Dwa Dobre Powody, Dla Których Warto Obejrzeć Ten Film

Niedawno przyjrzeliśmy się copywritingowi dla treści audio i wideo w serii Multimedia Copy. Zaraz po tym opublikowałem nowy film na temat pracy dyplomowej dla WordPressa, który mógł dać ci kilka pomysłów na korzystanie z wideo, niezależnie od tego, czy jesteś zainteresowany pracą dyplomową, czy nie.

Dzisiaj mam dla Was kolejny przykład.

John Reese opublikował świetny film instruktażowy na temat marketingu afiliacyjnego kilka tygodni temu. Początkowo był tylko opt-in, Ale John dał mi pozwolenie na umieszczenie filmu tutaj w Copyblogger.

Są dwa powody, dla których uważam, że powinieneś to obejrzeć:

  1. Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem marketingu afiliacyjnego za pośrednictwem e-maila opartego na pozwoleniach, ten film przedstawia solidną strategię, która działa.
  2. Niezależnie od tego, czy jesteś zainteresowany marketingiem afiliacyjnym, czy nie, film Johna jest doskonałym przykładem marketingu treści opartego na wideo. Ma solidną wartość instruktażową, która naturalnie tworzy zainteresowanie tym, co John ostatecznie Promuje.

Ten film był główną treścią na premierze Opportunity.com, czyli zestaw narzędzi i zasobów marketingu afiliacyjnego. Nie używam linku partnerskiego w tym poście i nie zarabiam żadnych pieniędzy za opublikowanie tego.

Więc dlaczego to robię? Ponieważ jest to świetny film, który zapewnia wartość na dwa różne sposoby.

Sprawdź (kliknij, Jeśli nie widzisz filmu):

[flashvideo file=”http://media.income.com/Opp_promo_FINAL_new.flv”/]

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Opportunity.com, jest jeszcze jeden świetny film, który stanowi wprowadzenie tutaj.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes, twórca innowacyjnego Theme Thesis dla WordPress. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts