Trzy podstawy przełomowego Content Marketingu

Jest to odsłona z serii Content Marketing 101.

Twoja firma potrzebuje pomocy, szybko. Twoja witryna nie otrzymuje ruchu, którego potrzebujesz. Nie zamieniasz tego ruchu na sprzedaż. Taktyka, na której polegałeś, nie działa. A kiepska gospodarka oznacza, że nie będziesz w stanie nawet zrezygnować z obrzydzenia i po prostu utrzymać (lub dostać) dzienną pracę.

Chcesz znaleźć własną wioskę lojalnych klientów, ale nie możesz przyciągnąć ich uwagi. A kiedy to zrobisz, nie zamykasz tyle sprzedaży, ile potrzebujesz.

Musisz wiedzieć, co dziś działa, aby znaleźć klientów i przekonać ich do zakupu. Odpowiedzią na to pytanie jest content marketing.

Ale potrzeba więcej niż “content is king”, aby pracować w tym trudnym środowisku. Musisz skupić swoją uwagę na tych trzech kluczowych elementach, aby content marketing działał dla ciebie.

Daj swoim czytelnikom ciasteczko

Jaki jest najmądrzejszy sposób, aby wyszkolić szczeniaka, aby siedział na komendzie? Daj mu ciastko i porządne klepnięcie po głowie za każdym razem, gdy robi to, co chcesz.

Dość ciasteczek i poklepań po głowie i zaczyna myśleć, że siedząc na komendzie był jego pomysł. Lubi cię, ufa ci i siedzi, gdy mówisz siad bo to w jego najlepszym interesie.

Twoje treści muszą działać w ten sam sposób. Wysokiej jakości treści szkolą czytelników i słuchaczy, aby nadal otwierali swoje rzeczy. Nagradza je za to, co chcesz.

Oznacza to, że każda treść, którą piszesz, musi rozwiązać problem, na którym zależy Twoim odbiorcom, lub musi ich zabawiać. Najlepiej jedno i drugie.

Wszystko, co otrzymują od ciebie, powinno sprawić, że poczują się dobrze. Każdy fragment treści to plik cookie, który nagradza odbiorców za ich spożywanie.

Kiedy robisz to konsekwentnie, Twoje treści stają się atrakcyjnym nawykiem dla czytelników. Kiedy zobaczą Twoje imię w skrzynce e-mail lub retweecie na Twitterze, wiedzą, że po drugiej stronie będzie coś, co im się spodoba. I będą klikać.

Na szczęście dla nas większość osób, które próbują content marketingu, myli się. Szkolą swoich czytelników, aby odwracali wzrok, produkując treści, które nie przynoszą korzyści czytelnikom, wypuszczając zbyt wiele nieistotnego puchu lub nadmiernie sprzedając. (Więcej o sprzedaży w kilka minut.)

Postaw się na sukces

Pamiętaj, że mama mówiła ci, że musisz be dobry przyjaciel do Pobierz dużo przyjaciół?

Jeśli chcesz znaleźć więcej klientów, musisz być kimś, z kim warto robić interesy.

Tak, chodzi o autorytet, ale nie o bycie pontyfikalnym guru, który nigdy nie może przyznać się do słabości.

Niektóre osoby działają znacznie lepiej niż inne W content marketingu. Twoja publiczność chce mądrego, fajnego przyjaciela, który rozumie, jak działają rzeczy. Chcą, aby ktoś dzielił się doświadczeniami i dawał przykład. Chcą godnej zaufania osoby, której słowo coś znaczy.

W razie wątpliwości pamiętaj o aksjomacie Paula Newmana. Zawsze traktuj swoją pracę poważnie; nigdy nie bierz siebie poważnie. Zdecydowanie chcesz pokazać, że znasz się na rzeczy, ale to nie znaczy, że twoi czytelnicy chcą wykładu na studiach.

Sprzedaj smart

Pamiętaj, że nie próbujesz wylądować na sprzedaż w jednym strzale, jak jakiś zdesperowany dealer samochodów używanych, który chce umieścić cię w Pontiac Bonneville z 1994 roku Dzisiaj.

Zamiast tego budujesz sieć treści, która obsługuje tę sprzedaż i wiele sprzedaży po tej.

Użyj treści, aby rozwiązać podstawowe zastrzeżenia, które mogą uniemożliwić komuś zakup. Użyj go, aby opowiedzieć ciekawe historie o tym, jak inni skorzystali z twojej oferty. Użyj sprawdzonych technik perswazji, aby pokazać czytelnikowi, jak bardzo potrzebuje twojego produktu lub usługi.

Skuteczni sprzedawcy powiedzą ci, że twój Klient musi wiedzieć, lubić i ufać ty, zanim ona kupi. Właśnie dlatego content marketing jest tak skuteczny. Świetna treść daje Ci czas na zbudowanie tej opartej na zaufaniu relacji. Więc wykorzystaj ten czas mądrze.

Tak, nadal chcesz poprosić o zamówienie z silnym wezwaniem do działania. Ale zachowaj równowagę. Wykorzystaj swoje treści, aby zbudować pragnienie swojego produktu i stworzyć niezachwianą relację z odbiorcami, wtedy zapytaj o sprzedaż.

Czytaj dalej Copyblogger—to tylko pierwszy post z pięcioczęściowej serii o tym, jak wykorzystać content marketing do stworzenia lub rozwoju firmy. Możesz otrzymywać bezpłatne aktualizacje w czytniku RSS lub przez e-mail, dzięki czemu nigdy nie przegapisz żadnego wpisu.

O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji.

Total
0
Shares
Related Posts