Jak założyć firmę Remontową

Wszyscy widzieliśmy to wcześniej na HGTV: piękna para wpada do nowego miasta, znajduje dom, który potrzebuje pracy w ładnej okolicy, czyni go jak najbardziej godnym Instagramu, a następnie sprzedaje go dla zysku-wszystko w ciągu godziny.

Wydaje się, że jest to idealny sposób na zarabianie pieniędzy, a na wiele sposobów jest.

Przerzucanie domów jest satysfakcjonujące i ma potencjał do ogromnego zwrotu z inwestycji, ale nie bez ciężkiej pracy.

Jestem tu, aby nauczyć cię, od czego zacząć – od pokazania, gdzie znaleźć inspirację, po upewnienie się, że Twoja firma może działać legalnie.

Z odrobiną pracy, badań i wytrwałości, będziesz gotowy, aby rozpocząć własny biznes przerzucania domu przed następnym sezonem Property Brothers wychodzi.

Łatwe Części rozpoczynania działalności gospodarczej w domu

Jedną z najlepszych części o rozpoczęciu działalności przerzucania domu jest to, że istnieją niesamowite możliwości dla wysokiego zwrotu z inwestycji.

W przypadku innych firm nie zawsze tak jest. Możesz zainwestować mnóstwo czasu i pieniędzy w tworzenie produktu, tylko po to, aby dowiedzieć się, że nie ma tak dużej publiczności, jak myślałeś. Lub być może będziesz musiał dokonać setek sprzedaży, aby zobaczyć znaczący zysk. Z przewracaniem house ‘ a tak nie jest. Ludzie zawsze kupują domy i istnieje wiele wypróbowanych i prawdziwych sposobów na zwiększenie wartości domu. Najbardziej udane płetwy mogą spodziewać się minimalnego zysku w wysokości co najmniej 10% ceny sprzedaży.

Nie tylko to, ale można analizować rynek mieszkaniowy, aby określić najlepsze czasy i miejsca do zakupu. W przeciwieństwie do innych firm, istnieje mnóstwo łatwo dostępnych danych o aktualnym stanie rynku i jak najlepiej go zoptymalizować.

Wreszcie, podczas gdy rynki nieruchomości różnią się od miasta do miasta i regionu do regionu, można rozpocząć działalność przewracania domu tylko w dowolnym miejscu. Ludzie kupują domy w każdym mieście i hrabstwie w USA.

Trudne części rozpoczynania działalności gospodarczej w domu

Zakup pierwszej nieruchomości nie jest tak prosty, jak znalezienie domu z potencjałem i złożenie oferty. 

Aby prowadzić biznes przerzucania domu, ważne jest, aby dobrze uchwycić szczegóły finansowe nitty-gritty. Istnieje mnóstwo różnych czynników, które idą do tego, od zrozumienia kredytów na nieruchomości inwestycyjne do krytycznego myślenia o tym, jak zarządzać swoimi finansami.

Będziesz chciał się upewnić, że możesz sobie pozwolić na zainwestowanie kawałka pieniędzy w zakup nieruchomości, a także mieć wystarczająco dużo pieniędzy, aby utrzymać się podczas remontu. Nie tylko to, ale musisz upewnić się, że przy całej swojej pracy otrzymasz zwrot z inwestycji, który jest z Twoim czasem.

Jako nowy biznes, prawdopodobnie nie będzie kwalifikować się do tradycyjnego kredytu bankowego. Bank najprawdopodobniej będzie musiał zobaczyć, że masz spójny wzór kupna i sprzedaży w czasie, aby kwalifikować się. Zamiast tego, gdy dopiero zaczynasz, możesz wypróbować kilka różnych opcji.

Po pierwsze, można zdecydować się na twardą pożyczkę. Kredyty gotówkowe pochodzą z funduszy prywatnych inwestorów lub osób prywatnych. W przeciwieństwie do bardziej tradycyjnych kredytów bankowych, Twój wynik kredytowy i dochód nie odgrywają tak dużą rolę.

Zasadniczo dom, który kupujesz, będzie służył jako zabezpieczenie i może zostać zajęty przez inwestorów, jeśli nie spłacisz kredytu. Te pożyczki są jednymi z najłatwiejszych do uzyskania, ale ta wygoda ma swoją cenę. Są one zazwyczaj bardziej krótkoterminowe, zazwyczaj wahają się od 6 miesięcy do 5 lat, aby je spłacić, i zwykle mają wyższe stopy procentowe.

Inną opcją jest kredyt mieszkaniowy, znany również jako HELOC. Są one często uważane za ” drugi kredyt hipoteczny.”Zasadniczo możesz wziąć część pieniędzy, które włożyłeś na spłatę domu i użyć ich do sfinansowania kredytu na dom, który planujesz przerzucić. Jednak aby to osiągnąć, konieczne jest posiadanie niskiego wskaźnika zadłużenia do dochodu, a także dużego kredytu.

Jest to bardziej przystępna opcja, ponieważ pożyczki dla nich zwykle mają niskie stopy procentowe,ale musisz zachować ostrożność, wybierając tę opcję. Jeśli nie jesteś w stanie dokonać płatności, możesz narażać swój osobisty dom na ryzyko.

W końcu możesz zdecydować się na pożyczkę od znajomych lub rodziny. Może to być doskonały wybór dla początkujących płetw domowych. Są one mniej formalne, co może być miłe, ale ważne jest również, aby szybko ustalić warunki kredytu, zanim zajdzie zbyt daleko w procesie zakupu.

Poświęć trochę czasu, aby zastanowić się, która pożyczka będzie dla Ciebie najlepsza i przejść dalej. Pamiętaj, że możliwe jest również użycie “finansowania kombinowanego”, co oznacza, że wybierasz wiele opcji finansowania swojej firmy.

Krok 1: Ustal wizję

Zacznij od zbadania wielu różnych sposobów, w jakie ludzie podchodzą do domów, a następnie rozłóż dokładnie, jak chcesz, aby twój wyglądał.

Szukaj inspiracji u ekspertów

Przewracanie domów rośnie w ciągu ostatnich kilku lat, co oznacza, że istnieje wiele osób i zespołów, z których można zdobyć mądrość. Rozpoczynając swoją działalność, poświęć czas co tydzień, aby uczyć się od kolegów z domu-płetw. Jednym z najbardziej sprzyjających temu sposobów jest słuchanie podcastów-czy to w drodze do pracy, czy podczas gotowania kolacji. Pomoże Ci to znaleźć społeczność, uzyskać porady i być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży.

Niektóre z najpopularniejszych podcastów house flipping to:

  • 7 Figure Flipping with Bill Allen
  • Podcast Flip Talk
  • Inwestowanie w nieruchomości
  • Przerzucanie domów dla żółtodziobów
  • BiggerPockets Biznes Podcast

Jeśli potrzebujesz przerwy, ale nadal chcesz się zainspirować, kilka odcinków HGTV house flipping Show nigdy nikomu nie zaszkodzi. Jednak twój własny dom niestety nie rozpocznie się i nie zakończy w ciągu godziny.

Napisz biznes Plan

Zanim uruchomisz proces przerzucania domu, będziesz chciał poświęcić trochę czasu na opracowanie biznesplanu. Biznesplan to szczegółowy dokument, który składa się z wielu różnych elementów, w tym nazwy i opisu firmy, misji, budżetu, analizy rynku i innych.

Proces tworzenia tego dokumentu będzie doskonałym sposobem na kierowanie firmą, gdy się ustabilizujesz i zaczniesz się rozwijać. Nie tylko to, ale jeśli kiedykolwiek poczujesz się zagubiony po drodze, możesz wrócić do swojego planu biznesowego, aby ponownie skupić się i zacząć ponownie osiągać kamienie milowe.

Jeśli to jest przytłaczające, nie bój się! Zespół Quick Sprout opracował przewodnik krok po kroku, który pomoże Ci napisać biznesplan. 

Krok 2: Badania

Jeśli czytasz ten post, masz już przewagę nad tym! Istnieje jednak kilka dodatkowych kroków, które musisz podjąć.

Spójrz na krajowe trendy

Jest to jeden krok, który będziesz chciał powtórzyć w czasie. Krajowe trendy na rynku mieszkaniowym może być niezwykle pouczające o tym, co twój następny ruch jako flipper domu powinien być. Na przykład teraz ceny domów wzrosły wykładniczo. Oznacza to, że znalezienie domu do zakupu może być droższe, ale wprowadzone ulepszenia mogą mieć jeszcze wyższy zwrot z inwestycji niż normalnie. Niektóre wielkie zasoby dla spójnych aktualizacji mieszkań obejmują dział nieruchomości Wall Street Journal i Business Insider.

Poznaj potencjał nieruchomości

Teraz wykonaj poprzedni krok i zlokalizuj. Poświęć trochę czasu na zbadanie, jak wygląda scena nieruchomości w Twoim regionie, stanie i hrabstwie. Spróbuj wybrać Zillow, Trulia i Redfin, aby zobaczyć, za co sprzedają się domy w okolicznych dzielnicach. Pomoże Ci to lepiej zapoznać się z tym, z czym musisz pracować i sprawić, że koła zębate będą się obracać, gdy przyjdzie czas na znalezienie potencjalnych właściwości. 

Przeczytaj o popularnych remontach

Przede wszystkim celem przerzucania domów jest Zapewnienie wartości dla klientów i uzyskanie jak największego zwrotu z inwestycji. Zrób szybkie Googlowanie, aby dowiedzieć się, jakie remonty najbardziej zwiększą wartość twojej nieruchomości. Plus, pomyśl o tym, czego szukałeś, jeśli chodzi o zakup domów własnych. Trudno pomylić się z instalacją drewnianych podłóg i aktualizacją kuchni i łazienek.

Następnie zrób krok dalej i odśwież swoje umiejętności złotej rączki, wykonując projekty praktyczne we własnym domu.

Krok 3: Legalność

Przed oficjalnym uruchomieniem firmy należy podjąć kilka kroków w celu ustalenia legalności.

Złóż wniosek o EIN

Numer identyfikacyjny pracownika, zwany również EIN, jest zasadniczo numerem ubezpieczenia społecznego dla Twojej firmy. Zapewnia to, że rząd jest świadomy, że Twoja firma istnieje. Wymagane jest otwarcie konta bankowego firmy, ubieganie się o licencję biznesową, składanie deklaracji podatkowych, a nawet ubieganie się o tradycyjne pożyczki.

Na szczęście zgłoszenie na stronie IRS zajmuje tylko kilka minut

Wybierz podmiot gospodarczy 

Aby legalnie prowadzić swoją działalność, musisz wybrać podmiot gospodarczy, a także zarejestrować go w stanie, w którym planujesz prowadzić działalność. Najlepszym wyborem dla większości ludzi, którzy prowadzą działalność gospodarczą, jest LLC lub Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością. 

Mówiąc prościej, LLC kreśli granicę między aktywami biznesowymi a aktywami osobistymi. Oznacza to, że jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy prawne lub finansowe, istnieje znacznie mniejsza szansa, że Twoje mienie może zostać zajęte jako zabezpieczenie. Ponadto LLC można łatwo zarejestrować online i są bardziej elastyczne, jeśli chodzi o podatki. 

Inne opcje obejmują rejestrację jako jednoosobowa działalność gospodarcza lub korporacja. Jednoosobowa działalność gospodarcza jest jeszcze łatwiejsza do założenia niż LLC i nie wymaga rejestracji. Zamiast tego właściciele będą musieli złożyć swoje podatki na osobistych zeznaniach podatkowych. Niestety nie zapewnia To ochrony przed odpowiedzialnością. Druga opcja, korporacja, czy oferuj ochronę przed odpowiedzialnością, ale jest znacznie droższa w ustanowieniu i ma inne wymagania, takie jak coroczne spotkania i Rada Dyrektorów.

Uzyskanie licencji i zezwoleń

Zmiany te będą się zmieniać w zależności od stanu, w którym pracujesz, więc upewnij się, że zbadasz konkretne wymagania dla ciebie. Większość tych informacji można znaleźć, rozmawiając z lokalną Izbą Handlową, a nawet po prostu szybką wyszukiwarką Google. Możesz spodziewać się kilku pozwoleń, ponieważ budowa jest niezbędna do przerzucania domów.

Krok 4: Poznaj swoje finansowanie

Jest duży i brzydki, ale konieczny. Przed uruchomieniem firmy musisz upewnić się, że możesz sobie na to pozwolić, a także chronić swoje aktywa.

Rozważ spotkanie ze swoim księgowym (lub wynajmij go!)

Za każdym razem, gdy zaczynasz nowy biznes, dobry księgowy będzie ważnym sprzymierzeńcem.

Jak omówiłem wcześniej, Dom przerzucanie firm obejmować poruszanie się dużo gotówki-od uzyskania kredytów na zakup sprzętu do zatrudniania specjalistów do faktycznie sprzedaży domów. Księgowy może współpracować z Tobą w celu określenia budżetu, a także pomóc w planowaniu na przyszłość. 

Ubezpiecz się

Jednym z najlepszych sposobów, aby upewnić się, że można odpowiedzialnie zachować swoje finanse bez względu na sytuację jest uzyskanie właściwego ubezpieczenia. Istnieje wiele opcji ubezpieczenia, które mogą być korzystne do zakupu.

Ogólne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej: jeśli nie masz żadnego innego ubezpieczenia, upewnij się, że to. Ogólne ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej obejmuje obrażenia ciała, uszkodzenia mienia, płatności Medyczne, obronę prawną i osąd i wiele innych. Jest to najczęstsze ubezpieczenie, w które właściciele firm inwestują we wszystkich dziedzinach.

Ubezpieczenie nieruchomości komercyjnych: ten rodzaj ubezpieczenia może pomóc w pokryciu kosztów wyposażenia. Jeśli doszło do klęski żywiołowej i straciłeś całą kolekcję maszyn, będziesz mógł złożyć wniosek o otrzymanie pomocy finansowej w celu jej wymiany.

Commercial auto insurance: jeśli masz samochód lub ciężarówkę, której używasz głównie dla biznesu, warto zainwestować w komercyjne ubezpieczenie samochodowe. Między używaniem samochodów do odbioru dostaw i przewożenia mebli, może to być niezbędna część twojej firmy, co oznacza, że powinna się ubezpieczyć.

Krok 5: nawiązuj połączenia

Istnieje tak wiele czynników, które idą do przerzucania domów, od zakupu do ich naprawy do sprzedaży je ponownie. Aby odnieść największy sukces, musisz zebrać swoje siły i zbudować drużynę godną Avengers.

Agent Nieruchomości

Będziesz chciał spędzić trochę czasu rzeczywistego i energii, jeśli chodzi o znalezienie Agenta Nieruchomości kochasz. Szanse są takie, że będziesz z nimi intensywnie pracować, a najlepiej nad wieloma projektami. 

Zaufany agent nieruchomości może pomóc wybrać odpowiednią lokalizację do odwrócenia domu. Będą w stanie fachowo ocenić dzielnice i przeanalizować, jaka prawdopodobnie będzie oczekiwana wartość odsprzedaży nieruchomości. Nie tylko to, ale pomogą Ci kupić i sprzedać nieruchomość.

Wykonawcy

Dla tych, którzy chcą mieć biznes przerzucania domu, ale nie robią wszystkich konstrukcji na miejscu, to jest dla ciebie. Warto zatrudnić generalnego wykonawcę, który poprowadzi projekt, zwłaszcza jeśli przerzucasz wiele domów na raz. 

Wynajęcie wykonawcy prawdopodobnie zwiększyłoby koszty prowadzenia działalności gospodarczej. Wykonawca prawdopodobnie marżyłby ceny, aby mieć pewność, że również czerpią korzyści z tego partnerstwa. 

The bottom line: Jeśli możesz wyremontować dom samodzielnie lub z małym zespołem, zrób to, ale jeśli nie, pomoc nie jest daleko-za opłatą.

Radca prawny

Jeśli chodzi o nieruchomości, nie brakuje możliwości problemów w legalności do powstania. Posiadanie zaufanego Radcy Prawnego pomoże poruszać się po wielu dokumentach i umowach, które będziesz musiał przejrzeć, a także zapewnić, że Twoje nieruchomości spełniają normy prawne dla tego obszaru.

Inwestując w ten zespół, będziesz w stanie uzyskać wiarygodne opinie podczas przechodzenia przez każdy aspekt procesu kupna i sprzedaży.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts