Według raportu zapiera, co trzeci Amerykanin ma kłopoty.
Ale pomysły na drugie źródło dochodu nie zawsze się pojawiają.
Biznes automatów oferuje wielu początkującym przedsiębiorcom łatwą barierę wejścia.
Ta firma jest łatwa w utrzymaniu, ma niewiele kosztów ogólnych i jest stosunkowo łatwa do uruchomienia i zarządzania.
Jeśli to brzmi dobrze dla Ciebie, poprowadzę Cię przez jak rozpocząć działalność automatów krok po kroku.
Łatwe Części rozpoczynania działalności automatu
Ogólnie rzecz biorąc, automat biznes jest jednym z najprostszych rodzajów przedsięwzięć komercyjnych, aby rozpocząć. Istnieje wiele punktów wejścia w branży. Należą do nich niedrogie opcje, takie jak leasing automatów, które można finansować samodzielnie.
Dodatkowo, automat biznes niekoniecznie wymaga unikalnej wiedzy, a nawet doświadczenie w branży. Typowe codzienne czynności obejmują uzupełnianie produktów, napełnianie mechanizmu monet, opróżnianie kasy i ponowne zamawianie produktów. Działania te można wykonać w ciągu zaledwie kilku godzin, dzięki czemu biznes automatów niezwykle hands-off.
Negocjowanie miejsca na maszynę jest równie proste. Większość właścicieli lub właścicieli firm chętnie organizuje prowizję w zamian za miejsce. Tutaj zapłacisz właścicielowi określony procent zysków z automatów. Alternatywnie, niektórzy właściciele wolą stałą miesięczną opłatę. Znalezienie miejsca na automat nie powinno być zbyt trudne z należytą starannością.
Będziesz mieć również do wyboru wiele potencjalnych miejsc o dużym natężeniu ruchu. Przykładami potencjalnie dochodowych lokalizacji są budynki biurowe, szpitale, lotniska, pralnie i szkoły. Ponadto masz szeroką gamę produktów, które możesz zaopatrzyć w swoje maszyny, W tym tradycyjne przekąski, zdrowe opcje, smakołyki dla smakoszy, produkty do prania, a nawet elektronikę.
Dzisiejszy przemysł automatów jest bardzo dobrze rozwinięty, dzięki czemu jeszcze łatwiej jest prowadzić działalność automatów. Możesz teraz uzyskać pomoc od oprogramowania automatu do automatyzacji większości przyziemnych i powtarzalnych zadań. Vendsoft jest wyjątkowym przykładem takiego oprogramowania. Dzięki VendSoft możesz usprawnić logistykę, usprawnić zarządzanie zapasami, zarządzać maszynami w czasie rzeczywistym, monitorować Finanse i upraszczać logistykę.
Ceny VendSoft zaczynają się od $19.99 miesięcznie dla dwóch użytkowników. Najtańszy plan obsługuje również do 30 automatów.
Trudne części rozpoczęcia działalności automatu
Wiele osób może się zgodzić, że biznes automatów ma stosunkowo niskie bariery wejścia. Jednak niektóre aspekty rozpoczęcia działalności mogą być trudne.
Po pierwsze, skonfigurowanie struktury firmy może być kłopotliwe. Możesz jednak uciec od ciężkiej pracy, zakładając jednoosobową działalność gospodarczą lub partnerstwo. W większości przypadków nie musisz rejestrować swojej firmy w państwie. Jest to szczególnie ważne, jeśli prowadzisz firmę używając swojego imienia i nazwiska.
Jednak ta trasa pozostawia Ciebie i Twoich partnerów narażonych na procesy sądowe i problemy finansowe. Użytkownik ponosi osobistą odpowiedzialność za zobowiązania podatkowe, prawne i finansowe swojej firmy. Założenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (LLC) może chronić siebie i swoje aktywa przed osobistą odpowiedzialnością. Będziesz musiał złożyć dokumenty i skonsultować się z prawnikiem, aby prawidłowo obsłużyć proces.
Ponadto prowadzenie LLC oznacza również konieczność uzyskania numeru identyfikacyjnego pracodawcy (EIN). Dotyczy to również zatrudniania pracowników. Inne wymagania prawne mogą obejmować składanie działalności gospodarczej jako (DBA), składanie artykułów organizacji i wyznaczanie zarejestrowanego agenta dla Twojej firmy.
Choć nie jest to szczególnie trudne, zadania te mogą być czasochłonne i spowolnić proces rozpoczynania działalności automatu.
Krok 1-Wykonaj Pracę W Tle
Istnieje kilka krytycznych zadań do wykonania, zanim zanurzysz się w branży automatów. Twój sukces lub porażka zależy przede wszystkim od jakości wstępnego planowania.
Zrób Badania Rynku
Zgodnie z raportem z badań rynku aliantów, oczekuje się, że przemysł automatów do sprzedaży osiągnie 25,25 mld USD do 2027 roku. Liczba ta wzrosła z 18,28 mld USD w 2019 roku. Ponadto przemysł ma szacunkową złożoną roczną stopę wzrostu (CAGR) w wysokości 6.7% między 2021 a 2027.
Chociaż ogólne perspektywy dla branży są optymistyczne, mogą nie być prawdziwe dla pożądanych lokalizacji. Być może będziesz musiał jeździć, aby zidentyfikować miejsca o dużym ruchu pieszym. Ponadto, zidentyfikować obszary z istniejących automatów. Pomoże Ci to zidentyfikować konkurencję.
Sprawdź również, co sprzedaje Twoja konkurencja. Te badania pomogą Ci stworzyć strategię, aby pokonać konkurencję. Świetne lokalizacje do zbadania to siłownie, motele, Hotele, centra handlowe i biurowce.
Idź o krok dalej i porozmawiaj z ludźmi, którzy przechodzą obok lub robią zakupy lub pracują w miejscach, które obserwujesz. Zapytaj ich, czy będą korzystać z automatu i co chcieliby zobaczyć w jednym. Poświęć swój czas na ten krok i uzyskaj cenne informacje.
Zdecyduj, Co Sprzedać
Istnieje szeroka gama produktów, które można sprzedawać w automacie. To, co zdecydujesz się sprzedać, w dużej mierze zależy od wyników badań rynku. Jednak niektóre produkty mają tendencję do czynienia dobrze prawie wszędzie. Opcje takie jak przekąski, napoje gazowane, kawa i woda są na ogół bardzo poszukiwane. Możesz wybrać tę trasę, jeśli wolisz grać bezpiecznie.
Istnieją również produkty nieżywnościowe, które dobrze radzą sobie z automatami. Przykłady tych produktów obejmują leki przeciwbólowe dostępne bez recepty, materiały do prania i produkty do pielęgnacji skóry. Dodatkowe opcje do obejrzenia obejmują:
- Artykuły Fitness, takie jak rękawiczki, ręczniki i suplementy
- Akcesoria elektroniczne, takie jak słuchawki, słuchawki douszne i ładowarki do telefonów
- Kosmetyki i produkty higieniczne
- Produkty do pielęgnacji skóry
- Psie smakołyki
- Produkty do włosów
- Kubki papierowe
- Czasopisma
- Gazety
- Papierosy
- Artykuły podróżne, takie jak dezodorant, szczoteczki do zębów i pasta do zębów
To, co wybierzesz do magazynowania w swojej maszynie, zależy od wielu czynników, w tym lokalizacji i danych demograficznych.
Zarejestruj Swoją Firmę
Krótko wspomnieliśmy, że rejestracja firmy może być łatwa lub złożona, w zależności od wybranej trasy. Na przykład, jeśli planujesz prowadzić działalność gospodarczą pod swoim nazwiskiem, rejestracja firmy może nie być konieczna. Ale stracisz potencjalne korzyści podatkowe, osobistą ochronę odpowiedzialności i ochronę prawną.
Następną najlepszą opcją jest rejestracja LLC. Dane dotyczące rejestracji firmy różnią się w zależności od stanu. Skontaktuj się z lokalnym rządem, aby uzyskać szczegółowe wymagania dotyczące rejestracji i licencji na rozpoczęcie działalności automatu.
Istnieją również usługi prawne online, takie jak CorpNet i LegalZoom, które mogą pomóc w zarejestrowaniu firmy za opłatą. Ponadto usługi te mogą pomóc w poruszaniu się po innych szczegółach prawnych, takich jak uzyskanie odpowiednich licencji biznesowych, uzyskanie EIN i numeru identyfikacyjnego podatnika (NIP). Jest to również doskonały czas na wybór nazwy firmy.
Krok 2-zapisz się na oprogramowanie automatu
Rejestracja za pomocą oprogramowania automatu pomoże Ci rozpocząć pracę. Oprogramowanie jest szczególnie przydatne, jeśli zaczynasz z wieloma automatami w różnych lokalizacjach. Najprawdopodobniej będziesz musiał zacząć od kilku maszyn przed skalowaniem. Ta strategia daje największe szanse na sukces.
Wybierz Swoje Oprogramowanie
Na tym etapie wybrałem VendSoft ze względu na rozsądne ceny i funkcje automatyzacji, aby ułatwić Ci życie. Niektóre z jego funkcji obejmują:
- Zarządzanie zapasami – Ta funkcja pomaga monitorować i zarządzać zapasami. Możesz śledzić poziomy produktów i daty ważności, sprawdzać historię serwisowania według maszyny lub lokalizacji oraz uzyskać szczegółowe informacje o produkcie, takie jak wartość zapasów, średni koszt i koszt jednostkowy.
- Lokalizacje – VendSoft pozwala również szybko dodawać lokalizacje i wyświetlać je na pierwszy rzut oka. Tutaj możesz obliczyć najłatwiejszą trasę dojazdu do lokalizacji maszyny, przypisać lokalizacje kierowcom i przeanalizować zestaw produktów dla każdej lokalizacji.
- Szczegółowe raportowanie – VendSoft zapewnia szczegółowe raporty, które pomogą Ci pozostać na szczycie swojej firmy. Raporty te obejmują sprzedaż na produkt, lokalizację i miesiąc w miesiącu. Otrzymasz również raporty dotyczące zysków i strat, przepływów pieniężnych, prowizji i PODATKU OD Sprzedaży.
Wybierz Swój Plan
VendSoft oferuje cztery plany. Polecam Plan Starter, który kosztuje $19.99 miesięcznie. Będziesz mógł korzystać z oprogramowania z maksymalnie 30 automatami. Możesz zwiększyć skalę w dowolnym momencie. Ponadto VendSoft oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny ze wszystkimi planami. Jest to doskonała okazja, aby przetestować oprogramowanie przed podjęciem decyzji.
Krok 3-Wybierz Lokalizację Automatu
Nawet najlepszy automat nie będzie opłacalny, jeśli wybierzesz złą lokalizację. Nie spiesz się więc, aby znaleźć optymalne miejsce dla swojej maszyny. Należy również zabezpieczyć miejsce z właścicielem firmy lub właściciela przed zakupem maszyny. Dopiero po znalezieniu lokalizacji można dokładnie ocenić, którą maszynę nabyć i najlepsze produkty, aby ją zaopatrzyć.
Wykorzystaj Swoje Sieci
Znalezienie idealnej lokalizacji nie zawsze jest oczywiste. Możesz jednak dotrzeć do ludzi z branży automatów, aby uzyskać wskazówki, jak znaleźć świetne miejsce. Dodatkowo użyj swojej sieci, aby wyszukiwać i znajdować witryny. Osoby, z którymi można rozmawiać w Twojej sieci, mogą to być właściciele firm, menedżerowie na poziomie C, HR i menedżerowie biur.
Ostatecznie ludzie lubią robić interesy z ludźmi, których znają, lubią i którym ufają. Minie trochę czasu, dopóki nie wyrobisz sobie reputacji w branży. Do tego czasu wykorzystaj swoją sieć do pozyskiwania lokalizacji dla swoich automatów.
Zbadaj Miejsca O Dużym Natężeniu Ruchu
Automaty sprzedające to gra liczbowa. Większa liczba osób przekazujących twoją maszynę oznacza większy potencjał sprzedaży. Sprawdź miejsca o dużym natężeniu ruchu. Niektóre z najlepszych lokalizacji to:
- Sklepy i centra handlowe
- Wielofunkcyjne parki biurowe
- Duże biura
- Lotniska, dworce kolejowe i PKS
- Firmy produkcyjne
- Kina i teatry
- Stacje benzynowe
- Poczekalnie, pomieszczenia socjalne i obiadokolacje
- Kompleksy mieszkaniowe
- Szpitale i centra medyczne
Ważne jest, aby spojrzeć na każdą lokalizację jako na inne terytorium. Na przykład potencjalni klienci na lotnisku mają różne pragnienia w porównaniu z rynkiem docelowym w dużym biurze. Te pierwsze mogą być bardziej zainteresowane przedmiotami podróżnymi, takimi jak słuchawki douszne, przekąski, szczoteczki do zębów i pasta do zębów. Ci ostatni klienci mogą być bardziej zainteresowani kanapkami, gorącymi posiłkami oraz herbatą lub kawą.
Zawsze dobrym pomysłem jest rozłożenie lokalizacji i rynku docelowego. Ale pamiętaj, aby rozważyć, które przedmioty są bardziej skłonne do sprzedaży w każdej lokalizacji.
Negocjuj Umowy
Gdy jesteś zadowolony z lokalizacji, nadszedł czas na negocjacje z właścicielami nieruchomości. Po pierwsze, musisz zrekompensować właścicielowi firmy korzystanie z ich lokali i prawdopodobnie z energii elektrycznej.
Większość umów automatów działa na zasadzie prowizji. Średnia branżowa wynosi około 7% sprzedaży lub zysku. Ale liczba ta może się znacznie różnić w zależności od wielkości i liczby maszyn.
Niektóre kluczowe obszary, które należy uwzględnić w umowie, to:
- Czas trwania umowy
- Typy maszyn i sprzedawane produkty
- Wyłączność
- Prawa do zwiększania, zmniejszania lub zastępowania liczby maszyn
Jeśli to możliwe, poproś prawnika o sporządzenie umowy. Ten krok gwarantuje, że niczego nie przegapisz. Właściciele nieruchomości są również bardziej skłonni do przestrzegania umowy sporządzonej przez prawnika.
Krok 4-Wybierz punkt wejścia
Istnieje kilka sposobów, aby dostać się do branży automatów. Dlatego warto zbadać wszystkie opcje, zanim trafisz na rynek, aby kupić swoje maszyny. Punkt wejścia, który wybierzesz, zależy w dużej mierze od Twojego budżetu.
Kup istniejący biznes
Jeśli masz na to budżet, najszybszym sposobem, aby dostać się do branży automatów jest zakup istniejącej firmy. Istniejąca firma oferuje ugruntowaną bazę klientów. I od razu zyskasz.
Warto zrobić kilka badań, aby dowiedzieć się, czy właściciele firm chcą sprzedać. Niektóre z rzeczy, których należy szukać w istniejącej działalności obejmują:
- Istniejące umowy z dostawcami i klientami
- Stan automatów sprzedających
- Sprawozdania finansowe
Rozważ franczyzę automatu
Innym szybkim krokiem w biznesie jest zakup franczyzy automatu. Skorzystasz z ustalonego modelu biznesowego. Dodatkowo, ten rodzaj działalności jest wyposażony w ustaloną infrastrukturę operacyjną i administracyjną.
Wielu franczyzodawców oferuje dobry poziom wsparcia, aby zacząć. Musisz zapłacić opłatę z góry, aby kupić możliwość biznesową. Następnie franczyzodawca pobiera stałą miesięczną opłatę lub procent twoich zysków.
Pamiętaj, aby przeczytać umowę franczyzową, aby upewnić się, że zgadzasz się z warunkami. Franczyzodawcy mogą mieć pewne ograniczenia, w tym rodzaje maszyn, które można kupić i co można magazynować. Ponadto wielu franczyzodawców ma określone zasady, zanim będzie można kupić możliwość. Na przykład może być konieczne zarejestrowanie firmy, takiej jak LLC.
Załóż Własny Biznes
Założenie własnej firmy to najdłuższa droga. Ale będziesz miał pełną swobodę budowania dokładnie takiego biznesu, jakiego chcesz. Jest to również doskonała okazja, aby rozwinąć swoją markę i urzeczywistnić swoją wizję-i zachować większość zysków.
Nadal istnieją pewne możliwości obniżenia kosztów uruchamiania. Na przykład wielu dostawców oferuje znaczne zniżki przy dużych zamówieniach. Możesz również uzyskać finansowanie od producenta lub dostawcy automatów.
Krok 5-Kup Swoje Automaty
Teraz nadszedł czas, aby podjąć fizyczne działania, aby założyć firmę. Możesz teraz iść na zakupy do automatów. Istnieją pewne względy, na które należy zwrócić szczególną uwagę podczas tego kroku.
Kupić czy wydzierżawić?
Leasing automatów są świetnym rozwiązaniem, jeśli jesteś przywiązany do gotówki. Będziesz mógł przetestować rynek bez angażowania się w trwałe aktywa. Niektórzy agenci Leasingowi oferują również atrakcyjne korzyści, takie jak brak płatności przez 90 dni i zupełnie nowy sprzęt vendingowy.
Niektóre z rzeczy, na które należy zwrócić uwagę przy wynajmie automatu to:
- Wymagania dotyczące konserwacji
- Rozmiar i konfiguracja maszyny
- Opcje płatności dla klientów
- Ceny leasingu
- Bieżące opłaty
Należy również sporządzić umowę najmu, która jasno określa warunki leasingu. Mogą one obejmować okres najmu, cenę najmu i kto jest za co odpowiedzialny.
Inną opcją jest zakup maszyn od razu. Ponownie, Ta opcja daje całkowitą swobodę w tym, jak chcesz prowadzić swój biznes. Zawsze możesz kupić używane automaty, jeśli masz napięty budżet. Ale upewnij się, aby dokładnie sprawdzić maszyny przed zakupem.
Nowe maszyny są również dostępne dla właścicieli małych firm. Wielu dostawców oferuje wsparcie techniczne, finansowanie i rozszerzone Gwarancje. Te korzyści mogą być warte dodatkowych pieniędzy, które wydasz na zakup nowych maszyn.
Niektóre z miejsc, w których można kupić automaty to:
- Hurtownie
- Producenci
- Sprzedawcy Online
- Sklepy specjalistyczne
- eBay
- Amazonka
- Craigslist
Zdecyduj, jakie funkcje chcesz
Funkcje automatu różnią się od podstawowych do zaawansowanych technologicznie. Skorzystaj z badań rynku i produktów, które chcesz sprzedać, aby określić potrzebne funkcje. Ogólnie rzecz biorąc, bardziej złożone funkcje zwiększą koszt maszyny.
Niektóre funkcje do rozważenia obejmują:
- Grafika i markowe okładki
- Płatności kartą kredytową i debetową
- Kombinowane dozowanie żywności i napojów
- Oświetlenie LED
- Ekran dotykowy
- Intuicyjny system operacyjny
- Integracja oprogramowania
Integracja oprogramowania jest istotną cechą. Większość nowoczesnych maszyn elektronicznych integruje się z oprogramowaniem, aby pomóc zdalnie monitorować poziom zapasów. Skorzystasz również z kompleksowych funkcji VendSoft, takich jak raporty, zarządzanie trasami i aplikacja mobilna.
Krok 6-Rozpocznij Sprzedaż
Teraz jesteś gotowy, aby zainstalować automaty i rozpocząć sprzedaż. Działalność automatów vendingowych jest na ogół łatwa w utrzymaniu. Twoim podstawowym zadaniem będzie uzupełnianie maszyn, serwisowanie ich w razie potrzeby i zbieranie pieniędzy.
Podpisywanie Umów
Pamiętaj, aby podpisać umowy z właścicielami lub zarządcami nieruchomości. Ważne jest, aby wszyscy jasno określali swoje obowiązki. Na przykład, Kto jest odpowiedzialny za serwis, Konserwację i uszkodzenia? Zastanów się również, kto powiadomi Cię w przypadku awarii maszyny.
Skonfiguruj VendSoft
Pamiętaj, aby podłączyć swoje automaty do VendSoft. Proces jest prosty i intuicyjny. Zaczniesz od skonfigurowania zapasów, dodając produkty. Następnie utwórz lokalizacje, w których zostaną umieszczone Twoje automaty. Musisz również zdefiniować swoje maszyny, W tym ceny dostawców, rodzaje produktów i pozycje produktów dla każdej maszyny.
Zainstaluj Swoje Maszyny
Wreszcie nadszedł czas, aby zainstalować automaty i rozpocząć sprzedaż. Proces ten jest prosty w przypadku zakupu lub dzierżawy maszyn. Z drugiej strony, Franczyza może mieć bardziej rygorystyczne wymagania. Na przykład przedstawiciel może być zmuszony odwiedzić fizyczną lokalizację, aby ustalić, czy nadaje się do prowadzenia działalności.
Wielu dostawców chętnie zainstaluje maszynę dla Ciebie. Może to jednak zająć trochę czasu, w zależności od lokalizacji i dostępności maszyn. Dlatego może być konieczne zadzwonić z dużym wyprzedzeniem, aby zaplanować datę, która działa dla ciebie. Następnie pozostaje tylko napełnić swój automat produktami i rozpocząć sprzedaż!