Przewodnik dla początkujących do tradycyjnych pomysłów biznesowych

Tradycyjne pomysły biznesowe mogą przypominać pomysły z przeszłości, co utrudnia ich zaangażowanie i wykorzystanie w szybko rozwijającym się cyfrowym świecie biznesu. Od czego w ogóle zaczynasz?

Dobrą wiadomością jest to, że większość z tych pomysłów przetrwała próbę czasu—nie są one tak trudne do zaangażowania, jak mogłoby się wydawać, a współczesne narzędzia mogą przenieść je na wyższy poziom.

W naszym przewodniku znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o tradycyjnych pomysłach na biznes, abyś mógł rozpocząć biznes swoich marzeń. 

Czym Są Tradycyjne Pomysły Na Biznes?

Tradycyjne pomysły biznesowe to pomysły biznesowe, które wiążą się z bardziej klasyczną, uświęconą czasem konfiguracją biznesową. Te pomysły są wiarygodne i mniej prawdopodobne, aby pójść źle, ponieważ pracowali przez lata wcześniej. Przykładem może być tutaj sklep stacjonarny, który obsługuje lokalną ludność poprzez fizyczną sprzedaż produktów i usług. Inne przykłady obejmują restauracje, producentów i sprzedawców detalicznych. Są to w przeciwieństwie do bardziej modnych cyfrowych pomysłów biznesowych, takich jak Netflix, Amazon i Facebook.

Podstawy tradycyjnych pomysłów biznesowych

Poniżej wymieniliśmy podstawy tradycyjnych pomysłów biznesowych, które pomogą Ci zacząć.

Modele Biznesowe

Istnieje kilka rodzajów tradycyjnych modeli biznesowych, w tym Producent, Detalista, dystrybutor i franczyza.

Model producenta to miejsce, w którym firma wykorzystuje surowce do tworzenia nowych produktów sprzedawanych na rynek. Sprzedawca detaliczny to miejsce, w którym firma kupuje produkty od hurtownika, a następnie sprzedaje te zapasy publicznie—zasadniczo w sklepach stacjonarnych.

Model dystrybutora widzi, że firma kupuje produkty bezpośrednio od producenta, a następnie sprzedaje je detalistom lub samym konsumentom. Wreszcie, model franczyzy polega na tym, że firma kupuje franczyzę odnoszącej sukcesy marki i promuje usługi.

Modele te są ważne, ponieważ każdy z nich stanowi unikalną część procesu, więc wiedza, na którą należy się udać, jest natychmiastową decyzją dla nowych firm. Tradycyjne modele biznesowe są ulepszane dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, aby je wzmocnić, co zobaczymy później.

Dystrybucja

Tradycyjne modele biznesowe, takie jak detaliści i hurtownie, są zaangażowane w fizyczne dystrybucja towarów z jednego punktu do drugiego.

Fakt ten wyraźnie kontrastuje z bardziej nowoczesnymi pomysłami biznesowymi, na przykład Netflix, Dropbox i Spotify; wszystkie one są określane jako oprogramowanie jako usługa (SaaS). Nic nie musi być “przenoszone” w tych nowoczesnych pomysłów biznesowych, a wszystkie z nich opierają się na transakcjach dokonywanych przez internet.

Sposób dystrybucji ma fundamentalne znaczenie dla funkcjonowania firmy i sprzedaży jej towarów. Nie oznacza to jednak automatycznie, że nie ma miejsca na tradycyjne pomysły biznesowe. Zamiast tego, dzisiejsze konwencjonalne pomysły biznesowe są ulepszane w podejściu hybrydowym, które łączy niezawodne pomysły z postępem technologicznym.

Koszt

Nowoczesne firmy mają zwykle mniej kosztów ogólnych, jak bardziej tradycyjne firmy. Osoby związane z tradycyjnymi biznes planami zazwyczaj decydują się na dobrą lokalizację, aby założyć, a następnie wynająć miejsce do sprzedaży towarów.

Firmy cyfrowe unikają tego, ponieważ zwykle nie potrzebują fizycznej witryny do sprzedaży swoich produktów-chociaż nie zawsze tak jest.

Koszt jest niezwykle ważnym czynnikiem dla firm, a niektóre świetne pomysły nigdy nie są realizowane ze względu na wysokie koszty rozpoczęcia. Ponownie, to jest, gdzie współczesne rozwiązania mogą poprawić tradycyjne pomysły biznesowe, jak zobaczymy w następnej sekcji.

Cztery Narzędzia Do Poprawy Tradycyjnych Pomysłów Biznesowych

Oto cztery narzędzia do poprawy tradycyjnych pomysłów biznesowych i doładowania planów.

Roambi

Roambi to potężne narzędzie analityczne, które pozwala tradycyjnym firmom podnosić poziom swojej gry. Narzędzie umożliwia łatwą wizualizację i udostępnianie ważnych danych. Na przykład, jeśli jesteś producentem, będziesz w stanie podejmować kluczowe decyzje na podstawie dostarczonej analizy. Mobilne Raporty w czasie rzeczywistym pomagają zrozumieć, gdzie można usprawnić procesy produkcyjne i zwiększyć ich ogólną wydajność. To marzenie kierownika produkcji. 

Roambi jest dostępny w trzech planach cenowych: Starter, który kosztuje $ 10 za użytkownika miesięcznie, Business, który kosztuje $ 39 za użytkownika miesięcznie i Enterprise, który kosztuje $ 59 za użytkownika miesięcznie. Każdy poziom oferuje więcej funkcji i nadaje się do różnych rozmiarów firm, przechodząc do rozwiązań na poziomie korporacyjnym. Będziesz mógł wypróbować Roambi przez 30 dni z dołączonym wsparciem RW Consulting w celu analizy danych biznesowych.

Stripe

Stripe to oparte na chmurze oprogramowanie do przetwarzania płatności, które może pomóc tradycyjnym firmom o różnych kształtach i rozmiarach. Obecnie prawie wszyscy sprzedawcy detaliczni będą mieli własną stronę internetową, a Stripe umożliwia przetwarzanie płatności, faktur i korzystanie z wielokanałowego podejścia. Na przykład klient może zarezerwować coś online za pośrednictwem witryny za pomocą Stripe, a następnie odebrać go w Sklepie, wszystkie połączone z tym samym zunifikowanym systemem.

Zasadniczo rozwiązanie takie jak Stripe Terminal pomaga zjednoczyć kanały online i offline i jest koniecznością dla firm, które muszą wyprzedzić grę-wszystkie z nich. Stripe występuje w dwóch różnych poziomach, zintegrowanych i dostosowanych. Pakiet Integrated kosztuje 2,9% wartości zakupu plus 30 centów za udaną opłatę za kartę i zawiera podstawowe elementy. Niestandardowe ceny są oddzielne i musisz skontaktować się ze Stripe w celu uzyskania niestandardowej oferty—jest to idealne rozwiązanie dla firm o dużych wolumenach płatności.

Lightspeed

Lightspeed to oprogramowanie do zarządzania sprzedażą detaliczną, które może pomóc usprawnić przetwarzanie transakcji i usprawnić zarządzanie zapasami. Dzięki oprogramowaniu będziesz mógł kontrolować promocje i minimalizować błędy w zbieraniu danych. Na przykład sklepy sportowe skorzystają znacznie z dostępnego systemu zarządzania zapasami, umożliwiając synchronizację zapasów w różnych kanałach. Możesz także przeglądać, edytować i organizować swoje przesyłki w dowolnym miejscu.

Dostępne są cztery główne plany Lightspeed: Lean, Standard, Advanced i Enterprise. Lean jest dostępny w cenie 69 USD miesięcznie w planie rocznym, Standard 119 USD miesięcznie i Advanced 199 USD miesięcznie. Musisz uzyskać niestandardową wycenę dla warstwy Enterprise, która obejmuje wszystko w wersji Advanced wraz z dedykowanym zespołem pomocy technicznej premium, menedżerem ds. sukcesu klienta oraz nieograniczoną spersonalizowaną obsługą wdrożeń i uruchomień.

Eposnow

Eposnow to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami detalicznymi (CRM), które umożliwia poprawę obsługi klienta, budowanie trwałych relacji z hurtowniami i bardziej efektywne wykorzystanie czasu. Na przykład sklep elektroniczny może obniżyć koszty operacyjne, usprawnić działalność i otworzyć nowe kanały sprzedaży za pomocą samego oprogramowania. Mówimy tu zarówno o rozwiązaniu online, jak i offline.

Całe rozwiązanie punktu sprzedaży (POS), które oferuje Eposnow, zwykle kosztuje $999 i $72 miesięcznie, ale teraz możesz je dostać za $449 z góry i tylko $39 miesięcznie. Inne rozwiązania są dostępne do sprzedaży twarzą w twarz, w tym kieszonkowy system podręczny za 189 USD i dedykowane systemy tabletów od 599 USD—te ostatnie obejmują zarówno Androida, jak i iPada. Jest to ujednolicone i inteligentne rozwiązanie, więc jeśli możesz sobie na nie pozwolić, twoi klienci będą Ci wdzięczni. 

Cztery sztuczki do tworzenia tradycyjnych pomysłów biznesowych pracy

Oto cztery sztuczki dla tradycyjnych pomysłów biznesowych, dzięki którym możesz ulepszyć swoją grę.

Zrozum Problem, który rozwiązuje Twoja firma

Być może masz rację na początku tradycyjnego pomysłu na biznes, ale jak wszystkie udane firmy wiedzą, Twoja firma musi być o rozwiązanie problemu. Jeśli nie rozwiążesz problemu dla klientów, nie masz firmy. Dlatego musisz mieć solidne zrozumienie obszaru, na którym chcesz się skupić i jak Twoja firma może pomóc.

Na przykład, jeśli jesteś restauracją, problemem może być to, że w Twojej okolicy nie ma dobrego włoskiego jedzenia, to znaczy, dopóki nie pojawisz się i nie zaproponujesz rozwiązania.

Może cię zaskoczyć, że wiele firm zapomina myśleć o tym centralnym problemie w wymaganym poziomie szczegółowości, a w rezultacie zawodzą. Staraj się zrozumieć swoich klientów i jak Twoja firma poprawia ich życie, a będziesz miał udany biznes w oczekiwaniu.

Dołącz do listy e-mailowej Search Engine Land

Możesz być nieco dalej i już masz świetną konfigurację biznesową. Problemem, z którym często borykają się tradycyjne firmy, jest nauka, Jak promować swój biznes w Internecie. Niezależnie od branży, w której działasz, potrzebujesz obecności cyfrowej, ale możesz nie mieć umiejętności ani wiedzy, aby uzyskać dostęp do Internetu.

Cóż, Search Engine Land jest tutaj odpowiedzią. Jest to strona obejmująca wszystkie krytyczne aspekty marketingu, od marketingu cyfrowego po nowe technologie marketingowe i modele reklamowe. Po prostu zapisując się na listę e-mailową, będziesz otrzymywać codzienne wiadomości zawierające najnowsze trendy marketingowe i ogłoszenia o funkcjach.

Możesz być na bieżąco z najnowszymi trendami cyfrowymi, uczyć się nowych wskazówek i wzmacniać swoją firmę. Rejestracja zajmuje mniej niż minutę, a korzyści płynące z dostarczania wskazówek i trendów bezpośrednio do skrzynki odbiorczej mogą trwać latami.

Dołącz do listy e-mail marketingu w mediach społecznościowych

Jeszcze nie skończyliśmy z listami e-mailowymi. Inne bezcenne listy, do których możesz dołączyć, to social Media Today I Social Media Examiner. Jak można się spodziewać, para z nich obejmuje rozległy świat mediów społecznościowych-świat, czy ci się to podoba, czy nie, w którym musisz dobrze radzić sobie, aby pozostać aktualnym.

Media społecznościowe mogą rozwijać Twoich klientów, dostarczać recenzje i zwiększać najważniejszą świadomość wokół Twojej firmy. Możesz być zajęty przez większość dnia pracy w restauracji lub sklepie, ale zapisując się na listę e-mailową, najnowsze trendy i wskazówki przychodzą bezpośrednio do Ciebie, gotowe na koniec. Co więcej, możesz podzielić się tym, czego się nauczyłeś ze swoim zespołem, a efekt mnoży się.

Najbardziej udane tradycyjne firmy zdają sobie sprawę, że przyjmowanie czasami przerażającego świata online nie jest opcjonalne, więc zacznij, póki możesz.

Zainwestuj w reklamę cyfrową

Czy wiesz, że reklama w Internecie może znacznie zwiększyć obecność Twojej tradycyjnej firmy w Internecie? Konsumenci spędzają coraz więcej czasu w Internecie, więc dotarcie do nich jest niezbędne. Nie trzeba długo, aby zacząć działać z reklamą cyfrową, a to, ile chcesz wydać, zależy głównie od Ciebie.

Reklama cyfrowa ma wiele form, w tym kampanie pay-per-click (PPC) z Google Ads i reklamy w mediach społecznościowych, takich jak LinkedIn, Twitter i Facebook. Na przykład na Facebooku możesz promować i zwiększać swoją stronę firmową i posty na blogu, przyciągając więcej klientów do tradycyjnej firmy.

Dzięki ogromnemu wzrostowi ruchu mobilnego, reklamy mobilne są niezbędne w uzyskaniu początkującej firmy zauważonej i klientów zaangażowanych w markę.

Reklamy mobilne są dostępne w różnych formach, z różnymi formatami, takimi jak reklamy wideo, które przyciągają nowych klientów do Twoich drzwi. Typowa mobilna reklama wideo działa tylko przez około 15 lub 30 sekund, gdy użytkownik naciska, aby ją odtworzyć, i nie musi rozbijać banku. Ważne jest również, aby upewnić się, że witryna jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, ale to kwestia innego dnia.

Co Dalej

Jest tu mnóstwo tematów do zagłębiania się i prawie nieskończona liczba rzeczy do nauczenia się, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz. W rzeczywistości zawsze powinieneś upewnić się, że każdego miesiąca uczysz się czegoś nowego, ponieważ w miarę uczenia się Twoja firma będzie rosła w odpowiedzi—najbardziej odnoszący sukcesy liderzy biznesu na świecie wciąż uczą się nowych rzeczy co tydzień.

Jeśli nie masz strony internetowej i działa dla swojej firmy, teraz jest czas, aby to zrobić. Nasz obszerny przewodnik po tworzeniu strony internetowej obejmuje wszystko, co musisz wiedzieć, w tym wybór idealnej domeny i tworzenie atrakcyjnych treści. Nie jest to coś, na co każda firma może sobie pozwolić, więc im szybciej wiesz, co robisz, tym lepiej.

Możesz być jeszcze bardziej wstecz od tego i nadal musisz wymyślić realny biznesplan. Jeśli tak, mamy drugi przewodnik, który koncentruje się na tym, jak napisać biznesplan dla Twojego start-upu. Przewodnik obejmuje badania rynku, strategię sprzedaży, podsumowania wykonawcze, budżety, opisy firm i wiele innych. Pisanie biznesplanu daje znacznie lepsze zrozumienie twojej firmy, zwiększa szanse na sukces,a także zobaczysz wyższe stopy wzrostu.

Tradycyjne pomysły biznesowe rozwijają się, gdy łączysz je z nowoczesnymi narzędziami i oprogramowaniem, więc dopóki o tym pamiętasz, pozostań skupiony i kontynuuj naukę, nie ma granic.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts