Przewodnik dla początkujących do utrzymania LLC

Utworzenie LLC jest ekscytującym osiągnięciem dla każdego przedsiębiorcy lub właściciela firmy. 

Ale praca nie kończy się po początkowym procesie tworzenia firmy. Istnieją pewne kroki i wymagania, aby utrzymać LLC i upewnić się, że LLC pozostaje w dobrym stanie z twoim stanem.

Po zidentyfikowaniu tych wymagań stosunkowo łatwo jest utrzymać LLC na bieżąco—a ten przewodnik nauczy Cię, jak to zrobić. 

Czym jest konserwacja LLC?

Po utworzeniu LLC istnieją różne wymagania konserwacyjne, aby chronić Twoją LLC i utrzymywać wszystko w dobrej kondycji ze stanem i Urzędem Skarbowym. 

Każde państwo ma swoje unikalne zasady, jeśli chodzi o utrzymanie LLC. Ale ogólnie rzecz biorąc, wszelkie wymagania, opłaty, podatki, dokumenty i dodatkowe zgłoszenia są należne rocznie. 

Podczas gdy większość konserwacji LLC jest w toku, być może będziesz musiał wykonać kilka jednorazowych zadań, aby zapewnić zgodność i utrzymać wszystko w porządku. 

Podstawy utrzymania Twojej LLC

Ponownie, wymagania LLC różnią się w zależności od stanu. Ale przyjrzymy się bliżej podstawowym składnikom utrzymania Twojej LLC, które są dość powszechne we wszystkich dziedzinach. 

Artykuły organizacji

Artykuły organizacji są elementem prawnym, który powstaje podczas początkowego procesu tworzenia LLC. Ten dokument prawny jest formalnie używany do tworzenia spółek z ograniczoną odpowiedzialnością na poziomie państwa.

Treść dokumentu obejmuje prawa, zobowiązania, obowiązki, obowiązki i więcej dla wszystkich członków LLC (właścicieli).

W wielu przypadkach informacje na temat oryginalnych artykułów organizacji pozostaną takie same przez dłuższy czas. Istnieją jednak pewne sytuacje, w których trzeba będzie zmienić dokumenty i złożyć tę poprawkę do Sekretarza Stanu. 

Przykładami zdarzeń, które wymagałyby zmiany w statucie organizacji są:

  • Zmiana nazwy LLC
  • Zmiana zarejestrowanego agenta
  • Zmiana adresu zarejestrowanego agenta
  • Zmiana struktury finansowej i opodatkowania LLC
  • Zmiana struktury zarządzania Sp. z o. o.

Aktualizacje umowy operacyjnej LLC zazwyczaj nie będą wymagane w przypadku zmienionych artykułów organizacji. Umowa operacyjna jest bardziej do użytku wewnętrznego, w przeciwieństwie do zgodności Państwa. 

Jeśli nie masz pewności, czy określone wydarzenie lub działanie powinno spowodować zmianę statutu organizacji dla Twojej LLC, skonsultuj się z prawnikiem, który może udzielić Ci wskazówek dotyczących twoich przepisów stanowych. 

Oficjalny proces zmiany artykułów organizacji różni się w zależności od stanu, ale przygotuj się na poniesienie niewielkiej jednorazowej opłaty za każde zdarzenie.

Sprawozdanie Roczne

Wiele stanów wymaga od LLC złożenia rocznego raportu. W niektórych stanach jest to znane jako oświadczenie o informacji (SOI). 

Na przykład w Kalifornii LLC musi złożyć oświadczenie o informacji za pomocą formularza LLC-12 u Sekretarza Stanu. Informacje te zawierają publicznie dostępne informacje o Twojej firmie, takie jak adres LLC, informacje o członkach i informacje o zarejestrowanych agentach. 

Kalifornia wymaga, aby Soi zostały złożone w ciągu 90 po złożeniu artykułów organizacji. Następnie musisz złożyć nowe oświadczenie o informacjach co dwa lata, niezależnie od tego, czy Informacje się zmieniają. 

Zazwyczaj opłata za zgłoszenie jest związana z rocznymi raportami LLC lub SOIs.

Licencje i zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej

Większość LLC wymaga jednej lub więcej licencji do działania. Dokładne licencje i zezwolenia będą się różnić w zależności od branży i lokalizacji. 

Nie wszystkie licencje muszą być aktualizowane co roku. Musisz więc zrozumieć, kiedy każde pozwolenie wygasa i jak wygląda proces odnawiania każdego z nich. Niezastosowanie się do tego zwiększy odpowiedzialność LLC i potencjalnie doprowadzi Cię do problemów związanych z zgodnością. 

W niektórych przypadkach nieprawidłowe lub wygasłe zezwolenia mogą skutkować grzywnami, a nawet wykluczeniem działalności. 

Do typowych przykładów licencji i zezwoleń, które należy zachować, należą:

  • Licencje na alkohol
  • Zezwolenia zdrowotne
  • Pozwolenia na zagospodarowanie przestrzenne i zagospodarowanie terenu
  • Licencje zawodowe
  • Licencje dla sprzedawców
  • Pozwolenia na budowę

Istnieje ponad 150 000 jurysdykcji zgłoszenia w całym kraju. Oprócz wymagań państwowych, niektóre miasta i powiaty mają również zasady dotyczące różnych licencji biznesowych. 

Dba i fikcyjne nazwy firm

Wiele LLC działa pod DBA (doing business as) lub fikcyjną nazwą. 

Na przykład nazwa LLC może być podobna do ” Francis John Holdings, spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością.”Ale LLC może działać jako „Frank’ s Pizza ” lub coś znacznie prostszego. 

Zazwyczaj DBAs nie są nieokreślone. Po ich wygaśnięciu musisz przejść proces odnawiania DBA. 

Zazwyczaj jest to bardzo proste. To tylko kwestia wypełnienia odpowiednich dokumentów przed wygaśnięciem nazwy i uiszczenia wymaganych opłat.

Czas wygaśnięcia zależy od stanu. Na przykład DBAs w Teksasie musi być odnawiany co dziesięć lat. Ale Kalifornia wymaga, aby LLC używało DBA, aby odnawiać te nazwy co pięć lat. 

Podatki Roczne

Płacenie podatków w całości i na czas pomaga utrzymać LLC w dobrej kondycji ze stanem i Urzędem Skarbowym. 

W zależności od sposobu opodatkowania Twojej LLC, sama firma może nie płacić podatków dochodowych. Na przykład wyłączni właściciele z LLC mogą korzystać z opodatkowania przelotowego, aby płacić dochody z działalności gospodarczej na swoich osobistych zeznaniach podatkowych. 

Jednak niektóre stany wymagają minimalnego podatku LLC każdego roku. 

Na przykład wszystkie Llc w Delaware są zobowiązane do płacenia rocznego podatku w wysokości 300 . Minimalny roczny podatek LLC w Kalifornii wynosi 800, ale liczba ta wzrasta w oparciu o dochód LLC za rok. 

Coroczne spotkanie LLC

W przeciwieństwie do korporacji, coroczne spotkania nie są oficjalnie wymagane dla LLC.

Mając to na uwadze, powinieneś postępować zgodnie z procedurami określonymi w umowie operacyjnej LLC. Jeśli umowa operacyjna wymaga tych spotkań, ważne jest, abyś je odbył.

Mimo że państwo niekoniecznie będzie to sprawdzać, nieprzestrzeganie umów operacyjnych może spowodować, że Twoja LLC straci ochronę odpowiedzialności, jeśli zostaniesz zakwestionowany w sądzie przez innego członka. 

3 narzędzia do uproszczenia sposobu utrzymania LLC

Utrzymanie samej LLC nie zawsze jest łatwe. Ale jeśli używasz odpowiednich narzędzi i zasobów, proces ten jest znacznie mniej bólu głowy. 

#1-Incfile

Podczas gdy Incfile jest najbardziej znany ze swoich usług tworzenia biznesu, zapewnia również rozległe zasoby i usługi poza początkowym zgłoszeniem LLC. Pozwalają one uzyskać certyfikat dobrej kondycji od Sekretarza Stanu, aby pokazać, że Twoja LLC jest zarejestrowana i oficjalnie upoważniona do działania w Twoim stanie formacji. Ten dokument jest często wymagany do uzyskania pewnych licencji biznesowych, które są potrzebne do utrzymania LLC.

Ponadto Incfile oferuje szeroką gamę dodatkowych usług zgodności LLC. Możesz ich używać do rocznych raportów LLC, wyszukiwań licencji biznesowych, baz danych, fikcyjnych nazw, zgłoszeń IRS, usług zarejestrowanych agentów i innych. Usługa zarejestrowanego agenta zaczyna się od zaledwie $119 rocznie i jest bezpłatna przez jeden rok, jeśli zarejestrujesz swoją LLC w Incfile.

#2-ZenBusiness Zarejestrowany Agent. 

ZenBusiness oferuje szereg usług związanych z tworzeniem biznesu, raportowaniem, zgodnością i wieloma innymi. Ale jeśli chodzi o utrzymanie Twojej LLC, Usługa agenta zarejestrowanego w ZenBusiness uprości twoje wymagania. Istnieją dwa pakiety do wyboru, standardowy i kompletny-począwszy od $99 i $149 rocznie.  

Oprócz podstawowych funkcji zarejestrowanego agenta, ZenBusiness idzie o krok dalej z wieloma dodatkami. Wszystkie Twoje pliki LLC i dokumentacja prawna są przechowywane w pulpicie nawigacyjnym online, umożliwiając ich przeglądanie, drukowanie lub pobieranie w dowolnym momencie. Zespół ZenBusiness obsługuje również wszystkie bieżące zgłoszenia stanu, w tym raport roczny. Skorzystasz również z dwóch rocznych zmian, aby zapewnić, że Twoja LLC pozostanie w dobrej kondycji, nawet jeśli musisz zmienić informacje. 

# 3-Północno-Zachodni Zarejestrowany Agent

Northwest zarejestrowany Agent jest jednym z najbardziej renomowanych i niezawodnych zarejestrowanych usług agenta w istnieniu. Ich Obsługa klienta nie ma sobie równych, co czyni je najlepszym wyborem dla każdego właściciela firmy, który potrzebuje pomocy w utrzymaniu LLC. Zapewniają dziesiątki bezpłatnych form prawnych dla Llc, w tym artykuły organizacji, umowy operacyjnej, protokoły z posiedzeń, uchwały, artykuły poprawek, wkłady kapitałowe i inne—wszystko to ułatwia zachowanie zgodności.  

Z Northwest Registered Agent, będziesz korzystać z korporacyjnego przewodnika, który pomoże Ci poruszać się po wodach o różnych wymaganiach stanowych i lokalnych. Zapewniają wstępnie wypełnione formularze państwowe, przypomnienia o rocznych raportach i wsparcie telefoniczne z wykwalifikowanymi agentami. Ta wyjątkowa usługa zarejestrowanego agenta dla LLC zaczyna się od zaledwie 125 USD rocznie. 

3 sztuczki dla utrzymania LLC

Utrzymanie LLC nie musi być skomplikowane. Następujące szybkie sztuczki i najlepsze praktyki znacznie ułatwią Ci życie, dzięki czemu możesz spać spokojnie w nocy, wiedząc, że Twoja LLC jest w dobrej kondycji. 

Sztuczka # 1: Użyj usługi zarejestrowanego agenta

Każde państwo wymaga, aby LLC utrzymywało zarejestrowanego agenta. Technicznie rzecz biorąc, możesz to zrobić sam—ale zdecydowanie odradzamy. 

Głównym celem zarejestrowanego agenta jest otrzymywanie Korespondencji rządowej, obsługi procesu i dokumentacji związanej z zgodnością w imieniu Twojej LLC. Ale jeśli korzystasz z usługi zarejestrowanego agenta, zwykle korzystasz z znacznie więcej niż podstaw. 

Najlepsi zarejestrowani agenci pomogą Ci zachować zgodność i upewnić się, że wszystkie dokumenty LLC są aktualne w Twoim stanie. Mogą obsługiwać większość dokumentów w Twoim imieniu za pomocą wstępnie wypełnionych formularzy państwowych. Niektórzy zarejestrowani agenci przypomną ci o nadchodzących raportach rocznych, opłatach i innych wymaganiach. 

Jeśli korzystasz z usługi zarejestrowanego agenta, takiej jak narzędzia wymienione wcześniej w tym przewodniku, wszystko będzie łatwiejsze, gdy utrzymasz swoją LLC. 

Sztuczka # 2: oddzielne wydatki biznesowe i osobiste

Jest to częsty problem dla nowo zarejestrowanych LLC, zwłaszcza dla jednoosobowych właścicieli i jednoosobowych LLC.

Państwa nie wymagają prawnie otwarcia konta bankowego firmy. Ale jest to coś, co powinieneś zrobić natychmiast po rejestracji LLC. 

Nawet jeśli nie robisz nic złego lub nielegalnego, pomysł korzystania z jednego konta do transakcji biznesowych i osobistych jest dużym Nie-Nie w oczach urzędu skarbowego. Jeśli kiedykolwiek będziesz kontrolowany, zostaniesz za to dokładnie zbadany.

Ponadto możesz stracić ochronę odpowiedzialności LLC, jeśli mieszasz konta biznesowe i osobiste. Aby tego uniknąć, po prostu jak najszybciej Otwórz konto czekowe firmy.

Gdy masz EIN i nazwę firmy, większość banków pozwoli Ci złożyć wniosek. 

Sztuczka # 3: Przechowuj wszystkie wymagane dokumenty w bezpiecznym miejscu

Utrzymanie LLC polega na utrzymaniu porządku. Jeśli masz Dokumenty, Dokumenty, licencje i wszystko inne, właściwa konserwacja będzie wyzwaniem. 

Twoje główne miejsce prowadzenia działalności lub siedziba główna powinny zawierać kopie następujących dokumentów:

  • LLC artykuły organizacji (i wszelkie zmiany)
  • Umowa operacyjna LLC (i wszelkie zmiany)
  • Pełna lista każdego członka LLC, w tym ich ostatni znany adres, wkład i udziały
  • Kopia listu potwierdzającego EIN
  • Protokół spotkania LLC (jeśli jest to wymagane w umowie operacyjnej)
  • Wszystkie kopie sprawozdań finansowych i ewidencji podatkowej
  • Wszystkie licencje i zezwolenia na prowadzenie działalności

Oprócz fizycznych kopii tych dokumentów można je również przechowywać online w chmurze w celu przechowywania. 

Szybki i łatwy dostęp do tych dokumentów uprości sprawy, podejmując wymagane kroki w celu utrzymania LLC. 

Co dalej

Teraz, gdy rozumiesz, czego potrzeba, aby utrzymać swoją LLC, powinieneś rozważyć kilka innych rzeczy. W Quick Sprout nasz zespół zebrał mnóstwo zasobów i przydatnych informacji dla właścicieli firm i przedsiębiorców. 

Oprócz otwarcia biznesowego konta czekowego, powinieneś również otrzymać oddzielną kartę kredytową na wydatki LLC. Ponownie, znacznie ułatwi to oddzielenie finansów osobistych i biznesowych. Aby uzyskać wskazówki i więcej informacji, sprawdź naszą listę najlepszych kart kredytowych dla startupów.

Jak już wielokrotnie wspominaliśmy w tym przewodniku, dokładne wymagania dotyczące utrzymania LLC zależą od Twojego konkretnego stanu. Dlatego w Twoim najlepszym interesie jest skonsultowanie się z prawnikiem biznesowym, jeśli masz pytania, wątpliwości lub potrzebujesz wskazówek, co dokładnie jest wymagane. Zamiast wydawać fortunę na tradycyjnego prawnika, powinieneś być w stanie uzyskać odpowiednią pomoc za pomocą usługi prawnej online. 

Total
0
Shares
Related Posts

Jak znak firmowy firmy

Znak towarowy chroni tożsamość Twojej marki przed naśladowcami. Jeśli masz unikalną i wpływową nazwę, slogan lub projekt, musisz…