Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Procesami Biznesowymi

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepszym oprogramowaniem do zarządzania procesami biznesowymi dla większości ludzi jest Process Street lub Zoho Creator.

Oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi (BPM) pomaga firmom usprawnić operacje w celu zwiększenia wydajności i produktywności.

Oprogramowanie pozwala organizacjom mapować przepływy pracy i automatyzować krytyczne procesy.

Oprogramowanie BPM to nie to samo, co oprogramowanie do zarządzania projektami. Zarządzanie projektem ma zdefiniowaną datę rozpoczęcia i zakończenia z konkretnymi celami do osiągnięcia w określonych ramach czasowych. Zarządzanie procesami biznesowymi koncentruje się na operacjach i procesach typu big-picture.

Bez oprogramowania BPM firmy polegały na konsultantach zarządzania, analitykach biznesowych i architektach rozwiązań. Ale zatrudnienie konsultanta jest drogie i poza przedziałem cenowym dla większości organizacji.

Obecnie oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi umożliwia wszystkim firmom, nie tylko przedsiębiorstwom, korzystanie z rozwiązania do zarządzania przepływem pracy.

Jakie jest najlepsze oprogramowanie BPM na rynku? Skorzystaj z tego przewodnika, aby znaleźć najlepszą opcję dla swojej firmy.

Top 8 Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Procesami Biznesowymi

  • Ulica Procesowa
  • Zoho Creator
  • Kissflow
  • Szybka Baza
  • ProcessMaker
  • Nintex
  • Kintone
  • Dubsado

Po szeroko zakrojonych badaniach zawęziłem osiem najlepszych rozwiązań BPM na rynku. Poniżej przedstawiamy szczegółowe recenzje, w tym korzyści, funkcje, przypadki użycia, ceny i potencjalne wady każdego z nich.

#1-Process Street-najlepsze oprogramowanie BPM dla małych firm

Odwiedź Ulicę Procesową

  • Zaczyna się od $12.50 za użytkownika
  • Ponad 1000 integracji
  • Łatwy w użyciu
  • 14-dniowy darmowy okres próbny

Zacznij za darmo

Process Street to proste i proste rozwiązanie do zarządzania procesami i przepływem pracy. Łatwość obsługi sprawia, że jest idealny dla małych firm, nietechnicznych użytkowników i każdego, kto szuka oprogramowania BPM z ograniczonym budżetem.

Oprogramowanie integruje się z ponad 1000 aplikacjami, aby zautomatyzować krytyczne zadania.

Zarządzanie powtarzającymi się przepływami pracy dla zespołu nigdy nie było łatwiejsze. Wystarczy utworzyć szablon dla procesów, uruchomić instancje i śledzić postęp.

Niektóre typowe przypadki użycia zarządzania przepływem pracy za pośrednictwem Process Street obejmują:

  • Nowa konfiguracja klienta
  • Screening kandydatów
  • Generowanie faktur
  • Nieruchomości stale
  • Zadania dzienne i tygodniowe
  • Git workflow
  • Ogólne inspekcje biurowe
  • Wsparcie IT help desk

Jak widać, platforma jest wystarczająco wszechstronna, aby zaspokoić potrzeby firm z wielu branż.

Ceny za Process Street zaczynają się od $12.50 miesięcznie za użytkownika. Plan podstawowy zawiera nieograniczone listy kontrolne, nieograniczone szablony, dokumentację procesu i raportowanie.

W przypadku logiki warunkowej, przypisywania ról, uprawnień do zadań, priorytetowej pomocy technicznej i innych zaawansowanych funkcji musisz uaktualnić do planu standardowego, który kosztuje 25 USD miesięcznie na użytkownika.

Wypróbuj Process Street za darmo przez 14 dni.

# 2 – Zoho Creator-Najlepszy Do Tworzenia Niestandardowych Aplikacji

Odwiedź Zoho Creator

  • Zaczyna się od $10
  • Twórz niestandardowe aplikacje
  • Waga z Twoją firmą
  • 15-dniowy bezpłatny okres próbny

Zacznij za darmo

Ponad cztery miliony użytkowników zbudowało ponad 3 miliony aplikacji z Zoho Creator. Wiele rozwiązań BPM na naszej liście pozwala na tworzenie niestandardowych aplikacji do zarządzania procesami, ale Zoho Creator jest zdecydowanie najbardziej opłacalny.

Począwszy od zaledwie $10 miesięcznie, Zoho Creator jest najtańszym oprogramowaniem BPM na naszej liście. Nie daj się zwieść cenie; podobnie jak reszta pakietu produktów Zoho, Zoho Creator jest solidny i przyjazny dla użytkownika.

Ceny Zoho Creator są atrakcyjne dla mniejszych organizacji, których nie stać na rozwiązania klasy korporacyjnej do tworzenia aplikacji BPM.

Użyj tego oprogramowania do tworzenia aplikacji i automatyzacji zadań dla każdego procesu biznesowego. Platforma jest wystarczająco solidna, aby skalować się wraz z rozwojem firmy. Łatwo integruje się z platformami innych firm, źródłami danych i innymi narzędziami, z których już korzystasz.

Podczas gdy Zoho Creator jest zdecydowanie najlepszym wyborem dla mniejszych firm, MŚP i większe firmy mogą uznać oprogramowanie za nieco ograniczające.

Wypróbuj Zoho Creator za darmo z 15-dniową wersją próbną

# 3-Kissflow-najlepszy dla skalowalności

Odwiedź Kissflow

  • Zaufało nam ponad 10 000 firm
  • Zaczyna się od $360
  • Dostosowane pulpity nawigacyjne
  • Zbudowany na miarę

Wypróbuj za darmo przez 14 dni

Kissflow to nasza najlepsza ogólna rekomendacja dla oprogramowania BPM, które jest zbudowane z myślą o skalowaniu. Cieszy się zaufaniem ponad 10 000 organizacji i ponad 2 milionów użytkowników w 121 krajach, w tym firm z listy Fortune 500.

Pepsi, Domino ‘ s, Motorola, HubSpot, Uber i Comcast to tylko garstka uznanych klientów Kissflow.

Kissflow ma na celu zwiększenie produktywności. Pozwala tworzyć płynne formy i wizualne przepływy pracy. Skorzystasz również z kluczowych raportów i analiz z konfigurowalnymi pulpitami nawigacyjnymi, które zapewnią ci kluczowy wgląd w procesy biznesowe.

Kissflow jest łatwy w użyciu i nie wymaga żadnego kodowania. Został stworzony z myślą o skalowaniu z Twoją organizacją i zapewnia niestandardowe analizy w czasie rzeczywistym.

Inne najważniejsze funkcje obejmują dynamiczne raportowanie, optymalizację procesów, audyty procesów, zarządzanie zadaniami, narzędzia komunikacji zespołowej, monitorowanie SLA i wdrażanie zwinne.

Oto przegląd planów i cen Kissflow:

  • Starter – $360 miesięcznie
  • Rośnie – $490 miesięcznie
  • Enterprise- $ 1,000 + miesięcznie

Plany są wykonane dla 30, 50 i 100+ użytkowników, odpowiednio. Wszystkie ceny podane powyżej są oparte na umowie rocznej. Ceny z miesiąca na miesiąc są dostępne dla wyższej stawki.

Wypróbuj Kissflow za darmo przez 14 dni; nie wymaga karty kredytowej.

# 4 – Quick Base-najlepsze oprogramowanie BPM dla zespołów IT

Odwiedź Szybką Bazę

  • Zaczyna się od $500
  • Niestandardowe aplikacje biznesowe
  • Identyfikacja nieefektywności
  • 30-dniowy darmowy okres próbny

Zacznij za darmo

Quick Base to platforma do tworzenia aplikacji o niskim kodzie. Ma na celu połączenie zespołów IT z użytkownikami biznesowymi i rozwiązującymi problemy w firmie, niezależnie od poziomu umiejętności technicznych, w celu stworzenia ekosystemu aplikacji biznesowych.

Platforma programistyczna o niskim kodzie umożliwia firmom ulepszanie procesów bez tradycyjnych kosztów związanych z budową, wdrażaniem i utrzymaniem aplikacji.

Oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi Quick Base zaspokaja potrzeby zarówno pojedynczych zespołów, jak i wielu działów organizacji.

Quick Base ułatwia uzyskanie potężnych wglądów i kluczowych wskaźników biznesowych. To rozwiązanie pozwala zespołowi wyeliminować nieefektywne procesy i zidentyfikować obszary wymagające poprawy.

Wykorzystując to rozwiązanie BPM, możesz przekazać tworzenie niestandardowych aplikacji w ręce decydentów i menedżerów procesów w organizacji.

Mimo że Quick Base oferuje niski kod do tworzenia aplikacji do zarządzania procesami, nadal musisz mieć pewną wiedzę techniczną, aby faktycznie tworzyć aplikacje. Dlatego jest to lepsze rozwiązanie dla zespołów IT i użytkowników z doświadczeniem technologicznym.

Mając to na uwadze, po zbudowaniu aplikacji do zarządzania procesami mogą one być używane przez każdego w organizacji, nawet tych, którzy nie są znawcy technologii.

Ceny dla Quick Base zaczynają się od $500 miesięcznie, rozliczane corocznie. Za $500 otrzymasz do 50 różnych niestandardowych aplikacji biznesowych, co w rzeczywistości jest świetną okazją.

Większe zespoły z zaawansowanymi potrzebami w zakresie bezpieczeństwa i kontroli powinny skontaktować się z Quick Base w celu uzyskania niestandardowej wyceny i planu.

Wypróbuj Quick Base za darmo przez 30 dni.

#5-ProcessMaker-Najlepsze Rozwiązanie Do Zarządzania Przepływem Pracy W Przedsiębiorstwie

Odwiedź ProcessMaker

  • Niski kod BPM
  • Automatyzuj przepływy pracy
  • Wiele integracji
  • Od 1495 zł

Wypróbuj za darmo

ProcessMaker to platforma automatyzacji przepływu pracy, która wykorzystuje niski kod BPM. Umożliwia organizacjom szybkie tworzenie i wdrażanie zautomatyzowanych przepływów pracy w celu poprawy wewnętrznych procesów biznesowych.

Użyj ProcessMaker, aby wyeliminować zadania ręczne, silosy danych i inne wąskie gardła w przepływie pracy. Oprogramowanie zapewnia również przejrzysty wgląd i śledzenie procesów dla całej firmy.

Dzięki ProcesMaker możesz wdrożyć nowy zautomatyzowany przepływ pracy w ciągu zaledwie kilku tygodni. Budowa innych rozwiązań na rynku trwa miesiące.

ProcessMaker pomaga dużym firmom w Cyfryzacji. Oprogramowanie pozwala wyeliminować formy papierowe i zmniejszyć żmudne wprowadzanie danych.

Użyj ProcessMaker, aby opanować zarządzanie danymi, ustawić reguły biznesowe i zastosować standardowe kryteria do aplikacji i podejmowania decyzji.

Połącz ProcessMaker z rozwiązaniami i narzędziami innych firm, których już używasz, takimi jak DocuSign, Asana, PayPal, Twilio, Salesforce, Jenkins, Stripe, QuickBooks, Zendesk, Shopify i inne. Skorzystaj ze wstępnie skonfigurowanych lub dostosowanych funkcji dla swoich przepływów pracy.

Ceny dla ProcessMaker zaczynają się od $1,495 miesięcznie, rozliczane corocznie. Małe i średnie firmy mogą korzystać z platformy workflow z nieograniczoną liczbą użytkowników. Przedsiębiorstwa, które chcą wykorzystać platformę BPM o niskim kodzie, zapłacą $ 1,495 miesięcznie plus $ 19 za użytkownika.

Jeśli żadne z tych rozwiązań nie odpowiada potrzebom Twojej organizacji, możesz skontaktować się z zespołem sprzedaży ProcessMaker w celu uzyskania niestandardowego planu i wyceny.

To oprogramowanie BPM jest zdecydowanie przeznaczone dla dużych firm. Startupy i małe firmy powinny szukać gdzie indziej.

Wypróbuj ProcessMaker za darmo przez siedem dni.

# 6 – Nintex-najlepsze oprogramowanie BPM do automatyzacji przepływu pracy

Odwiedź Nintex

  • Zaczyna się od $950
  • Zautomatyzuj zaawansowane przepływy pracy
  • Nieograniczona liczba użytkowników
  • 30-dniowy darmowy okres próbny

Rozpocznij bezpłatny okres próbny

Większość oprogramowania BPM ma pewien rodzaj systemu automatyzacji przepływu pracy. Widzieliśmy to z innymi recenzjami do tej pory w naszym przewodniku. Ale funkcje automatyzacji przepływu pracy Nintex nie mają sobie równych.

Nintex jest zaufany przez wielkie nazwiska, takie jak Walmart, Coca Cola, Toyota, McDonald ‘ s, Audi, Amazon i Microsoft. W rzeczywistości Amazon wykorzystał Nintex do stworzenia ponad 4,4 miliona przepływów pracy, co wygenerowało zwrot z inwestycji na poziomie 891%. Jasne jest więc, że oprogramowanie działa dobrze na skalę.

Między zarządzaniem procesami, automatyzacją procesów i optymalizacją procesów, Nintex ma to wszystko. Niektóre z najlepszych funkcji to:

  • Mapowanie procesów
  • Współpraca procesowa
  • Formularze
  • Aplikacje mobilne
  • Zaawansowane przepływy pracy
  • Zrobotyzowana automatyzacja procesów
  • eSign
  • Inteligencja procesowa

Nintex oferuje rozwiązania branżowe i przypadki użycia według działów lub środowiska.

Ceny dla Nintex zaczynają się od $950 miesięcznie rozliczane w ujęciu rocznym. Wszystkie plany są dostępne dla nieograniczonej liczby użytkowników i do 100 procesów. Wraz ze wzrostem wykorzystania, będziesz korzystać z rabatów ilościowych.

Nintex nie jest dla każdego. Jest przeznaczony dla większych organizacji i przedsiębiorstw o złożonych potrzebach w zakresie zarządzania procesami.

Wypróbuj Nintex za darmo przez 30 dni; karta kredytowa nie jest wymagana.

#7 – Kintone-najlepsze dla Organizacji Non-Profit, rządowych i edukacyjnych

Odwiedź Kintone

  • Zaczyna się od $24
  • Specjalne ceny dla organizacji non-profit
  • Zniżki rządowe i edukacyjne
  • 30-dniowy darmowy okres próbny

Zacznij za darmo

Ponad 15 000 firm na całym świecie zaufało Kintone w zakresie oprogramowania do zarządzania procesami. Jest to popularny wybór dla organizacji non-profit, organizacji edukacyjnych i organizacji rządowych.

Ta wszechstronna platforma współpracy w miejscu pracy pozwala zespołowi łatwo tworzyć, udostępniać i automatyzować niestandardowe procesy i przepływy pracy.

Użyj Kinstone do tworzenia niestandardowych aplikacji dla wszystkich działów. Od zespołu sprzedaży po Księgowość i marketing-dzięki temu oprogramowaniu można zoptymalizować każdy zakątek organizacji.

Oto krótki przegląd planów i cen Kintone:

Jak widać, istnieją specjalne opcje cenowe dostępne dla niektórych typów organizacji. Więc jeśli Twoja firma należy do jednej z tych kategorii, na pewno będziesz chciał rozważyć użycie Kintone.

Ponad 500 000 niestandardowych aplikacji zostało zbudowanych i wdrożonych za pomocą Kintone. Oprogramowanie integruje się z ponad 1000 aplikacjami innych firm.

Wypróbuj za darmo przez 30 dni.

#8-Dubsado-najlepsze oprogramowanie BPM do zarządzania klientami

Odwiedź Dubsado

  • Bezpłatna wersja próbna bez limitu
  • Zaczyna się od $35 miesięcznie
  • Automatyzacja zadań związanych z klientem
  • Niestandardowe portale klientów

Rozpocznij za darmo

Dubsado jest nieco unikalne w porównaniu z innymi rozwiązaniami BPM na naszej liście. Platforma ma specyficzne funkcje dla firm, które potrzebują sposobu na optymalizację i automatyzację procesów pracy klientów.

Możesz użyć Dubsado jako rozszerzenia narzędzi do zarządzania projektami, aby budować relacje, planować spotkania i wycinać żmudne zadania związane z zarządzaniem klientami.

Skorzystasz z takich funkcji jak:

  • Pojedyncze źródło komunikacji z klientem
  • Niestandardowa automatyzacja przepływu pracy
  • Integracja poczty e-mail, kalendarza i procesora płatności
  • Raporty do śledzenia potencjalnych klientów i celów finansowych
  • Niestandardowe formularze i portale klientów
  • Harmonogram spotkań i harmonogramy płatności

Główną koncepcją stojącą za Dubsado jest odcięcie się od pracochłonnej pracy, takiej jak wysyłanie e-maili i faktur. Możesz zautomatyzować przepływy pracy dla tego typu żmudnych zadań, aby poprawić wydajność operacyjną.

Dubsado ma nieograniczony bezpłatny okres próbny dla maksymalnie trzech klientów. To świetny sposób na przetestowanie platformy bez ograniczeń czasowych.

Istnieje tylko jedna płatna wersja Dubsado, która kosztuje 35 USD miesięcznie. Uzyskaj dwa miesiące za darmo z roczną umową. Plan zawiera trzech darmowych użytkowników,ale będziesz musiał zapłacić dodatkowo za dodatkowe.

Ogólnie Rzecz Biorąc, Dubsado jest najlepszym rozwiązaniem dla mniejszych zespołów lub agencji żonglujących wieloma klientami.

Jak znaleźć najlepsze oprogramowanie do zarządzania procesami dla Twojej firmy

Przy tak wielu opcjach oprogramowania BPM dostępnych obecnie na rynku, znalezienie najlepszego dla Twojej firmy może wydawać się trudnym zadaniem.

Ogólnie rzecz biorąc, nie ma “najlepszego dla wszystkich” oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi. Istnieją pewne czynniki, które muszą być brane pod uwagę podczas oceny potencjalnych opcji dla Twojej firmy. Poniżej szczegółowo wyjaśnię, na co zwrócić uwagę i dlaczego te elementy mają znaczenie.

Funkcje Dostosowywania

Niektóre rozwiązania BPM oferują bardziej spersonalizowane opcje niż inne.

Podczas gdy niektóre firmy radzą sobie z gotowym rozwiązaniem “pod klucz”, duże organizacje ze złożonymi procesami zwykle preferują jak największe dostosowanie. Istnieją rozwiązania BPM, które umożliwiają tworzenie w pełni konfigurowalnych aplikacji do zarządzania określonymi procesami. Ale w niektórych przypadkach będziesz po prostu dostosowywać przepływy pracy lub coś prostego, w przeciwieństwie do całej aplikacji.

Funkcje Automatyzacji

Automatyzacja jest kolejnym kluczowym elementem zarządzania procesami biznesowymi.

Szukaj rozwiązań, które pomogą Ci zautomatyzować żmudne lub monotonne zadania, których można łatwo uniknąć dzięki odpowiedniej technologii. Takie rzeczy jak wysyłanie e-maili, faktur i komunikacji z klientem można zoptymalizować za pomocą oprogramowania BPM.

Integracje

Ważne jest, aby wybrać oprogramowanie integrujące się z narzędziami i aplikacjami, z których już korzystasz. Nie powinieneś zmieniać całej operacji, gdy zaczynasz używać oprogramowania BPM; to niszczy cel.

Niektóre rozwiązania integrują się z tysiącami aplikacji i narzędzi innych firm. Te integracje obejmują narzędzia płatnicze, oprogramowanie księgowe, platformy do zarządzania dokumentami, rozwiązania e-commerce, oprogramowanie help desk, sales CRM i wiele innych.

Wielkość Firmy

Podobnie jak większość oprogramowania biznesowego, wielkość twojej organizacji będzie miała znaczący wpływ na najlepsze rozwiązanie dla ciebie.

Niektóre narzędzia BPM są przeznaczone dla małych firm i kompaktowych zespołów, podczas gdy inne rozwiązania są przeznaczone do wdrażania w przedsiębiorstwie. Powinno być od razu dość oczywiste, czy dana platforma może właściwie zaspokoić potrzeby Twojej firmy. Jeśli nie, zawsze możesz sprawdzić recenzje w tym przewodniku w celach informacyjnych.

Cena

Powiedzieć, że zakres cen oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi ma szeroki zakres, byłoby drastycznym niedopowiedzeniem. W tym przewodniku sprawdziliśmy narzędzia, które zaczynają się w przedziale 10-20 USD miesięcznie, inne zaczynają się w okolicach 1500 USD miesięcznie i wszystko pomiędzy nimi.

Aby obliczyć zwrot z inwestycji, musisz być w stanie uzasadnić koszt swojego oprogramowania BPM. Mniejsze firmy nie potrzebują złożonych funkcji związanych z rozwiązaniami korporacyjnymi od $500-$1,000+ miesięcznie.

Zawsze korzystaj z bezpłatnego okresu próbnego, zanim zdecydujesz się na długoterminową umowę. To najlepszy sposób, aby naprawdę sprawdzić, czy oprogramowanie jest dobre dla Twojej firmy.

Wniosek

Jakie jest najlepsze oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi na rynku? To zależy od tego, czego szukasz.

Kissflow to nasza najlepsza ogólna rekomendacja, jeśli potrzebujesz możliwości skalowania. Ale istnieje wiele innych doskonałych wyborów do rozważenia w zależności od potrzeb i przypadków użycia.

Mniejsze firmy powinny zwracać uwagę na opcje takie jak Process Street, Kintone i Zoho Creator. Doświadczone technologicznie zespoły i większe organizacje skorzystałyby z oprogramowania oferowanego przez Quick Base, Process Maker lub Nintex.

Jeśli szukasz ultra-specyficznego narzędzia, takiego jak oprogramowanie BPM do zarządzania klientami, sprawdź Dubsado.

Niezależnie od wielkości firmy, branży lub potrzeb, w tym przewodniku znajdziesz to, czego szukasz. Upewniłem się, aby uwzględnić opcję dla wszystkich.

Total
0
Shares
Related Posts

Recenzja Nextiva

Nextiva to oparty na chmurze wirtualny dostawca numerów telefonicznych i narzędzie do współpracy zespołowej, które oferuje wysokiej jakości…

Przegląd Podium

Czy chcesz uzyskać więcej recenzji online dla swojego produktu lub usługi? Podium Cię kryje. Pomagając firmom wysyłać zautomatyzowane…