Uwaga redaktora: ten raport nie jest już dostępny, damy Ci znać, czy i kiedy go zaktualizujemy i opublikujemy.
Czy zauważyłeś, że kiedy Nowy bezpłatny raport jest ogłaszany w internecie, często jest on określany jako ” kontrowersyjny “i” może zdenerwować ludzi”, ale przede wszystkim nie jest kontrowersyjny?
Mam nadzieję, że tak jest tutaj, ale mam poważne wątpliwości.
Zgodnie z obietnicą w zeszłym tygodniu, dziś za darmo Spisek Outsourcingu raport jest dostępny. Został napisany przez Jon Morrow w oparciu o jego własne doświadczenia i dyskusje ze mną na temat 6 firm, które założyłem (5 z powodzeniem) w ciągu ostatnich 10 lat.
Celem tego raportu nie jest atakowanie nikogo. Jest zaprojektowany tylko po to, by mówić prawdę, ale wiesz, jak to jest.
Pozwólcie, że poświęcę chwilę, aby opowiedzieć o kilku rzeczach. Jon nie próbuje nikogo wkurzyć, ale bez wyjaśnienia, to może się zdarzyć.
Cóż, to i tak może się zdarzyć, ale zaczyna się.:
1. To nie jest atak na freelancerów.
Niektórzy z najbardziej utalentowanych pisarzy, projektantów, programistów itp. są freelancerami. Ten raport nie ma na celu ich umniejszania ani przekonywania kogokolwiek, aby nie korzystał z ich usług.
Raport ten ma na celu dostarczenie kontrapunktu do filozofii, która mówi, że firma może być prowadzona w sposób ciągły w dłuższej perspektywie z niczym, ale jednym przedsiębiorcą i wieloma outsourcingowymi relacjami. Czy to może zadziałać w niektórych przypadkach? Tak, ale ta filozofia jest głoszona tak, jakby to była cała historia, a druga strona historii to bardzo ważne.
Co prowadzi nas do drugiego punktu.
2. To nie jest atak na Tima Ferrissa.
Znam Tima i miałem przyjemność pracować z nim w przeszłości. Jest wyjątkowym człowiekiem i nie mam wątpliwości, że relacja z jego osobistych doświadczeń w 4-Godzinny Tydzień Pracy to tylko prawda.
Wynikają z tego dwie kwestie.
Numer jeden, Tim is wyjątkowy człowiek, który wydaje się pracować ciężej w swoim życiu osobistym, niż ja w mojej firmie. Miał również bardzo ładny przepływ gotówki, gdy “zlecał wszystko” (jak stwierdza w książce), co nie jest w przypadku wielu z Was, którzy próbują zrobić rzecz przedsiębiorcy.
Następnie, ponieważ Tim i jego książka są tak wyjątkowe, cała subkultura marketerów internetowych chce zarobić na osobistej filozofii Tima. Wiele z tych osób nigdy nie prowadziło działalności gospodarczej (poza mówieniem innym ludziom, jak zlecić wszystko jako “firmę”), a wiele z nich nie ma wysokiego poziomu uczciwości Tima.
Daje to ogromny ruch, który opowiada tylko jedną stronę ważnej historii, a ignoruje drugą. To jest spisek jeśli chodzi o outsourcing, i to jest niebezpieczne.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Uzyskaj więcej od Briana na Twitterze i Google+.