Jak pokonać sceptycyzm

 

Wiele osób uważa, że główną barierą sukcesu w marketingu online jest brak ruchu.

Ale to naprawdę brak zaufania.

Istnieje milion sposobów na uzyskanie ruchu, niezależnie od tego, czy płacisz za to pieniędzmi, czy z czasem.

Pozostaje jednak pytanie, czy można przekształcić ten ruch w rzeczywistą sprzedaż.

Nawet jeśli Twoja oferta jest świetna, a twoja kopia śpiewa, a proces zamówienia jest bezbolesny, jedna rzecz stoi na przeszkodzie sprzedaży.

Brak zaufania.

Możesz podziękować za to swoim poprzednikom marketingowym.

Ludzie zostali przeszkoleni, aby być sceptyczni. Są uwarunkowani, by Ci nie wierzyć.

Dlatego tradycyjny copywriting “one-shot-or-nothing” musi zawierać referencje na dowód społeczny i solidną gwarancję zwrotu pieniędzy lub bezpłatną wersję próbną, a także odpowiednie, przekonujące korzyści dla potencjalnego klienta.

I wiesz co … nadal będziesz tego potrzebował, nawet jeśli najpierw zbudujesz związek. Ale kiedy poświęcisz trochę czasu na zbudowanie tego związku, będziesz miał wiele strzałów w dokonywaniu sprzedaży, i mam nadzieję, że Twoja strona sprzedaży jest tylko odtłuszczona, gdy zamówienie lub zapytanie jest rzeczywiście wykonane.

Plus, dostaniesz te wszystkie zbyt ważne późniejsze sprzedaży.

Dlatego pieniądze są na liście.

I to jest również dlaczego tutorial marketing jest najmądrzejszy sposób na rynku skutecznie online.

Tutorial rozpoczyna relację (bezpłatne kompleksowe wprowadzenie do tematu).

Samouczki utrzymują związek (twoje regularne posty na blogu).

I ostatecznie zaoferujesz jeden lub więcej specjalistycznych samouczków, które przekonwertują wyższą niż normalna liczbę czytelników na płacących klientów lub klientów.

Wartość życiowa klienta i równoczesne polecenia ustne, które zapewniają, są o wiele wyższe niż to, co dostajesz za sięgnięcie po czyjś portfel w “Witaj.”Wydaje się śmieszne nawet rozważenie oldschoolowych technik “zamykania”, zwłaszcza w tym środowisku.

A fakt, że samouczki mogą rozwiązać problem z ruchem w tym samym czasie, jest tylko wisienką, która sprawia, że to konkretne ciasto jest o wiele słodsze.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Dodaj Copyblogger do Twoich ulubionych Technorati.

Total
0
Shares
Related Posts