Na powierzchni, nie wydaje się, Bing dostaje dużo ruchu wyszukiwania, ale kiedy wziąć pod uwagę to również uprawnienia Yahoo, zaczynasz zdawać sobie sprawę, że być może Optymalizacja dla Bing nie jest taki zły pomysł.
Oto jak wygląda ruch wyszukiwania Bing i Yahoo w porównaniu do Google:
Chociaż nawet połączone, nadal stanowią ułamek ruchu w wyszukiwarce Google, nadal jest to duża grupa odbiorców, którą należy zaspokoić.
Optymalizacja dla Bing różni się trochę od optymalizacji dla Google. Firmy wykorzystują różne algorytmy, aby uzyskać wyniki, a każdy z nich waży różne czynniki w różny sposób.
Ponieważ Google jest największą wyszukiwarką na świecie, większość przewodników SEO koncentruje się na tym, jak oceniać Google. Ten przewodnik ma na celu rozpoczęcie pracy z konkurencją, zarówno Bing, jak i Yahoo, które są zasilane przez wyszukiwarkę Bing.
1. Zgłoś swój biznes
Podobnie jak w Google, musisz zgłosić swoją firmę zarówno w Bing, jak i Yahoo, aby zmaksymalizować lokalne wyniki wyszukiwania.
Aby to zrobić, musisz odwiedzić Bing Places for Business i utworzyć lub ubiegać się o prawo własności do swojej oferty biznesowej.
Lokalne wyniki wyszukiwania Yahoo wykorzystują oferty biznesowe Bing zamiast własnych, które pojawiają się jako lokalne oferty biznesowe w witrynie o nazwie Yext. Eric Shanfelt wykonuje świetną robotę wyjaśniając skomplikowaną strukturę biznesową, którą Yahoo zatrudnia do dostarczania lokalnych ofert biznesowych tutaj-jeśli jesteś zainteresowany.
Mimo to możesz zarejestrować się na Yext, instrukcje do których znajdują się na blogu Shanfelt.
Po zarejestrowaniu firmy w usłudze Bing musisz zarejestrować swoją witrynę w taki sam sposób, jak podczas rejestracji w Google, indeksując swoją witrynę.
2. Get your site indexed
Ponieważ Bing jest teraz na fotelu kierowcy, narzędzia dla webmasterów Bing zastąpiły narzędzia dla webmasterów Yahoo, więc musisz przesłać swoją witrynę tylko w jednym miejscu dla obu wyszukiwarek.
Oto jak to wygląda:
Najpierw musisz utworzyć login Bing. Możesz użyć programu Outlook (Hotmail, jeśli jesteś dziadkiem z tamtych dni) lub Microsoft login, aby to zrobić.
Następnie możesz odwiedzić stronę przesyłania witryny Bing i wypełnić powyższe formularze, aby przesłać witrynę.
Potrzebny będzie również adres URL mapy witryny XML.
Następnie musisz zweryfikować własność, kopiując i wklejając dostarczony kod do odpowiedniej sekcji WordPress.
Jak wszystko Microsoft, Bing ma obszerny zestaw instrukcji, jak to zrobić w witrynie Bing.
Gdy już wszystko zarejestrujesz, powinieneś zostać zindeksowany w ciągu kilku minut i zacząć zauważać ruch napływający do końca roku.
3. Oznacz i Kategoryzuj swoją stronę
Podobnie jak w przypadku innych wyszukiwarek, tagi i kategorie sprawiają, że Twoje treści są wykrywalne dla właściwych odbiorców.
WordPress ułatwia dodawanie tagów i kategorii dla każdego utworzonego postu i strony. Te istotne etykiety mówią zarówno algorytmom robotycznym, jak i ludzkim czytelnikom, czego mogą oczekiwać od postu, podobnie jak tytuł lub nagłówek.
Oto jak wyglądają tagi i Kategorie WordPress:
Zarówno slug, jak i opis znacznika pomagają w dalszym wyjaśnieniu celu treści. Są to sygnały używane w Mapach witryn do identyfikacji sekcji. Pomocne jest wyszukiwarkom identyfikowanie treści w celu dostarczania odpowiednich reklam za pośrednictwem ich platform.
Ze wszystkich porad i wskazówek SEO najważniejsze są tagi i kategorie, ponieważ dają ogólny obraz tego, o co naprawdę chodzi w Twojej witrynie. Bez nich współczynniki odrzuceń rosną, a ruch organiczny w wyszukiwaniu spada.
4. Użyj słów kluczowych SEO w odpowiednim kontekście
Użycie odpowiednich słów kluczowych okazało się ważnym czynnikiem w rankingu wyszukiwania w wyszukiwarkach na całym świecie, a Bing nie jest inny. Oto wykres tego, jak Bing i Google porównują się ze sobą, jeśli chodzi o słowa kluczowe:
Podczas gdy czynniki takie jak linki wewnętrzne są mniej ważne w Bing niż Google, istotne, kontekstowe słowa kluczowe są nadal niezbędne. Dlatego blogowanie jest dziś jedną z najczęściej stosowanych form content marketingu w świecie biznesu.
Wynajmij profesjonalnego ghostwritera lub copywritera, aby upewnić się, że każda strona twojej witryny jest w pełni zoptymalizowana za pomocą sloganów marketingowych i innych kopii reklam, które dostarczają opisowych informacji wokół słów kluczowych, na których chcesz się skupić.
Na przykład w branży vapingu chcesz opisać cechy swoich mechanicznych mod boxów, aby Wyszukiwarki zrozumiały, jaki ruch wysłać na Twoją stronę.
Algorytmy Bing, takie jak Google, biorą pod uwagę otaczające słowa 5-7 dla każdego słowa kluczowego wraz z jego gęstością w treści przy określaniu rankingów wyszukiwania. Nie możesz po prostu spamować “Vape vape vape”, aby ocenić produkty vape.
Musisz zaoferować “ejuice, mody, knoty, zbiorniki i inne akcesoria”, aby naprawdę wywrzeć wpływ.
5. Połącz się z sieciami społecznościowymi
Inną metodą, której powinieneś używać, aby pomóc w wynikach wyszukiwania Bing, jest integracja mediów społecznościowych ze strategią SEO. To połączenie mediów społecznościowych i SEO jest już z powodzeniem praktykowane przez 74 procent działów marketingu.
Aby połączyć konta mediów społecznościowych z WordPress, potrzebujesz wtyczki Jetpack, która jest zazwyczaj instalowana domyślnie w zarządzanych witrynach WordPress hostowanych przez dostawców takich jak GoDaddy. Ale może być również zainstalowany ręcznie. Szukaj w wtyczkach WordPress lub znajdź go na stronie WordPress.
Po zainstalowaniu Jetpack możesz połączyć swoje konta w mediach społecznościowych-Facebook, LinkedIn, Twitter, Tumblr i inne—z blogiem, aby zapewnić, że każdy post jest automatycznie promowany na tych stronach z linkami zwrotnymi.
Oto jak to wygląda:
Marketerzy często debatują o znaczeniu sygnałów społecznych w rankingach wyszukiwarek, pomimo faktu, że kilka badań wykazało, że wpływają one na wyniki wyszukiwania.
W Bing wyniki oglądane przez znajomych z Facebooka często będą wyświetlane w SERP.
Niezależnie od tego, czy pomaga to w wynikach wyszukiwania Bing, nie ma znaczenia. Dlaczego? Ponieważ sieci społecznościowe mają dużą publiczność, przed którą i tak musisz być.
Oto zestawienie liczby aktywnych użytkowników mediów społecznościowych na każdej platformie społecznościowej:
Niezależnie od tego, czy korzystasz z marketingu w mediach społecznościowych w celu poprawy wyników wyszukiwania, czy nie, zrozumienie, że te dwa aspekty twojej obecności w Internecie idą w parze, jest najważniejsze.
6. Unikaj technik black-hat
Jak dobrze wiesz, istnieją techniki SEO black-hat i white-hat. Techniki Black-hat to taktyki, które, choć mogą działać, naruszają Warunki korzystania z wyszukiwarki i mogą spowodować zbanowanie witryny. Techniki White-hat działają i przestrzegają zasad.
Nie używaj technik SEO black-hat na Bing, ponieważ nie warto ryzykować.
Obejmują one spamowanie słowami kluczowymi, tworzenie fałszywych witryn i wiele innych. Oto wykres taktyk SEO black-hat, których należy unikać:
Te techniki SEO w czarnym kapeluszu mogą wydawać się dobrym pomysłem na papierze, ale nie są trwałe. JC Penney został tymczasowo usunięty z Google po tym, jak został znaleziony przy użyciu technik black-hat przez NY Times.
Bing nie jest inny. Jeśli okaże się, że Twoja strona korzysta z black-hat SEO, istnieje duża szansa, że zostaniesz usunięty z indeksu i stracisz cały czas i wysiłek, który wkładasz w budowanie rankingów.
W przypadku Bing to usunięcie jest szczególnie problematyczne, ponieważ wiek witryny jest czynnikiem rankingowym, który nie jest mocno obciążony w Google. Witryny, które pozostają dłużej, częściej mają Wyniki wyświetlane na górze serwerów Bing, więc zakaz może być szkodliwy dla wyszukiwań Bing.
7. Cecha świetna treść
Według Search Engine Land korzystanie z wyszukiwarki jest najpopularniejszą pierwszą czynnością, jaką podejmuje klient przed dokonaniem zakupu przez Internet.
Jeśli chcesz być wyróżniony w tych wynikach, potrzebujesz świetnej treści, aby przyciągnąć organiczny ruch w wyszukiwarce.
Usługa Bing zwraca szczególną uwagę na jakość treści, która jest definiowana jako autorytet, narzędzie i prezentacja. Wszystkie treści internetowe muszą zaspokoić ten trifecta, aby mieć szansę na bycie najlepszym wynikiem wyszukiwania Bing.
Treść jest królem online,a aby królować w Bing, potrzebujesz wysokiej jakości treści, aby spełnić surowe wymagania.
Jak określono w buforze, idealna Długość bloga to słowa 1,600, co zajmuje przeciętnej osobie około 7 minut, aby przetrawić i przejść dalej.
Każdy post na blogu, który tworzysz dla swojej witryny, musi zawierać około 1,600 słów wysokiej jakości treści, aby zmaksymalizować swoje szanse na Bing i Yahoo. Oznacza to, że musi być dobrze zbadane, dobrze pozyskane i dobrze cytowane, i musi zawierać wiele świetnych obrazów.
Jeśli jakość Twoich treści nie jest zgodna z tym standardem, w zasadzie marnujesz czas, ponieważ raczej nie będziesz dobrze Oceniać Bing.
Wniosek
Chociaż mogą nie rysować ruchu online Google, Bing i Yahoo razem są nadal potężną opcją wyszukiwania używaną przez ludzi na całym świecie.
Osiągnięcie tej grupy demograficznej wymaga skupienia się na kontekstowych słowach kluczowych i odpowiednim formatowaniu. Użytkownicy Yahoo i Bing są bardziej wykształceni i zarabiają więcej pieniędzy, więc jest to idealne miejsce dla firm, aby dotrzeć do swoich odbiorców.
W przeciwieństwie do Google, ruch Bing jest w większym stopniu zależny od Facebooka, kontekstowych słów kluczowych i doświadczeń bez reklam. Wiek witryny jest kolejnym ważnym czynnikiem, więc budowanie ruchu w wyszukiwarce może zająć trochę czasu.