Najlepsze nagrywanie rozmów VOIP

Nagrywanie rozmów jest użytecznym narzędziem sukcesu w świecie biznesu. Istnieje wiele potencjalnych zastosowań oprogramowania do nagrywania rozmów VoIP.

Oprogramowanie do nagrywania rozmów VoIP jest pomocne w przestrzeganiu przepisów i zarządzaniu sporami z klientami. Jest również idealny do celów szkoleniowych i zarządzania jakością za pomocą agentów wsparcia telefonicznego. Używałem nawet narzędzi do nagrywania rozmów VoIP, aby nagrywać spotkania, aby później się odwoływać, zamiast robić notatki.

Krótko mówiąc, nagrywanie rozmów VoIP rozwiązuje wiele problemów i poprawia wydajność w świecie komunikacji biznesowej.

Które narzędzie do nagrywania rozmów VoIP jest najlepsze? Kontynuuj poniżej, aby dowiedzieć się.

Odwiedź Nextiva

  • Wiodący w branży serwis telefoniczny
  • Nagrywa również wideokonferencje
  • Wbudowana analityka
  • Wyróżnij nagrania do treningu

Zapisz się już dziś!

Top 7 Najlepsze Nagrywanie Rozmów VoIP

  • Nextiva-Najlepszy Do Zaawansowanego Nagrywania Rozmów VoIP
  • RingCentral-najlepszy do automatycznego nagrywania rozmów na żądanie
  • Phone.com -Najlepsze Nagrywanie VoIP Dla Niskiej Głośności Połączeń
  • Aircall-Najlepsze Nagrywanie Rozmów VoIP Dla Call Center
  • Talkdesk-Najlepszy W Zarządzaniu Jakością
  • Cube ACR-najlepszy rejestrator rozmów VoIP dla urządzeń z systemem Android
  • MightyCall-Najlepsze Nagrywanie Rozmów VoIP Dla Małych Firm

Po szeroko zakrojonych badaniach i testach zawęziłem siedem najlepszych rozwiązań do nagrywania rozmów VoIP. Sprawdź poniższe recenzje, aby uzyskać więcej informacji na temat zalet, cen i zalecanych przypadków użycia każdego narzędzia z mojej listy.

#1-Nextiva-Najlepszy Do Zaawansowanego Nagrywania Rozmów VoIP

Odwiedź Nextiva

  • Wiodący w branży serwis telefoniczny
  • Nagrywa również wideokonferencje
  • Wbudowana analityka
  • Wyróżnij nagrania do treningu

Zapisz się już dziś!

Nextiva to jeden z najpopularniejszych systemów telefonicznych VoIP na rynku. Zaufało mu ponad 100 000 organizacji z wielu branż.

Mają rozwiązania dla call Center, zespołów serwisowych, małych firm, przedsiębiorstw i wszystkiego pomiędzy.

Zanim przyjrzymy się bliżej możliwościom nagrywania rozmów oferowanym przez tego dostawcę, szybko przejrzyjmy plany i ceny Nextiva.

  • Essential-zaczyna się od $18.95 za użytkownika miesięcznie
  • Profesjonalny-zaczyna się od $22.95 za użytkownika miesięcznie
  • Enterprise-zaczyna się od $32.95 za użytkownika miesięcznie
  • Ultimate-zaczyna się od $57.95 za użytkownika miesięcznie

Nagrywanie rozmów i nagrywanie wideokonferencji są standardem w planach Enterprise i Ultimate. Ale możesz dodać podstawowe Nagrywanie Rozmów do dowolnego pakietu za jedyne $ 5 za użytkownika miesięcznie.

Nextiva posiada również zaawansowany dodatek do nagrywania rozmów w cenie 10 USD za użytkownika. Ta funkcja wykracza poza podstawowe nagrywanie rozmów VoIP. Firmy skorzystają z dogłębnej analizy połączeń z nagraniami, aby uzyskać najlepsze narzędzie do zapewnienia jakości. Przełożeni i kierownicy szkoleń mogą łatwo przekazywać informacje zwrotne, recenzje i oceny dla każdego połączenia.

Menedżerowie mogą przycinać pliki audio, aby wyróżnić określone sesje połączenia, które wymagają opinii. Możesz także generować raporty na podstawie ocen połączeń, wydajności agenta itp.

Zarejestruj się w Nextiva, aby rozpocząć bezpłatny okres próbny już dziś.

#2-RingCentral-najlepszy do automatycznego nagrywania rozmów na żądanie

Odwiedź RingCentral

  • Konfigurowalny autorecording
  • Elastyczność dla różnych działów
  • Zaoszczędź 100 000 nagrań
  • Przechowywanie na 90 dni

Zapisz się już dziś!

RingCentral jest liderem branży w obszarze komunikacji biznesowej. Ponad 400 000 organizacji na całym świecie polega na rozwiązaniach telefonicznych VoIP oferowanych przez tego dostawcę.

Jeśli szukasz kompleksowego systemu telefonicznego lub rozwiązania contact center, RingCentral będzie najlepszym wyborem do rozważenia.

Lubię RingCentral, ponieważ oprogramowanie oferuje zarówno możliwości nagrywania rozmów na żądanie, jak i automatycznego. Możesz skonfigurować automatyczne nagrania dla jednego użytkownika, wielu użytkowników lub dostosować ustawienia działu za pomocą kilku kliknięć.

Na przykład możesz skonfigurować automatyczne nagrania dla wszystkich połączeń przychodzących do określonego działu. Dzięki tym ustawieniom będziesz mieć pełną elastyczność.

Inne godne uwagi funkcje nagrywania rozmów VoIP od RingCentral obejmują:

  • Niestandardowe komunikaty nagrywania połączeń dla połączeń przychodzących i wychodzących
  • Powiadomienia e-mail do wszystkich użytkowników z włączonymi automatycznymi nagraniami
  • Możliwość nagrywania rozmów z dowolnego urządzenia
  • Zaoszczędź do 100 000 nagrań rozmów na konto
  • Pobieranie i odtwarzanie nagrań do 90 dni

Nagrywanie rozmów VoIP to tylko jedna z wielu zalet korzystania z RingCentral jako rozwiązania telefonu biznesowego. Plany zaczynają się już od $19.99 na użytkownika miesięcznie, a możesz wypróbować za darmo przez 15 dni.

# 3 – Phone.com -Najlepsze Nagrywanie VoIP Dla Niskiej Głośności Połączeń

Odwiedź Phone.com

  • Łatwy dodatek dla obecnych użytkowników
  • 13-Miesięczne przechowywanie
  • Pobierz nagrania w formacie MP3
  • Dodatkowe funkcje w każdym planie

Zapisz się już dziś!

Phone.com jest usługą telefoniczną VoIP. Mają rozwiązania do obsługi głosu, wideo, tekstu, faksu, konferencji i współpracy zespołowej.

W porównaniu do innych rozwiązań telefonicznych VoIP dostępnych obecnie na rynku, Phone.com jest stosunkowo proste. Ale jest niezawodny i zaufało mu ponad 30 000 firm.

Nagrywanie rozmów nie jest standardowo wyposażone Phone.com paczki. Ale możesz dodać go do dowolnego planu za jedyne $4.95 miesięcznie. Daje to do 300 minut nagrania. Wszystkie nagrania są przechowywane w dzienniku konta przez 13 miesięcy. Będziesz mieć również możliwość pobrania tych plików i zapisania ich lokalnie jako MP3.

Ta konfiguracja jest idealna dla użytkowników o małej głośności. Phone.com plany są niedrogie i bogate w funkcje.

  • Konto podstawowe – $12.99 miesięcznie
  • Konto Plus- $ 19.99 miesięcznie
  • Nieograniczone rozszerzenie – $29.99 miesięcznie

Wszystkie te plany obejmują kolejkowanie połączeń, przesiewanie połączeń, konferencje audio, faksy na e-mail, routing połączeń, przytrzymaj muzykę, automatyczny asystent, katalogi wybierania po nazwie i inne.

Nie ma długoterminowych umów i możesz przekazywać połączenia do dowolnego urządzenia. Phone.com usługi telefonii VoIP są wspierane przez 30-dniową Gwarancję Zwrotu pieniędzy. Zapisz się tutaj.

# 4-Aircall-Najlepsze Nagrywanie Rozmów VoIP Dla Call Center

Odwiedź Aircall

  • Nagrywanie i monitorowanie na żywo
  • Łatwa integracja z top CRMs
  • Analityka i raportowanie
  • Idealne również dla zespołów sprzedażowych

Zapisz się już dziś!

Aircall to oparte na chmurze oprogramowanie call center stworzone dla nowoczesnych organizacji. Jest wystarczająco wszechstronny, aby pomieścić zespoły sprzedaży, zespoły wsparcia i pracowników zdalnych.

Wszystkie plany Aircall mają wbudowane funkcje nagrywania rozmów.

Ponad 6000 firm polega na Aircall do nagrywania rozmów VoIP. Oprogramowanie jest w stanie automatycznie nagrywać wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące. Możesz dostosować te ustawienia w dowolnym momencie do swoich potrzeb.

Możesz słuchać nagrań bezpośrednio w Aircall lub uzyskać dostęp do tych nagrań za pomocą zintegrowanego CRM. Aircall integruje się z Zendesk, HubSpot,Salesforce, Freshdesk, Zoho CRM i innymi.

Inne najważniejsze cechy i zalety Aircall obejmują:

  • Nielimitowane połączenia w USA i Kanadzie
  • Interactive voice response (IVR)
  • Monitoring połączeń
  • Call whispering
  • Analityka Call center

Do wyboru są dwa pakiety-Essentials i Professional. Zaczynają się one odpowiednio od $ 30 i $ 50 na użytkownika miesięcznie. Zaawansowane funkcje, takie jak monitorowanie połączeń i szeptanie, są dostępne tylko w ramach planu Professional.

Wypróbuj Aircall za darmo z siedmiodniowym okresem próbnym.

# 5-Talkdesk-Najlepsze Dla Zarządzania Jakością

Odwiedź Talkdesk

  • Nagrywanie rozmów w centrali Ulta
  • Łatwe dodawanie komentarzy i notatek
  • Potężna analiza mowy
  • Idealny do treningu

Zapisz się już dziś!

Talkdesk to nowoczesne rozwiązanie contact center oparte na chmurze. Innowacyjni liderzy, tacy jak IBM i Canon, polegają na Talkdesk w zakresie obsługi klienta.

Oferują rozwiązania branżowe w takich kategoriach, jak handel detaliczny, ubezpieczenia, Opieka zdrowotna, Finanse, Praca zdalna i inne.

Pod względem zapewnienia jakości, możliwości nagrywania rozmów VoIP Talkdesk nie mają sobie równych. Oprócz nagrywania części audio połączeń, oprogramowanie zapewnia jednoczesne nagrania ekranu dla zsynchronizowanych odtwarzania.

Przełożeni mogą przeglądać te nagrania i dodawać znaczniki czasu dla opinii agentów. Wszystko to można zarządzać z prostego interfejsu użytkownika.

Oprogramowanie zostało zaprojektowane, aby pomóc menedżerom ds. zapewnienia jakości analizować obszary poprawy. Od rozmowy krzyżowej po ciszę, dodawanie komentarzy i notatek do nagrania jest łatwe. Możesz również użyć narzędzia do analizy mowy Talkdesk, aby przeglądać nagrania na podstawie kategorii, takich jak słowa kluczowe, nastroje klientów lub temat.

Talkdesk oferuje trzy płatne plany: Professional, Professional Plus i Enterprise, ale nie publikuj cen online. Aby rozpocząć, wypełnij szybki formularz online, aby poprosić o demo i wycenę.

# 6-Cube ACR-najlepszy rejestrator rozmów VoIP dla urządzeń z systemem Android

Odwiedź Cube ACR

  • Samodzielna aplikacja do nagrywania
  • Działa w / Skype, Telegram, & więcej
  • Umożliwia geotagowanie
  • Łatwe tworzenie kopii zapasowych w chmurze

Wypróbuj za darmo!

Cube ACR jest nieco inny niż niektóre inne rozwiązania do nagrywania rozmów VoIP na mojej liście. Jest to aplikacja na smartfony stworzona specjalnie dla urządzeń z systemem Android.

Dzięki Cube ACR możesz nagrywać połączenia przychodzące i wychodzące z wielu platform VoIP.

Aplikacja obsługuje nagrania VoIP przez Skype, Wechat, WhatsApp, Telegram, Viber i inne. Oprócz tych aplikacji VoIP, Cube ACR może również nagrywać tradycyjne rozmowy telefoniczne.

Nagrania są przejrzyste, stabilne i niezawodne. Inne najważniejsze cechy i zalety Cube ACR obejmują:

  • Kopie zapasowe w chmurze za pośrednictwem poczty e-mail lub Dysku Google
  • Geotagowanie, aby zobaczyć, gdzie Połączenia zostały umieszczone na mapie
  • Tryb cichy
  • Potrząśnij telefonem, aby zaznaczyć ważne części rozmowy
  • Automatycznie usuwaj stare nagrania, aby wyczyścić nowe miejsce

Cube ACR ma ponad 10 milionów instalacji. Jest do pobrania za darmo i ma zakupy w aplikacji od $1.99 do $9.99.

#7-MightyCall-Najlepsze Nagrywanie Rozmów VoIP Dla Małych Firm

Odwiedź MightyCall

  • Ceny przyjazne dla SMB
  • Wbudowany CRM
  • Transkrypcja wiadomości głosowych
  • Obsługuje nieograniczone rozszerzenia

Zapisz się już dziś!

MightyCall nie jest najpopularniejszą lub najbardziej rozpoznawalną nazwą w świecie biznesowych rozwiązań telefonicznych. Ale nadal jest to niezawodna usługa telefonii VoIP, której zaufały tysiące odnoszących sukcesy małych firm.

Lubię MightyCall, ponieważ nie pobierają opłaty za użytkownika, co jest idealną strukturą dla mniejszych firm.

Kolejną wyjątkową cechą MightyCall jest wbudowany CRM. Jest to również idealne rozwiązanie dla małych firm, które nie chcą korzystać z wielu narzędzi do zarządzania połączeniami, nagraniami i relacjami z klientami.

Do wyboru są trzy plany:

  • Podstawowy – $29.99 miesięcznie
  • Standard – $49.99 miesięcznie
  • Ultimate – $99.99 miesięcznie

Nie polecam podstawowego planu. Nie ma możliwości nagrywania rozmów i zawiera tylko 1000 miesięcznych minut. Pakiety Standard i Ultimate oferują nieograniczone nagrania rozmów i nieograniczone minuty.

Oprócz funkcji nagrywania rozmów, MightyCall oferuje zalety, takie jak transkrypcja poczty głosowej, nieograniczone rozszerzenia, połączenia konferencyjne, automatyczny asystent, niestandardowe pozdrowienia i inne.

Wypróbuj MightyCall za darmo z siedmiodniowym okresem próbnym.

Jak znaleźć najlepsze nagrywanie rozmów VoIP dla Ciebie

Ogólnie rzecz biorąc, w tej kategorii nie ma narzędzia “najlepszy dla wszystkich”. Odpowiednie oprogramowanie do nagrywania rozmów będzie zależeć od twoich unikalnych potrzeb. Są to najważniejsze czynniki i czynniki, które należy ocenić podczas zakupów.

Rodzaj oprogramowania do nagrywania rozmów VoIP

Oprogramowanie do nagrywania rozmów VoIP ma różne kształty i rozmiary.

Istnieją uniwersalne systemy telefoniczne VoIP z wbudowanymi możliwościami nagrywania rozmów. Wiele najlepszych oprogramowania call center ma również opcje nagrywania rozmów VoIP. Niektóre narzędzia do nagrywania rozmów VoIP są dostępne jako samodzielne aplikacje na smartfony lub rozszerzenia przeglądarki.

Jesteś zainteresowany zupełnie nowym systemem telefonicznym? A może po prostu chcesz nagrywać połączenia z usług VoIP, z których już korzystasz? Odpowiedź na te pytania pomoże zawęzić wybór.

Odtwarzanie i przechowywanie

Samo nagrywanie rozmów jest tylko jednym z aspektów tego typu rozwiązania. Te nagrania są bezużyteczne, jeśli nie można uzyskać do nich dostępu i słuchać w późniejszym czasie. Dlatego ważne jest, aby ocenić systemy pamięci masowej i opcje odtwarzania.

Niektóre programy do nagrywania rozmów VoIP przechowują nagrania w chmurze. Inne umożliwiają eksportowanie tych nagrań lokalnie lub do systemów przechowywania w chmurze innych firm, takich jak Dysk Google lub Dropbox.

Jeśli nagrywasz tylko kilka połączeń tygodniowo, znalezienie nagrania, którego potrzebujesz w późniejszym terminie, powinno być dość łatwe. Ale co się dzieje, gdy masz call center, które pola setki połączeń dziennie? Jak uzyskasz dostęp do jednego telefonu z ostatniego miesiąca związanego ze sporem z klientem? Niektóre rozwiązania all-in-one będzie wiązać nagrania bezpośrednio do profilu rozmówcy i historii interakcji w ramach CRM.

Automatyczne Nagrywanie Rozmów

Ogólnie rzecz biorąc, nagrywanie rozmów VoIP można podzielić na dwie kategorie—automatyczne lub na żądanie.

Większe firmy, centra kontaktowe, zespoły sprzedażowe i punkty obsługi klienta zazwyczaj najbardziej korzystają z automatycznych nagrań rozmów. W ten sposób agenci nie będą musieli ręcznie pamiętać o naciskaniu przycisku nagrywania dla każdego połączenia.

Jeśli używasz narzędzi do nagrywania rozmów VoIP do użytku osobistego, lepszym rozwiązaniem będzie nagrywanie na żądanie. Wtedy będziesz miał całkowitą kontrolę, które połączenia są nagrywane, a które nie.

Narzędzia Nadzorcy

Narzędzia Supervisor należą do zaawansowanej kategorii nagrywania rozmów VoIP. Jest to przydatne dla firm, w których menedżerowie nadzorują wielu agentów pomocy telefonicznej. Niezależnie od tego, czy chodzi o sprzedaż, czy serwis, przełożeni mogą korzystać z tych funkcji, aby poprawić jakość połączeń agentów, wydajność i szkolenia.

Monitorowanie na żywo i oceny połączeń to dwie kluczowe cechy, których należy tutaj szukać. Jak sama nazwa wskazuje, monitorowanie na żywo daje kierownictwu możliwość słuchania połączeń. W niektórych przypadkach Ci przełożeni mogą nawet “szeptać” do agentów z poradami, co oznacza, że Klient nie słyszy, co się mówi.

Pomocne są również systemy oceny połączeń. Kiedy menedżer wraca i słucha nagrań w celu zapewnienia jakości, może dostarczyć karty wyników i informacje zwrotne dla Agentów.

Źródło Połączenia

Jakie rodzaje połączeń VoIP próbujesz nagrywać?

Jeśli szukasz kompletnego systemu telefonicznego VoIP, źródło połączenia jest oczywiste. Wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące za pośrednictwem tego oprogramowania mogą być rejestrowane. Ale to nie pomoże Ci nagrywać połączeń w aplikacjach VoIP innych firm, takich jak Skype lub WhatsApp. Jeśli chcesz nagrywać połączenia na wielu platformach VoIP, prawdopodobnie potrzebujesz samodzielnej aplikacji na smartfony.

Wniosek

Odwiedź Nextiva

  • Wiodący w branży serwis telefoniczny
  • Nagrywa również wideokonferencje
  • Wbudowana analityka
  • Wyróżnij nagrania do treningu

Zapisz się już dziś!

Jakie jest obecnie najlepsze rozwiązanie do nagrywania rozmów VoIP na rynku? To zależy od tego, czego szukasz.

Aircall to moja najlepsza rekomendacja dla call Center. Spróbuj Phone.com jeśli nie musisz nagrywać dużej liczby połączeń każdego miesiąca. Nextiva i Talkdesk mają zaawansowane rozwiązania do nagrywania rozmów VoIP dla nadzorców i zapewnienia jakości.

RingCentral jest prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem dla telefonów biznesowych na rynku. Funkcja automatycznego i na żądanie nagrywania rozmów jest tylko jedną z wielu jego wielkich zalet.

Cube ACR to najlepsza opcja dla użytkowników Androida, którzy chcą nagrywać połączenia z wielu platform VoIP. MightyCall to moja najlepsza rekomendacja dla małych firm.

Niezależnie od potrzeb związanych z nagrywaniem rozmów VoIP, możesz znaleźć rozwiązanie oparte na moich zaleceniach wymienionych w tym przewodniku.

Total
0
Shares
Related Posts

Vonage Recenzja

Rozważałeś Vonage jako swojego dostawcę VoIP? Istnieje wiele świetnych opcji na rynku. Ale jeśli chodzi o niedrogi i…

Test Prędkości VoIP

Systemy telefoniczne VoIP oferują mnóstwo zalet, szczególnie do użytku biznesowego. Oszczędność kosztów, skalowalność, użyteczność i ogólny wzrost wydajności…