Przyszłość Copybloggera

Co za Dzikie trzy i pół roku, co?

Copyblogger zaczął się jako sposób, aby pokazać, co wiem i mogę zrobić, aby współpracować nad nowymi projektami medialnymi z innymi.

Teraz jest centrum biznesu, który obsługuje trzy rodziny, dwóch samotnych facetów, jedną samotną matkę i mnóstwo udomowionych zwierząt.

A my dopiero zaczynamy. Oczywiście oznacza to, że posiadanie jasnego obrazu tego, gdzie chcemy się udać, jest dość istotne.

Wskazówki od mądrego łysego

Nie zamierzam udawać, że Seth Godin i ja jesteśmy najlepszymi kumplami, którzy spędzają czas w weekendy i główne święta. Ale jeśli jest ktoś, kogo wskazałbym jako mentora, to właśnie on.

Przez lata, które pochodziły wyłącznie z jego książek, co w wielu przypadkach było więcej niż wystarczające. W ciągu ostatnich kilku lat Seth był bardzo hojny ze swoim czasem i mądrością, kiedy potrzebowałem przewodnictwa.

Kilka miesięcy temu przyszedł e-mail od Setha z jakąś niechcianą radą. Właściwie to nie była rada, ale pytanie:

Jakie plemię budujesz?

W ciągu ostatnich 8 miesięcy eksperymentowaliśmy z rozciąganiem granic tego, co Copyblogger obejmował, recenzował i polecał. Myślę, że Seth myślał, że zboczyliśmy z toru, albo zgubiliśmy ścieżkę. Z perspektywy czasu, może miał rację.

Na początku byłem zirytowany. Potem zacząłem się nad tym zastanawiać. W końcu Sonia i ja zaczęliśmy o tym rozmawiać . . . bardzo.

Rezultatem było to, co stało się znane jako dwa plemiona post. I to okazał się decydujący moment.

Skrzyżowanie pragmatyzmu i postępu

Sonia i ja jesteśmy studentami marketingu internetowego. Nie jeden szczególny rodzaj marketingu online, pamiętać, że, inne niż marketing to działa.

To nie znaczy, że przyjmujemy rzeczy takie, jakie są. Kluczem do skutecznego marketingu jest być kontekst właściwy, niezależnie od taktyki czy strategii. Jesteśmy bardzo dobrzy w kreatywnej adaptacji, jeśli chodzi na przykład o skuteczną taktykę, która jest używana w obskurny sposób, i uczynienie jej nie obskurną. Lub widząc drażliwą koncepcję mediów społecznościowych, która ma sens, i poprawiając ją, aby mogła faktycznie przekształcić potencjalnych klientów w Klientów.

Aby umieścić to w kontekście, Copyblogger zawsze był bardzo selektywny w stosunku do tego, co zalecamy w zakresie płatnych ofert. Musieliśmy być przekonani poprzez własne bezpośrednie doświadczenia z produktem lub usługą, że ma wartość i działa.

Produkty lub narzędzia musiały być niezwykle przydatne. Poleciliśmy tylko produkty, które ułatwiają zwrot pieniędzy, w realistycznych ramach czasowych i dzięki umiejętnościom, które jesteśmy pewni, że już posiadasz.

Niekoniecznie zależało nam na tym, jak te produkty lub narzędzia były sprzedawane. Pomyśleliśmy, że po prostu kreatywnie dostosujesz taktykę lub strategię w odpowiedni dla kontekstu sposób.

To już nie wystarczy. Od tego momentu będziemy tylko polecać i promować produkty, które naprawdę embody za czym stoimy.

Chodzi o trzecie plemię.

Co oznacza trzecie plemię?

Staramy się łączyć praktyczne, solidne techniki marketingu internetowego tak zwanych “guru” z etycznym, skoncentrowanym na treści, wysokiej jakości podejściem do świata blogów. To jest to, co nazywamy trzecim plemieniem, i w najbliższych miesiącach usłyszycie o tym dużo więcej.

W praktyce oznacza to, że zobaczysz o wiele więcej produktów Copyblogger i znacznie mniej od innych osób. Największą satysfakcję czerpię ze świadomości, że staramy się, aby nasze wewnętrzne projekty, takie jak nauczanie i praca dyplomowa, były nie tylko wystarczająco dobre . . . ale tak dobrze, jak to tylko możliwe (i to jest ciągły proces).

Jednym z najlepszych sposobów, aby zapewnić, że standard jest większy rozwój produktu sami. Więc tak zrobimy.

Jeśli zrobimy zewnętrzną rekomendację, będzie to dla kogoś, kto ” to dostanie.”Mogą to nie być nazwy domowe . . . jeszcze. Ale tworzą solidne narzędzia, które działają dla prawdziwych ludzi, bez szumu i bzdur.

Produkty Copyblogger będą tworzone dla inteligentnych biznesmenów (nawet jeśli nie jesteś jeszcze zbyt pewny swoich umiejętności biznesowych), a nie naiwnych poszukiwaczy “możliwości biznesowych”, którzy nieustannie szukają najnowszej magicznej pigułki.

Będą produktami dla ludzi, którzy podejmują działania, a nie marzycieli, którzy myślą o zarabianiu milionów z dnia na dzień. Pieniądze naprawdę wrzucają się podczas snu z odpowiednim modelem biznesowym online . . . ale tylko po tym, jak włożysz czas i ciężką pracę, aby dostać się do tego punktu.

Nie można ufać każdemu, kto mówi inaczej.

W ciągu ostatnich kilku lat Copyblogger rozwinął się dzięki bardzo wysokiemu standardowi darmowych treści, które produkujemy, i to się nie zmieni. Po prostu uważamy, że jeszcze wyższy standard dotyczy rzeczy, za które płacisz.

Pomyślałem, że chciałbyś wiedzieć. Zwłaszcza, że bez ciebie nie byłoby dla nas powodu.

Dzięki za wszystko: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes, twórca innowacyjnego Theme Thesis dla WordPress. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts