Jak Działa Google Voice?

Tradycyjne systemy telefoniczne są drogie. Ale rozwiązania telefoniczne oparte na chmurze oferują tańszą alternatywę zarówno dla biznesu, jak i użytku osobistego.

Wpisz Google Voice-niedrogi sposób na nawiązywanie i odbieranie połączeń telefonicznych z dowolnego urządzenia.

Pożegnaj się z drogimi biznesowymi planami telefonicznymi. Google Voice ułatwia dodawanie nowych użytkowników i lokalizacji bez wysokich rachunków za telefon.

Najwyżej oceniane alternatywy Google Voice do rozważenia

Google Voice to system telefoniczny VOIP. Przejrzałem wszystkie dostępne opcje na rynku i to jest moja ostatnia lista najlepszych usług telefonicznych VOIP.

  1. Nextiva – Najlepsze dla biur hybrydowych
  2. RingCentral – Najlepsze rozwiązanie bez sprzętu dla firm każdej wielkości
  3. Ooma – Najłatwiej założyć dla mniejszych firm
  4. Phone.com – Najtańszy system VoIP dla prostych potrzeb
  5. Konik polny – Najlepsze do korzystania z osobistego urządzenia dla biznesu
  6. Vonage – Najlepsza usługa VoIP dla konkretnych potrzeb
  7. 8×8 – Najlepsze dla połączeń międzynarodowych
  8. Jive – Best bang for your buck
  9. 1-VoIP – Najlepsze dla przełączania dostawców VoIP, aby zaoszczędzić pieniądze
  10. Mitel – Najbardziej skalowalne rozwiązanie telefoniczne VoIP

Co To jest Google Voice?

Google Voice to usługa telefoniczna w chmurze, która współpracuje ze smartfonami i przeglądarkami internetowymi. Usługa telefoniczna jest dostarczana z bezpłatnym numerem do połączeń, poczty głosowej i wiadomości tekstowych.

Platforma obsługuje nawet przekierowanie połączeń do istniejących numerów telefonów, w tym telefonów stacjonarnych, telefonów biznesowych i telefonów komórkowych.

Wszystkie plany Google Voice business oferują bezpłatne nieograniczone połączenia w USA, nieograniczone połączenia do Kanady z USA i nieograniczone wiadomości SMS w USA. Już od 10 USD za użytkownika miesięcznie bez konieczności posiadania sprzętu, jest to jedno z najtańszych rozwiązań biznesowych na rynku.

5 Alternatywy Google Voice

Google Voice to tylko jeden z wielu świetnych systemów telefonów biznesowych dostępnych obecnie na rynku. Poniżej przedstawiłem kilka alternatywnych zaleceń i możesz sprawdzić naszą pełną listę najlepszych systemów telefonicznych VOIP dla firm tutaj.

#1-Nextiva

Nextiva to doskonałe rozwiązanie VoIP oparte na chmurze, któremu zaufało ponad 100 000 firm o różnych kształtach i rozmiarach. Oprócz business voice, Nextiva oferuje dodatkowe zasoby dla call Center, rurociągów sprzedaży, CRM i innych.

Mają kompleksowe rozwiązania, dzięki którym małe firmy czują się jak Organizacja z listy Fortune 500. Możesz używać Nextiva do telefonu, wideo i wiadomości za pomocą jednej subskrypcji.

Niektóre z najlepszych funkcji i zalet Nextiva obejmują nielimitowane połączenia, Nielimitowany faks internetowy, wiadomości zespołu, nagrywanie rozmów i wiele innych. Oprogramowanie integruje się również z narzędziami biznesowymi innych firm, takimi jak Zendesk, Salesforce i HubSpot. Możesz wyświetlić Darmowe demo, aby rozpocząć.

#2-RingCentral

RingCentral to kompleksowa platforma komunikacji biznesowej. Oprogramowanie jest używane przez ponad 400 000 organizacji na całym świecie, co czyni go jednym z najpopularniejszych systemów telefonicznych VoIP na rynku. RingCentral oferuje plany, które łączą telefon, wiadomości, spotkania wideo. Wszystkie plany obsługują nielimitowane połączenia w USA i Kanadzie oraz nielimitowane SMS-y biznesowe.

Możesz również korzystać z funkcji premium, takich jak automatyczne nagrywanie rozmów, faks internetowy, udostępnianie dokumentów, raporty jakości usług, automatyczny asystent i wiele innych.

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz rozwiązania do wewnętrznej komunikacji biznesowej, komunikacji z klientem, czy obu tych rozwiązań, RingCentral ma wszystko pod ręką. Wypróbuj za darmo z 15-dniowym okresem próbnym.

# 3-Ooma

Ooma to idealne rozwiązanie telefoniczne VoIP dla małych firm i startupów. Jest łatwy do wdrożenia, a co najważniejsze—przystępny cenowo.

Lubię Ooma, bo plany są proste. Możesz uzyskać podstawowy pakiet z tylko podstawowymi funkcjami lub zapłacić trochę więcej za zaawansowane funkcje, takie jak wideokonferencje, nagrywanie rozmów, subskrypcja poczty głosowej i wyższe limity użytkowania.

Każdy biznes plan Ooma zawiera podstawowe funkcje, takie jak wirtualna recepcjonistka, wiadomości SMS, wirtualny faks, dziennik połączeń, Wstrzymaj muzykę, transfery połączeń, wybieranie rozszerzeń i wiele innych.

Jeśli prostota i przystępność są dwa najważniejsze priorytety, Ooma powinna być najważniejszym czynnikiem dla Twojej firmy. Nie ma długoterminowych umów, więc możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na Ooma.

# 4-Vonage

Vonage to zunifikowany system komunikacji stworzony zarówno dla małych, jak i dużych organizacji. Ten dostawca oferuje nieograniczoną liczbę połączeń telefonicznych, nieograniczoną liczbę SMS – ów, faksowanie bez papieru i wirtualną recepcjonistkę. Wszystko to można łatwo zarządzać z Internetu i aplikacji mobilnej Vonage.

Vonage to doskonały wybór dla centrów obsługi sprzedaży i serwisu z integracją CRM dla wszystkich kanałów komunikacji.

Kolejną wyjątkową cechą Vonage jest jego wszechstronność. Oferują rozwiązania branżowe dla firm w takich kategoriach, jak handel detaliczny, e-commerce, produkcja, Opieka zdrowotna, edukacja, finanse, Transport, logistyka i inne. Jest niedrogi, łatwy do wdrożenia i zbudowany z myślą o skalowaniu. Uzyskaj bezpłatny okres próbny w Vonage.

#5 — 8×8

8×8 to kolejna topowa alternatywa Google Voice. Podobnie jak inne rekomendacje z naszej listy, ten dostawca oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacji biznesowej.

Możesz używać 8×8 z dowolnego miejsca, z dowolnym urządzeniem do telefonu biznesowego, czatu i wideokonferencji. Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą, czy multi-site contact center, 8×8 może zaspokoić Twoje potrzeby.

Godne uwagi zalety oferowane przez 8×8 obejmują nieograniczone połączenia, nieograniczone SMS i nieograniczone faksy. Oferują również funkcje, takie jak monitorowanie połączeń, nagrywanie połączeń, Przekazywanie połączeń, stronicowanie, Kontrola dostępu oparta na rolach, pomoc w katalogowaniu i inne.

Od prostych po zaawansowane i wszystko pomiędzy, 8×8 ma to wszystko. Zarejestruj się już dziś, aby wypróbować za darmo przez miesiąc.

Podstawy Google Voice

Teraz, gdy miałeś okazję zobaczyć alternatywne rozwiązania głosowe dla biznesu na rynku, nadszedł czas, aby przyjrzeć się bliżej Google Voice. Poniżej omówimy podstawowe komponenty Google Voice.

Połącz Się Z Dowolnego Urządzenia

Google Voice daje bezpłatny numer telefonu, który można uzyskać z dowolnego urządzenia. Możesz go używać do nawiązywania i odbierania połączeń za pomocą aplikacji mobilnej na iOS, aplikacji na Androida lub aplikacji internetowej.

Dzięki temu każdy członek zespołu może pozostać w kontakcie z dowolnego miejsca. Użytkownicy nie są przywiązani do fizycznego telefonu stacjonarnego lub biurka. Większość ludzi trzyma smartfony w zasięgu ręki 24/7. Po pobraniu aplikacji Google Voice Telefon służbowy jest zawsze przy tobie.

Warto zauważyć, że niektórzy dostawcy telefonów VoIP oferują również aplikację komputerową. Google Voice nie. Oprócz aplikacji mobilnych, wszystko jest oparte na internecie na komputerze.

Nielimitowane połączenia i SMS

Każdy plan Google Voice oferuje bezpłatne połączenia do USA z dowolnego kraju. Darmowe połączenie do Kanady z USA to kolejna standardowa funkcja. Oprócz nieograniczonych możliwości połączeń, Pakiety Google Voice są dostarczane z bezpłatnymi nieograniczonymi wiadomościami SMS w Stanach Zjednoczonych.

Dzięki planom zaczynającym się od $10 na użytkownika miesięcznie, jest to jedno z najbardziej przystępnych cenowo rozwiązań telefonicznych na rynku.

Jeśli porównasz tę cenę z tradycyjnym pakietem telefonu stacjonarnego lub komórkowego, Google Voice jest znacznie tańszy. Nie musisz też martwić się o ograniczenia minutowe lub nadwyżki. Wszystko to jest zawarte w stawce bazowej.

Wielu dostawców telefonów biznesowych VoIP oferuje czat wideo i połączenia konferencyjne. Ale musisz użyć Google Meet lub Hangouts do tego. Nie są to standardowe funkcje Google Voice.

Przekazywanie Połączeń

Przekierowanie połączeń na inne numery to kolejny wyjątkowy wyróżnik Google Voice. Jeśli połączenie nie zostanie odebrane bezpośrednio z usługi Voice, można je przekierować na numer telefonu komórkowego lub stacjonarnego.

Tymi ustawieniami można łatwo zarządzać z Centrum administracyjnego Google Voice. Musisz tylko skonfigurować połączony numer i zweryfikować te numery za pomocą sześciocyfrowego kodu. Google Voice umożliwia połączenie do sześciu numerów telefonów z kontem głosowym.

W dowolnym momencie zatrzymaj przekierowanie połączeń na połączone numery. Po prostu wyłącz te numery w sekcji przekierowania połączeń na pulpicie nawigacyjnym. Możesz także wyłączyć określone urządzenia, na których nie chcesz odbierać połączeń.

Wykrywanie Spamu

Spam stał się epidemią. Codziennie dostaję co najmniej kilka spamowych połączeń na moją osobistą komórkę. Moje biznesowe linie telefoniczne otrzymują jeszcze więcej. Oprócz bycia kolosalnym bólem i narażania pracowników na potencjalne oszustwa, połączenia spamowe zabijają produktywność.

Google Voice ma rozwiązanie tego problemu. Korzystając z solidnej technologii sztucznej inteligencji, Google Voice automatycznie filtruje połączenia spamowe. Połączenia spamowe, wiadomości tekstowe i wiadomości głosowe można wyświetlać w osobnej sekcji aplikacji Google Voice. Jest to podobne do sposobu filtrowania wiadomości spamowych w skrzynce odbiorczej Gmaila.

Nie każdy system telefoniczny VoIP ma tę funkcję i miło jest zobaczyć, jak Google Voice wyróżnia się z tłumu w tej kategorii.

Personalizacja

Firmy mogą używać Google Voice do dostosowywania codziennych przepływów pracy. Centrum kontroli administratora umożliwia dostosowywanie przydziałów numerów, lokalizacji, przenoszenia, automatycznych uczestników, przekazywania i fakturowania z jednej lokalizacji. Jeśli chcesz zrobić coś takiego, jak przypisanie jednego ze swoich numerów do innego użytkownika, będziesz mógł to zrobić za pomocą kilku kliknięć z Google Voice.

Google Voice jest naprawdę łatwy w użyciu. Ogólnie rzecz biorąc, możliwości dostosowywania są nieco ograniczone w porównaniu do innych biznesowych systemów telefonicznych VoIP dostępnych na rynku.

To jest kompromis, który przychodzi z prostotą. Gdyby opcje dostosowywania były bardziej zaawansowane, platforma nie byłaby tak prosta. Oprócz uczynienia kogoś z zespołu administratorem, nie ma wielu innych funkcji uprawnień opartych na rolach.

Platforma nie ma również integracji stron trzecich. Nie jest kompatybilny z oprogramowaniem spoza rodziny Google. Więc nie będzie w stanie zsynchronizować go z CRM, helpdesk, lub coś podobnego.

Skalowalność

Google Voice obsługuje zespoły wszystkich rozmiarów dzięki skalowalnym opcjom, które są praktycznie nieograniczone. Plan startowy w wysokości 10 USD za użytkownika miesięcznie działa tylko dla zespołów składających się z maksymalnie dziesięciu użytkowników. Z tym pakietem również będziesz ograniczony do dziesięciu lokalizacji krajowych. Ale jeśli przejdziesz na plan Standardowy, zyskasz nieograniczoną liczbę użytkowników i nieograniczoną liczbę lokalizacji krajowych.

Ten ulepszony plan kosztuje $ 20 na użytkownika miesięcznie. Oprócz zniesionych ograniczeń dla użytkowników i lokalizacji, będziesz także korzystać z wielopoziomowej automatycznej obsługi, grup dzwonków, pomocy telefonicznej przy biurku i eDiscovery dla połączeń, wiadomości SMS i zapisów poczty głosowej.

Dla tych z Was, którzy działają na arenie międzynarodowej, Pakiet Premier będzie najlepszym rozwiązaniem dla ciebie. W cenie 30 USD za użytkownika miesięcznie Google Voice obsługuje nieograniczoną liczbę lokalizacji międzynarodowych, a także nieograniczoną liczbę użytkowników i nieograniczoną liczbę lokalizacji krajowych.

W porównaniu do innych rozwiązań VoIP, Google Voice nie jest najlepszym rozwiązaniem dla call Center. Ale nadal jest to świetny sposób na skalowanie liczb i użytkowników do użytku biznesowego.

Jak zoptymalizować Google Voice

Istnieje kilka szybkich hacków i sztuczek, które możesz zaimplementować podczas korzystania z Google Voice, aby zoptymalizować swoje wrażenia. Oto trzy moje ulubione.

Sztuczka # 1: Nagrywanie Rozmów (Tylko Do Użytku Osobistego)

Google Voice ułatwia nagrywanie połączeń. Można tym zarządzać za pomocą jednego kliknięcia. Oto jak to działa.

Gdy wszyscy uczestnicy będą w kontakcie, wystarczy nacisnąć numer ” 4 ” na klawiaturze. Działa to niezależnie od używanego urządzenia, w tym aplikacji internetowej. Dla wszystkich uczestników połączenia zostanie wyświetlone automatyczne ogłoszenie wyjaśniające, że połączenie jest nagrywane. Pamiętaj, że nagrywanie rozmów w niektórych jurysdykcjach jest nielegalne bez zgody wszystkich uczestników.

Aby zatrzymać nagrywanie, po prostu naciśnij ponownie “4”. Alternatywnie, zawieszenie połączenia automatycznie zatrzyma również nagrywanie. Wszystkie nagrania połączeń są dostępne i odtwarzane na karcie poczty głosowej.

Niestety, nagrywanie rozmów jest niedostępne dla kont biznesowych i przestrzeni roboczej. Dla tych, którzy chcą możliwości nagrywania rozmów wbudowanych w pakiet biznesowy, sprawdź naszą listę najlepszych systemów telefonicznych VoIP dla niektórych alternatyw Google Voice. Większość rozwiązań na tej liście może rejestrować połączenia dla firm.

Sztuczka # 2: Połącz nowy numer telefonu

Możesz użyć dowolnego aktywnego numeru telefonu, aby nawiązywać i odbierać połączenia i wiadomości za pomocą Google Voice. Oto jak to zrobić:

  1. Przejdź do ” Ustawienia.”
  2. Wybierz “nowy połączony numer” z menu “połączone numery”.
  3. Wprowadź nowy numer telefonu, który chcesz połączyć.
  4. Google wyśle na ten numer sześciocyfrowy kod za pomocą SMS-a dla numerów telefonów komórkowych i zadzwoni na telefony stacjonarne.
  5. Wprowadź kod w Google Voice i kliknij ” Zweryfikuj.”

Wszystkie połączone numery będą dzwonić, gdy otrzymasz połączenie z numerem Google Voice. Ale możesz kontrolować te ustawienia i wprowadzać zmiany, jak chcesz.

Możesz połączyć do sześciu różnych numerów telefonów. Nie można jednak połączyć numerów, które zostały już połączone z innym numerem Google Voice.

Sztuczka # 3: Zachowaj Swój Prywatny Numer

Prawdopodobnie najlepszym sposobem korzystania z Google Voice jest utworzenie separacji między osobistymi i służbowymi liniami telefonicznymi. Zamiast używać numeru telefonu komórkowego lub numeru domowego, gdy jesteś poza biurem, Google Voice daje bezpłatny numer, który można uzyskać z dowolnego urządzenia.

Jeśli chcesz zadzwonić do klienta, gdy jesteś z dala od biurka, po prostu sięgnij do kieszeni, wyjmij smartfon i skorzystaj z aplikacji Google Voice. Współpracownicy, współpracownicy i klienci mogą nawet wysyłać SMS-y na Twój numer Google Voice, aby komunikować się z Tobą również za pośrednictwem wiadomości SMS.

Najlepsze w Google Voice jest to, że nie wymaga żadnego dodatkowego sprzętu. Wystarczy użyć go z istniejącym telefonem i komputerem. Możesz zarejestrować się już teraz i zacząć używać tego nowego numeru w ciągu kilku minut.

Total
0
Shares
Related Posts

Join.me Przegląd

Join.me jest najprostszym na rynku narzędziem do spotkań online. Oferuje jeden produkt i tylko jeden produkt: spotkania online.…

Przegląd Webgility

Webgility to oprogramowanie do księgowości ecommerce, które pomaga firmom zapewnić klientom optymalne wrażenia zakupowe.  Automatyzuje ich księgowość, zapasy…