Jak założyć firmę Lead Generation

Generowanie leadów jest kluczowe w erze cyfrowej, w której żyjemy. 

W ten sposób firmy, które chcą więcej klientów, uzyskują kwalifikowane leady sprzedaży. 

Jeśli jesteś nowy w lead generation, oto krótkie zdanie, aby wyjaśnić: lead generation business służy jako pośrednik między firmą korzystającą z usługi a idealnym klientem firmy. 

Lead generation firmy są szalenie popularne, ponieważ wielu właścicieli firm nie mają czasu, aby skupić swoje wysiłki na znajdowaniu i zabezpieczaniu klientów, ale nadal potrzebują sposobu na generowanie nowych potencjalnych klientów. 

Wyraźnie istnieje potrzeba tego typu działalności, więc uwielbiamy, że rozważasz rozpoczęcie takiej działalności. Jednak, zanim przejdziesz do przodu, wiedz, że jest coś więcej do rozpoczęcia firmy generującej lead niż po prostu wykorzystując popyt na niego. 

Rozpoczęcie działalności lead generation nie jest łatwe. Musisz przejść przez wnioski, które są wymagane, aby rozpocząć każdy nowy biznes, ale z biznesu generacji ołowiu konkretnie, trzeba dodać, że wyzwania, które mogą przyjść na swój sposób w postaci konkurencji, długie procesy sprzedaży, kwestie bezpieczeństwa, i więcej. 

Jednak dostanie się do przestrzeni generowania leadów może okazać się bardzo opłacalne, ponieważ coraz więcej firm odkrywa, że nie mają czasu ani przepustowości, aby samodzielnie szukać tych przewodów.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o rozpoczęciu własnego biznesu lead generation i czy jest to odpowiednie dla Ciebie.

Łatwe Części rozpoczynania działalności Lead Generation

Zacznijmy od części rozpoczynania biznesu lead generation, który nie będzie Ci przeszkadzać. Są to procesy podejmowania działalności gospodarczej, które powinny być w stanie obsłużyć bez zbyt wielu problemów. 

Wybór branży

Chcesz zawęzić generowanie leadów do określonej niszy lub kategorii. Pomoże Ci to odnieść większy sukces w Twojej firmie, ponieważ skupisz się na jednym obszarze. 

Zacznij od ogólnej branży, a następnie uzyskaj bardziej szczegółowe informacje. Na przykład, jeśli jesteś zainteresowany biznesem lead generation dla branży fitness, dowiedz się, w jakich sektorach branży fitness chcesz się zaangażować. Mogą to być studia fitness, siłownie, trenerzy i inne. 

Możesz wybrać branżę, która nie jest wysoce konkurencyjna i która nie jest przesycona. Zwiększa to twoje szanse na uzyskanie większej ilości prowizji i lepszy sukces.

Im bardziej szczegółowo znajdziesz się w swojej niszy, tym lepiej. 

Tworzenie strony www

Posiadanie strony internetowej, która prezentuje swoją pracę jest kluczem do znalezienia sukcesu w biznesie lead generation. 

Nie musi to być złożona strona internetowa, ale z pewnością musi być jedną z niestandardową domeną, która pokazuje podstawy tego, co robisz, wraz z referencjami klientów. 

Aby pomóc ci w budowaniu strony internetowej dla Twojej firmy generującej leady, możesz zwrócić się do WordPress.  

Jak widać, WordPress jest dziś najpopularniejszym kreatorem stron internetowych i nie bez powodu. Jest to jeden z najbardziej konfigurowalnych kreatorów stron internetowych, co oznacza, że pozwala na skalowalność, która będzie kluczowa, gdy firma generująca leady będzie się rozwijać. 

Ta aplikacja open-source pozwala programistom i twórcom dostosować tyle, ile chcą. Jeśli szukasz czegoś prostszego i gotowego do użycia, WordPress oferuje również szablony, które pomogą Ci zacząć w niemal krótkim czasie. 

Dzięki witrynie WordPress możesz pokazać potencjalnym klientom swoją ofertę i jak współpraca z Tobą przyniesie im korzyści.

Trudne części rozpoczęcia działalności Lead Generation

Gdyby tylko wszystkie części rozpoczęcia działalności lead generation były łatwe. 

Ale wtedy wszyscy by to robili. 

Tak więc, aby znaleźć sukces w biznesie lead generation, musisz przeforsować trudne części. Aby ci w tym pomóc, dzielimy się tutaj rzeczami, z którymi możesz się zmagać, abyś mógł uzyskać pomoc w ich zwalczaniu. 

Pozyskiwanie Leadów

Ponieważ jest to serce firmy lead generation, musisz to zrobić dobrze.

Jednak nie jest to tak proste, jak ludzie mogą myśleć. Istnieje wiele różnych sposobów, w których można pozyskać potencjalnych klientów, i być może trzeba będzie spróbować swoich sił na wszystkich z nich, aby określić, które z nich działają najlepiej dla Ciebie i Twoich klientów.

  • Zimny e-mail. Jest to zwykle zarezerwowane dla klientów B2B, którzy szukają obiecującego i skutecznego sposobu dotarcia do potencjalnych klientów. Najpierw musisz wymyślić listę potencjalnych klientów, a następnie rozpocząć tworzenie szablonu wiadomości e-mail. Należy jednak pamiętać, że szablon służy jako miejsce startu. Powinieneś zawsze Spersonalizuj e-maile.
  • Cold call. Jest to bardzo skuteczny sposób pozyskiwania potencjalnych klientów, ale zajmuje trochę czasu. Możesz najpierw spróbować wysłać e-maile do ludzi, a następnie włączyć połączenia, jeśli twoje e-maile pozostaną bez odpowiedzi.
  • Reklamy Google. Jest to najlepsze dla tych, którzy mają budżet, który pozwala im tworzyć ukierunkowane strony docelowe z formularzem przechwytywania ołowiu, takim jak udostępnianie wiadomości e-mail w celu pobrania bezpłatnego e-booka. Następnie Promuj te strony za pomocą Google Ads.
  • Reklamy Na Facebooku. Wymaga to pewnych pieniędzy z góry, aby zapłacić za reklamy, a także niektórych prób i błędów. Sukces reklam na Facebooku wymaga przetestowania różnych formuł, aby zobaczyć, co działa najlepiej w generowaniu potencjalnych klientów. Jednak po znalezieniu tej formuły będziesz w stanie łatwo zidentyfikować swoich odbiorców i kierować do nich reklamy.
  • SEO. Wymaga to poświęcenia czasu na zainwestowanie w stworzenie dobrej strony internetowej o wysokiej jakości treści. Jednak, gdy zrobione poprawnie, może zdziałać cuda dla generowania potencjalnych klientów, zwłaszcza lokalnych.
  • LinkedIn. Konto Sales Navigator w LinkedIn daje Ci dostęp do poprawy kryteriów, których używasz do kierowania potencjalnych klientów. LinkedIn jest najlepszy dla klientów B2B, którzy sprzedają komuś, kto korzysta z platformy. 

Dostarczanie Leadów

Więc już uporządkowane, jak uzyskać potencjalnych klientów, ale teraz masz do czynienia z tym, jak dostarczyć te przewody masz. 

Ta część może wymagać wypróbowania kilku różnych opcji, aby zobaczyć, co działa najlepiej dla Twojej firmy. 

Jednym ze sposobów dostarczania potencjalnych klientów są Arkusze Google. Tutaj można podłączyć do arkusza kalkulacyjnego wszystkie informacje zebrane o potencjalnych potencjalnych klientów.

Innym sposobem jest narzędzie o nazwie Zapier. 

To narzędzie pozwala na wysłanie automatycznej wiadomości e-mail do Klienta, która zawiera wszystkie informacje na temat potencjalnych potencjalnych klientów, które zebrałeś. 

Gdy będziesz bardziej zajęty swoimi klientami, może to być ogromne w automatyzacji niektórych procesów. 

Krok 1: Wybierz branżę

Jak wspomniano powyżej, pierwszym krokiem w procesie rozpoczynania działalności lead generation jest podjęcie decyzji, w jakiej branży się zaangażować. 

Mądrze jest iść z przemysłem, który jest bardzo poszukiwany, ale może nie mieć dużej konkurencji. 

Kluczem do tego kroku jest bardzo specyficzne w swojej niszy. Zamiast wybierać coś ogólnego, takiego jak restauracje, uzyskaj bardziej szczegółowe informacje na temat tego, jakiego rodzaju restauracje chcesz kierować.

Krok 2: Rozwijaj Relacje Z Klientami

Teraz, gdy osiedliłeś się w niszy, aby skupić swoją uwagę na, nadszedł czas, aby rozpocząć budowanie relacji z klientami.

Zbuduj Swoją Stronę

Jednym z najlepszych sposobów na rozpoczęcie tego jest budowanie strony internetowej za pomocą WordPress. 

Twoja strona będzie służyć jako sposób, aby pokazać swoim klientom, że masz doświadczenie w generowaniu leadów i że będą one znacznie korzystać ze współpracy z Tobą. 

Na swojej stronie internetowej chcesz wyróżnić następujące informacje:

  • Twoja nisza
  • Twoje usługi
  • Projekty / klienci
  • Opinie klientów
  • Informacje kontaktowe
  • Cennik podstawowy 

WordPress pozwala określić poziom dostosowania, który chcesz w swojej witrynie. Jeśli chcesz zbudować go od podstaw na własną rękę, możesz to zrobić. Lub, jeśli nie masz czasu lub umiejętności, aby to zrobić, i nie chcesz zatrudnić kreatora stron internetowych, możesz skorzystać z setek szablonów WordPress, aby uruchomić szkielet witryny. 

Istnieje kilka różnych pakietów cenowych, które oferuje WordPress, ale dla Twojej firmy generującej leady prawdopodobnie będziesz chciał wybrać pakiet biznesowy. 

Pakiet biznesowy jest najlepszy dla małych firm i jest wyceniany na $25 / miesiąc, gdy jest rozliczany rocznie. W zestawie z tym otrzymasz:

  • Darmowa domena na 1 rok
  • Najlepszy hosting w swojej klasie
  • Możliwość usunięcia WordPress.com reklamy
  • Pobieranie płatności
  • Nieograniczone wsparcie e-mail
  • Obsługa czatu na żywo
  • Zarabiaj na reklamach
  • Motywy Premium
  • Prześlij filmy
  • Integracja z Google analytics
  • Dostęp do ponad 50 000 wtyczek WordPress
  • Zaawansowane narzędzia SEO
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowych witryny
  • Przywracanie jednym kliknięciem
  • Protokół SSH File Transfer Protocol i dostęp do bazy danych

Zrób listę potencjalnych klientów

Po uruchomieniu witryny możesz zacząć tworzyć listę firm działających w branży, na której się skupiłeś. Będzie to wymagało pewnych badań z twojej strony, aby zobaczyć, jakie lokalne i krajowe firmy pasują do rachunku. 

Gdy to zrobisz, zwróć się do LinkedIn, aby znaleźć osoby w firmach, które są odpowiedzialne za sprzedaż, lub które są właściwym kontaktem, aby podejść do sprzedaży potencjalnych klientów. 

Możesz również skontaktować się z tymi firmami za pośrednictwem zimnych wiadomości e-mail lub zimnych połączeń, jeśli znajdziesz ich dane kontaktowe online.

Krok 3: Określ swoje prowizje i opłaty

Jest to jeden z bardziej skomplikowanych, ale najważniejsze kroki w biznesie lead generation. Istnieje kilka różnych sposobów, które można pobierać od klientów.

Model Front-End

Takie podejście jest rozwiązaniem, jeśli masz duże doświadczenie w branży. 

Model front-end oznacza, że można określić z nowym klientem, ile potencjalnych klientów można wygenerować, i jaką jakość te przewody są. Te dwie rzeczy będą określać cenę za ołów.

Model Hybrydowy

Ryzyko dla tego modelu jest niższe, co oznacza, że jest to lepsze rozwiązanie dla Ciebie, jak rozpocząć działalność lead generation. 

Model hybrydowy pozwala klientowi określić, jakie są jego wydatki na reklamę, a przy tej kwocie pieniędzy generujesz jak najwięcej potencjalnych klientów o wysokiej jakości, jak możesz z tym budżetem. 

Za każdy przewód, który przekształci zespół Twojego klienta, otrzymujesz prowizję.

Model Zaplecza

Ten model jest dość ryzykowny, ponieważ płacisz za wydatki reklamowe z własnej kieszeni. Jeśli coś pójdzie nie tak, a twoje przewody nie konwertują, możesz mieć dużo pieniędzy. 

Jeśli jednak zrobisz to poprawnie, masz potencjał, aby zarobić trochę pieniędzy, ponieważ ten model oferuje również największe prowizje. 

Model, z którym zdecydujesz się iść, zależy w dużej mierze od Twojego doświadczenia. Im bardziej czujesz się pewnie w swoich zdolnościach generowania leadów, tym bardziej możesz ryzykować oddanie pieniędzy z góry dla klienta, co spowoduje wyższy zwrot. Może się okazać, że zaczynasz od jednego modelu, a następnie przełączysz się na inny, gdy staniesz się bardziej komfortowy i pewny siebie w swojej pracy.

Krok 4: Pielęgnacja Leadów

Firma lead generation to coś więcej niż tylko pozyskiwanie potencjalnych klientów. 

Po zabezpieczeniu potencjalnych klientów dla Klienta, chcesz ocenić, jak prawdopodobne jest ich konwersja przed przekazaniem ich klientowi.

Leady, które nie konwertują, zaszkodzą twojej reputacji u klienta. Nie możesz wygrać ich wszystkich, ale chcesz się upewnić, że prawdopodobieństwo większości potencjalnych klientów jest wysokie. 

Jednym ze sposobów na zbudowanie silnej relacji z potencjalnymi klientami jest wysyłanie wiadomości e-mail, które śledzą zaangażowanie.

Krok 5: Analiza Wyników

Nie możesz przestać dbać o swoją pracę po przekazaniu jakości prowadzi do swoich klientów. 

Aby utrzymać silne relacje z klientami, musisz zażądać od nich danych lejka konwersji. Posiadanie tych informacji pozwoli Ci zoptymalizować swoje strategie i zobaczyć, co działa, a co nie działa. 

Jest to również sposób, aby potencjalnie zwiększyć ceny z klientami, jeśli Twoje potencjalnych klientów doprowadziły do wysokich współczynników konwersji. Dzięki tym informacjom możesz skalować swoją działalność i upewnić się, że jesteś tak wydajny, jak to możliwe.

Total
0
Shares
Related Posts