Jesteś już na portalach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter,ale czy generujesz z nich ruch? A co ważniejsze, czy generujesz leady?
Jednym z dużych nieporozumień na temat witryn społecznościowych jest to, że nie przyciągają wysokiej jakości odwiedzających. W porównaniu z marketingiem wychodzącym, media społecznościowe mają 100% wyższy wskaźnik lead-to-close.
Jak generować leady z sieci społecznościowej? Aby pokazać ci kroki, które musisz wykonać, postanowiłem stworzyć infografikę, która rozbije cały proces.
Wniosek
Tylko 6% małych firm korzysta z mediów społecznościowych do generowania sprzedaży, co oznacza, że nadal możesz wejść na modę mediów społecznościowych, zanim stanie się konkurencyjny.
Wykonując 8 kroków na infografice, upewnij się, że nie pominąłeś części badawczej. Zbyt wiele firm próbuje generować potencjalnych klientów z witryn społecznościowych, nie wiedząc, co dostają się do. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, jest marnowanie czasu na kierowanie odwiedzających, którzy nie zamienią się w potencjalnych klientów i ostatecznie sprzedaż.
Jak inaczej można generować potencjalnych klientów z serwisów społecznościowych?