Jak założyć firmę Korepetycyjną

Jeśli masz duże umiejętności dydaktyczne i wiedzę przedmiotową, w branży korepetycji można zarobić dużo pieniędzy-niezależnie od tego, czy pracujesz jako pomocnik, czy chcesz rozwijać się jako pełnoetatowy zawód.

Problem polega jednak na tym, że trudno jest wiedzieć, od czego zacząć i jak zdobyć pierwszych klientów. 

Ale jak mówią, kiedy jest wola, jest sposób, a my mamy sposób.

Oto wszystko, co musisz wiedzieć, aby rozpocząć działalność korepetycyjną na właściwej stopie. 

Łatwe Części założenia firmy Korepetycyjnej

Najłatwiejszą częścią rozpoczęcia działalności korepetycyjnej jest stworzenie witryny biznesowej. Przy tak wielu opcjach budowania stron internetowych, które są dziś dostępne dla prawie każdego, nie musisz iść drogą drogą i zatrudnić programisty, który zrobi to za Ciebie.

Dzięki platformie takiej jak Squarespace możesz mieć elegancką i profesjonalną stronę z korepetycjami w mniej niż jeden dzień. 

Squarespace oferuje wiele szablonów stron internetowych, więc nie musisz zaczynać od zera. A jeśli chcesz akceptować płatności za korepetycje za pośrednictwem swojej witryny, możesz łatwo dodać opcję przetwarzania płatności online do swoich stron. 

Tutaj możesz zacząć tworzyć stronę internetową, która prezentuje Twoje usługi korepetycji. Następnie przejdziemy do bardziej zaangażowanych części tworzenia biznesu korepetycji, który przynosi wyniki poniżej. 

Trudne części założenia firmy Korepetycyjnej

Bez względu na to, jaki rodzaj działalności próbujesz ustanowić, pojawią się zabawne części (takie jak tworzenie własnej strony internetowej i kreatywność dzięki brandingowi), a następnie niektóre niezbyt Zabawne części. Na przykład łatwo jest dopracować i opublikować stronę z korepetycjami za pomocą łatwego w użyciu narzędzia do tworzenia stron, takiego jak Squarespace. Trudną częścią jest uzyskanie docelowych klientów, aby znaleźć Twoją stronę internetową i zarejestrować się w usługach, które oferujesz.  

Kolejna trudna część założenia firmy korepetycyjnej? Na początku możesz nie wiedzieć, jak ustawić swoje ceny. Zwłaszcza jeśli zaczynasz z zerowymi powiązaniami w branży korepetycji. 

Nie jest w stanie magicznie znaleźć klientów, nie mając pojęcia, czy wyceniono swoje usługi poprawnie, lub konieczności rozpoczęcia sieci od zera może co prawda sprawić, że chcesz zrezygnować. Ale na tym się nie kończy. Poznanie tajników legalnego założenia firmy i zarządzania przepływami pieniężnymi jest kluczową częścią utrzymania firmy na powierzchni. 

Wszystko to, aby powiedzieć, trudniejsze części rozpoczęcia działalności gospodarczej nie powinno zniechęcać. Zamiast tego powinieneś używać ich jako paliwa do tworzenia planu gry od samego początku, aby z powodzeniem wykonywać trudniejsze zadania. Zanurzamy się głębiej w każdym kroku, który możesz podjąć, aby zwiększyć swoje możliwości sukcesu poniżej. 

Krok 1: Zorganizuj Się

Decydując się na rozpoczęcie działalności korepetycyjnej to jedno. Istnieje wiele innych mniejszych decyzji, które należy podjąć, jak również. Zacznijmy od wybrania swojej niszy. 

Zdecyduj O Swojej Niszy Korepetycji

Jeśli jeszcze nie słyszałeś o słowie “nisza” wcześniej, możesz myśleć o tym jako o “podkategorii” szerszej kategorii. Innymi słowy, powiedzenie, że chcesz być nauczycielem, jest zbyt szerokim kierunkiem, aby obrać. Musisz uzyskać bardziej szczegółowe informacje i zdecydować, w którym temacie chcesz się specjalizować. 

Ogólna zasada w biznesie jest taka, że im więcej się specjalizujesz, tym większe szanse na znalezienie klientów, którzy płacą za to, co sprzedajesz. Im bardziej uogólniasz, tym trudniej jest skutecznie sprzedać swoje usługi. Znalezienie niszy polega na podsumowaniu wiedzy na temat przedmiotu, a także na tym, jakie są Twoje mocne i słabe strony, aby wiedzieć, z którego przedmiotu będziesz się doskonalić. 

Jeśli chcemy przyjąć szerokie podejście, technicznie możesz udzielić korepetycji każdemu na prawie wszystkim. Chociaż im bardziej niejasny temat, tym trudniej będzie znaleźć klientów. 

Ale jeśli myślimy o korepetycjach akademickich, wtedy będziesz chciał pomyśleć o tym, na jakim temacie będziesz najlepiej nauczał. Czy to będzie Algebra? Rachunek Wstępny? Może Geometria lub hiszpański dla początkujących? Poza przedmiotami, jest wielu nauczycieli, którzy specjalizują się w konkretnych standardowych testach, takich jak SATs lub akty. 

Zarejestruj Swój Biznes Korepetycji

Jeśli poważnie myślisz o swojej branży korepetycji i planujesz zarabiać dzięki niej znaczną ilość pieniędzy, dobrą praktyką jest poświęcenie czasu na zarejestrowanie go jako LLC. Możesz to zrobić za pośrednictwem lokalnej witryny biznesowej swojego stanu. 

Proces jest zwykle prosty i możesz uzyskać certyfikat LLC po wprowadzeniu kilku informacji o swojej firmie wraz z opłatą. Proces każdego stanu jest nieco inny, więc będziesz chciał sprawdzić swoje lokalne oferty za pomocą szybkiego wyszukiwania Google. Jeśli coś pójdzie nie tak, LLC prawnie chroni Ciebie i twoje aktywa. 

Krok 2: Dowiedz Się, Kim Są Twoi Klienci

Teraz, gdy już skonfigurowałeś niektóre z podstaw prowadzenia nowo odkrytego biznesu z korepetycjami, jasne określenie, kim są twoi klienci, pomoże Ci lepiej promować swoje usługi. 

Jakiego Przedziału Wiekowego Lub Klasy Chcesz Uczyć? 

Wbrew powszechnemu przekonaniu, twoi klienci nie są ” nikim, kto potrzebuje korepetycji z X przedmiotu.”Aby odnieść sukces jako korepetytor, musisz bardziej precyzyjnie określić, kim jest twój Klient.

Na przykład, zadaj sobie pytanie, jaki Przedział wiekowy jestem najlepszy w nauczaniu? Jeśli nie masz doświadczenia w nauczaniu określonego przedziału wiekowego, może to wymagać pewnych prób i błędów, aby to zrozumieć. Jeśli wolisz myśleć o tym po klasie, to zrób to. Wybór zakresu ocen może działać lepiej na dłuższą metę. 

Nie zapomnij również wziąć pod uwagę wybranych tematów. Korepetytor języka angielskiego może z łatwością pracować z szerokim gronem uczniów od późnej szkoły podstawowej do college’ u, podczas gdy Korepetytor z algebry będzie prawdopodobnie ograniczony do uczniów z zakresu 8-10 klas. Przedmioty, których chcesz uczyć, pomogą określić, kim będą twoi uczniowie–i odwrotnie. Jeśli naprawdę chcesz udzielać korepetycji szóstoklasistom, możesz zapoznać się z przedmiotami często nauczanymi w tej klasie. 

Jaki Format Będzie Najlepiej Pasował Do Twoich Umiejętności?

Po zapoznaniu się z typem ucznia, z którym chcesz pracować, określ, jaki format Twoim zdaniem będzie najlepiej pasował do Twojego istniejącego zestawu umiejętności. Niektórzy nauczyciele dobrze koncentrują się na sesjach jeden na jeden. Inni korzystają z małej grupy trzech lub więcej uczniów. 

Pamiętaj, że możesz formatować sesje indywidualne lub grupowe osobiście lub online. Więc będziesz chciał pomyśleć o tym, czy chcesz udzielać korepetycji online, czy też najlepiej wykonujesz korepetycje osobiście. 

Istnieją plusy i minusy korzystania z korepetycji, a nawet zbliżania się do nich z hybrydowym podejściem zarówno sesji online, jak i offline. Twoja decyzja będzie ostatecznie zależeć od tego, jak najlepiej pracujesz. 

Krok 3: Ustaw Stawki Korepetycji

Zastanawiałeś się już, jak ustalisz ceny korepetycji? Wiele z nich zależy od tego, co oferujesz, Twojej dostępności i wszelkich wyników, które możesz zaoferować. 

Badania Jakie Są Konkurencyjne Stawki

Czy opłata za godzinę, za sesję, lub ryczałt za studenta? Jakie poświadczenia lub wcześniejsze wyniki możesz dostarczyć, które dowodzą, że jesteś skutecznym korepetytorem w swojej niszy? Są to pytania, które musisz zadać sobie podczas badania, jakie są obecne stawki korepetycji. 

Dla prywatnego nauczyciela średnia stawka może wynosić około 25 USD za godzinę. Może to jednak ulec zmianie w zależności od lokalizacji, przedmiotu i innych czynników. Po ustawieniu cen, trzeba upewnić się, aby wziąć pod uwagę wydatki (w tym podatki), jak również, więc jesteś w lewo z znośną marżę zysku po uruchomieniu numerów co miesiąc.

Jednym z najlepszych sposobów na zapoznanie się z aktualnymi stawkami korepetycji jest sprawdzenie, jakie platformy korepetycyjne płacą korepetytorom. Na przykład, Chegg Study płaci korepetytorom 20 $za godzinę, gdy nauczyciel zostanie zaakceptowany na ich platformie. Możesz również odwiedzić wątki Reddita dotyczące korepetycji, które mogą być kopalnią złota dla dodatkowych wskazówek i sztuczek, które działają dzisiaj. 

Poza tym zawsze istnieją grupy na Facebooku na ten temat, które mogą mieć wielką wartość i które mogą pomóc w rozszerzeniu sieci korepetycji. Rozważ dołączenie do kilku grup, aby być częścią społeczności podobnie myślących nauczycieli.    

Zastanów Się Nad Jakością Oferowanych Usług

Gdy zaczynasz, możesz nie być w stanie pobierać opłat za sesje korepetycji. Ale gdy zdobędziesz doświadczenie, referencje i wyniki, szybko będziesz w stanie zwiększyć swoje stawki z nowymi uczniami. 

Chociaż możesz nie być w stanie konkurować z najlepszymi korepetytorami w swojej niszy, nadal możesz zacząć od małych i pracować w górę. Krótko mówiąc, im więcej doświadczenia, tym więcej możesz naładować, zwłaszcza jeśli pracujesz dla siebie, a nie za pośrednictwem platformy. Trochę bardziej zagłębiamy się w tę część znajdowania klientów. 

Krok 4: Znajdź Klientów

Jedną z najtrudniejszych części o uzyskanie korepetycji biznesu od ziemi jest znalezienie klientów. Może być wiele działań marketingowych. Poniżej przedstawiamy kilka bezpłatnych sposobów na pozyskanie klientów. 

Polegaj Na Swojej Sieci

Jeśli chodzi o korepetycje, word of mouth jest twoim najlepszym przyjacielem. Wykorzystanie istniejącej sieci w celu znalezienia kogoś, kto potrzebuje korepetycji, może być realnym sposobem na rozpoczęcie pracy. Jeśli wykonasz wspaniałą pracę z kilkoma pierwszymi klientami i proaktywnie prosisz o polecenia, możesz szybko zbudować listę klientów korepetycji. 

Może to nie zawsze działać, jeśli Twoja sieć nie obejmuje ani nie wie o nikim, kto potrzebuje korepetycji. W takim przypadku zawsze możesz przejrzeć tablice ogłoszeń i platformy korepetycji w celu uzyskania dodatkowej pracy. 

Wejdź na platformy korepetycji

Czy wiesz, że istnieją platformy korepetycji, za pomocą których możesz znaleźć klientów? Mogą być świetnymi zasobami, jeśli dopiero zaczynasz i nie masz pojęcia, jak zdobyć klienta. Oto kilka wartych sprawdzenia. 

  • Badanie Chegg
  • Tutors.com
  • TutorMe

Na przykład, aby zostać nauczycielem w Chegg Study, musisz przejść proces rejestracji i podać dwie formy identyfikacji. Następnie być może będziesz musiał wykonać kilka testów, aby pokazać swoje umiejętności w wybranych przedmiotach. Możesz uzyskać odpowiedź na temat kwalifikowalności w ciągu zaledwie tygodnia. Po wejściu na pokład będziesz mógł pracować z uczniami, którzy szukają pomocy z różnych przedmiotów. 

Znajdź Ogłoszenia Korepetycji

Czasami na tablicach ogłoszeń można znaleźć pracę z korepetycjami kontraktowymi. Miejsca takie jak Indeed mogą być kopalnią korepetycji, które są publikowane codziennie w Twojej okolicy. 

Jeśli masz problemy ze znalezieniem korepetytorów przez word-of-mouth, sprawdzanie general job boards to kolejna droga, którą warto wypróbować. Jest to szczególnie prawdziwe, gdy po raz pierwszy zaczynasz. 

Przejdź Do Płatnej Trasy Reklamowej

Powiedzmy, że nie znajdujesz szczęścia w platformach korepetycji, Twojej sieci lub tablicach ofert pracy, co jeszcze możesz zrobić, aby znaleźć klientów? Jak w przypadku każdej firmy, zawsze możesz wybrać trasę płatnych reklam. 

Facebook lub Instagram są przeznaczone do udzielania korepetycji, więc możesz skorzystać z płatnych reklam w mediach społecznościowych, aby pozyskać klientów, którzy potrzebują pomocy w temacie. Jednak wypróbowanie płatnych reklam może być nieco ryzykowne. 

Nie wiesz, czy pieniądze, które włożysz w płatną reklamę, się opłacą i musisz wiedzieć, co robisz, jeśli chodzi o skuteczny marketing cyfrowy. Mimo to jest to trasa warta rozważenia, jeśli wyczerpałeś wszystkie swoje bezpłatne działania informacyjne i marketingowe. 

Krok 5: Zbierz Referencje

W tym momencie uruchomiłeś swoją stronę z korepetycjami, zapoznałeś się z konkretnym tematem, w którym chcesz udzielać korepetycji i specjalizować się, i znalazłeś pierwszą garstkę klientów. Co teraz? 

Poproś O Opinię

Aby utrzymać swoją działalność w zakresie korepetycji przy życiu i dobrze, będziesz potrzebował stałego strumienia klientów, którzy chcą wyników, które oferujesz. Można śmiało powiedzieć, że zarządzanie udanym biznesem korepetycji jest równoznaczne z doskonaleniem swoich umiejętności i ich marketingiem. 

Informacje zwrotne mogą pomóc w poprawieniu kursu, gdy twój styl nauczania nie jest odpowiedni. Uczniowie mogą powiedzieć, na co są najbardziej otwarci, a co im nie wyszło. Łatwo zauważyć, w jaki sposób informacje zwrotne prowadzą do lepszych sesji korepetycji, a następnie lepszych wyników, które można wykorzystać do promowania swoich usług. Tak więc, jako korepetytor, rozważ nie pomijanie fragmentu układanki jako kluczowego elementu Twojej firmy. 

Dołącz swoje referencje i wyniki w swojej witrynie

Świetnym sposobem, aby pokazać, że jesteś skutecznym korepetytorem, jest poproszenie byłych klientów o referencje. Informacje zwrotne są świetne, aby pomóc Ci udoskonalić wewnętrzne procesy i lepiej uczyć. Ale referencje-zwłaszcza gdy publikujesz je na swojej stronie—mogą być świetne do pokazania autorytetu w Twojej branży. 

Referencje pozwalają również klientom wiedzieć, że mogą zaufać ci, aby uzyskać wyniki. Gdy się rozwijasz i pracujesz z różnymi klientami, rozważ zbieranie referencji pod koniec swojej podróży z korepetycjami i zapytaj, czy można je zaprezentować na swojej stronie internetowej. 

Total
0
Shares
Related Posts