Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Ołowiu

Czy znasz sekret łowienia najlepszych ryb?

To zwiększa Twoje szanse, łapiąc jak najwięcej ryb. A aby złapać dużo, potrzebujesz pomocy solidnej, wytrzymałej siatki, z której żadna ryba nie może uciec.

To samo działa podczas przechwytywania i pielęgnowania potencjalnych klientów dla Twojej firmy.

Jeśli nie chcesz radzić sobie z koszmarem posiadania prowadzi włączyć zimno, należy polegać na oprogramowanie do zarządzania ołowiu zrobić to, co arkusz kalkulacyjny nie może.

Przeszedłem przez stosy danych, aby znaleźć najlepsze oprogramowanie, które zapewni Twoim przewodnikom czułą, kochającą opiekę, na którą zasługują. Przyjrzyjmy się moim najlepszym wyborom.

Top 5 Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Ołowiu

  1. HubSpot CRM-najlepsze darmowe oprogramowanie do zarządzania ołowiu dla solopreneurs i rosnących zespołów sprzedaży.
  2. Zoho CRM-najlepsze oprogramowanie do zarządzania leadami dla automatyzacji marketingu.
  3. Pipedrive-najlepsze oprogramowanie do zarządzania potencjalnymi klientami dla profesjonalistów z branży nieruchomości.
  4. noCRM.io -najlepsze samodzielne oprogramowanie do zarządzania leadem dla małych firm i startupów.
  5. Salesforce Sales Cloud – najbardziej niezawodne oprogramowanie do zarządzania leadami dla dużych przedsiębiorstw.

Z długiej, przytłaczającej listy wyborów, zawęziłem je do pięciu Niezwykłych marek, które naprawdę spełniają swoje obietnice. Ponieważ twój wybór może potencjalnie zmienić bieg Twojej działalności, upewnię się, że szczegółowo zbadasz każde oprogramowanie, abyś mógł podjąć świadomą decyzję.

# 1-HubSpot CRM-najlepsze darmowe oprogramowanie do zarządzania ołowiu dla Solopreneurs i rosnące zespoły sprzedaży

Odwiedź HubSpot

  • Niezwykle intuicyjny
  • Dodaj formularze do strony
  • Użyj botów do czatu na żywo
  • Pobierz za darmo

Zdobądź to już dziś!

HubSpot CRM zachwyca swoją prostotą.

Płatne plany zapewniają pełny zestaw funkcji, ale jeśli szukasz tylko podstawowych narzędzi potrzebnych do znalezienia i rozgrzania potencjalnych klientów, nic nie przebije darmowego CRM HubSpot.

Idealny dla przedsiębiorcy, który nosi wszystkie kapelusze dla firmy lub początkującej firmy z kilkoma sprzedawcami, HubSpot nie ma dodatkowych funkcji drogich rozwiązań do zarządzania ołowiu. Z tego powodu wymaga to stosunkowo krótszej krzywej uczenia się i mniej czasu marnowanego na zadania, które nie mają nic wspólnego z zarządzaniem leadami.

Aby uzyskać potencjalnych klientów, możesz dodawać formularze do swojej witryny lub wykorzystywać boty do rozmów na czacie na żywo. Facebook lub Instagram pozwala również automatycznie przechwytywać potencjalnych klientów i synchronizować wszystkie dane klientów z kontem HubSpot.

Nie trzeba żonglować wieloma narzędziami,ponieważ wszystko jest dostępne w HubSpot CRM. Istnieje rekord kontaktów, w którym możesz przechowywać do miliona kontaktów lub pobierać informacje o każdym z potencjalnych klientów za pomocą kilku kliknięć.

Każdy z Twoich potencjalnych klientów ma własną oś czasu aktywności, w której możesz wyświetlić pełną historię interakcji z tym kontaktem.

Kliknięto linki do stron internetowych, nawiązano połączenia lub otwarto e-maile, nazwij to. HubSpot może rejestrować każdy ważny punkt kontaktu. W ten sposób możesz mieć punkt odniesienia, aby łatwo tworzyć skuteczne, dostosowane follow-upy do potencjalnych klientów.

Jeśli chodzi o zarządzanie zadaniami, darmowy CRM HubSpot prowadzi również rejestr wszystkich zadań i transakcji zakończonych, dzięki czemu można zmierzyć wydajność małego zespołu w danym momencie.

HubSpot CRM jest dostępny za darmo, ale możesz uzyskać niestandardowe raportowanie i inne dodatkowe funkcje, przechodząc na płatne plany już od $50 miesięcznie.

Plusy i minusy Hubspot CRM

HubSpot to zaufana marka, która nie zawodzi swoimi podstawowymi funkcjami.

Jego prostota i łatwość obsługi to główne punkty sprzedaży HubSpot, które dobrze rezonują z profesjonalistami generującymi leady, którzy bardziej dbają o wyniki niż nudne, powtarzalne zadania wprowadzania danych.

Szybki dostęp do informacji jest również plusem, ponieważ jest kluczem do zrozumienia zarządzania lejkiem i lejkiem.

Jednak HubSpot CRM działa na modelu freemium, a funkcje, z których możesz korzystać, pozostaną ograniczone tak długo, jak długo pozostaniesz w jego bezpłatnej wersji.

Co więcej, Wersja mobilna jest trochę uciążliwa,ponieważ pokazuje tylko ułamek funkcji, które oferuje wersja przeglądarki.

Ogólnie rzecz biorąc, mimo że darmowe narzędzie do zarządzania ołowiu HubSpot nie ma wbudowanego raportowania, dostępne funkcje są więcej niż wystarczające dla tych, którzy chcą zachować i zarządzać swoimi potencjalnymi klientami w jednym miejscu.

# 2 – Zoho CRM-najlepszy do automatyzacji zarządzania ołowiu

Odwiedź Zoho CRM

  • Świetne Narzędzia automatyzacji
  • Omni-channel lead monitoring
  • Wspomaganie oparte na sztucznej inteligencji
  • Pobierz za darmo

Zdobądź to już dziś!

Zoho CRM został stworzony z myślą o wszystkich Twoich” smarketingowych ” potrzebach.

Ta strategia inteligentnej, nie tylko ciężkiej pracy w celu uzyskania wysokiej jakości leadów jest realizowana za pomocą floty narzędzi automatyzacji Zoho.

Wiodącym pakietem jest SalesSignals, który pozwala monitorować potencjalnych klientów z wielu kanałów i daje powiadomienia w czasie rzeczywistym za każdym razem, gdy Twoja marka zostanie wymieniona. Jeśli webinaria są częścią twojej strategii marketingowej, możesz również zintegrować Zoho CRM z wybranym produktem hostingowym i zsynchronizować wszystkie istotne informacje, które zbierasz z powrotem do swojego CRM.

Podejście omnichannel communication to inwestycja, która w dłuższej perspektywie opłaca się dużym firmom. Jednak regularne powiadomienia mogą wyłączyć mniejsze przedsiębiorstwa, które nie mają siły roboczej potrzebnej do ich filtrowania.

Podobnie jak Alexa Amazona, Zoho CRM ma wspomaganego Sztuczną Inteligencją asystenta sprzedaży o nazwie Zia, stworzonego w celu wzbogacenia wszelkich informacji zebranych na temat potencjalnych klientów. Z kolei wzbogacenie danych pomoże ci spersonalizować wszystkie Twoje kampanie marketingowe i pozyskać nowych klientów kupujących.

Mówiąc o personalizacji, możesz również tworzyć i wysyłać kampanie e-mailowe prosto z Zoho CRM. Możesz poprawić jego sukces, korzystając z ważnych informacji subskrybentów, takich jak historia zakupów, lokalizacja i poprzednia interakcja z Tobą.

Delegacja jest również bezproblemowa dzięki Zoho CRM. Jeśli jesteś menedżerem sprzedaży, możesz użyć predefiniowanych reguł przepływu pracy, aby przypisać potencjalnych klientów przedstawicielom handlowym na podstawie produktu, działu lub geografii. Możesz upewnić się, że każdy priorytet prowadzi uzyskać kontynuację, stosując podejście round-robin.

Zoho CRM ma darmową wersję, ale jest ograniczona do trzech użytkowników. Aby uzyskać więcej możliwości dostosowania i zapewnić dostęp do rosnącego zespołu sprzedaży, możesz również skorzystać z poziomów standardowych i profesjonalnych, które kosztują odpowiednio 18 USD (12 USD, jeśli rozliczane rocznie) za użytkownika miesięcznie i 30 USD (20 USD, jeśli rozliczane rocznie) za użytkownika miesięcznie.

Plusy i minusy Zoho CRM

Oprócz zautomatyzowanych przepływów pracy, Zoho CRM szczyci się również swobodą, jaką oferuje użytkownikom, aby dostosować platformę.

W przeciwieństwie do HubSpot, który nie jest tak elastyczny, Zoho CRM może być zintegrowany z różnymi aplikacjami. Jeśli masz prywatną aplikację, której nie można łatwo zintegrować, twoi programiści mogą utworzyć interfejs API, aby zapewnić harmonijną pracę z Zoho CRM.

Liczba kontaktów, które możesz przechowywać w Zoho CRM, wynosi tylko do 100 000, co blednie w porównaniu z limitem HubSpot wynoszącym 1 000 000 rekordów kontaktów. Jednak ta niewielka wada jest równoważona przez obszerniejszą listę funkcji zarządzania ołowiu Zoho, które pokonały darmową wersję HubSpot, a nawet droższy odpowiednik Salesforce.

# 3 – Pipedrive – najlepsze oprogramowanie do zarządzania potencjalnymi klientami dla profesjonalistów z branży nieruchomości

Odwiedź Pipedrive

  • W zestawie bezpłatny okres próbny
  • Prosty, łatwy interfejs użytkownika
  • Idealne dla Agentów Nieruchomości
  • Świetny system etykietowania

Zdobądź to już dziś!

Niezależnie od tego, czy jesteś sprzedawcą domu, czy agentem nieruchomości, Pipedrive ma idealny zestaw funkcji, których potrzebujesz, aby żaden z Twoich potencjalnych klientów nigdy nie stał się przestarzały.

Jeśli potrzebujesz więcej funkcji niż darmowy HubSpot CRM, ale nie masz budżetu ani nie potrzebujesz droższego Salesforce, Pipedrive To rozwiązanie do zarządzania leadami, którego szukasz.

Pipedrive oferuje bezpłatny okres próbny, a płatne plany, które zaczynają się od 15 USD, są wystarczająco przystępne dla początkujących firm z branży nieruchomości, które nie wymagają wielu integracji.

Chociaż lista aplikacji, które można zintegrować z Pipedrive, jest bardziej ograniczona niż aplikacje, które można dodać w Salesforce, nie jest to łamanie umów, zwłaszcza ze względu na cenę. W końcu Pipedrive można zintegrować z aplikacjami takimi jak Asan, Slack, Trello, MailChimp, Gmail i LinkedIn, które większość branży nieruchomości uważa za niezbędne.

Interfejs użytkownika jest prosty i łatwy w użyciu, więc nie spodziewaj się radzić sobie z żadną stromą krzywą uczenia się.

Jednak to, co wyróżnia Pipedrive, to Skrzynka odbiorcza Lead, która umożliwia umieszczenie wszystkich potencjalnych klientów zebranych z różnych źródeł w jednym miejscu. Następnie możesz oznaczyć każdy z potencjalnych klientów domyślnymi” gorący”,” ciepły “i” zimny ” lub dowolnymi niestandardowymi etykietami, które mają dla ciebie sens. W ten sposób możesz łatwo monitorować i śledzić, które przewody stają się zimne i zaplanować połączenie lub spotkanie z tymi przewodami, zanim będzie za późno.

# 4 – noCRM.io -najlepsze samodzielne oprogramowanie do zarządzania Leadem dla małych firm lub startupów

Odwiedź noCRM.io

  • Świetne dla startupów
  • Minimalne funkcje
  • Narzędzie do przechwytywania ołowiu
  • 15-dniowy darmowy okres próbny

Zdobądź to już dziś!

noCRM.io operuje minimalizmem. Jak sama nazwa wskazuje, jest on stworzony dla sprzedawców, którzy potrzebują tylko proste narzędzie do zarządzania ołowiu, aby włączyć prowadzi do klientów.

W przeciwieństwie do skomplikowanych CRM, które wymagają dłuższego procesu wdrażania i czasochłonnego zarządzania danymi, noCRM.io jest rozwiązaniem opartym na chmurze, koncentrującym się na samym procesie sprzedaży.

Ponieważ jego cel jest jasno określony, oczekuj noCRM.io aby mieć minimalne funkcje. Dlatego jest idealny dla małych firm, w szczególności tych z oddzielnym działem, którego zadaniem jest zamykanie transakcji.

Ma wbudowane narzędzie do przechwytywania ołowiu, więc łatwo jest uzyskać przewody z wielu źródeł i umieścić je w swoim noCRM.io konto.

Możesz zbierać potencjalnych klientów z formularzy internetowych, wiadomości e-mail i LinkedIn. Posiada również funkcję podobną do Zoho, która umożliwia zrobienie zdjęcia wizytówek i przesłanie danych na konto.

Radzenie sobie z wiadomościami e-mail jest bardzo proste, ponieważ każdy e-mail wysyłany do potencjalnych klientów jest automatycznie wysyłany do noCRM.io konto też.

Automatyzacja działa cuda na jak przeglądać i zarządzać rurociągu sprzedaży. Każdy lead dodany do Twojego konta jest automatycznie przypisany do statusu” do zrobienia “lub” Stand-By”.

“Do zrobienia” wymaga natychmiastowej uwagi, podczas gdy “Stand-By”oznacza, że wymaga obserwacji. Dzięki tak zorganizowanym danym żaden z Twoich potencjalnych klientów nigdy nie zamarznie bez Twojej wiedzy.

Kontynuacje mogą być zaplanowane, a przypomnienia zsynchronizowane z kalendarzem, dzięki czemu nie zapomnisz zadzwonić lub spotkać się ze swoimi potencjalnymi klientami. Możesz także śledzić wyniki swojego zespołu na swoim koncie i mieć jasny obraz wyników wszystkich na podstawie liczby wykonanych połączeń, zamkniętych transakcji, wysłanych e-maili i innych kryteriów.

noCRM.io oferuje 15-dniowy bezpłatny okres próbny bez karty kredytowej. Następnie możesz uaktualnić go do planu startowego za $ 10 na użytkownika miesięcznie lub planu eksperckiego za $ 17 na użytkownika miesięcznie, aby nadal cieszyć się wszystkimi jego funkcjami.

Plusy i minusy noCRM.io

Jeśli szukasz prostego narzędzia do zarządzania ołowiu, który oferuje podstawowe bez dużej krzywej uczenia się, noCRM.io warto spróbować.

W przeciwieństwie do innych CRM, gdzie zarządzanie ołowiu jest tylko częścią większego obrazu, ołowiu zarządzania w noCRM.io to cały obraz. Jest idealny dla tych, którzy chcą tylko ustawić przypomnienia, przechowywać notatki i być w pętli o statusie swoich potencjalnych klientów bez pełnego doświadczenia CRM.

Możesz zintegrować noCRM.io dzięki setkom popularnych aplikacji do automatyzacji przepływów pracy lub za pomocą interfejsu API do personalizacji platformy do własnych upodobań.

noCRM.io usprawnia również proces posprzedażowy, umożliwiając tworzenie listy zadań do wykonania wkrótce po wygraniu umowy i przypisanie ich członkom zespołu. Jednak ta funkcja jest dostępna tylko dla osób subskrybujących edycję Expert, pozostawiając osobom w planie Starter możliwość samodzielnego zakończenia procesu posprzedażowego.

#5-Salesforce Sales Cloud – najbardziej niezawodne oprogramowanie do zarządzania leadami dla dużych przedsiębiorstw

Odwiedź Salesforce

  • Świetne dla dużych orgów
  • Rozwiązanie oparte na chmurze
  • Wspólne prognozowanie
  • Dobre dla potencjalnych klientów w mediach społecznościowych

Zdobądź to już dziś!

Salesforce jest jak Hulk CRM. I nie bez powodu: może integrować się z każdą aplikacją biznesową, jaką można sobie wyobrazić, dzięki czemu można go łatwo dostosować do każdej firmy, która może sobie pozwolić na wysokie koszty licencji.

Salesforce CRM, znany również jako Sales Cloud, jest dostępny na kilku poziomach. Najbardziej podstawowy jest plan Essentials ($25 za użytkownika miesięcznie, jeśli jest rozliczany rocznie), który jest dostępny dla maksymalnie użytkowników 10 i ma podstawowe funkcje, takie jak Punktacja i przypisanie leadów oraz śledzenie wiadomości e-mail i zdarzeń.

Plan Lightning Professional (75 USD za użytkownika miesięcznie, jeśli jest rozliczany rocznie) najlepiej nadaje się dla małych firm ze względu na bardziej zaawansowane funkcje, takie jak prognozy współpracy. Z drugiej strony Plan Lightning Enterprise jest najpopularniejszy, ale jest również jednym z najdroższych ($150 na użytkownika miesięcznie, jeśli jest rozliczany rocznie). Zapewnia dostęp do wszystkich aplikacji korporacyjnych i umożliwia tworzenie firmowego sklepu z aplikacjami za pośrednictwem programisty.

Jeśli chodzi o generowanie leadów, Salesforce jest równie niezawodny. Ma oś czasu aktywności pokazującą, skąd pochodzą potencjalni klienci, co zamierzają i sposoby ich konwersji.

Większość potencjalnych klientów pochodzi z mediów społecznościowych. Salesforce Sales Cloud może śledzić, które z tych sieci społecznościowych zapewniają najwyższy zwrot, dając firmom cenny wgląd w to, gdzie więcej inwestować.

Każdy ołów jest również automatycznie otrzymuje wynik, aby upewnić się, że te Dojrzałe do podjęcia będą miały najwyższą uwagę, a żadne dobre przewody nigdy nie spadnie przez pęknięcia.

Zalety i wady Salesforce Sales Cloud

Żadne inne narzędzie CRM lub lead generation nie może się równać z Salesforce, jeśli chodzi o integracje i funkcje, które oferuje.

Jednak więcej funkcji nie oznacza lepszej wydajności Twojej firmy. W rzeczywistości Zoho CRM oferuje większość opcji dostosowywania dostępnych w Salesforce po stosunkowo niższych kosztach.

Salesforce można również uznać za pustą kartę, więc wybierz ją tylko wtedy, gdy masz wysoko wykwalifikowany zespół programistów, który dostosuje platformę do Twoich potrzeb.

Oprócz wysokich opłat licencyjnych większość użytkowników jest również onieśmielona przez Salesforce, ponieważ ma stromą krzywą uczenia się. Wiele z jego funkcji jest nieintuicyjnych, więc nawet jeśli Salesforce ma obszerną bazę wiedzy, minie trochę czasu, zanim w pełni zrozumiesz, jak działa oprogramowanie i je wykorzystasz.

Zalety i wady Pipedrive

Pipedrive oferuje najszerszy zakres integracji dla swojej grupy cenowej. Jednak większe korporacje lepiej radzą sobie z zaawansowanymi rozwiązaniami, takimi jak Salesforce, jeśli szukają większej elastyczności.

Obsługa klienta jest również ograniczona dla mniejszych kont. Chociaż może to nie być problem dla większości użytkowników, biorąc pod uwagę intuicyjność Pipedrive, widzę, że jest to problem dla tych w planach startowych, którzy nie są tak zaznajomieni z tym, jak działa CRM.

Jak znaleźć najlepsze oprogramowanie do zarządzania ołowiu dla Ciebie

Oprogramowanie do zarządzania ołowiu jest zaprojektowany, aby nigdy nie pozwolić żadnych prowadzi poślizgu przez pęknięcia. Ale te narzędzia nie są sobie równe. Użyj następujących parametrów i kryteriów, aby pomóc w należytej staranności w wyborze najlepszego oprogramowania dla Twoich potrzeb i budżetu.

1. Potrzebujesz samodzielnego oprogramowania do zarządzania ołowiu lub bardziej kompleksowego CRM?

Pamiętaj, CRM i lead management to dwie różne rzeczy.

Lead management polega na pozyskiwaniu i utrzymywaniu potencjalnych klientów, dopóki nie będą gotowi do konwersji. CRM obejmuje zarówno zarządzanie leadami, jak i wszystko, co dzieje się po sprzedaży.

W przypadku niektórych firm, w których oddzielny dział obsługuje przewody, samodzielne oprogramowanie do zarządzania ołowiu ma prostotę, której potrzebują. To rozwiązanie jest kilka kroków powyżej staromodnego zarządzania arkuszem kalkulacyjnym, i bez dzwonów i gwizdków CRM.

Z drugiej strony, CRM ma sens dla firm, w których jedna osoba lub zespół obsługuje prowadzi i sprzedaży. Ponieważ wszystko dzieje się na jednej platformie, każdy może śledzić i optymalizować podróż klienta przez cały rurociąg sprzedaży bez przeskakiwania z jednej aplikacji do drugiej.

2. Ile tropów śledzisz?

Niektóre firmy mają więcej perspektyw niż inne.

Jeśli jesteś jednoosobowym zespołem lub małym przedsiębiorstwem z jednym lub dwoma agentami sprzedaży, którzy obsługują setki potencjalnych klientów, nie ma sensu inwestować w program stworzony dla większego przedsiębiorstwa. Mała firma może łatwo poradzić sobie z wolnym oprogramowaniem, takim jak HubSpot, które zapewnia podstawowe funkcje do zarządzania potencjalnymi klientami.

Większa firma z tysiącami potencjalnych klientów wymaga bardziej solidnego i kompleksowego programu.

Wybrane oprogramowanie powinno być oparte na narzędziach automatyzacji. Co najmniej powinien być zintegrowany z wybitnymi narzędziami, takimi jak MailChimp, dzięki czemu można importować ogromną listę e-mail i uruchamiać kampanie e-mail marketingowe w jednym miejscu.

3. Kogo śledzisz?

Charakter Twojej firmy dyktuje rodzaje funkcji, których powinieneś szukać.

Jeśli prowadzisz firmę, która sprzedaje produkty lub usługi innym firmom (B2B), podróż sprzedażowa trwa znacznie dłużej. Twoje perspektywy muszą być uchwycone i pielęgnowane przez długi czas, więc potrzebujesz narzędzi, które pomogą kultywować z nimi ufną relację.

Będziesz także potrzebować zaawansowanych narzędzi automatyzacji, aby zdobyć lub sklasyfikować każdego z potencjalnych klientów na podstawie tego, gdzie są w rurociągu sprzedaży. W ten sposób możesz na pierwszy rzut oka dowiedzieć się, kto ma być priorytetowy i gdzie będzie następny w lejku sprzedaży.

Jeśli jesteś firmą, która sprzedaje bezpośrednio konsumentom (B2C), oczekuj, że rozmiar rynku będzie większy, a cykl życia klienta prostszy.

Dlatego potrzebne jest oprogramowanie do importowania, przetwarzania i organizowania ogromnych ilości danych konsumenckich. Narzędzie analityczne jest również niezbędne w zrozumieniu potencjalnych klientów jako całości i w tworzeniu różnych segmentów rynku, które mają sens dla Twojej firmy.

4. Czy oprogramowanie integruje się z popularnymi narzędziami lub istniejącymi aplikacjami sprzedażowymi?

Lead generation software jest samodzielnym narzędziem lub częścią większej platformy zarządzania relacjami z klientami (CRM). W obu przypadkach rzadko działa skutecznie, chyba że działa w parze z narzędziami, które już znasz.

Czy używasz mediów społecznościowych do zbierania potencjalnych klientów? Wybierz oprogramowanie do zarządzania leadami z integracją z mediami społecznościowymi, aby dotrzeć do potencjalnych klientów i nawiązać z nimi kontakt.

Używasz form grawitacyjnych czy innego Stwórcy form? Można połączyć je z ołowiu oprogramowanie do zarządzania, więc każda osoba składająca formularz kontaktowy automatycznie staje się nowym ołowiu.

Czy ludzie dzwonią do ciebie przez RingCentral? Nie ma sprawy. Integracja z oprogramowaniem oznacza, że możesz być powiadamiany o każdym połączeniu, przypisać każde połączenie do agentów sprzedaży i śledzić, czy które połączenia ostatecznie się przekonwertują.

Najlepsze jest to, że nie jesteś ograniczony do publicznych aplikacji. Lead management software w wyższym przedziale cenowym umożliwia również swoim użytkownikom dostosowanie swoich platform, instalując prywatne aplikacje za pośrednictwem interfejsów API. W ten sposób możesz nadal korzystać z istniejących aplikacji stworzonych wyłącznie dla Twojej firmy.

5. Jakiego rodzaju automatyzacji potrzebujesz?

Celem wodowania arkusza kalkulacyjnego dla ołowiu oprogramowanie do zarządzania jest, aby proces zbierania prowadzi łatwiejsze. Sreamlining lead management nie jest możliwe bez jakiejś formy sztucznej inteligencji (AI) w miejscu.

AI automatyzuje żmudne zadania wprowadzania danych, dzięki czemu Ty i twój zespół sprzedaży możecie skupić się na tym, co robicie najlepiej. Chociaż istnieje wiele zadań, które oprogramowanie do zarządzania wiodącym może zautomatyzować, jest kilka, które są uważane za najbardziej krytyczne.

Idealne rozwiązanie do zarządzania lead nie tylko gromadzi potencjalnych klientów z wielu kanałów, ale także analizuje, które źródło generuje najwyższą jakość leadów, które przekształcają się w sprzedaż. W ten sposób będziesz świadomy priorytetów i przestaniesz marnować zasoby na miejsca, które nie przyczyniają się do twojego wyniku finansowego.

Ale to dopiero początek.

W wyższej cenie teirs, lead management solutions śledzić, gdzie klienci są w rurociągu. Dla klienta, aby przejść do wyższego kroku, sprzedawca musi wykonać określone zadania.

Niektórzy oceniają również każdą perspektywę na podstawie zestawu kryteriów, które pomogą Ci określić, które z potencjalnych klientów są bardziej prawdopodobne, aby przekształcić się w sprzedaż.

Streszczenie

Lead oprogramowanie do zarządzania rzadko istnieje na własną rękę. Jest często włączany w bardziej złożone rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM), które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania całym cyklem życia klienta.

Jeśli jesteś solopreneur, który nie jest chętny do wydawania nic jeszcze, bezpłatna wersja HubSpot CRM może pomóc utrzymać i pielęgnować wszystkie przewody w jednym miejscu.

Jeśli chcesz zwiększyć, Zoho CRM ma wszystkie funkcje bezpłatnego narzędzia do automatyzacji HubSpot CRM plus, które pozwalają uruchomić niektóre aspekty zarządzania leadami na autopilocie.

Dla samodzielnego oprogramowania do zarządzania ołowiu, który eliminuje złożoność CRM, noCRM.io to Twój oczywisty wybór. Usprawnia proces zbierania, pielęgnowania i konwersji potencjalnych klientów, koncentrując się na tym, co sprzedawcy robią najlepiej i pozostawiając wszystkie nieistotne zadania osobom spoza zespołu sprzedaży.

Ogólnie rzecz biorąc, nie ma jednego uniwersalnego podejścia do określania najlepszego narzędzia do zarządzania leadami dla Twojej firmy. Przeczytaj powyższą metodologię i użyj ich, aby dowiedzieć się, które oprogramowanie ma wszystkie funkcje, które przyniosą ci korzyści w dłuższej perspektywie.

Total
0
Shares
Related Posts

Recenzja ClickMeeting

Szukasz usługi połączeń konferencyjnych, która zapewnia narzędzia do prowadzenia webinariów i prezentacji? Jeśli tak, ClickMeeting może być dokładnie…