Przyszłość treści: jak będzie wyglądać

future

Na Quick Sprout znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o tworzeniu świetnych treści.

Przynajmniej jak na dzisiejsze standardy.

Jednak standardy się zmieniają.

Wraz ze wzrostem oczekiwań, rozwojem technologii, podnoszone są standardy.

A jeśli chcesz mieć pewność, że Twój content marketing pozostanie skuteczny w przyszłości, musisz się dostosować.

Wolę patrzeć w przyszłość i próbować wyprzedzić krzywą.

Chcesz zrobić to samo?

Wierzę, że jest 7 głównych sposobów, które świetnie. treść będzie inna w przyszłości i zaraz wam powiem, czym one są.

Zobaczysz, że najlepsze treści dzisiaj zawierają niektóre tych elementów. Za kilka lat wszystko to będzie o wiele bardziej powszechne i oczekiwane. 

1. Kontrola jest jednym z kolejnych dużych kroków

Żaden rozmiar nie pasuje do wszystkich.

To stare powiedzenie odnosi się również do treści.

Nawet jeśli kierujesz reklamy do konkretnych odbiorców, którzy dbają o to samo, nadal będą mieli inne preferencje, jeśli chodzi o konsumowanie treści.

Niektórzy wolą dźwięk, a inni wolą infografiki.

Niektórzy wolą krótkie treści, a inni pokochają długie treści.

W tym momencie najczęstszą strategią jest tworzenie treści, które są lubiane przez dużą część odbiorców.

Widać to na Quick Sprout.

Podczas gdy wielu moich czytelników lubi krótkie treści, nadal będą czytać dłuższe treści, jeśli są cenne, a czytelnicy, którzy lubią długie treści, otrzymują dokładnie to, czego chcą.

Gdybym zrobił to na odwrót i opublikował bardzo krótkie artykuły, większość moich czytelników byłaby niezadowolona.

Dodatkowo mieszam go raz na jakiś czas, aby każdy dostał to, czego szuka, przynajmniej od czasu do czasu.

Ale nie jest to idealne rozwiązanie, mimo że nadal działa.

Przyszłe rozwiązanie-większa kontrola nad treścią dla czytelników: Co by było, gdybyś mógł tworzyć treści w wielu formatach i oferować je wszystkie na raz?

Co by było, gdybyś mógł tworzyć treści o różnej długości i pozwolić czytelnikom wybrać, którą chcą?

To pozwoli Ci zadowolić prawie wszyscy na widowni.

Będzie to droższe dla twórców treści – ale warto.

Nie wiem dokładnie, jak to będzie wyglądać w przyszłości, ale można zobaczyć niektóre z nich w obecnej treści.

Na przykład na blogu Crazy Egg często nagrywamy wersje audio postów, aby nasi odbiorcy mogli czytać lub słuchać.

image03

Możliwe jest również ukrycie pewnych elementów treści.

This inbound post ma tego przykład:

image02

Po kliknięciu tego linku (lub przycisku plus) pojawi się nowa sekcja, wyjaśniająca bardziej szczegółowo koncepcję “bzdur” :

image06

Czytelnicy, którzy kochają krótkie treści lub którzy są już zaznajomieni z treścią, nie muszą rozszerzać sekcji, zachowując krótką wersję treści.

Czytelnicy, którzy chcą jak najwięcej szczegółów lub którzy nie słyszeli o koncepcji, również otrzymują dokładnie to, czego chcą.

W przyszłości mogą istnieć lepsze sposoby dostosowywania treści, ale jest to metoda, którą można wdrożyć dzisiaj i jest to dość łatwe.

Najprostszym sposobem wdrożenia jest zainstalowanie Twitter Bootstrap framework, czyli tylko kilka plików CSS i javascript (może już je masz).

To dodaje wiele funkcjonalności, takich jak hypotext (Pokazywanie i ukrywanie sekcji).

Aby konkretnie użyć tej funkcji, potrzebujesz dwóch części.

Część 1 to link, który powinien wyglądać mniej więcej tak:

<a class=”btn btn-primary” role=”button” data-toggle=”collapse” href=”#collapseExample“aria-expanded= “false” aria-controls = “collapseExample”>

Część 2 to sekcja (“div”), którą ukrywasz:

< div class=” collapse”id=”collapseExample“>

Href w linku powinien być taki sam jak id div.

Oto pełny przewodnik bootstrap w celu uzyskania dalszych informacji.

2. Większą rolę odegrają dane

Posty oparte na danych zawsze osiągaj najlepsze wyniki.

Jeśli nie masz kopii zapasowej swoich oświadczeń, skąd ktoś będzie wiedział, że są prawdziwe?

A DANE to duży obszar, w którym zmiany zachodzą szybko.

Bez wątpienia słyszałeś termin “big data,“, co odnosi się do niewiarygodnie dużych zestawów punktów danych.

Wraz z rozwojem technologii coraz więcej danych staje się dostępnych i łatwiej je wydobywać (nawet jeśli nie jesteś ekspertem).

Już najlepsi programiści mogą analizuj miliardy postów na platformach takich jak media społecznościowe.

W ciągu najbliższych kilku lat będzie coraz więcej narzędzi, które pozwolą nawet przeciętnemu blogerowi skrobać informacje z setek tysięcy lub milionów stron internetowych.

Oznacza to, że nie będzie wymówki, aby nie tworzyć kopii zapasowych oświadczeń z danymi. Świetna treść w przyszłości Wola być prawie całkowicie oparte na danych.

3. Specyfik wygra

Firmy zaczęły już ograniczać swoją koncentrację, aby odnieść sukces.

Na przykład, jeśli zaczynasz jutro blog, nie założysz bloga marketingowego (zbyt ogólnego). Zacząłbyś coś takiego jak blog marketingowy w mediach społecznościowych dla małych firm.

Zawężając grupę docelową, możesz nie tylko” uchwycić ” własną przestrzeń w ich umysłach, ale także tworzyć treści skierowane do nich.

Na tym jednak zawężanie się nie skończy.

Ponieważ coraz więcej nisz jest wypełnianych, firmy będą musiały uzyskać jeszcze bardziej szczegółowo.

Ludzie chcą rozwiązań swoich konkretnych problemów: Nawet marketing w mediach społecznościowych dla małych firm może być zbyt szeroki dla wielu.

Wyobraź sobie, że prowadzisz własny mały biznes hydrauliczny. Czy plan marketingu w mediach społecznościowych dla osobistego księgowego zadziała dla Ciebie?

Może, ale wolałbyś przeczytać artykuł, który pokazuje, jak stworzyć plan marketingowy w mediach społecznościowych dla firmy hydraulicznej.

Jeśli chcesz uchwycić niszę, uzyskaj tak wąskie, jak to możliwe (o ile pozostanie rozsądna publiczność). Skoncentruj się na tworzeniu treści, które mają konkretne przykłady dla docelowych czytelników.

4. Mniej treści, więcej jakości

Jednym z największych problemów stojących dziś przed marketerami treści jest koszt zawartości (budżet):

image05

Dodatkowo zjawisko content shock robi się coraz bardziej wpływowy. Powstaje tak dużo treści, że ludzie w niej toną, ale większość z nich jest niskiej jakości.

Chociaż jest to złożony problem, krótka odpowiedź na problem szoku treści polega na tym, że treści muszą być wyższej jakości niż większość, aby się wyróżniać…co jest drogie.

Poprzeczka będzie stale podnoszona, a świetna treść stanie się jeszcze droższa.

Jedynym realnym rozwiązaniem jest zmniejszenie ilości zawartości przy jednoczesnym zwiększeniu jakości.

Innymi słowy: jakość jest najważniejsza.

Jest to do pewnego stopnia prawdą nawet dzisiaj, ale będzie to niezbędne w przyszłości.

Sugeruję, aby zacząć od priorytetyzacji jakości.

5. Oryginalne badania będą rządzić

Ta prognoza jest powiązana z wcześniejszą, która mówiła o wszystkich treściach wspieranych danymi.

Czego dziś potrzebujesz, gdy próbujesz wesprzeć punkt?

Prawdopodobnie Google coś takiego “statystyki content marketingowe.”

image04

Klikasz na kilka pierwszych zbiorów statystyk, znajdujesz kilka, które wyglądają dobrze i umieszczasz je w swoich treściach.

Jeśli robisz to teraz, wyprzedzasz 95% konkurencji i dlatego jest to skuteczne.

Ale jak powiedziałem, jak więcej danych zostanie zebranych i przeanalizowanych, będzie to wymagany element treści.

To nie będzie tylko Ty, powołując się na te same badania; to będzie 100 innych blogerów.

Co sprawi, że Twoje treści będą lepsze niż te innych blogerów?

Kiedy wszyscy używają tych samych danych, stają się one mniej wartościowe, ponieważ nowość i wyjątkowość są kluczowymi elementami wartości danych.

Ponieważ ogólnie dostępne dane nie będą już wyróżniać się w morzu treści, co będzie?

Cóż, oddałem to w nagłówku: dane z oryginalnych badań.

W przyszłości będą dostępne narzędzia, które pomogą Ci to zrobić, ale nie ma powodu, dla którego nie możesz tego zrobić dzisiaj, jeśli jesteś zmotywowany.

Mógłbyś:

  • przeprowadzić ankietę dla grupy docelowej i opublikować wyniki? (Np. jeśli prowadzisz blog o hydraulice, zbadaj kilkuset swoich klientów i dowiedz się, które cechy hydraulika są dla nich najważniejsze.)
  • ręcznie analizować kilkaset kawałków treści? (Np. jeśli prowadzisz blog o wystrojach wnętrz, czy możesz podzielić najpopularniejsze projekty dekoracji wnętrz na Pintereście i przeanalizować, które typy projektów są najbardziej popularne-stoły, krzesła, vintage itp.?)
  • zatrudnić programistę do zdrapywania strony internetowej (lub wielu)? Freelancerów można zatrudnić tanio ze stron takich jak Upwork. (Np. jeśli prowadzisz witrynę z przepisami paleo, możesz utworzyć narzędzie, które gromadzi Przepisy paleo ze wszystkich najpopularniejszych witryn. Następnie można przeanalizować, które rodzaje receptur są najbardziej popularne.)
  • pracować z firmą, która ma mnóstwo danych, ale potrzebuje reklamy? Dokładnie to zrobiłem z Buzzsumo za ten post.

Tworzenie oryginalnych badań kosztuje więcej i zajmuje więcej czasu i wysiłku, ale oryginalne badania przyniosą Ci wiele dodatkowej uwagi (i dodatkowe linki zwrotne od tych, którzy cytują Twoje dane).

6. Nie ujdzie ci na sucho zły design

Kiedy czytelnik ma tylko jedną opcję, aby dowiedzieć się o konkretnym temacie, który go interesuje, a ta opcja okazuje się brzydką stroną, nie ma wyboru, jak tylko cierpieć z powodu swojego doświadczenia. 

Jednak gdy istnieje wiele treści na nawet bardzo konkretne tematy, czytelnicy zaczną wybierać swoje opcje w oparciu o inne czynniki, takie jak projekt.

Dlatego nie możesz napisać prostego przewodnika po SEO w dzisiejszych czasach i oczekiwać, że przyciągnie uwagę—istnieją tysiące innych, takich jak to.

Jeśli jednak włożysz trochę dodatkowego wysiłku w projekt, twój będzie się wyróżniał. To jest to, co zrobiłem ze wszystkimi moimi przewodnikami na Quick Sprout.

image01

Nadal możesz uciec od prostego projektu dla większości treści w dzisiejszych czasach, ale to z czasem spadnie.

Punkty bonusowe za projekt mobilny: Zasługuje na wzmiankę, że warto już upewnić się, że Twoje treści są co najmniej czytelne na urządzeniach mobilnych.

Google priorytet responsywnych stron internetowych dla mobilnych wyszukiwań już dlatego, że jest to tak ważne.

Tworząc złożony projekt w przyszłości, upewnij się, że wyświetla się dobrze na urządzeniach mobilnych.

7. Trafność będzie ważniejsza

To będzie bolało.:

A Nr serii treści “evergreen” będą musiały zostać zaktualizowane, aby stać się bardziej odpowiednie.

Jestem wielkim fanem zawartość evergreen ponieważ jest to naprawdę opłacalny sposób na wydanie budżetu na tworzenie treści.

Tworzysz zawartość raz i pozostaje przydatna przez bardzo długi czas.

Pomyśl jednak o wszystkich różnych czynnikach, które czytelnik musi wziąć pod uwagę, oceniając, jak wartościowy jest artykuł:

  • czy zawiera odpowiedź na mój problem?
  • czy można go zaskarżyć?
  • czy jest aktualny?

Google wie, że czytelnicy dbają o aktualność artykułu. Często pokazuje nawet ostatnią datę aktualizacji w wynikach wyszukiwania:

image07

Artykuł może być nadal poprawny merytorycznie, ale odwołujący się do nieaktualnych zasobów (zrzuty ekranu narzędzi, które wyglądają teraz inaczej). Albo może mieć martwe linki. A może powstało lepsze rozwiązanie.

Ilość wysokiej jakości treści tylko wzrośnie, co oznacza większą konkurencję.

Nawet jeśli masz własną zawartość wysokiej jakości, musisz upewnić się, że jest ona często aktualizowana.

Jest to dobra praktyka, którą należy zacząć wdrażać już teraz. Brian Dean stale aktualizuje swoje przewodniki na Backlinko:

image00

Jest to kolejny sposób, w jaki tworzenie i utrzymywanie treści stanie się droższe, co dodatkowo wspiera skupienie się na niewielkiej ilości naprawdę wysokiej jakości treści. Następnie musisz martwić się tylko o kilkadziesiąt postów, a nie o tysiące.

Wniosek

Nikt nie może mieć pewności, jaka będzie przyszłość treści, ale widać elementy, które opisałem w tym poście, już dziś pojawiają się w najlepszych treściach.

Mimo, że nie są wymagania w dzisiejszym świecie treści Ulepszanie treści teraz tylko poprawi Twoje wyniki w przyszłości.

Możesz wybrać łatwą trasę, mając nadzieję, że standardy Treści się nie zmienią i nic nie robić, lub możesz podnieść poziom swoich treści i wyprzedzić masy.

Wiem, który wybieram.

Total
0
Shares
Related Posts