The Lede: 7 linków do pisania i marketingu, których nie chcesz przegapić

Czy masz najważniejsze cnota potrzebujesz zrobić to online (lub off)?

Wiesz, jak jutro może wyglądać Twoja praca marketingowa? Może w przyszłym roku?

Również Louis CK, Google+ i jedne z najlepszych porad pisarskich, jakie kiedykolwiek przeczytasz-tutaj, teraz, w The Lede.

Śledź @ copyblogger na Twitterze, aby pobrać te linki – i wiele więcej-przez cały tydzień.

Dobra, do roboty. …

//

Problem marketingowy każdej firmy
Czy rzucasz desperacką Zdrowaś Maryjo w tłum nieznajomych, czy regularnie rozmawiasz z przyjaciółmi, którzy Cię poznali, lubią i ufają?

//

Co jest wymagane od następnej generacji marketerów
Zasadniczo, posłuchaj Briana Clarka, kiedy mówi o powstaniu Entreproducent. Więcej o tym, co ten termin oznacza dla Ciebie (i dla mnie) później.

//

Louis CK idzie własną drogą w sieci
Możesz pomyśleć, że jest to oczywisty wybór dla znanego na całym świecie komika z milionami fanów i akceptacją głównego nurtu. Zgadzam się z tobą, to wybór, który wielu z nas (bez ułamka jego mojo) już dokonało. Wkrótce może to być tylko wybór, nieważne kim jesteś.

//

Dlaczego Google+ nie odchodzi
Bilton ma rację. Google jest — i zawsze było-gra znacznie większą grę niż ktokolwiek daje im kredyt.

//

Pisanie porad od najbardziej płodnych autorów historii
Usiądź wygodnie i zanurz to. Tak, to jest rada od pisarzy fikcji, ale to wszystko jest dla młyna. Naprawdę.

//

14 statystyki dotyczące marketingu szeptanego
Jak łatwo zapominamy o starej, wiernej i najskuteczniejszej kampanii marketingowej ze wszystkich-word of mouth.

//

Tajemnica sieci
Prawdopodobnie najlepszy post na blogu, jaki kiedykolwiek napisano na temat pracy w sieci. Zwróć uwagę na datę publikacji.

Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?

  • Medytacja i sztuka pisania
  • The Ziggy Stardust Guide to social Media Superstardom
  • Jak stworzenie wyimaginowanego przyjaciela może uczynić cię lepszym pisarzem
  • Wstrzymałeś Się Z Marketingiem Internetowym? To może być wszystko, czego potrzebujesz, aby iść do przodu
  • 7 sposoby tworzenia efektu Śnieżki e-mail marketingu

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Zapisz

Total
0
Shares
Related Posts