego i wybrać losowo zwycięzców lub wybrać ich przez osobę, która zdobyła najwięcej punktów zgodnie z działaniami opisanymi w rozdaniu nagród.

Jedną z wspaniałych rzeczy w Socialman jest to, że nie ogranicza to również liczby zwycięzców, których możesz wybrać z danego konkursu. Jeśli wybierzesz zwycięzcę losowo, Socialman zapewnia, że skomputeryzowany proces jest rzeczywiście losowy, aby zapewnić uczciwość. To nieograniczone funkcje, takie jak te, które mogą skłonić cię do korzystania z Socialman jako narzędzia do rozdawania. Może działać dobrze, jeśli proces rozdawania jest prosty. 

Szablony Prezentów

Socialman sprawia, że nie musisz zaczynać rozdawania od zera. Po zalogowaniu się na swoje konto możesz utworzyć nowy prezent za pomocą jednego z szablonów. Socialman oferuje szablony dla wszystkich platform, na których można go używać. 

Jeśli prowadzisz konkurs na YouTube, możesz użyć jednego z jego szablonów, aby skonfigurować stronę docelową rozdawnictwa po określeniu, jakie są działania, które wprowadzają cię do rozdawnictwa. Po ustawieniu parametrów prezentów możesz zapisać szablon i wyświetlić jego podgląd, aby upewnić się, że będzie wyglądał dokładnie tak, jak zaplanowałeś po stronie publiczności. 

Łatwa konfiguracja i automatyzacja

Jedną z funkcji, które wyróżniają Socialman, jest zdecydowanie to, jak łatwo jest skonfigurować i używać. Nie musisz przechodzić przez strome krzywe uczenia się ani przesiać mnóstwa opcji, aby szybko uzyskać prezenty i działać. 

Dzięki opcji” Dodaj wpis ” platforma ułatwia ustawienie parametrów, których użyjesz, aby wprowadzić uczestników do swojego rozdawnictwa. Dzięki temu nie musisz znać interfejsów API ani żadnego Zaawansowanego technicznego know-how. Dzięki Socialman tworzenie i definiowanie prezentów zajmuje praktycznie kilka minut, a następnie publikowanie ich online. 

Wiele Języków

Prowadzisz Międzynarodowy Konkurs? Funkcje Socialman w wielu językach. Obecnie obsługuje 15 języków, dzięki czemu możesz kierować reklamy do użytkowników ze wszystkich typów środowisk. 

Od teraz Socialman oferuje narzędzia do rozdawania w:

  • Polski
  • Spanish
  • Chiński
  • Francuski
  • Arabski
  • Portuguese
  • Rosyjski
  • Japoński
  • Niemiecki
  • Włoski
  • Polskie
  • Romanian
  • Turecki
  • Indonezyjski
  • Wietnamski

Może to być świetna funkcja, jeśli próbujesz uruchomić proste prezenty, które docierają do szerszej publiczności w ich własnym języku. Jeśli połączysz funkcję wielu języków z faktem, że nie ma limitu liczby prezentów, które możesz uruchomić, niebo może być limitem pod względem dotarcia do szerszej publiczności. 

Integracje

Rozwój, prezenty i oprogramowanie do marketingu e-mail idą w parze, jeśli chodzi o tworzenie prezentów, które przynoszą wyniki. Socialman nie pozostaje w tyle w tej dziedzinie, ponieważ integruje się z takimi:

  • GetResponse
  • MailChimp
  • ActiveCampaign
  • ConvertKit 
  • Autopilot
  • Mailjet
  • Omnisend
  • SendGrid
  • Sendinblue
  • iContact

Po przechwyceniu wiadomości e-mail uczestnika możesz przesłać listę na dowolną z powyższych platform usług e-mail. Pamiętaj jednak, że jeśli chcesz korzystać z takich funkcji, musisz zarejestrować się w planie Pro Socialman. 

Cennik i opcje pakietów Socialman

Jedną ze wspaniałych rzeczy w Socialman jest to, że możesz zacząć z niego korzystać za darmo. Więc nawet jeśli wypróbujesz go i nie podoba Ci się, jak to działa, nie utknąłeś w miesięcznym planie płatności.

  • Basic-Free
  • Standard – $10 miesięcznie rozliczane miesięcznie
  • Pro – $29 miesięcznie rozliczane miesięcznie

Poziom podstawowy Socialman zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby go wypróbować, w tym możliwość uruchamiania prezentów za pośrednictwem Facebooka lub Twittera. Otrzymasz również dostęp do eksportu CSV i jego wtyczki WordPress. 

Jeśli jednak chcesz mieć możliwość uruchamiania prezentów na dowolnej platformie, powinieneś rozważyć jego opcję średniego poziomu w cenie $10 miesięcznie. Czasami w przypadku prezentów chcesz mieć dostęp do głębszych analiz, które wykraczają poza liczbę osób, które polubiły twój post–wtedy patrzysz na wydawanie $ 29 miesięcznie na poziom Pro.

Warstwa Pro pozwala tworzyć niestandardowe e-maile powitalne, umożliwia usuwanie marki Socialman i daje wgląd w szczegółowe analizy, aby naprawdę dowiedzieć się, jak działają Twoje kampanie z nagrodami. Możesz zacząć korzystać z Socialman za darmo tutaj. 

Reputacja Towarzyska

Socialman ma ogólnie pozytywny odbiór wśród swoich użytkowników. Ludzie uwielbiają, jak łatwy jest interfejs w użyciu i jak dostępne są ceny. Jednak użytkownicy mogą czasami napotkać problemy, jeśli chodzi o obsługę klienta. 

Chociaż Socialman ma wiele narzędzi i funkcji do rozdawania prezentów, nie jest najlepszy, jeśli chodzi o pomoc w rozwiązywaniu problemów po drodze. Obsługa klienta może być lepsza, a użytkownicy wyrazili frustrację z tym w przeszłości. 

Jednym z powodów, dla których Socialman ma ogólnie pozytywny szacunek, jest dostępność dla firm, które nie chcą wydawać zbyt wiele na zarządzanie strategią rozdawania w mediach społecznościowych. Chociaż zawiera tylko podstawowe funkcje, możesz łatwo zacząć używać go za darmo i przejść stamtąd, gdy zobaczysz pozytywne wyniki. Jako narzędzie, Socialman jest najlepszy dla mniejszych firm, które dopiero zaczynają i testują prezenty jako sposób na rozwój swojej marki. 

Chociaż nie zapewni Ci szalonej głębokiej analizy tego, jak Twoi odbiorcy reagują na twoje wysiłki związane z rozdawaniem nagród, daje Ci możliwość śledzenia uczestników na wielu platformach i sprawiedliwego ogłaszania zwycięzcy. Jeśli chodzi o konserwację, użytkownicy wyrazili frustrację dzięki funkcji osadzania widżetów. Wydaje się, że nie był aktualizowany przez jakiś czas. 

Socialman może być świetną aplikacją początkową, która pomoże Ci kontrolować strategię rozdawania. Jest łatwy w użyciu, nie ma zbyt wielu unikalnych funkcji, które mogą spowolnić Cię zamiast pomóc, i jest naprawdę dostępny pod względem ceny. Ale jeśli szukasz lepszych narzędzi do zarządzania prezentami i bardziej solidnej obsługi klienta, istnieją inne narzędzia, które mogą działać lepiej.

Wishpond

Wishpond to wielopłaszczyznowa platforma marketingowa, która wyposaża Cię w narzędzia do łatwego przeprowadzania konkursów i promocji. Został zaprojektowany, aby pomóc ci rozwinąć listę e-mail, zwiększyć liczbę obserwujących i zaangażowanie oraz zwiększyć sprzedaż. Dzięki funkcjom konkursowym możesz organizować loterie, konkursy fotograficzne, konkursy poleceń, konkursy wideo lub konkursy z hashtagiem na Instagramie. 

W porównaniu do narzędzia takiego jak Socialman, Wishpond jest zbudowany, aby dać ci więcej niż podstawy. Jest również łatwy w użyciu, a jeśli pojawią się jakieś pytania, ich zespół obsługi klienta jest do twojej dyspozycji. Aby dowiedzieć się więcej o tym, ile będzie cię kosztować korzystanie z narzędzia takiego jak Wishpond, musisz zarezerwować czas na rozmowę z jednym z jego specjalistów. 

Gleam

Gleam to kolejna aplikacja, która pomaga z powodzeniem zarządzać i realizować prezenty za pomocą narzędzi, które pozwalają zweryfikować działania na wszystkich najpopularniejszych platformach społecznościowych. Jest również wyposażony w funkcje takie jak wbudowane udostępnianie wirusów, responsywny widżet oraz sposób automatycznego lub ręcznego wybierania zwycięzców w aplikacji i łatwego nagradzania ich.

Ceny Gleam są również dość atrakcyjne. Jeśli chcesz mieć cały zestaw narzędzi, które oferuje w jednym pakiecie, musisz zapłacić miesięczną opłatę w wysokości 97 USD. Jeśli jednak jesteś zainteresowany tylko korzystaniem z zestawu narzędzi konkurencji, możesz po prostu zapłacić miesięczną opłatę w wysokości 10, aby uzyskać dostęp do tych konkretnych narzędzi. 

Woobox

Dzięki Woobox możesz prowadzić udane konkursy, prezenty, ankiety, kupony i wiele innych w mediach społecznościowych, za pośrednictwem stron docelowych, wyskakujących okienek i osadzania stron. Miliony marek używają go, aby zwiększyć zaangażowanie w swoich postach społecznościowych i zachęcić do uczestnictwa. 

Najlepsze jest to, że nie jest zbyt drogie. Możesz ujść na sucho korzystając z bezpłatnego planu lub zapłacić za pomocą podstawowego planu, zaczynając od 37 USD miesięcznie. Otrzymujesz dostęp do wszystkich typów kampanii i nieograniczone tworzenie kampanii. 

Total
0
Shares
Related Posts

Vonage Recenzja

Rozważałeś Vonage jako swojego dostawcę VoIP? Istnieje wiele świetnych opcji na rynku. Ale jeśli chodzi o niedrogi i…

Niestandardowe VOIP

Ludzie rzadko odbierają połączenia z numerów telefonów, których nie rozpoznają. Ale osoby są cztery razy bardziej skłonne do…