Przegląd Setupad

Setupad to platforma licytacji i monetyzacji nagłówków dla właścicieli witryn o miesięcznym natężeniu ruchu ponad 100,000.

Gdy Setupad jest wdrażany zgodnie z zaleceniami, klienci zwykle widzą co najmniej 30% wzrost przychodów w porównaniu do poprzedniego rozwiązania monetyzacji. Niektórzy użytkownicy zauważyli nawet wzrost do 300%. 

Chociaż licytowanie nagłówków jest stosunkowo skomplikowaną koncepcją, Setupad eliminuje stres związany z procesem i sprawia, że implementacja jest bardzo łatwa–nie jest wymagana manipulacja kodem źródłowym. 

Poniżej przedstawiamy, w jaki sposób Setupad może pomóc ci zarabiać na swojej stronie, jakie funkcje ma do zaoferowania i model płatności. 

Setupad plusy i minusy

Plusy

  • Łatwy do wdrożenia
  • Zawsze na bieżąco ze standardami branżowymi
  • 30-300% wzrost przychodów
  • Obsługuje wiele typów banerów
  • Reklamy przyjazne dla urządzeń mobilnych
  • Reklama natywna
  • Niezawodna obsługa klienta i osobisty menedżer konta
  • Współpraca z 16 wiodącymi w branży ssp

Wady

  • 100 000 minimalne miesięczne zapotrzebowanie na ruch
  • Minimalna wypłata 100 Euro
  • Brak powiadomień dotyczących reklam.aktualizacje txt
  • Menedżer konta musi utworzyć kod umieszczania reklam w imieniu użytkownika

Funkcje Setupad

Zrozumienie zalet i wad rozwiązania to szybki sposób na określenie, czy może być ono idealnie dopasowane do Twoich potrzeb. Ale aby naprawdę zrozumieć, czy Setupad jest właściwym rozwiązaniem dla ciebie, musisz zagłębić się w niektóre z jego kluczowych funkcji. 

Nagłówek Bidding Wrapper

Licytacja nagłówka jest również znana jako Licytacja z góry lub pre-licytacja. W skrócie, licytacja nagłówków umożliwia właścicielom witryn (wydawcom) oferowanie zapasów (powierzchni reklamowej) do wielu giełd reklamowych jednocześnie przed powrotem do ich serwerów reklamowych. 

Chodzi o to, że będziesz mieć wiele źródeł popytu, które będą licytować swoje zapasy jednocześnie, zwiększając w ten sposób wydajność i przychody z reklam. Brzmi to skomplikowanie, ale nie musi być. Zwłaszcza, gdy masz Setupad po swojej stronie. 

Setupad ‘ s header bidding wrapping solution jest idealny dla stron internetowych z mniej niż 500,000 miesięcznie odwiedzających. Jest gotowy do użycia i niezwykle łatwy do wdrożenia. Zamiast manipulować kodem źródłowym, Setupad wykorzystuje rozwiązanie oparte na tagach zaimplementowane bezpośrednio przez serwer reklamowy. 

Setupad ‘ s heading bidding wrapper połączy Cię z najlepszymi 16 ssp, w tym Google. Gdy tylko Twój tag zostanie uruchomiony, zacznie on zarabiać na Twojej witrynie, natychmiast kupując zapasy. 

Jeśli martwisz się, że reklamy spowalniają Twoją witrynę, nie musisz tego robić. Setupad ‘ s heading bidder wrapper działa przy użyciu opartego na chmurze serwera reklamowego w celu połączenia dostawców usług ssp znajdujących się w pobliżu centrów danych. Oznacza to nie tylko, że Twoje reklamy będą dostarczane szybciej, ale także zapełni więcej zapasów i zostanie nagrodzony większymi przychodami. 

Co więcej, Setupad pomoże Ci również w zrozumieniu najlepszych formatów reklam i miejsc docelowych dla danej witryny. Będziesz mieć dostęp do wielu darmowych zaawansowanych formatów, takich jak lepkie rankingi, mobilne reklamy kotwiczne i inne. Włączenie odpowiedniego formatu reklamy jest ważne w generowaniu przychodów. 

Wreszcie, nie musisz się martwić o wypełnianie swojej witryny nieistotnymi lub niechcianymi reklamami. Dzięki rozszerzeniu Setupad Google Chrome możesz zobaczyć w czasie rzeczywistym dane o wygranych SSP, przebiciach eCPM i innych, a także zgłaszać niechciane reklamy.

Header Bidding SaaS

Header bidding SaaS to spersonalizowany i unikalny prebid.oparte na js oprogramowanie do licytacji nagłówków dla właścicieli stron internetowych. W skrócie, header bidding SaaS pozwala wynająć całkowicie opracowane i zoptymalizowane rozwiązanie zamiast tworzenia i zarządzania własnym prebidem.js. 

W porównaniu do owijarek do licytacji nagłówków, setupad header bidding SaaS jest znacznie bardziej zaawansowanym rozwiązaniem i jest idealny dla wydawców z ponad 50 milionami odwiedzających miesięcznie. 

Jest to również znacznie trudniejsze do wdrożenia i wymaga handlu własnymi kontami SSP. Ale nagrodą jest znacznie większa elastyczność i monetyzacja 100% twojego ekwipunku. 

Oprogramowanie Setupad header bidding SaaS jest zaimplementowane bezpośrednio w kodzie źródłowym Twojej witryny i działa za pośrednictwem Google AdManager. Uwzględnia istniejące strumienie przychodów dla sprzedaży bezpośredniej i połączeń programowych. Zamiast płacić prowizję za udział w przychodach, zapłacisz stałą opłatę CPM.

Ponadto Setupad może oferować dalsze zapotrzebowanie ze strony dodatkowych dostawców usług ssp i integracji po stronie serwera w celu zwiększenia liczby ofert, a tym samym jeszcze większego wzrostu przychodów. Ważne jest, aby pamiętać, że nadal będziesz płacić Setupad udział w przychodach z tych ofert.

Jedną z wad Saas licytowania nagłówków jest to, że będziesz odpowiedzialny za aktualizowanie list bloków, zamiast zarządzać nimi za Ciebie Setupad. Jednak na początek otrzymasz domyślną listę bloków i będziesz miał możliwość skorzystania z oprogramowania zapobiegającego malvertisingowi za dodatkową opłatą. 

Elastyczność Reklamy

Kluczową cechą produktu Setupad jest to, że masz wiele opcji, jeśli chodzi o decydowanie, która reklama jest najlepsza dla Twojej witryny. 

Elastyczność reklamy pozwala dostosować reklamy do potrzeb i preferencji odwiedzających, zachęcając ich do spędzania więcej czasu w Twojej witrynie. Ważne jest również, abyś mógł zarabiać na swojej witrynie w sposób, który nie jest zakłócający, irytujący lub nieatrakcyjny dla odbiorców. 

Na przykład Setupad może pomóc w rekomendowaniu treści, reklamach natywnych i treściach wideo. 

Rekomendacja treści zachęca użytkowników do dłuższego pozostawania w witrynie, sugerując inne, odpowiednie treści, do których odwiedzający mogą kliknąć. Im dłużej odwiedzający są na twojej stronie, tym lepsze są Twoje analizy i przychody. Setupad dostarcza rekomendowane treści za pośrednictwem widżetu, oferując możliwość uzyskania dodatkowych przychodów ze sponsorowanych postów lub reklam treści. 

Setupad obsługuje również reklamy natywne, które angażują użytkowników, prezentując reklamy w stylu podobnym do układu witryny. Treść jest zawsze sponsorowana i ma znaczenie dla historii wyszukiwania odwiedzającego. Reklamy są dostosowane do każdej strony i zapewniają nieinwazyjne, intuicyjne wrażenia reklamowe dla odwiedzających. 

Wreszcie, Setupad pozwala wykorzystać moc treści wideo. Treści wideo i marketing są bardziej powszechne niż kiedykolwiek i są jednym z najlepszych sposobów na przyciągnięcie uwagi odbiorców. Treści wideo Setupad mogą być natywne lub wyświetlać reklamy, co pozwala na elastyczność w określaniu najbardziej atrakcyjnego typu dla odwiedzających. 

Zarabianie Na Adblocku

Czy wiesz, że 10-40% odwiedzających Twoją witrynę korzysta z oprogramowania do filtrowania treści i blokowania reklam, takiego jak AdBlock? Zasadniczo uniemożliwia wyświetlanie elementów strony, takich jak reklamy, podczas odwiedzania witryny. 

Gdy odwiedzający nie widzą reklam w Twojej witrynie, ma to bezpośredni wpływ na strumień przychodów z reklam. 

Na szczęście Setupad cię wspiera. Szanuje prywatność użytkowników korzystających z AdBlocka i zamiast tego prowadzi nieinwazyjne reklamy. Widzisz, niektóre formaty reklam sprawiają, że strona jest bardziej atrakcyjna wizualnie i przyjazna dla użytkownika, a tym samym wydaje się mniej nachalna dla użytkownika. Te formaty obejmują komputer, natywny, mobilny, lepki i wideo. 

Nie ma wielu innych rozwiązań do zarabiania, które oferują tę funkcję, więc korzystanie z Setupad jest oczywistą korzyścią. 

Reklamy Przyjazne Dla Urządzeń Mobilnych

Jak często przeglądasz internet na telefonie komórkowym, aby być bombardowanym źle umieszczonymi reklamami, które wyraźnie nie są zoptymalizowane pod kątem oglądania na urządzeniach mobilnych? Jest to uciążliwe i irytujące i najprawdopodobniej powoduje natychmiastowe opuszczenie tej strony. 

Nie chcemy, aby to się stało na twojej stronie. Zwłaszcza, gdy w dzisiejszych czasach ruch mobilny przewyższa ruch na pulpicie dla większości właścicieli witryn. Dlatego niezwykle ważne jest szybkie ładowanie reklam zoptymalizowanych pod kątem urządzeń mobilnych w witrynie. 

Jeśli drapiesz się po głowie, zastanawiając się, jak najlepiej to zrobić, nie martw się. Setupad stworzy niestandardowe mobilne wersje reklam, aby zwiększyć przychody z reklam w witrynie. Sugeruje również najlepszy rodzaj formatu reklam do oglądania mobilnego i zapewnia kierunek, w którym należy umieścić reklamy, aby nie przeszkadzały widzowi.  

Chociaż inne platformy zarabiania oferują reklamy przyjazne dla urządzeń mobilnych, po prostu dostosują rozmiar reklamy do witryny mobilnej. Dla porównania, Setupad nauczy Cię dokładnie, gdzie je umieścić i jakie formaty są najlepsze dla Twojej witryny mobilnej. Mając to na uwadze, Setupad jest świetną opcją dla użytkowników o dużym ruchu mobilnym. 

Setupad cennik i opcje pakietu

Jedną z najlepszych rzeczy w Setupad jest to, że jest całkowicie wolny od ryzyka. Nie musisz zobowiązywać się do miesięcznej opłaty abonamentowej, aby korzystać z jej usług. Zamiast tego Setupad zarabia pieniądze, zachowując 20% przychodów z reklam jako prowizję. 

Istnieje jednak kilka wymagań, które musisz spełnić, aby korzystać z usług Setupad. Wymagania te obejmują:

  • Twoja strona internetowa musi być zgodna z polityką jakości Setupad 
  • Musisz udowodnić, że Twoja witryna otrzymuje ponad 100 000 odwiedzających miesięcznie
  • Musisz wyrazić zgodę na wklejenie reklam Setupada.txt na swojej stronie internetowej i korzystać ze wszystkich źródeł popytu, w tym Google

Setupad płaci w euro, a do wypłaty trzeba będzie zarobić minimum 100 euro. Metody płatności Setupad są za pośrednictwem PayPal lub przelewu bankowego. Należy pamiętać, że pierwsza wypłata następuje po 60 dniach. Więc jeśli zaczniesz używać Setupad w styczniu, nie zobaczysz żadnych przychodów do marca. Następnie będziesz otrzymywać miesięczne wypłaty, o ile osiągniesz minimalny próg wypłaty. 

Jeśli chodzi o przychody, Setupad może pomóc zwiększyć zarobki w AdSense o co najmniej 30%. Ale jeśli chcesz oszacować przychody, które Setupad może Ci zaoferować, możesz przeprowadzić okres testowy, aby zobaczyć wyniki przed przystąpieniem do umowy. 

Szczególną wadą wymagań Setupad jest to, że minimalny miesięczny próg odwiedzin jest dość znaczący. Całkowicie wyklucza to dostęp do rozwiązania Setupad dla wszystkich witryn o małym natężeniu ruchu. Setupad ma pewne wyjątki od wymogu 100 000 odwiedzających. Skontaktuj się z firmą, aby omówić swoją opcję.

Reputacja Setupad

Setupad ma reputację przynoszącą duże dochody. Większość użytkowników zgłasza, że widzą bardzo satysfakcjonujące wyniki lub co najmniej podwoiły swoje przychody od przejścia. W rzeczywistości dziesiątki europejskich wydawców donoszą o wzroście przychodów o 30-300%. 

Recenzje sugerują również, że Obsługa klienta Setupad jest bardzo pomocna i łatwo dostępna przez telefon lub e-mail. Co więcej, po zarejestrowaniu się zostaniesz wyznaczony jako własny menedżer konta, aby zająć się wszelkimi problemami lub problemami, które możesz napotkać. 

Inną rzeczą, że Setupad jest dobrze znany jest jego łatwy proces konfiguracji. Setupad można łatwo zaimplementować za pomocą rozwiązania opartego na tagach na serwerze reklamowym-bez konieczności mieszania się z kodem źródłowym lub konieczności wprowadzania zmian przez programistę. 

Chociaż użytkownicy mają niewiele negatywnych rzeczy do powiedzenia na temat Setupad, wielu użytkowników skomentowało, że tworzenie kodów umieszczania reklam wpada w ręce menedżera konta, co może być frustrujące. Niektórzy użytkownicy zgłaszali problemy z otrzymywaniem powiadomień, gdy firma modyfikuje swoje reklamy.txt. 

Niektórzy sugerują, że 60-dniowy okres płatności jest dość długi w porównaniu do innych rozwiązań monetyzacji. Mówiąc, że płatności są podobno zawsze na czas, a zarobki są wypłacane dokładnie tak, jak oczekiwano, więc nigdy nie ma żadnych problemów w tym zakresie. 

Jeśli więc posiadasz witrynę o dużym natężeniu ruchu z co najmniej 100,000 miesięcznie odwiedzających i chcesz zwiększyć swoje bieżące przychody o co najmniej 30%, Setupad jest doskonałym rozwiązaniem dla ciebie. Może zaoferować elastyczność reklamową, zarabianie na Adblokach i reklamy przyjazne dla urządzeń mobilnych, co pozwala zarabiać na witrynie bez wpływu na wrażenia odwiedzających. 

Jeśli Twoja witryna ma mniej niż 100 000 miesięcznych odwiedzających, nie będziesz mógł korzystać z Setupad, ale to nie znaczy, że nie powinieneś zarabiać na swojej witrynie. Zaczynając od Google AdSense lub programu Amazon Associates to świetne sposoby na rozpoczęcie pracy bez minimalnych progów odwiedzających, które Cię powstrzymują. 

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd TelemetryTV

TelemetryTV, platforma oprogramowania Digital signage, ułatwia przekształcenie dowolnego ekranu w oazę angażujących treści–niezależnie od branży, w której działasz.…

Przegląd Webgility

Webgility to oprogramowanie do księgowości ecommerce, które pomaga firmom zapewnić klientom optymalne wrażenia zakupowe.  Automatyzuje ich księgowość, zapasy…