Madgicx pomaga zarządzać reklamami Twojej firmy, dzięki czemu możesz szybciej dotrzeć do odbiorców.
Łączy siedem produktów AdTech w konkurencyjnej cenie, dzięki czemu jest to opcja dla firm każdej wielkości.
Platforma może uzyskać wyniki Biznesowe w ciągu pierwszych dwóch dni korzystania z niej, znacznie szybciej niż tygodnie do miesięcy wiele innych produktów.
Dzięki wielu opcjom sztucznej inteligencji (AI), Madgicx zajął pierwsze miejsce w siedmiu z dziewięciu kategorii w raportach G2, co pokazuje, jak bardzo użytkownicy ją kochają.
W tym artykule szczegółowo omówiono funkcje, oferty i reputację Madgicx wśród użytkowników.
Madgicx plusy i minusy
Plusy
- Wiele opcji AI
- Intuicyjna aplikacja mobilna
- Szybki czas do wartości
- Wiele konfigurowalnych funkcji
Wady
- Trudne do skonfigurowania
- Bardziej stroma krzywa uczenia się
- Nie można tworzyć reklam w samym oprogramowaniu
Funkcje Madgicx
Madgicx ma wiele funkcji, które pomogą Ci szybko dotrzeć do odbiorców dzięki ukierunkowanym reklamom. Dzięki tak wielu funkcjom daje Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby pomóc ci rozwinąć swój biznes.
AI Audiences
Madgicx zawiera AI Audiences, listę odbiorców z ponad 100 typami odbiorców do wyboru. Dzięki tym opcjom reklamy trafiają do właściwych osób.
Madgicx pozwala łączyć podobne grupy odbiorców, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby osób, zwiększyć zwrot z inwestycji i skrócić czas, aby osiągnąć wartość. Platforma wyświetla dane historyczne, aby wyświetlać reklamy na podstawie płci, wieku, wydatków i innych czynników.
Możesz kierować lokalizacje na podstawie tych, które najlepiej odpowiadają na Twoje reklamy. Masz opcje kierowania na podstawie kraju, a także kierowania lokalnego. Możesz nawet wykluczyć regiony o niskim ROI, aby nie tracić czasu, pieniędzy ani wysiłku na reklamy, które nie działają w Twojej firmie.
Ostatecznie Madgicx pomaga skupić się tylko na obszarach, które generują przychody i wzrost. Optymalizuje miejsce docelowe reklam, aby dotrzeć do odbiorców w oparciu o treści, które konsumują.
Możesz wybrać wyświetlanie reklam w kanałach społecznościowych, historiach, filmach odbiorców, a nawet umieszczanie reklam w określonych obszarach strony, które odbiorcy są bardziej narażeni na zauważenie.
Madgicx zwraca również uwagę na czas, więc Twoje reklamy pojawiają się, gdy Twoi odbiorcy je zobaczą.
Ad Launcher
Madgicx umożliwia personalizację reklam. Ułatwia łączenie kopii i kreatywności w reklamach przyciągających klientów do Twojej firmy.
Program uruchamiający reklamy Madgicx łączy dane na podstawie Twoich reklam. W ten sposób możesz zobaczyć, jak to działa z różnymi kampaniami.
Centrum treści zapewnia spójną platformę, która umożliwia dostęp do wszystkich reklam w jednym miejscu. Dzięki niemu Twoje kampanie są zorganizowane i łatwe do wdrożenia w różnych kanałach.
Platforma pokazuje, które reklamy mają najlepsze odpowiedzi od różnych odbiorców, czy to według lokalizacji, płci, a nawet etapów lejka. Możesz wybierać spośród wstępnie ustawionych reklam na podstawie odbiorców lub dodawać własne reklamy, jeśli masz takie, z którymi już odniosłeś sukces.
Madgicx Ad Launcher pomaga dowiedzieć się, które posty w mediach społecznościowych są najbardziej zaangażowane. Gdy już to wiesz, możesz przekształcić je w reklamy i przyciągać uwagę do swojej firmy.
Ads Manager
Menedżer reklam Madgicx wyświetla dane dotyczące wydajności wszystkich zasobów i umożliwia filtrowanie ich w zależności od potrzeb Twojej firmy. Ułatwia to identyfikację zasobów, które nie działają, dzięki czemu można je wyłączyć i skupić się tylko na korzyściach płynących z kampanii. Pozwala również odpowiednio skalować budżet.
W Ads Manager 2.0 możesz klikać zasoby, które chcesz zoptymalizować i zmieniać je jednym kliknięciem. Pozwala również dostosowywać zasoby procentowo, dzięki czemu nie musisz się martwić o ręczną pracę lub matematykę związaną z korektami budżetu.
Pokazuje również trendy wydajności, więc masz całą wiedzę potrzebną do wykorzystania mocnych stron Twojej firmy w oparciu o to, co jest popularne w Internecie.
Madgicx Ads Manager analizuje wydajność Twoich reklam i ogólną kampanię przy użyciu technologii AI. Przegląda reklamy i ich konkretne elementy, takie jak obrazy, filmy i kopie, aby pokazać, co zmienia ich wydajność.
Menedżer reklam zapewnia Twojemu zespołowi marketingowemu miejsce do współpracy. Dzięki tej funkcji możesz zobaczyć, kto wprowadził jakie zmiany i jak te zmiany wpływają na twoje zasoby. Te cechy sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla agencji marketingowych, które mają wiele osób pracujących na tym samym koncie.
Niestandardowe Narzędzia i taktyki automatyzacji
Madgicx może zautomatyzować przepływy pracy za pomocą ponad 300 wskaźników, które dostosowujesz do swoich potrzeb marketingowych i biznesowych. Platforma umożliwia tworzenie złożonych i zaawansowanych strategii automatyzacji, które przynoszą nieograniczone wyniki dla Twojej firmy.
Madgicx automatycznie uruchamia i harmonogramuje reklamy w zależności od tego, kiedy będą najbardziej skuteczne dla Twoich odbiorców. Ma wstępnie zapakowane taktyki automatyzacji, które pomagają w tym, takie jak surfowanie, Stop Loss, ożywienie i zachody słońca, które umieszczają reklamy we właściwym miejscu we właściwym czasie.
Automatyzacja Madgicx usprawnia Twoją kampanię i sprawia, że mniej pracy dla Twojego zespołu. Po skonfigurowaniu taktyki wykonujesz minimalną pracę, a jednocześnie uzyskujesz doskonałe wyniki.
Reguły automatyzacji uruchamiają się w czasie rzeczywistym, a nie zajmują do 30 minut na innych platformach. Ogólnie rzecz biorąc, ułatwia połączenie ludzkiej wiedzy z technologią AI, dostarczając ci to, co najlepsze z obu światów.
Kopiowanie i kreatywne spostrzeżenia
Madgicx insights zapewnia wszystkie informacje potrzebne do ulepszenia kopii kreatywnych i reklamowych. Pomaga spersonalizować reklamy w Twojej firmie, dzięki czemu stajesz się rozpoznawalny na widoku dla odbiorców.
Madgicx identyfikuje wiele punktów danych, dzięki czemu możesz zobaczyć, co działa, a co nie. nawet dostrzega różne elementy zdjęć reklamowych na podstawie tego, co jest na zdjęciu.
Jednocześnie platforma daje całościowy Widok każdej reklamy. Ten widok pokazuje różne obszary wydajności reklam i ich wpływ na Twoją firmę, z których reklam zużywa więcej Twojego budżetu, do których generuje najwięcej konwersji.
Kreatywne etykietowanie AI wykorzystuje innowacyjne technologie, takie jak technologia kreatywnego uczenia się i widzenie komputerowe. Funkcje te pomagają w korzystaniu z elementów kreatywnych, które konkretnie napędzają sprzedaż.
Dzięki kreatywnemu mapowaniu 360 stopni uzyskujesz wgląd w każdy obszar reklam. Jeśli coś działa lub nie działa, nie przegapisz tego i możesz to zmienić lub zbudować w razie potrzeby.
Analiza sztucznej inteligencji Madgicx analizuje język twojej kopii, aby pomóc ci zobaczyć, co kliknie Twoi odbiorcy i co powiedzieć, aby przyciągnąć ich do twojej witryny i produktów. Pokazuje nawet, które emotikony ulepszają Twoje treści i jak możesz ich używać do wykorzystywania reklam i tworzenia bardziej przyciągających wzrok kopii.
Dzięki analizie AI dowiesz się, kiedy reklamy są za długie. Ta funkcja pomaga osiągnąć odpowiednią długość dla najlepszego efektu. Zapewnia również, że twoja kopia zostanie dopasowana do najbardziej dopasowanych kreatywnych rzeczy.
Strategie Skalowania
Strategie skalowania Madgicx zostały zaprojektowane tak, aby pomóc ci skalować swoją firmę. Sprawiają, że platforma jest idealna dla wszystkich rozmiarów firm, niezależnie od tego, czy jesteś jedną osobą, czy masz duży zespół.
Możesz użyć niestandardowej automatyzacji, testowania wielowymiarowego i optymalizacji stawek, aby stworzyć optymalną strategię marketingową, która zwiększy sprzedaż i rozwinie Twój biznes. Połączone te funkcje tworzą strategie skalowania, które można zmieniać na podstawie kampanii marketingowych. Możesz również skupić się na różnych funkcjach w różnych momentach, aby dowiedzieć się, co działa dla Twojej firmy.
Madgicx ma listę kontrolną skalowania, dzięki czemu możesz sprawdzić, jakie kroki podejmujesz w swojej firmie. Lista pomaga zrozumieć, czy robisz wszystko, co możesz, aby poprawić swoją strategię marketingową.
Funkcje skalowania pomagają również zoptymalizować budżet w oparciu o wskaźniki KPI i cele, które projektujesz i wprowadzasz do systemu.
Opieka Nad Reklamą
Madgicx pomaga Ci pracować poza zwykłym umieszczaniem reklam i nadzieją, że wykonają swoją pracę. Pozwala utrzymać obecny sukces reklam, zarówno wewnętrznie, jak i bezpośrednio z odbiorcami.
Możesz rozmawiać z publicznością za pomocą komentarzy za pomocą platformy. Kiedy twoi odbiorcy wierzą, że ich myśli znaczą coś dla Twojej firmy, częściej odwiedzają Twoją witrynę. Innymi słowy, komentarze pozwalają zostawić wrażenie, zanim twoi odbiorcy nawet kupują od ciebie.
Komentowanie reklam przez Ciebie i Twoich odbiorców przynosi korzyści Twojej kampanii. Twoje reklamy są wyświetlane większym odbiorcom, ponieważ algorytm widzi, że ludzie wchodzą z nimi w interakcję. Większe reklamy oznaczają więcej uwagi dla Twojej firmy.
Madgicx Ad Care pomaga utrzymać sekcję komentarzy w pozytywnym miejscu. Jeśli ludzie zrezygnują z subskrypcji, nie będą wyświetlać reklam tych samych osób w przyszłych kampaniach, jeśli ty tego nie chcesz.
Madgicx pomaga trzymać ludzi, którzy nie pasują do Twoich odbiorców z dala od Twoich reklam, zmniejszając negatywne komentarze i pomagając Ci utrzymać pozytywną reputację Twojej firmy.
Komentowanie nie tylko zwiększa rozmiar reklam, ale przyciąga ruch w witrynie. Umieszczanie linków w komentarzach pomaga ludziom przejść do określonych stron, które mają zostać odwiedzone.
Madgicx Ad Care odtwarza algorytmy mediów społecznościowych. Facebook i Instagram umieszczają dużo akcji w komentarzach. Gdy Twoje reklamy staną się coraz większe, platformy te będą wyświetlać Twoje reklamy większej liczbie osób, co zwiększy zaangażowanie Twojej firmy.
Aplikacja Mobilna
Aplikacja mobilna Madgicx pozwala śledzić reklamy w podróży. Jego intuicyjna konstrukcja ułatwia wyświetlanie różnych ram czasowych kampanii. Możesz zobaczyć, które reklamy działają najlepiej i wskaźniki dla każdej z nich, tak jak na komputerze.
Aplikacja mobilna pozwala analizować KPI przy użyciu kilku czynników, takich jak sprzedaż, pobieranie aplikacji, przychody, ROAs i inne. Platforma łączy je z ogólną wydajnością kampanii w określonych ramach czasowych.
Możesz zobaczyć, jak Twoja kampania działa w danym momencie, korzystając z wyników w czasie rzeczywistym, w tym ruchu odbiorców. Algorytm predykcyjny w mobilnym programie uruchamiającym reklamy może pomóc Ci znaleźć najlepsze reklamy do następnego uruchomienia.
Aplikacja mobilna Madgicx umożliwia łatwe przełączanie się między kontami. Jego łatwość użycia sprawia, że jest to doskonały wybór dla agencji reklamowych, które zarządzają wieloma kontami i chcą płynnie śledzić je wszystkie. Nie wszystkie narzędzia mają aplikację mobilną, więc jest to duży plus.
Ceny i opcje pakietów Madgicx
Madgicx oferuje tylko jeden pakiet, ale możesz go skalować, aby pasował do Twojej firmy. Przesuwna skala pozwala znaleźć cenę, która pasuje do Twojego budżetu marketingowego.
Madgicx zaczyna się od $49 miesięcznie za miesięczne wydatki na reklamy do $1,000 (jeśli płacisz miesięcznie). To idzie do $11,000 miesięcznie za $ 3 milionów miesięcznych wydatków reklamowych, zazwyczaj dla przedsiębiorstw.
Firma ma opcje, w których można płacić miesięcznie, kwartalnie lub rocznie. Kiedy płacisz rocznie, otrzymasz zniżkę na swój plan.
Dzięki rocznym rozliczeniom Madgicx zaczyna się od $ 39 miesięcznie i wzrasta do $ 8,800 miesięcznie za najdroższe-im droższy plan, tym większe oszczędności.
Bez względu na to, ile zapłacisz lub jak duży jest Twój budżet, otrzymasz te same funkcje z pakietem. Możesz korzystać ze wszystkich funkcji, o których mówiliśmy, ponieważ firma nie ogranicza cię w oparciu o plany i poziomy.
Jeśli nie masz dużego budżetu marketingowego, ale nadal potrzebujesz więcej niż jednego konta, Madgicx pozwala Ci dodawać dodatki za $ 49 miesięcznie. Niektóre małe firmy mogą potrzebować tej opcji, ponieważ masz tylko jedno konto, chyba że wydajesz 300 miesięcznie lub więcej na oprogramowanie.
Jeśli chcesz wypróbować Madgicx przed zakupem, firma daje Ci tę opcję. Możesz uzyskać siedmiodniowy bezpłatny okres próbny ze wszystkimi jego funkcjami, aby zobaczyć, jak działa dla Twojej firmy.
Firma mówi, że przedłuży okres próbny, jeśli nie zobaczysz wyników w tym okresie.
Minusem jest to, że większość użytkowników uważa, że madgicx zajmuje trochę czasu, aby to zrozumieć. Może skończyć się spędzać pierwsze kilka dni po prostu nauczyć się go używać.
Reputacja Madgicx
Madgicx ma doskonałą reputację. Na większości platform testowych Madgicx ma pięciogwiazdkową ocenę od prawie każdego klienta.
Ludzie, którzy korzystają z platformy, mówili, że widzieli wyniki tak szybko, jak twierdzi firma. Zgadzają się, że ludzie, którzy stworzyli oprogramowanie, znają się na rzeczy, jeśli chodzi o coraz więcej oczu na Twoje reklamy.
Użytkownicy powiedzieli, że mogą wdrażać swoje reklamy lepiej i szybciej, dzięki czemu ich kampanie są bardziej skuteczne. Powiedzieli również, że funkcje sztucznej inteligencji usprawniły ten proces i pomogły im tworzyć reklamy, które generują przychody.
Madgicx ma fantastyczny zespół obsługi klienta, według użytkowników. Są one zawsze dostępne, aby pomóc rozwiązać problemy i udzielić informacji na temat ulepszania platformy do pracy dla Ciebie.
Większość klientów skarży się tylko, że oprogramowanie wymaga czasu i może być trudne do nauczenia. To nie powstrzymuje ich od kochania go, gdy spędzą czas.
W przeciwnym razie użytkownicy nie zgłaszają żadnych skarg, które uniemożliwiały im korzystanie lub korzystanie z Madgicx.
Polecamy Madgicx każdemu, kto chce ulepszyć swoją grę marketingową za pomocą reklam. Jego konfigurowalne funkcje, spostrzeżenia, analizy i możliwości adaptacji zapewniają szybkie wyniki kampanii.
Wadami platformy wydaje się tylko brak możliwości tworzenia własnych reklam w ich systemie i stroma krzywa uczenia się. Ale kiedy dowiesz się, jak go używać, jest świetny i spełnia swoje obietnice.
Ogólnie rzecz biorąc, firma wie, co robi, a jej klienci doświadczyli doskonałych wyników.