Jak uniknąć przesady z ciekawością-czynnik w nagłówku

Jeśli masz zamiar napisać nagłówek, chcesz, aby nagłówek Przyciągaj. A jednym z wielu elementów przyciągania jest ” ciekawość.’

Im bardziej ciekawy jest Twój nagłówek, tym bardziej masz szansę, że czytelnik zatrzyma się wystarczająco długo, aby się zainteresować. Ale hej, chcąc napisać naprawdę ciekawy nagłówek, nieuchronnie ryzykujemy przesadę nagłówka.

Przeanalizujmy więc nagłówek dla przykładu:

Dlaczego Przymiotniki Są Kluczem Do Zablokowania Pomarańczowego Kandydata Do Pracy

Widzisz, co się dzieje w nagłówku powyżej?

Po pierwsze, ponieważ ma tak wiele ciekawych rzeczy do wypracowania, masz tendencję do bycia zdezorientowanym.

  1. Czy to ‘przymiotniki’ to lekcja gramatyki?
  2. Czy to “blokada” jest czynnikiem jakiegoś związku zawodowego?
  3. Co to jest ” pomarańczowy kandydat do pracy?’

Twój mózg skwierczy, ale nie w dobry sposób. Bo teraz ma do czynienia z:

  • Przymiotniki
  • Są Kluczem Do Zamknięcia
  • Kandydat Do Pracy Orange

Jak więc ułatwić to czytelnikowi? Weźmy prosty wzór:

  1. Jeden znany czynnik.
  2. Jeden czynnik ciekawości.
  • Znany czynnik = Zatrudnienie kandydata.
  • Czynnik Ciekawości = Używanie Przymiotników

Teraz mamy sizzle. Oraz dobrze. skwiercz. Ponieważ nie musisz być geniuszem, aby pracować nad tym, jak rozwinie się nagłówek.

Ale na wypadek, gdybyś miał problemy, zaczynamy.…

Jak “Przymiotniki” Pomagają Zatrudnić Odpowiedniego Kandydata

Widzisz? Jeden czynnik ciekawości, jeden znany czynnik … i nagłówek jest gotowy. 🙂

Zobaczmy więcej przykładów. Zobacz, czy możesz dostrzec zarówno znany czynnik, jak i czynnik ciekawości.

  • Dlaczego Bazgroły Klientów Kosztują Sprzedaż
  • Fundamentalna wada w kreowaniu swojej wyjątkowości
  • Paradoks Wyboru: Dlaczego Klienci Chcą Więcej I Mniej Jednocześnie
  • Strategia Sprzedaży: Jak Zrobić Ojca Chrzestnego-Oferta
  • Jak EGO-Killers Może Odstraszyć Klientów
  • Jak współczynnik Yes-Yes pomaga zwiększyć ceny o 20%

Zauważyłeś ich?

Dobrze.

Teraz jesteś na dobrej drodze do stworzenia własnego znanego / ciekawego nagłówka. Bez przesady z ciekawością factor

O autorze: Sean D ‘Souza oferuje bezpłatny raport na temat “Dlaczego nagłówki zawodzą”, gdy subskrybujesz jego Biuletyn Psychotaktyczny. Zobacz też jego blog.

Total
0
Shares
Related Posts