Najlepsze Oprogramowanie Do Nagrywania Rozmów

Jeśli zarządzasz call center lub wewnętrznym zespołem sprzedaży, wiesz, jak ważne jest niezawodne oprogramowanie do nagrywania rozmów.

Nagrywanie rozmów pomaga firmom gromadzić cenne analizy, rejestrować interakcje z klientami na potrzeby szkoleń, zachować zgodność i zarządzać poufnymi danymi rozmów na dużą skalę. Zapewnia również, że stale mierzysz swoje wysiłki i zwiększasz swoje przychody.

Jakie jest najlepsze oprogramowanie do nagrywania rozmów, gdy wiele z nich oferuje te same funkcje? Trudno jest wiedzieć, od czego zacząć.

W tym przewodniku przeprowadzę Cię przez najlepsze oprogramowanie do nagrywania rozmów na rynku i jak przemyśleć proces wyboru.

Najlepsze Oprogramowanie Do Nagrywania Rozmów 5

  1. LiveAgent-najlepsze rozwiązanie do zarządzania połączeniami przychodzącymi
  2. Reccite by Numonix-najlepszy dla konfigurowalnego bezpieczeństwa danych
  3. CallRail-najlepszy do transkrypcji połączeń AI
  4. DialSource-najlepszy dla coachingu i zarządzania połączeniami
  5. PhoneWagon-najlepszy dla agencji nastawionych na sprzedaż

Poniżej omówię cenę, najbardziej przydatne funkcje, a także mocne strony każdego systemu operacyjnego w zależności od potrzeb biznesowych. Zaczynajmy.

# 1-LiveAgent-Najlepsze Dla Zarządzania Połączeniami Przychodzącymi

Odwiedź LiveAgent

  • Technologia IVR
  • 99 + partnerów VoIP
  • Nieograniczone nagrywanie rozmów
  • W zestawie bezpłatny plan

Zdobądź to już dziś!

Połączenia przychodzące i wychodzące mogą być różnymi zwierzętami. Jako przychodzące call center, chcesz mieć pewność, że korzystasz z wielowymiarowego oprogramowania do połączeń, takiego jak LiveAgent, aby zadbać o swoje specyficzne potrzeby.

Terminowe i naprawdę pomocne wsparcie telefoniczne jest niezbędne do skutecznego zarządzania połączeniami przychodzącymi. Aby było to możliwe, LiveAgent wykorzystuje swoją technologię IVR, aby upewnić się, że klient jest zawsze połączony z właściwym agentem w jak najkrótszym czasie. Dzięki takim narzędziom System Operacyjny LiveAgent zapewnia, że agenci odbierają i zarządzają tak wieloma połączeniami, jak tylko mogą sobie poradzić. To skutecznie zwiększa zarówno produktywność, jak i zadowolenie klientów.

LiveAgent zapewnia również nieograniczone nagrywanie rozmów. Będziesz mieć bogactwo danych połączeń do celów szkoleniowych i wsparcia.

Połączyli się z ponad 99 partnerami VoIP, aby zapewnić krajowy, regionalny i globalny zasięg połączeń. Jako menedżer połączeń przychodzących chcesz mieć pewność, że jesteś gotowy na nieprzewidziany napływ połączeń w dowolnym momencie dzięki solidnemu systemowi operacyjnemu, takiemu jak LiveAgent.

Lista funkcji LiveAgent jest wyczerpująca i różni się w zależności od warstwy cenowej, która najlepiej pasuje do Twoich potrzeb. Polecam odwiedzenie ich strony z cenami, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tego, co otrzymujesz z każdą warstwą. Oto ogólny przegląd:

Za darmo

  • 1 adres e-mail dla biletów e-mail
  • 7-dniowa historia biletów
  • 1 przycisk czatu
  • 1 numer telefonu

Bilet – $15 na agenta miesięcznie

  • Nieograniczona historia biletów
  • Nieograniczone bilety e-mail

Bilet i czat- $ 29 za agenta miesięcznie

  • Nieograniczona historia biletów
  • Nieograniczone bilety e-mail
  • Nieograniczony czat na żywo

All inclusive-39 USD za agenta miesięcznie

  • Nieograniczona historia biletów
  • Nieograniczone bilety e-mail
  • Nieograniczony czat na żywo
  • Wsparcie Call center

Zarejestruj się i dowiedz się więcej na LiveAgent

#2-Reccite przez Numonix-najlepsze dla konfigurowalnego bezpieczeństwa danych

Odwiedź Numonix

  • 100 poziomów uprawnień powtórek
  • Wysoce bezpieczne nagrania
  • Maskowanie danych osobowych
  • Wbudowana zgodność z przepisami

Zdobądź to już dziś!

Reccite przez Numonix to system operacyjny, który chcesz, gdy musisz przestrzegać przepisów dotyczących przechowywania danych i bezpieczeństwa. Recite oferuje dostosowaną zgodność dla indywidualnych połączeń.

Oprogramowanie działa dla wielu branż, w tym firm prawniczych, opieki zdrowotnej, agencji windykacyjnych, motoryzacji i centrów kontaktowych. Dzięki 100 poziomom uprawnień powtórek, ośmiu trybom nagrywania i bardzo konfigurowalnemu pulpitowi nawigacyjnemu Recite zapewnia, że jesteś na bieżąco z wysiłkami związanymi z połączeniami z zabezpieczeniami niezbędnymi do maksymalizacji zwrotu z inwestycji i uniknięcia potencjalnie kosztownych błędów prawnych.

Ich wbudowana zgodność z przepisami, w tym PCI-DSS, HIPAA i BASLII, zapewnia, że nie naruszasz żadnych przepisów dotyczących danych, zarządzając istniejącym zespołem i wdrażając nowych pracowników. Oprogramowanie zawiera wbudowane 256-bitowe szyfrowanie danych, aby dodać dodatkową warstwę bezpieczeństwa danych.

Dzięki Recite możesz zamaskować numery kart kredytowych lub osobiste informacje o stanie zdrowia, aby zapewnić bezpieczne przechowywanie poufnych danych klientów i niełatwy dostęp do nich. To sprawia, że Reclite najlepsze oprogramowanie do zarządzania zespołem w każdej branży pionowej, która musi zapewnić zgodność na dużą skalę.

Jedną z wad recytacji jest to, że może być konieczne ręczne skonfigurowanie nowych kont użytkowników, jeśli nie możesz zintegrować systemu z aktywnym katalogiem pracowników. Będziesz musiał przyjrzeć się ich funkcjom integracji, aby upewnić się, że nie będzie to problem z bieżącą konfiguracją, jeśli jest to dla Ciebie łamanie umowy.

Aby zapoznać się z cenami Recite, możesz poprosić o wycenę na ich stronie po odpowiedzi na kilka pytań dotyczących rodzaju linii, liczby kanałów połączeń przychodzących, typu telefonu i liczby rozszerzeń, które chcesz nagrać.

# 3-CallRail-najlepsze dla transkrypcji połączeń AI

Odwiedź CallRail

  • Bardzo dokładne transkrypcje
  • 14-dniowy darmowy okres próbny
  • Zacznij od 10 000 minut transkrypcji
  • Indywidualne ceny

Zdobądź to już dziś!

Im bardziej zaawansowany jest proces nagrywania rozmów, tym bardziej potrzebne są funkcje transkrypcji połączeń AI, takie jak te, które oferuje CallRail.

Funkcja Conversation Intelligence transkrybuje połączenia, a następnie analizuje je w celu uzyskania nowych informacji na temat Danych Klientów. Dzięki ciągłemu procesowi transkrypcji i słowa kluczowego dla każdego połączenia przychodzącego zawsze jesteś w stanie uzyskać informacje, które można wykorzystać do poprawy usług, szkolenia pracowników oraz pomocy w zarabianiu i oszczędzaniu pieniędzy.

Jeśli transkrypcja jest integralną częścią sposobu przetwarzania połączeń, CallRail powstrzymuje cię od wydatkowania zasobów ludzkich na wykonanie takiego czasochłonnego zadania. Ich zintegrowane narzędzia AI wykonują to za Ciebie przy minimalnych błędach.

Aby wziąć CallRail na bieg testowy, możesz wypróbować ich 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Rozpoczną Cię od 10 000 minut transkrypcji, 10 lokalnych numerów, a także śledzenia połączeń, śledzenia formularzy i ich funkcji AI.

Jeśli jesteś gotowy do korzystania z płatnego systemu, CallRail szczegółowo rozbija każdy plan cenowy na swojej stronie. Chociaż nie musisz się z nimi kontaktować, aby poprosić o wycenę, musisz poświęcić trochę czasu na sprawdzenie, co oferuje każdy poziom, ponieważ są one podzielone na przydzielone numery, minuty połączeń, dodatkowe funkcje i opłaty za dodatkowe użycie po pewnych limitach. Oto ogólny przegląd każdego poziomu:

  • Call Tracking-wiedzieć, które Działania marketingowe zainspirowały najlepsze prowadzi do połączenia. $ 45 miesięczna opłata plus dodatkowe opłaty za użytkowanie.
  • Lead Center-dzwoń, pisz i zarządzaj wszystkimi leadami swojego zespołu z jednej zunifikowanej skrzynki odbiorczej. $ 30 miesięczna opłata plus dodatkowe opłaty za użytkowanie.
  • Inteligencja konwersacji – transakcje połączeń z analizą opartą na sztucznej inteligencji i kategoryzacją leadów. $ 50 miesięczna opłata plus dodatkowe opłaty za użytkowanie.
  • Śledzenie formularzy-Połącz każdą reklamę, kampanię i słowo kluczowe z każdym przesłanym formularzem. $ 50 miesięczna opłata plus dodatkowe opłaty za użytkowanie.

# 4-Dialsource-Najlepsze Dla Coachingu Połączeń I Zarządzania

Odwiedź Dialsource

  • Monitorowanie połączeń w czasie rzeczywistym
  • Większa kontrola nad połączeniami
  • Dobre dla coachingu
  • Indywidualne ceny

Wypróbuj już dziś!

DialSource umożliwia trenowanie zespołu i zarządzanie nim w sposób praktyczny. Coaching i zarządzanie połączeniami jest integralną częścią procesu wdrażania nowych pracowników i zapewnienia jakości w całym procesie połączeń, bez względu na branżę, w której działasz.

DialSource pozwala monitorować, kto jest dostępny do odbierania połączeń w danym momencie, a także przepływ połączeń w czasie rzeczywistym. Możesz podsłuchiwać rozmowy z pracownikami, a nawet szeptać do nich w razie potrzeby. Masz również prawo zakończyć każdą rozmowę, w której twój agent może być włączony w razie potrzeby. Dane takie jak czas oczekiwania klienta, który został wstrzymany w celu uzyskania pomocy i długość każdego połączenia mogą być łatwo monitorowane na pulpicie nawigacyjnym.

Ponadto możesz tworzyć kampanie połączeń w oparciu o strefy czasowe, zespoły połączeń lub dowolny inny punkt danych, który można przechwycić i zapisać. Pozwala to na tworzenie dynamicznych kampanii, które zwiększają zyski dzięki powtarzalnym ramom.

DialSource jest silnym narzędziem do wykonywania połączeń przychodzących lub wychodzących, umożliwiając dogłębne zarządzanie i eliminując niepotrzebne zadania ręczne. Jedną z wad DualSource jest to, że jeśli nie jesteś ostrożny w konfiguracji i prawidłowo ją utrzymujesz, możesz napotkać opóźnione raportowanie danych lub sporadyczne przestoje.

Aby poznać ich ceny, możesz zaangażować się w chatbota na ich stronie. Ceny zależą od tego, czy jesteś zespołem połączeń przychodzących, czy wychodzących.

#5-PhoneWagon-Najlepsze Dla Agencji Napędzanych Sprzedażą

Odwiedź PhoneWagon

  • Dobre dla agencji
  • Narzędzia do śledzenia i analizy
  • Integracja z AdWords
  • Zaczyna się od $45 / miesiąc

Zdobądź to już dziś!

Jeśli jesteś agencją obsługującą połączenia oparte na sprzedaży i potrzebujesz dużej ilości śledzenia i analiz, aby zoptymalizować przepływ pracy, PhoneWagon pomoże Ci zarządzać tym wszystkim. Możesz natychmiast oznaczyć połączenia jako dobre lub złe przewody, które przychodzą. Oznacza to, że poświęcisz mniej czasu na przeglądanie nagrań i ich późniejszą klasyfikację.

Dzięki PhoneWagon możesz blokować numery spamu, oznaczać połączenia, integrować AdWords do pracy z klientami i śledzić każde połączenie, które przychodzi w wyniku działań reklamowych. Chociaż phonewagon świetnie nadaje się do pracy z komputerem, wydaje się, że nie ma aplikacji mobilnej. Może to być minusem, jeśli zarządzanie on-the-go jest niezbędne do zarządzania połączeniami.

Ich pulpit nawigacyjny został zaprojektowany tak, aby uniknąć utknięcia przez zbyt wiele funkcji, które sprawiają, że nawigacja jest myląca. Oferują znakomitą obsługę klienta, aby przeprowadzić Cię przez wszelkie problemy, które możesz mieć z ich systemem.

Podobnie jak Panel użytkownika, ceny PhoneWagon są proste. Oto jak wyglądają:

Starter-45 zł miesięcznie

  • 5 liczb 500 minut
  • Wszystkie funkcje i integracje
  • Dodatkowe numery $3
  • Dodatkowe minuty $0.05

Pro- $ 130 miesięcznie

  • 20 numerów 2000 minut
  • Przestrzenie robocze
  • Dodatkowe numery $2
  • Dodatkowe minuty i $0.035

Agencja-299 zł miesięcznie

  • 500 numerów 6000 minut
  • Dodatkowe numery $1
  • Niestandardowa domena, logo i e-maile dla spójnego brandingu
  • Dodatkowe minuty $0.025

Jak znaleźć najlepsze oprogramowanie do nagrywania rozmów dla Ciebie

Aby rozpocząć wyszukiwanie, wyjaśnij swoje cele biznesowe i konkretne kluczowe wskaźniki wydajności i zacznij od tego. Im więcej kontroli połączeń opartych na Danych, tym lepiej z oprogramowaniem oferującym funkcje, które mogą gromadzić i organizować dużą liczbę punktów danych połączeń.

Z drugiej strony istnieje wiele sposobów nagrywania połączeń i prawidłowego zarządzania nimi zgodnie z celami sprzedaży i zgodnością. Czy potrzebujesz nagrywania rozmów na żądanie? Czy potrzebujesz oprogramowania do nagrywania rozmów, aby wyciszyć poufne informacje, takie jak numery kart kredytowych, numery ubezpieczenia społecznego lub poufne informacje zdrowotne?

Być może musisz zaplanować przyszłe nagrania rozmów z konkretnymi klientami lub spotkaniami. Znalezienie odpowiedniego systemu nagrywania rozmów zależy przede wszystkim od tego, jak chcesz nagrywać połączenia, głośności połączeń i tego, co chcesz z nimi zrobić później. Oto kilka dodatkowych funkcji systemu operacyjnego połączeń do przemyślenia.

Monitorowanie Rozmów Na Żywo

Monitorowanie na żywo jest szczególnie przydatne w centrach kontaktowych lub zespołach sprzedaży, które w dużym stopniu polegają na rutynowych połączeniach i muszą zapewnić jakość i zgodność. Jeśli zarządzasz współpracującym zespołem telefonicznym, monitorowanie na żywo zwiększa poziom zapewnienia jakości.

Bez tej funkcji możesz nie być w stanie wyłapać błędów, prawidłowo wdrożyć nowych pracowników i przechwycić ważnych informacji o połączeniach, które mogą cię później kosztować.

Call Storage & Opcje Wyszukiwania

Pobieranie wezwań do szkolenia pracowników, rutynowego monitorowania, analizy danych lub sprawdzania zgodności z przepisami będzie łatwe dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu. Ostatnią rzeczą, którą chcesz, to iść kopać w poszukiwaniu konkretnego połączenia audio, kiedy potrzebujesz go najbardziej i zgubić się w tasowaniu.

Zazwyczaj oprogramowanie do nagrywania rozmów umożliwia oznaczanie połączeń i ułatwia wyszukiwanie połączeń za pośrednictwem scentralizowanego Pulpitu nawigacyjnego, który umożliwia wyszukiwanie zarchiwizowanych informacji na kilka sposobów. Może to oznaczać wyszukiwanie według nazwy, numeru, słów kluczowych, identyfikatora, daty, godziny itp.

Funkcje Bezpieczeństwa I Zgodność Połączeń

Zgodne oprogramowanie może usunąć ból głowy związany z zapewnieniem, że gromadzone dane nie naruszają przepisów dotyczących danych konsumentów. Na przykład, czy oprogramowanie do nagrywania rozmów może chronić dane posiadacza karty, jeśli zbieranie informacji o płatnościach jest integralną częścią procedur rozmów telefonicznych?

Nagrane połączenia są zwykle chronione zgodnie z Ustawą o ochronie danych, co oznacza, że musisz uważać na rodzaje przechowywanych danych i kto z kierownictwa może mieć dostęp do poufnych nagrań.

Na przykład niektóre programy do nagrywania mogą mieć możliwość automatycznego wyciszania danych osobowych na nagraniach. Jeśli codziennie zajmujesz się wrażliwymi informacjami o konsumentach, poszukaj oprogramowania do nagrywania rozmów, które zawiera funkcje szyfrowania lub chroni dane za zaporą.

Streszczenie

Najlepsze oprogramowanie do nagrywania rozmów pozwala jednocześnie z łatwością zapisywać połączenia, jednocześnie optymalizując zwrot z inwestycji w wykonane połączenia. Podczas gdy przeciętne oprogramowanie do nagrywania rozmów oferuje standardowe funkcje nagrywania i przechowywania dostępne na rynku, będziesz chciał kopać głębiej, aby znaleźć specyficzne dla branży funkcje, które pozwalają w pełni wykorzystać nagrane archiwa i dane, które dostarczają. Oto krótkie podsumowanie oprogramowania, przez które przeszliśmy:

  • LiveAgent-najlepsze rozwiązanie do zarządzania połączeniami przychodzącymi
  • Reccite by Numonix-najlepszy dla konfigurowalnego bezpieczeństwa danych
  • CallRail-najlepszy do transkrypcji połączeń AI
  • DialSource-najlepszy dla coachingu i zarządzania połączeniami
  • PhoneWagon-najlepszy dla agencji nastawionych na sprzedaż

Skorzystaj z tego przewodnika, aby upewnić się, że dokonujesz najlepszego wyboru w oprogramowaniu do nagrywania rozmów i ponownie go Przeglądaj według własnego uznania. Mam nadzieję, że podałem jasną mapę drogową, jak myśleć o wyborze najlepszego oprogramowania do nagrywania rozmów dla ciebie.

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd Brax

Brax jest przeznaczony dla firm i agencji nastawionych na wydajność, które chcą tworzyć, zarządzać i skalować swoje natywne…