Jak pisać e-maile Twoi subskrybenci nie mogą się doczekać otwarcia

email

Praca marketera nie jest łatwa.

Musisz tworzyć świetne treści, promować je, a następnie konwertować ciężko zarobiony ruch na subskrybentów poczty e-mail.

Ponieważ e-mail jest 40 razy bardziej skuteczny niż media społecznościowe w pozyskiwaniu klientów, nie można go zignorować.

Ale Twoja praca też się nie kończy. Musisz pielęgnować relacje ze swoimi subskrybentami, jeśli chcesz, aby kiedykolwiek kupowali od ciebie.

Aby to zrobić, potrzebujesz subskrybentów nie tylko tolerować twoje e-maile, ale w rzeczywistości podniecaj się o następnym e-mailu, który im wyślesz.

Średnia szybkość otwierania wiadomości e-mail zależy od branży, ale zazwyczaj waha się od 15-25%. To nie jest straszne, ale na pewno nie jest dobre.

Czy byłbyś szczęśliwy, gdyby tylko 1 z 4-6 osób, które poprosiły o e-maile od Ciebie, faktycznie je otworzyło? I to jest po prostu opening, Nie klikając ani nie odpowiadając.

image18

Mam nadzieję, że powiedziałeś, że nie będziesz zadowolony z 15-25% otwartej stawki. Rzeczywiście, możesz zrobić znacznie lepiej, jeśli unikniesz błędów popełnianych przez większość innych firm.

Jeśli średnia firma ma zwrot z inwestycji w wysokości 4,300% z marketingu e-mailowego przy takich otwartych stawkach, wyobraź sobie, co możesz zrobić, jeśli 50-60% listy otworzy się i wejdzie w interakcję z Twoimi e-mailami.

W tym poście pokażę Ci, jak osiągnąć te wyniki. 

Ustaw scenę: po rejestracji

Przekonałeś czytelnika do zapisania się na listę e-mailową—świetnie.

Aby to zrobić, trzeba było im coś zaoferować. Niezależnie od tego, czy chodzi o regularne aktualizacje treści, czy o bezpłatny magnes ołowiany, Twój nowy subskrybent chce czegoś.

Nie ma usprawiedliwienia w tym dniu I wieku, aby nie dostarczyć magnes ołowiu w ciągu kilku minut od otrzymania nowej subskrypcji. Każda duża platforma e-mail marketingu ma swego rodzaju autoresponder, którego możesz użyć do automatycznego dostarczania oferty.

Jest to proste, ale kluczowe. Ludzie mają krótki wspomnienia.

Dla lojalnego czytelnika, który właśnie zaczął subskrybować, to nie jest taka wielka sprawa. Ale jeśli chodzi o Większość subskrybentów, którzy nie znają cię zbyt dobrze, może to być różnica między rozpoczęciem wspaniałego związku a umieszczeniem go w skrzynce spamowej.

Pomyśl o czasie, kiedy zapisałeś się na Darmowy bonus od kogoś, kogo nie znałeś zbyt dobrze. Jeśli natychmiast wysłali Twoją darmową skrzynkę e—mail, wiedziałeś, kto ją wysłał i dlaczego ją otrzymałeś-w końcu poprosiłeś o nią.

Ale jeśli zostanie wysłany do Ciebie dzień później, a nawet kilka godzin później, nagle myślisz: “Kim jest Neil Patel?”

Przeciętny człowiek bardzo chroni swoją skrzynkę odbiorczą, tak jak powinien. Więc kiedy dostają e-mail od kogoś, kogo nie znają, są ostrożnie. Jasne, niektórzy nie mają nic przeciwko, ale niektórzy się denerwują, wariują, a nawet są źli.

Dostarcz wszystko, co obiecałeś. Proste.

Ale to prowadzi mnie do następnej ważnej rzeczy, którą musisz zrobić zaraz po zarejestrowaniu się odwiedzających witrynę-gdy jesteś jeszcze świeży w ich umysłach: Ustaw jasne oczekiwania.

Pierwsza wiadomość e-mail otrzymuje najwyższą otwartą stawkę, często 70% lub wyższą. To jest sposób wyższa od ogólnej średniej otwartej stawki. To, co mówisz w tym e-mailu, może pomóc w utrzymaniu wysokich otwartych stawek w przyszłych wiadomościach e-mail lub odstraszyć subskrybentów.

Więc, co powinieneś powiedzieć? To zależy od tego, jak twoi goście się zarejestrowali.

Jeśli zarejestrowali się na ofertę, która po prostu powiedziała “wyślij mi lekcje”, można założyć, że wiedzą, kim jesteś i oczekują od Ciebie sporadycznych e-maili.

image05

W tym przypadku mniej chodzi o to, co będziesz wysyłać (lekcje i aktualizacje) i kim jesteś, a więcej o częstotliwości komunikacji.

Jeśli jednak nowy subskrybent zarejestrował się, ponieważ chce otrzymać bezpłatny raport lub kurs, może nie zdawać sobie sprawy, że właśnie dołączył do twojej listy mailingowej.

image06

Brian Casel oferuje Kurs dla freelancerów, którzy chcą “produkować” swoje usługi. Gdy zdecydujesz się na ten kurs e-mail, otrzymasz wiadomość e-mail, która zaczyna się w ten sposób:

image16

Brian robi tu kilka ważnych rzeczy:

  • przedstawia się, żebyś o nim nie zapomniał
  • zawiera headshot
  • wprowadza swój produkt nie będąc zbyt nachalnym
  • określa oczekiwania, mówiąc, że jest to pierwsza z serii lekcji e-mailowych

Co najważniejsze, wie, że prawie wszyscy jego nowi subskrybenci przeczytają to, ponieważ znajduje się na samej górze pierwszego e-maila, który wysyła. Wtedy, dotrzymuje obietnicy.

Pokazałem ci, kto się zgodzi na Jona Morrowa. Headline Hacki powyżej. Jeśli używasz jednorazowego pobrania jako magnesu ołowianego, chcę podkreślić coś, co robi, o czym powinieneś również pomyśleć.

Na dole każdy e-mail, w rubryce “PS”zamieszcza następującą blurb:

img1

To proste przypomnienie o tym, na co się zapisałeś.

Przy wielu okazjach nowy abonent pobierze Twój magnes wiodący, ciesz się nim, ale potem zapomni, kim jesteś w ciągu dnia. Następnie dostają e-mail od Ciebie kilka dni później i złość, gdy czują, że nie wiedzą, kim jesteś. Prowadzi to do rezygnacji z subskrypcji, bycia oznaczonym jako spam i okazjonalnego “nigdy się na to nie zapisałem!”odpowiedz na e-mail.

Włączenie tego krótkiego fragmentu na dole wiadomości e-mail wyeliminuje prawie wszystkie te skargi i uspokoi każdego, kto jest zły.

Przejdźmy przez etapy tworzenia wiadomości e-mail, które Twoi subskrybenci będą cieszyć się odbieraniem.

Krok 1: Zacznij od kuszącego tematu

Gdy już położysz podwaliny, nadszedł czas, aby rozpocząć pracę nad tworzeniem przyszłych wiadomości e-mail, które Twoi subskrybenci mogą otworzyć.

Zawsze zaczyna się od napisania świetnego tematu.

Temat powinien być napisany podobnie jak nagłówek posta na blogu, chociaż masz z nim trochę więcej swobody.

Temat taktyka # 1: Użyj liczb

Jeśli śledziłeś mnie na blogu Quick Sprout lub na NeilPatel.com blog przez jakiś czas, wiedziałbyś, że ja miłość numery w nagłówkach. Szczególnie uwielbiam pisać posty na listach.

Liczby są specyficzne, łatwe do odczytania i intrygujące. Nawet The New Yorker rozpoznaje potęgę liczb:

“Ilekroć skanujemy otoczenie w poszukiwaniu niczego konkretnego, nasz system wizualny jest zatrzymywany przez rzeczy, które nie pasują—funkcje, które nagle się zmieniają lub w jakiś sposób wyróżniają się z tła. Nagłówek, który jest w jakiś sposób graficznie istotny, ma większą szansę przyciągnąć nasze oko, aw środowisku, w którym dziesiątki nagłówków i historii walczą o uwagę, cyfry rozbijają pole widzenia.”

Dodawanie liczb do tematów jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie otwartej stawki:

image07

Temat taktyka # 2 :wzbudzić ciekawość

Ciekawość jest potężna. Kiedy chcemy znać odpowiedź na coś, to gryzie nas, dopóki tego nie znajdziemy.

Potrzeba praktyki, aby napisać nagłówek, który wzbudza ciekawość, ale działa dobrze, gdy jest dobrze zrobione:

image10

Kluczem jest być konkretnym o wydarzeniu lub wyniku, ale niejasne o tym, co doprowadziło do niego. Oczywiście twoi czytelnicy będą chcieli wiedzieć, w jaki sposób wyprodukowałeś to intrygujące wydarzenie lub wynik.

Na przykład, jeśli wysłałem wiadomość e-mail z tematem Ta jedna taktyka doprowadziła do odwiedzin 60,000 w ciągu 2 miesięcy na nowym blogu…, otworzysz maila, aby dowiedzieć się, co “Ta jedna taktyka” był.

To dokładnie ta sama zasada, która kryje się za tymi wszystkimi reklamami “one weird trick” :

image04

Temat linii tactic #3: Keep it short

Informz stwierdził, że krótsze tematy zazwyczaj biją dłuższe nagłówki. Nie oznacza to, że krótkie tematy są zawsze lepsze od długich—nie są. ale ogólnie, krótkie są lepsze, ponieważ:

  • cały temat można odczytać (bez odcinania)
  • krótkie linie tematyczne zazwyczaj wzbudzają więcej ciekawości
  • zmuszają cię do bycia Wyczyść (czytelnicy nie otwierają dwuznacznych nagłówków)

Taktyka tematu # 4: Testuj różne linie tematu

Wszyscy powinien testować różne tematy, nawet prezydent Stanów Zjednoczonych … oh wait, on

Przed ostatnimi wyborami zespół kampanii Obamy podzielił się na kilka nagłówków, aby sprawdzić, ile pieniędzy zebraliby. Wyniki były niesamowite. Przewidywano, że najwyższy wynik podniesie $2,540,866, podczas gdy dolny wynik podniesie tylko $ 403,603…różnica 629%.

image20

Jednym ze sposobów dzielenia tematów testowych jest po prostu wysyłanie wiadomości e-mail z różnymi liniami tematycznymi do małych grup na liście, a następnie wysyłanie zwycięskiego tematu na pełną listę.

Alternatywnie wielu dostawców e-mail marketingu ma wbudowaną funkcję testowania podzielonego.

Jeśli używasz Aweber, przejdź do Utwórz transmisję tak, jak zwykle (w opcji menu “Wiadomości > transmisje”), ale kliknij” Utwórz Test podziału ” poniżej dużego zielonego przycisku.

image03

Następnie możesz wybrać liczbę wariantów, które chcesz utworzyć.

image11

Następnie możesz wybrać, jaki procent listy chcesz wysłać każdą odmianę. Musi sumować się do 100%, więc równomierny podział jest zwykle najlepszy:

image00

Po zapisaniu testu podzielonego wróć do strony wiadomości nadawanych. Zobaczysz teraz dwie wersje robocze (lub dowolną liczbę wybranych wariantów). Następnie wystarczy edytować każdy e-mail indywidualnie z tematyką i wiadomością.

Krok 2: chodzi o wartość

Zastanów się, dlaczego nowi subskrybenci otwierają ten pierwszy e-mail: po to, aby coś uzyskać.

W tym momencie, nie jesteś przyjacielem. Nie jesteś nawet znajomym.

Ale masz coś, czego chcą, czy to wiedza, czy narzędzie.

We wszystkich przypadkach nie jest źle, aby oferować swoje usługi od razu, lub przynajmniej powiedzieć, że są one dostępne, ale w wiele sprawy.

Ogólnie, ludzie tolerują boiska, aby uzyskać wartość od Ciebie.

Jeśli rzucasz zbyt szybko, zbyt często lub zbyt mocno, odstraszysz potencjalnie dobrą perspektywę.

Pomyśl o każdym nowym abonencie jak o nowym koncie bankowym. Za każdym razem, gdy dodajesz wartość do ich życia, dokonujesz depozytu, ale za każdym razem, gdy je rzucasz lub nie dostarczasz swojej oferty, dokonujesz wypłaty. Wyjmij za dużo, a konto zostanie zamknięte.

Zaufanie wymaga czasu: Musisz zdobyć zaufanie, oddając wartość, raz po raz. Gdy Subskrybent zda sobie sprawę, że nie próbujesz tylko szybko zarobić na nich i że Twoja praca faktycznie zmienia ich życie, zacznie ci ufać.

Glen Allsopp, właściciel ViperChill, prowadzi niezwykle popularny blog o marketingu wirusowym. Jest znany z tworzenia epickich przewodników i dostarczania nowych informacji w swojej niszy, których nikt inny jeszcze nie odkrył. Innymi słowy: zapewnia mnóstwo wartości.

Kiedy jego subskrybenci dostają od niego maila, oni wiedzieć to będzie coś, co poprawi ich wyniki marketingowe. To jest sekret jego skandalicznych otwartych stawek:

image15

Krok 3: Zrób to osobiście

Pomyśl o tym, jak zdobyć nowego przyjaciela.

Z czasem dowiadujesz się coraz więcej o osobie, tak jak ona dowiaduje się o Tobie, dopóki nie staniesz się lepszymi przyjaciółmi.

Łączysz się z podobieństwami i wspólnymi interesami.

Oczywiście ty i Twoi subskrybenci macie wspólny interes w swojej konkretnej niszy, ale na początku nie masz nic poza tym. Jesteś tylko imieniem za jakimś SMS-em.

Oto jak zaprzyjaźnić się z subskrybentami.

Podziel się ciekawymi osobistymi historiami

Jednym z najlepszych sposobów na poznanie cię i spojrzenie na twoje życie jest dzielenie się z nimi osobistymi historiami. Możesz to zrobić w swoich postach na blogu, ale e-mail to kolejny świetny czas, aby to zrobić. W końcu, kiedy przyjaciele chcą nam opowiedzieć historię, nie piszą do nas posta na blogu. Wysyłają nam e-maila.

Bryan Harris często zaczyna swoje e-maile od zabawnych opowiadań. Ale zawsze znajdzie sposób, aby ich powiązać z powrotem do swojego punktu widzenia. Więc, nie tylko można dowiedzieć się trochę więcej o nim każdy e-mail, ale również uzyskać wartość, której szukasz.

image17

Porozmawiaj z jedną osobą-dodaj osobowość

Nikt nie chce być rozmawiany w korporacyjnym tonie. Powinieneś pisać e-maile tak, jak piszesz posty na blogu. Użyj słów ” ty ” i “ja”, i nie bój się zawierać pytań i niektórych sporadycznych slangu.

Kiedy piszesz e-mail, udawaj, że piszesz e-mail do jednej konkretnej osoby-przyjaciela. Jeśli masz problem z zrobieniem tego, przejdź do Gmaila, rozpocznij nową wiadomość i napisz tam swój e-mail. Następnie skopiuj wiadomość z powrotem do Aweber lub dowolnej używanej usługi e-mail.

Jeśli spróbujesz się spieszyć, wystraszysz ludzi.

Myślę, że każdy jest winny tego w pewnym momencie w naszym życiu, chociaż niektórzy bardziej niż inni. Poznajesz kogoś, a on od razu opowiada Ci swoją historię życia. To tak, jak wtedy, gdy osoba, z którą się spotykasz, mówi, że cię kocha na pierwszej randce (klasyczny Ted Mosby).

Związki potrzebują czasu, aby się rozwinąć. Jeśli chodzi o listę e-mail, musisz udostępniać historie i dane osobowe krok po kroku. Kiedy ktoś pierwszy subskrybuje, może chcieć wiedzieć, kim jesteś i jeden fajny fakt o tobie, ale nie chce twojej historii życia.

Krok 4: Utwórz cliffhangers

Rozmawialiśmy już o sile ciekawości.

Jedną z taktyk, których możesz użyć, aby ją wykorzystać, są cliffhangers. Jeśli kiedykolwiek oglądałeś program telewizyjny, wiesz, czym jest cliffhanger.

To wtedy, gdy coś nieoczekiwanego dzieje się na samym końcu, pozostawiając cię umierającego, aby dowiedzieć się, co stanie się dalej. Jeśli chcesz się dowiedzieć, musisz obejrzeć następny odcinek.

Programy telewizyjne korzystają z cliffhangers z wielkim sukcesem od dłuższego czasu, ale marketerzy wciąż nadrabiają zaległości.

Pomyśl o każdym e-mailu, który wysyłasz, jako o” odcinku”, który prowadzi do następnego. Powinieneś zawsze opierać się na każdej wysyłanej wiadomości e-mail.

Pod koniec każdego e-maila ujawnisz jakiś wynik, który osiągnąłeś ty lub ktoś, kogo znasz, np. uzyskanie postu, który stanie się wirusowy i przyciągnie ponad 50,000 wyświetleń.

Wtedy, drażnić.

Powiedz, że powiesz im dokładnie, w jaki sposób udało ci się osiągnąć ten wynik w następnym e-mailu. BOOM-natychmiastowy cliffhanger.

Możesz stworzyć cliffhangera na kilka różnych sposobów.

Pierwszym z nich jest po prostu kontynuowanie tematu, który już interesuje Twoich subskrybentów. Na przykład, oto koniec kolejnego e-maila od Bryana Harrisa. Zamiast przeciążać czytelnika zbyt dużą ilością informacji w tym pojedynczym e-mailu, mówi im, że jutro wyśle następną część.

image09

Oto jak tworzysz tradycyjnego cliffhangera, dzięki uprzejmości Nathana Barry ‘ ego. Widzisz, jak to kończy? Ujawnia, że zna strategię cenową, aby potroić przychody, ale nie udostępni jej do następnego e-maila. Jestem uzależniony.

image08

W końcu możesz być jeszcze bardziej subtelny, jeśli chcesz. Ramit Sethi jest mistrzem w ślizganiu się w małych teaserach w swoich e-mailach lub na końcu w P. S. po prostu zadaje trzy pytania, na które większość jego czytelników będzie chciała znać odpowiedzi, które następnie poprosi ich o otwarcie e-maila w przyszłym tygodniu.

 image19

Krok 5: E-mail nie powinien być jednostronny

Poważne pytanie:

Cenisz sobie opinię swoich subskrybentów?

Mam nadzieję, że odpowiedziałeś tak. Jeśli tego nie zrobisz, jaki jest sens całej pracy, którą wykonujesz, aby uczynić ich życie lepszym?

Myślę, że większość ludzi odpowiada ” tak ” na to pytanie, co jest świetne. Dlaczego więc większość list e-mailowych przypomina jednostronne rozmowy?

Ja mówię, ty słuchasz.

To zły sposób podejścia do tego.

Więc jakie jest rozwiązanie? Zaangażuj swoich czytelników.

Wielu marketerów już to wie, ale stara się zaangażować subskrybentów we wszystkie niewłaściwe sposoby.

Podobnie, wiele dobrze. ale nie wielcy nauczyciele robią to samo. Zadają uczniom pytania, ale robią to w sposób, który nikogo nie skłania do odpowiedzi. * Cue niezręcznej ciszy, aż nauczyciel singles kogoś.*

Ale nie musi tak być.

Zastanów się, dlaczego ludzie nie odpowiadają:

  • boją się się mylić
  • odpowiedź jest oczywista
  • nie obchodzi ich pytanie.
  • czują się nieistotni (“niech ktoś inny odpowie”)

Zajmijmy się tym jeden po drugim.

Powód # 1: boją się się mylić

Jesteś ekspertem w swojej niszy. Twoi subskrybenci nie chcą wyglądać głupio przed tobą, jeśli źle odpowiedzą na pytanie.

Oto, co możesz z tym zrobić.

Pierwszą rzeczą, którą możesz zrobić, to pozwolić im odpowiedzieć anonimowo. Jeśli po prostu zbierasz dane, wyślij im link do arkusza Formularzy Google i daj im możliwość pominięcia ich nazwy. Zaznacz tę opcję w wiadomości e-mail.

Drugą rzeczą, którą możesz zrobić, to podzielić się swoją odpowiedzią, gdy zadano ci pytanie po raz pierwszy (jeśli się myliłeś). Rzuć im wyzwanie: powiedz, że prawie nikt nie robi tego dobrze za pierwszym razem (nie zrobiłeś tego), ale zaproś ich do zgadywania.

Po trzecie, dać im alternatywę. Wielu jest onieśmielonych odpowiedziami bezpośrednio do ciebie. Zamiast tego zrób to, co robi Ramit: daj im możliwość pozostawienia komentarza na swojej stronie.

image12

Powód # 2: Odpowiedź jest oczywista

W moich wpisach na blogu zadaję wiele pytań, głównie dlatego, że odpowiedzi są oczywiste. Nie musisz odpowiadać na te pytania i wiesz o tym. Czasami jednak marketerzy będą zadawać absurdalnie proste pytania w swoich e-mailach, aby zachęcić do zaangażowania, ale subskrybenci nie traktują tych pytań poważnie.

Lekcja z tego jest taka, że nie można zwodzić ludzi do zaręczyn. Zadawaj tylko pytania, które służą celowi.

Powód # 3: nie obchodzi ich pytanie

Ten jest łatwy i prawdopodobnie nie musisz się o to martwić. Okazjonalnie, niektórzy marketerzy próbują zadawać pytania dotyczące niepowiązanych tematów, które w większości zostaną zignorowane. Zamiast tego Zachowaj pytania do swojej niszy. To takie proste.

Powód # 4: czują się nieistotni (“niech ktoś inny odpowie”)

Jest to zdecydowanie najtrudniejsza przeszkoda do pokonania, zwłaszcza gdy masz dużą listę. Próbujesz sprawić, by ktoś poczuł się wyjątkowy, mimo że jest tylko jednym z tysięcy (znacznie gorszym niż klasa).

Jedną z technik przezwyciężenia tego problemu jest ukierunkowanie na bardzo konkretną część czytelników. Zamiast pytać:

“Jakie taktyki starałeś się zwiększyć współczynnik konwersji?”

Spróbuj:

“Wiem, że nie każdy ma ogromną witrynę, ale jeśli jesteś właścicielem witryny z 20 000 lub więcej odwiedzających miesięcznie, co próbowałeś do tej pory zwiększyć współczynnik konwersji?”

Czasami lepiej jest wykluczyć część listy (nie będą mieli nic przeciwko, dopóki nie jest to cały czas), aby inna część czuła się bardziej wyjątkowa.

Inną techniką, której możesz użyć, aby Twoi subskrybenci czuli się wyjątkowo, jest ta, którą widziałem w użyciu Carol Tice. Prosisz o odpowiedzi lub opinie, aby umieścić je w przyszłym e-mailu lub poście na blogu.

image14

Wreszcie, nigdy nie spraw, aby czytelnicy czuli się tak, jakby wysyłali swoje odpowiedzi do czarnej dziury. Ostatnio widziałem, jak wielu marketerów poprawia się w tej dziedzinie. Kiedy zadają pytanie na końcu wiadomości e-mail, zwracają uwagę, że odpowiadają na wszystkie e-maile lub przynajmniej je czytają.

Odpowiedz na tyle, na ile możesz. Mimo że może to być czasochłonne, jest to najlepszy sposób na budowanie relacji z czytelnikami i zdobywanie prawdziwych fanów.

Krok 6: większy nie jest lepszy

Jest to bardzo ogólna zasada i można ją złamać.

Niektórzy marketerzy piszą bardzo długie e-maile, nawet z ponad 1,000 słowami czasami i bardzo dobrze sobie z nimi radzą.

Jeśli jednak zamierzasz tak dużo pisać, lepiej, żebyś miał coś ważnego do powiedzenia.

Jeśli Twoi subskrybenci przeczytają cały ten długi e-mail i nic z tego nie otrzymają, nie zrobią tego ponownie.

Inną rzeczą do rozważenia jest to, że jeśli wysyłasz aktualizacje e-mail więcej niż raz w tygodniu, większość subskrybentów nie będzie miała czasu na czytanie wielu długich e-maili, chyba że cię kochają.

Wreszcie, pisanie dobrych długich e-maili zajmuje dużo czasu. Większość marketerów, którzy robią to regularnie, to również silni copywriterzy.

Dlatego, o ile nie masz dobrego powodu, powinieneś trzymać się krótkiego jasnego e-maila.

Informz stwierdził, że krótsze e-maile mają najwyższe współczynniki otwarcia i klikalności. Odkryli również, że e-maile z większą liczbą linków mają wyższe współczynniki kliknięć. Przy mniejszej zawartości każdy link, który zamieścisz, będzie się bardziej wyróżniał.

Krok 7: Funkcja nad formularzem (Uczyń ją czytelną)

Gdyby istniał sposób na łatwe mierzenie współczynników odrzuceń wiadomości e-mail, myślę, że wielu marketerów uznałoby dane za szokujące.

Jeśli nie sprawisz, że twój e-mail będzie szybko ładowany i czytelny, Twoi subskrybenci po prostu go usuną i przejdą do następnego.

Wskazówka 1: Włącz światło na obrazy i fantazyjne formatowanie

Wszyscy wiemy, że obrazy są ważne w postach na blogu. Rozbijają tekst, wzmacniają punkty i sprawiają, że treść wygląda lepiej.

I chociaż istnieją podobieństwa między e-mailami a postami na blogu, nie jest to jeden z nich. Obrazy i formatowanie powinny być ograniczone do minimum w wiadomościach e-mail. Hubspot odkrył, że im więcej zdjęć znajduje się w wiadomości e-mail, tym niższy był współczynnik klikalności.

Jednym z problemów jest to, że ładowanie większości połączeń mobilnych trwa dłużej. Biorąc pod uwagę, że 44.7% wiadomości e-mail jest otwierane na urządzeniach mobilnych, jest to duża sprawa.

Inną obawą jest to, że odwracają uwagę czytelników od Twojego tekstu i linków. Jeśli dodasz obrazy, spraw, aby uzupełniały Twoje treści, a nie konkurowały z nimi.

image02

Wskazówka 2: Format dla wszystkich urządzeń

Jak powiedziałem, prawie połowa e-maili jest otwierana na urządzeniach mobilnych. Oznacza to, że optymalizacja wiadomości e-mail dla urządzeń mobilnych jest jeszcze ważniejsza niż optymalizacja postów na blogu dla urządzeń mobilnych.

Oto kilka najlepszych praktyk:

  • Utrzymuj krótką długość linii: większość telefonów ma maksymalną szerokość 300-500 pikseli.
  • Ograniczanie zdjęć do minimum: mogą pojawić się źle, nadmuchać Rozmiar pliku i spowodować, że e-mail zostanie oznaczony jako spam.
  • Użyj ciemnego tekstu na białym tle: lekki tekst jest często trudniejszy do odczytania na urządzeniach mobilnych.
  • Minimalizuj HTML: nawet popularne tagi, takie jak tagi akapitowe, nie są rozpoznawane przez wszystkie mobilne aplikacje e-mail.

Wskazówka 3: spraw, aby linki były oczywiste i łatwe do kliknięcia

Zawsze miej na uwadze sens swojego e-maila. W przypadku większości e-maili chodzi o to, aby czytelnicy kliknęli na stronę w Twojej witrynie. Musisz to wyjaśnić.

Ponadto linki mogą być trudne do kliknięcia na małych ekranach mobilnych, więc im bardziej się wyróżniają, tym lepszy będzie współczynnik klikalności.

Oto niektóre z rzeczy, które możesz zrobić, aby zmaksymalizować współczynnik klikalności:

  • Użyj większej czcionki dla linków
  • Umieść linki w osobnej linii
  • Pogrubione linki
  • Umieść wiele linków do tego samego postu z innym tekstem kotwicy

Nie musisz robić tego wszystkiego jednocześnie, aby uzyskać link, który się wyróżnia.

Zauważysz, że używam tego samego szablonu dla większości moich e-maili. Widać, że jeden link jest na własnej linii, a w sumie dołączam trzy linki do tego samego posta.

image01

Krok 8: wysyłaj konsekwentnie i dostarczaj swoje roszczenia

W pierwszej wiadomości e-mail powinieneś wskazać, jak często nowi subskrybenci będą otrzymywać od Ciebie wiadomości e-mail.

Niezależnie od tego jednak chcesz konsekwentnie wysyłać e-maile, w przeciwnym razie czytelnicy z czasem o Tobie zapomną, a Twoja lista stanie się przestarzała. Express Pigeon odkrył, że wysyłanie czterech e-maili miesięcznie, w przeciwieństwie do jednego, znacznie zwiększa średnią otwartą stawkę.

Więc teraz twoi czytelnicy regularnie oczekują Twoich e-maili. Otwierają je dzięki Twojej solidnej linii tematu i cieszą się treścią.

Teraz musisz tylko zająć się ostatnim elementem układanki: co się dzieje po kliknięciu przez czytelników linku?

Jeśli połączysz je z ukrytą stroną sprzedaży lub słabym postem na blogu, poczują się, jakbyś z nich skorzystał, i będziesz stracą zaufanie.

Z drugiej strony, jeśli wyślesz je na post lub stronę, która spełni Twoją obietnicę, będziesz zdobądź ich zaufanie.

Brian Dean uchodzi na sucho wysyłając maila tylko raz w miesiącu do swoich subskrybentów tylko dlatego, że za każdym razem, gdy klikają, on rozwala ich epickim postem.

Lepiej być szczerym w opisie tego, do czego się łączy i mieć niższy wskaźnik klikalności niż być zwodniczym, aby uzyskać więcej kliknięć. Krótkoterminowa chciwość doprowadzi do długoterminowego spadku zaangażowania i wielkości list.

Wniosek

E-mail marketing jest najskuteczniejszym rodzajem marketingu, jaki istnieje z szerokim marginesem. To nie zniknie w najbliższym czasie.

Gdy próbujesz zastosować te kroki 8 do przyszłych wiadomości e-mail, pamiętaj, że są to wytyczne, a nie Zasady.

Zawsze myśl o podstawowych pojęciach, które omówiliśmy w każdej sekcji, aby zobaczyć, które części odnoszą się do wiadomości e-mail i kiedy powinny być używane.

Jeśli uważnie przeczytasz ten post (może nawet ponownie przeczytać go kilka razy, jeśli ci się spodoba), będziesz miał głębsze zrozumienie tych zasad. Na początku trochę pomogą. Ale z czasem, gdy zdobywasz doświadczenie, nie ma powodu, dla którego nie możesz osiągnąć spójnych 50+% otwartych stawek i rekordowych zysków.

Jaki jest Twój największy wynik z tego postu na temat zwiększenia otwartej stawki e-mail? Jestem naprawdę ciekawy i odpowiem na każdy komentarz poniżej, jak zawsze.

 

Total
0
Shares
Related Posts