Jak założyć firmę Affiliate Marketing

Jak brzmi praca mniej i zarabianie więcej pieniędzy? 

Całkiem nieźle, prawda? 

Istnieje kilka różnych sposobów, w których można dokonać pasywnego dochodu, ale jednym z najbardziej popularnych dzisiaj jest za pośrednictwem marketingu afiliacyjnego. 

Według badania, affiliate marketing wydatki ma osiągnąć $8.2 mld przez 2022. 

To nie jest zmiana kieszeni, więc ciasto marketing partnerski jest coś, co może chcesz dostać kawałek. 

Zanim jednak zdobędziesz kawałek tego ciasta, musisz lepiej zrozumieć marketing afiliacyjny i jak zbudować udany biznes w tej branży. 

Affiliate marketing to taktyka marketingowa oparta na wydajności. Polega na tym, że reklamodawca/ firma wynagradza osobę lub stronę internetową prowizją za każdą sprzedaż dokonaną w ramach współpracy. Strona internetowa lub osoba jest określana jako partner i otrzymuje wynagrodzenie tylko wtedy, gdy ich promocja produktu lub usługi zamienia się w sprzedaż dla firmy. 

Często istnieje ktoś, kto działa jako pośrednik między partnerem a reklamodawcą, zwany siecią afiliacyjną. I tu wkraczasz Ty. 

Sieć afiliacyjna daje możliwość współpracy z wieloma różnymi klientami w ich przedsięwzięciach marketingowych afiliacyjnych i zapewnia zarówno partnerom, jak i reklamodawcom dodatkową warstwę zaufania. 

Jako sieć marketingu afiliacyjnego zarządzasz relacjami między obiema stronami i zachowujesz interesy. Aby rozpocząć działalność w ten sposób, trzeba mieć dobre relacje z obu stron programu Affiliate marketing: Partner i reklamodawca. 

Jeśli rozpoczęcie własnej działalności affiliate marketing brzmi intrygujące dla Ciebie, Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, kroki, które należy podjąć, aby dostać piłkę toczenia na tej okazji biznesowej.

Łatwe Części rozpoczęcia działalności Affiliate Marketing

Pomysł zarabiania pasywnego dochodu (i potencjalnie dużo) jest ekscytujący. 

Najpierw przyjrzyjmy się łatwym częściom rozpoczęcia działalności affiliate marketing, abyś mógł się tym ekscytować, a następnie przejść do biznesu. 

Wybór swojej niszy

Zastanów się, jakie są Twoje zainteresowania i gdzie leżą niektóre z twoich obecnych powiązań. 

Jest to okazja, aby stać się kreatywnym i zobaczyć, jaką niszę uważasz, że twój biznes affiliate marketing może się rozwijać. Może to być finanse, biznes, wellness lub cokolwiek innego, co lubisz i czujesz, że możesz się wyróżnić. 

Wybór platformy

Może się okazać, że dla Twojej firmy marketingu afiliacyjnego chcesz współpracować z partnerami i reklamodawcami, którzy promują tylko za pośrednictwem mediów społecznościowych. A może ci, którzy promują tylko przez YouTube. Lub ewentualnie tych, którzy promują za pośrednictwem bloga. 

Albo możesz zrobić miks. Dobrym pomysłem jest zrozumienie, które platformy rozumiesz najlepiej i możesz dobrze poruszać się po obu stronach procesu marketingu afiliacyjnego. Chcesz również wybrać platformy, które są odpowiednie i zdobędą klientów z obu stron. 

Jedną z platform, która przyniosła wiele sukcesów wszystkim zaangażowanym w świat marketingu afiliacyjnego, jest WordPress. 

Wielu marketerów partnerskich buduje odbiorców poprzez blogi, a wiele blogów jest budowanych za pośrednictwem WordPress. W rzeczywistości, zgodnie z przeprowadzonym badaniem, WordPress ma około 60 milionów blogów. 

Teraz możesz zobaczyć, dlaczego ta platforma jest tak ważna do zrozumienia. 

Chociaż na początku może to wydawać się przytłaczające, WordPress nie musi być skomplikowany i może pomóc ci przynieść dużo pieniędzy na kilka różnych sposobów. 

Jednym z nich jest to, że możesz użyć WordPress do zbudowania własnego bloga firmowego. Innym jest to, że możesz użyć WordPressa, aby zrozumieć blogi swoich klientów.  

Więcej o WordPressie podzielimy się poniżej. 

Trudne części rozpoczęcia działalności Affiliate Marketing

Gdyby tylko wszystkie części rozpoczęcia działalności affiliate marketing były zabawa i gry. 

To może być dobry czas, gdy zarabiasz pasywny dochód i podróżujesz po całym świecie, ale najpierw musisz włożyć w to pracę, aby się tam dostać. 

Więc nadszedł czas, aby dostać się do niektórych z trudnych części tego biznesu. 

Nawiązywanie połączeń

Jak wspomniano powyżej, prawdopodobnie będziesz walczyć w swoich próbach rozpoczęcia działalności marketingu afiliacyjnego, jeśli nie masz powiązań zarówno z markami, jak i stowarzyszeniami. 

Najlepszym sposobem, aby to zrobić, jest rozpoczęcie od reklamodawców. Ale zanim do tego dojdziesz, musisz upewnić się, że masz swoją niszę. Istnieją już znane firmy sieci marketingu afiliacyjnego, które wyróżniają się w łączeniu marek i oddziałów (pomyśl o Programie Amazon Associates) i nie chcesz próbować konkurować z kimś takim. 

Zamiast tego Znajdź swoją niszę (dwie, maksymalnie) i zacznij docierać do reklamodawców, aby uzyskać kulę partnerstwa. 

Gdy zaczniesz to robić, chcesz dotrzeć do wysokiej jakości partnerów, którzy również pasują do nisz, na których zdecydowałeś się skupić. Spodziewaj się tylko mniejszych klientów, gdy dopiero zaczynasz i spodziewaj się wzmocnić swoją sieć w miarę upływu czasu, aby przyciągnąć większych.

Krok 1: Wybierz swoją niszę

Jak wspomniano powyżej, zanim zrobisz coś ze swoim biznesem marketingu afiliacyjnego, musisz zdecydować się na niszę.

Ponieważ przychodzisz jako początkujący, upewnij się, że wybierzesz co najwyżej 2 nisze, na których należy się skupić. Tak. nie chcesz spróbować i zrobić każdą branżę od samego początku.

Najczęstszymi pionami marketingu afiliacyjnego są: 

  • Podróże
  • Gaming
  • Crypto
  • Finanse
  • Mobile
  • E-commerce
  • Nutra (neutraceutyki)
  • Edukacja 

Koncentrując się na jednej lub dwóch branżach, możesz znaleźć ekspertów w tych obszarach, którzy są zainteresowani współpracą z Tobą.

Krok 2: ustalenie wiarygodności

Aby zdobyć klientów, musisz mieć pewne doświadczenie w marketingu afiliacyjnym. 

Możesz mieć trochę z poprzedniego doświadczenia zawodowego, lub może trzeba się pośpieszyć i zdobyć trochę doświadczenia, szybko.

Praca Pro-Bono

Jeśli nie masz wystarczającego doświadczenia w marketingu afiliacyjnym, aby uzyskać wielu klientów, sugerujemy, abyś zaczął od zrobienia jakiejś pracy pro-bono, aby uzyskać pewne doświadczenie za pasem. 

Możesz to zrobić, kontaktując się z mniejszymi reklamodawcami i mówiąc im, że pomożesz im połączyć się z partnerami za darmo przez pewien czas. W zamian mogą napisać dla Ciebie referencje klientów i możesz je wykorzystać jako część swojego portfolio.

Zajrzyj Do Swojej Sieci

Innym miejscem, aby zacząć budować swoje doświadczenie w affiliate marketingu jest z sieci. 

Sprawdź, czy znajomi lub rodzina, którzy są właścicielami firm, są gotowi pozwolić Ci wykonać dla nich pracę z marketingiem afiliacyjnym, aby zbudować swoje portfolio i doświadczenie.

Strona internetowa

Strona internetowa jest absolutną koniecznością, jeśli chodzi o twój biznes affiliate marketing. Służy to jako sposób na pokazanie zarówno reklamodawcom, jak i partnerom, że jesteś prawdziwym biznesem i masz doświadczenie w marketingu afiliacyjnym. 

Aby pomóc Ci stworzyć stronę internetową, która zapewni Ci pożądanych klientów, sugerujemy użycie WordPress. 

Jako najpopularniejszy na świecie Kreator stron internetowych, WordPress pomógł milionom ludzi tworzyć strony internetowe dla swoich firm i sprawia, że proces jest znacznie łatwiejszy niż się wydaje. 

WordPress zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby uruchomić witrynę. Niektóre z narzędzi, z których możesz skorzystać podczas korzystania z tej platformy, to: 

  • Domeny niestandardowe
  • Setki tematów
  • Mobile-friendlsiteses
  • Szybkie wsparcie
  • Wbudowane Udostępnianie społecznościowe
  • Szczegółowe statystyki
  • Narzędzia SEO 

Możesz dostosować swoją witrynę tak dużo lub tak mało, jak chcesz dzięki WordPress. Im wygodniej korzystasz z tej platformy, tym bardziej możesz bawić się funkcjami i wyróżniać swoją witrynę na tle innych. 

Jedną z funkcji WordPress, która jest najważniejsza dla kogoś rozpoczynającego działalność marketingu afiliacyjnego, jest portfolio. WordPress oferuje motywy, które mają wbudowane portfele, dzięki czemu możesz udostępniać klientom, z którymi współpracowałeś. 

Możesz również chcieć mieć stronę w swojej witrynie, na której udostępniasz opinie klientów, aby potencjalni klienci mogli zobaczyć historie twoich sukcesów od innych zaangażowanych stron.

Krok 3: Znajdź reklamodawców

Teraz, gdy masz już ustaloną niszę, nadszedł czas, aby zwrócić się do reklamodawców, aby rozpocząć oferty. 

Kiedy dopiero zaczynasz swoją działalność affiliate marketing, ważne jest, aby być realistyczne o tym, gdzie jesteś. 

Wiedz, że szanse na dużą markę z dużym budżetem współpracującą z Tobą są dość niewielkie. Prawdopodobnie już współpracują z dużą siecią afiliacyjną i są prawdopodobnie zadowoleni z wykonywanej pracy. Możesz być w stanie zmienić ich zdanie w dół linii, ale najpierw musisz skupić się na uzyskaniu niektórych klientów za pasem. 

Dzięki zdefiniowanej niszy możesz zacząć kierować reklamy Do reklamodawców z tej samej branży, którzy są mniejsi i wyglądają, jakby mogli skorzystać z marketingu afiliacyjnego lub zwiększyć ilość marketingu afiliacyjnego, który robią. 

Istnieje kilka sposobów dotarcia do tych reklamodawców.

Media Społecznościowe

Stwórz profile w mediach społecznościowych dla swojej firmy marketingu afiliacyjnego i wykorzystaj je nie tylko do promowania swojej pracy, ale także do nawiązywania kontaktów z potencjalnymi reklamodawcami. 

Poświęć czas na zbadanie firm, które są w twojej niszy, i dotrzyj do nich za pośrednictwem DM, aby porozmawiać z nimi, aby uzyskać im więcej marketingu afiliacyjnego.

Zimne Maile

Chociaż może to nie być ulubiona taktyka w biznesie, to jest taka, o której ciągle słyszysz, ponieważ działa. Zimne e – maile to gra liczbowa-im więcej wyślesz, tym większe masz szanse na odpowiedź od kogoś. 

Wysyłając zimną wiadomość e-mail, pamiętaj o następujących rzeczach:

  • Krótko i do rzeczy
  • Użyj chwytliwego tematu
  • Zaproponuj rozmowę telefoniczną w celu omówienia dalszych

Krok 4: Znajdź partnerów

Więc masz połowę sieci affiliate marketing uporządkowany, a teraz potrzebujesz brakującego kawałka, aby zakończyć układankę: affiliates. 

Po ustaleniu reputacji z reklamodawcami i wiedzą, że mogą ci zaufać, nadszedł czas, aby rozpocząć łączenie się z partnerami.

Statystyki

Przed zalogowaniem się do współpracy z Tobą partnerzy będą chcieli zobaczyć liczby. Chcą zobaczyć, jakie sukcesy odniosłeś, a także czy to, co oferujesz im od reklamodawcy, jest warte ich czasu. 

Jak wspomniano powyżej, aby zbudować swoje doświadczenie, które możesz pokazać partnerom, musisz pracować z ludźmi już w Twojej sieci lub wykonywać pracę pro bono.

Struktura Płatności

Aby partner chciał z Tobą współpracować, ważne jest, aby Twoja struktura płatności została ustalona i aby była bardzo jasna dla partnera. 

Ich zadaniem jest promowanie produktu lub usługi od firmy, którą im oferujesz, więc partner będzie chciał wiedzieć, co robią w prowizjach i innych informacjach o cenach. 

Z twojej strony chcesz być jak najbardziej elastyczny w płatnościach. Przynosi to korzyści obu stronom, z którymi współpracujesz, i skutkuje szczęśliwszymi klientami, którzy nadal będą z tobą współpracować.

Krok 5: rozważ stworzenie systemu nagród

Jasne, kilka dużych klientów tu i tam może być wielki, ale aby twój biznes affiliate marketing real sukces, chcesz pomyśleć o stworzeniu systemu nagród dla swoich partnerów. 

To zachęci ich do dalszej współpracy z Tobą projekt po projekcie i na dłuższą metę, ponieważ mogą zyskać z tego coś, co wykracza poza ich prowizje.

Krok 6: śledź statystyki

Jak budujesz swój biznes affiliate marketing, numery będą bardzo ważne. 

Chcesz być sumienny w śledzeniu statystyk i śledzeniu wydajności swoich kampanii. Należy to zrobić zarówno dla reklamodawców, jak i partnerów, aby oboje widzieli, co zyskują dzięki współpracy z Tobą. 

Statystyki te są bardzo ważne na początku, gdy budujesz wiarygodność, ale nadal są ważne, gdy Twoja firma się rozwija, ponieważ pomogą Ci zdobyć długoterminowych klientów, którzy nadal będą z tobą współpracować. 

Total
0
Shares
Related Posts